Το chat του δικάναλου

Βρήκα κάποιον να γκρινιάζει στη σελίδα του καταστήματος για το συγκεκριμένο πικάπ λέγοντας το εξής:

Effective Tone Arm length to short! (8.8") Like the Project entry level (Debut/Carbon) garbage, this will suffer from IGD (Inner Groove Distortion). In my experience Tone Arm length has to be greater than 9.1" or 230mm-- to be considered Audiophile'esq. Nice try though. Would be a value under $200.

Λέτε να είναι αυτό που σας περιγράφω;
και συ μπορείς να πας την overhang προς τα έξω Μαέστρο, αν τελικά εκεί είναι το πρόβλημα του βραχίονα...
από την φωτογραφία σου νομίζω ότι έχεις αρκετό περιθώριο.
 
αν είναι λογικό κάτι τέτοιο από την rega θα μας το πει/εξηγήσει ο Πανίκος.
ένα Ρ3 που του σέταρα κεφαλή πριν μήνες δεν το πρόσεξα να σου πω την αλήθεια..
Ποτέ κανένας βραχίονας δεν το έκανε,αλλά Rega είχα αρκετούς ,τουλάχιστον 5 ..
Ο RB 300 αναβαθμισμένος από Origin πάντα τραβάει προς τα έξω,θυμάμαι ένας ειδικός του χώρου μου είπε ότι έτσι είναι οι Rega..
Οπότε τον ζυγοσταθμίζω μετά το spin του πλατό..για σιγουριά.
Μήπως είναι χαλασμένος?
Αλλά βλέπω την μέτρρηση βάρους ψηφιακά και αντιστοιχεί στην κλίμακα.
Υπόψη ότι είναι σε βιδωτό armboard.
 
Αυτό το μηδένισε το βάρος ανάγνωσης μπορείς να το κάνεις πιο λιανά γιατί είμαι και άμπαλος; Να βγάλω το βάρος δηλαδή τελείως;
Maestro δες εδώ αυτο εννοεί ο βλαδιμηρος από το 2. 20 δες το βιντεακι για μηδενισμο βραχίονα
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Δεν είναι πολύ ξεκάθαρο. Ίσως θα έλεγα έχει μια ανεπαίσθητη τάση να πάει λίγο προς τα έξω.View attachment 191458
Παντως ετσι οπως το βλεπω απο φωτο ,δεν νομιζω να αιωρειται.
Ιασωνα πρεπει οταν ο βραχιωνας ειναι ελευθερος να πηγαινει ειτε τερμα πανω ,ειτε τερμα κατω.
Μετα αρχιζεις και γυριζεις το αντιβαρο δεξια ή αριστερα πολυυυυυυ σιγα,ωστε να ισορροπησει .
Του ριχνεις ενα μικρο χαστουκακι και αυτος αφου παλαντζαρει μερικες φορες, θα κατσει μονος του παλι στο σημειο ισοροπιας .
Εκει παρατηρεις αν τραβαει αριστερα ή δεξια.
 
Παντως ετσι οπως το βλεπω απο φωτο ,δεν νομιζω να αιωρειται.
Ιασωνα πρεπει οταν ο βραχιωνας ειναι ελευθερος να πηγαινει ειτε τερμα πανω ,ειτε τερμα κατω.
Μετα αρχιζεις και γυριζεις το αντιβαρο δεξια ή αριστερα πολυυυυυυ σιγα,ωστε να ισορροπησει .
Του ριχνεις ενα μικρο χαστουκακι και αυτος αφου παλαντζαρει μερικες φορες, θα κατσει μονος του παλι στο σημειο ισοροπιας .
Εκει παρατηρεις αν τραβαει αριστερα ή δεξια.
αυτό με το μικρό χαστουκάκι το κάνουμε περισσότερο για να δούμε αν κάποιο ρουλεμάν έχει πρόβλημα και εμποδίζει την ελεύθερη κίνηση.
φυσικά στα παλιά και ταλαιπωρημένα πικάπ.. εδώ είναι ολοκαίνουργιο, δεν υπάρχει θέμα.
το μικρό χαστουκάκι να είναι όσο ..απλά να φυσήσεις λίγο τον βραχίονα στο πλάι και αυτός πρέπει να πάει προς τον άξονα περιστροφής και να γυρίσει ανενόχλητα.
 
  • Like
Reactions: mparaxir
το μικρό χαστουκάκι να είναι όσο ..απλά να φυσήσεις λίγο τον βραχίονα στο πλάι και αυτός πρέπει να πάει προς τον άξονα περιστροφής και να γυρίσει ανενόχλητα.
Δεν το εγραψα καλα Βλαντ!
Εννοω το (πιο σωστα) φυσημα που λες ,να το κανεις απο πανω προς τα κατω για να παλανταζρει ο βραχιονας ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ και να σταθει μετα στην θεση ισορροπιας .
Κατι σαν επιβεβαιωση οτι εχεις κανει σωστα το ζυγισμα.
Απο κει ξεκινας μετα, οποια αλλη ενεργεια για την ρυθμιση του antiskating.

Απλα και κατονοητα..
 
Maestro δες εδώ αυτο εννοεί ο βλαδιμηρος από το 2. 20 δες το βιντεακι για μηδενισμο βραχίονα
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
εκεί ακριβώς που ισορρόπησε ο βραχίονας του, είδαμε ότι τράβαγε αριστερά προς τα έξω.. άρα 2 πράγματα μπορούν να συμβαίνουν.. ή το πικάπ έγερνε προς την μεριά που πήγε ο βραχίονας, ή η καλωδίωση τον τραβάει προς τα εκεί.
τίποτα από αυτά δεν θέλουμε, ειδικά η καλωδίωση να "τραβάει" μόνιμα.
το ιδανικό είναι η καλωδίωση να είναι "αόρατη" και να μην ασκεί καμία πίεση στον βραχίονα.
όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, ή βάζουμε λιγότερο αντισκέιτ ή δεν βάζουμε καθόλου γιατί η ροπή που ασκεί η καλωδίωση προς τα έξω κάνει την δουλειά του αντισκέιτ.
αν βάλουμε ΚΑΙ αντισκέιτ, στο τελευταίο τρακ μπορεί να έχουμε πρόβλημα γιατί το αντισκέιτ φτάνει στο μάξιμουμ της πίεσής του.. κάποιες φορές μάλιστα ο βραχίονας μπορεί να μην μπορέσει να ακολουθήσει τα αυλάκια και η βελόνα να "κολλάει".
 
Μήπως να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος σε "To chat του αναλογικού"?
Nope... ότι θες γράφεις εδώ σε ότι αφορά τον 2κάναλο ήχο, ακόμα και αν η γάτα σου μασάει τα καλώδια και τι μπορεί να γίνει για αυτό... :LOL:

το αν τα αναλογικά απασχολούν περισσότερο τους φίλους, τι να κάνουμε;; είναι πιο πολύπλοκα από την φύση τους.
 
Ποτέ κανένας βραχίονας δεν το έκανε,αλλά Rega είχα αρκετούς ,τουλάχιστον 5 ..
Ο RB 300 αναβαθμισμένος από Origin πάντα τραβάει προς τα έξω,θυμάμαι ένας ειδικός του χώρου μου είπε ότι έτσι είναι οι Rega..
Οπότε τον ζυγοσταθμίζω μετά το spin του πλατό..για σιγουριά.
Μήπως είναι χαλασμένος?
Αλλά βλέπω την μέτρρηση βάρους ψηφιακά και αντιστοιχεί στην κλίμακα.
Υπόψη ότι είναι σε βιδωτό armboard.
Vlad ,θυμάμαι ότι και ο κ.Ρίτσος ,αλλά και άλλοι μου είπαν ότι ζυγισμένος στην απόλυτη ισορροπία ,χωρίς βάρος ο 300 γ΄ρνει προς τα έξω...(πιθανότητα μικρή βέβαα να θυμάμαι λάθος),πάντως δεν το έκανε ούτε ο SME,ούτε οι υπόλοιποι που είχα και έχω.
 
Vlad ,θυμάμαι ότι και ο κ.Ρίτσος ,αλλά και άλλοι μου είπαν ότι ζυγισμένος στην απόλυτη ισορροπία ,χωρίς βάρος ο 300 γ΄ρνει προς τα έξω...(πιθανότητα μικρή βέβαα να θυμάμαι λάθος),πάντως δεν το έκανε ούτε ο SME,ούτε οι υπόλοιποι που είχα και έχω.
είπαμε.. καθένας στο είδος του...
ο Λουμίδης στους καφέδες και στα rega ο Πανίκος!
πως θα το κάνουμε;; 😂😂

μια φορά έπιασα rega φίλου να του βάλω κεφαλή και είχα τον Πάνο σε τηλεδιάσκεψη!
αν δεν ήταν αυτός θα τα είχα παρατήσει! 😂😂
 
  • Like
Reactions: mparaxir
Λογω μαγνητικου antiskating.Δεν μηδενιζει εντελως.
Πάνω εγώ ζυγοσταθμιζω και φτιάχνω vta με το antiscating on στον Rega,για να μην πάει στην θέση elevator... γιατί εκεί πάει.
..ή γυρνάω το armboard,ώστε να πάει πίσω απ' τον άξονα και με φακό πια να δω καλύτερα
 
Πάνω εγώ ζυγοσταθμιζω και φτιάχνω vta με το antiscating on στον Rega,για να μην πάει στην θέση elevator... γιατί εκεί πάει.
..ή γυρνάω το armboard,ώστε να πάει πίσω απ' τον άξονα και με φακό πια να δω καλύτερα
Αυτο που εννοω ειναι οτι αν οριζοντιωσεις το βραχιονα ( 0 γρ ) και το antiskating ειναι στο 0 ,τοτε ο βραχιονας θα κινηθει προς το armrest.
Αυτο συμβαινει διοτι το μαγνητικο antiskating των rega δεν μηδενιζεται εντελως.
VTA ή overhang ρυθμιζεις με το antiskating on ?
 
Αυτο που εννοω ειναι οτι αν οριζοντιωσεις το βραχιονα ( 0 γρ ) και το antiskating ειναι στο 0 ,τοτε ο βραχιονας θα κινηθει προς το armrest.
Αυτο συμβαινει διοτι το μαγνητικο antiskating των rega δεν μηδενιζεται εντελως.
VTA ή overhang ρυθμιζεις με το antiskating on ?
Στον τελευταίο που έμεινε και είναι βιδωτός στο armboard ,το γυρίζω προς το κέντρο ώστε να περάσει τον άξονα του πλατό και εκεί φτιάχνω το ύψος,γιατί όι Rega είναι σωλήνες που πλαταίνουν στην άκρη, σ αντίθεση με τους υπόλοιπους 8-9 που υπάρχουν αυτόνομοι ή πακέτο με τα 2 Dual.
 
Παλι δεν καταλαβα τι κανεις. Αν μιλας για vta , δεν βλεπω τη σχεση του antiskating που λες.
Την VTA τη ρυθμιζεις με τη βελονα στο δισκο, με το σωστο βαρος αναγνωσης το ελεγχεις με εργαλειο με οριζοντιες γραμμες, ευθυγραμμιζοντας τες με το πανω η το κατω μερος του headshell. Mε τους rega χρειαζεσαι spacers μεταξυ κεφαλης /headshell ή vta adjuster αναλογα με την κεφαλη. Αλλος τροπος δεν υπαρχει.
Με πιο εξειδικευμενα εργαλεια, μπορεις να ρυθμισεις ακριβως την SRA στις 92 μοιρες οπως θεωρειται "σωστο" και ξεχνας το αν το headshell ειναι παραλληλο με τον δισκο.
 
Last edited:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Το VTA με το πάνω του headshell,αυτός που έχω βιδώνει και τον 'χαμηλώνω' από πίσω.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Το VTA με το πάνω του headshell,αυτός που έχω βιδώνει και τον 'χαμηλώνω' από πίσω.
Αυτο το "βιδωνει" δεν καταλαβαινω.