Το chat του δικάναλου

Δεν έχω καταλάβει ακόμη αν πρέπει να τα γράψω έξω από τα δόντια να το καταλάβουν όλοι ότι υπάρχουν προϊόντα εκεί έξω που δεν δικαιολογούν το κόστος τους και πραγματικά μας ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ η να τα γράφω με μισόλογα και να το καταλαβαίνουν μόνο με όσους μιλώ στο τηλέφωνο η μου στέλνουν πμ για εξηγήσεις Παρακαλώ ενημερώστε με.
και γω ψηφίζω ΓΡΑΨΕ
 
  • Like
Reactions: mparaxir
Δεν θα γίνω κουραστικός θα τα πω πολύ σύντομα.
Δοκίμασα τα παρακάτω phono
Musical fidelity vlps (200ευρω) με μπαταρία.
Acoustic signature tango mk3 (1350ευρω)
Clearaudio balance + με το τροφοδοτικό μπαταρίας. (2450)
Δοκιμάστηκαν σε δύο συστήματα ένα hi End και ένα πιο απλο.
Και στα δύο οι εντυπώσεις ήταν οι ίδιες.
Το clearaudio ήταν σε μια δική του κατηγορια.
Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως τα άλλα δύο phono και στα δύο συστηματα δύσκολα τα ξεχωριζες ειδικά όταν το Vlps ήταν με μπαταρία.
Ορίστε το έγραψα ξεκάθαρα δύο αγοραστές έδωσαν ο ένας 180 ευρώ + μπαταρία 28 ευρώ και ο άλλος 1350 και ακούνε τα ίδια.
 
Προσεξε με τετοιες ταχυτητες. Θα τελειωνει ο δισκος πριν καν η βελονα τον ακουμπησει .
 
  • Haha
Reactions: mparaxir
Δεν θα γίνω κουραστικός θα τα πω πολύ σύντομα.
Δοκίμασα τα παρακάτω phono
Musical fidelity vlps (200ευρω) με μπαταρία.
Acoustic signature tango mk3 (1350ευρω)
Clearaudio balance + με το τροφοδοτικό μπαταρίας. (2450)
Δοκιμάστηκαν σε δύο συστήματα ένα hi End και ένα πιο απλο.
Και στα δύο οι εντυπώσεις ήταν οι ίδιες.
Το clearaudio ήταν σε μια δική του κατηγορια.
Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως τα άλλα δύο phono και στα δύο συστηματα δύσκολα τα ξεχωριζες ειδικά όταν το Vlps ήταν με μπαταρία.
Ορίστε το έγραψα ξεκάθαρα δύο αγοραστές έδωσαν ο ένας 180 ευρώ + μπαταρία 28 ευρώ και ο άλλος 1350 και ακούνε τα ίδια.
μια μικρή διόρθωση.. το MF V-LPS ποτέ δεν ξεπέρασε τα 130€ και η μπαταρία του είχε (και μάλλον ακόμα έχει) 18€.
είναι κοινή μπαταρία με ευρεία χρήση στους συναγερμούς κτιρίων , διαμερισμάτων κλπ...
 
μια μικρή διόρθωση.. το MF V-LPS ποτέ δεν ξεπέρασε τα 130€ και η μπαταρία του είχε (και μάλλον ακόμα έχει) 18€.
είναι κοινή μπαταρία με ευρεία χρήση στους συναγερμούς κτιρίων , διαμερισμάτων κλπ...
Δηλαδη το V90-LPS που κανει 200 πως ακουγεται; :unsure:
 
Δηλαδη το V90-LPS που κανει 200 πως ακουγεται; :unsure:
το έχω ακούσει δεκάδες φορές, δεν έχει αξιοσημείωτη διαφορά.
θα έλεγα ότι το πιο βολικό και όμορφο αλουμινένιο σασί είναι η διαφορά τους.
έχω το Lx2 LPS που είναι ακόμα "μεγαλύτερο" μοντέλο από το V90 και είναι μία από τα ίδια με τα άλλα 2..
η διαφοποίηση σε αυτό, είναι η ύπαρξη load rca παράλληλα με τις input, αλλά και η δυνατότητα να δουλέψει με 24ν.
αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση στο V-LPS είναι ότι είναι το πιο αθόρυβο από τα άλλα..
κυριολεκτικά τερμάτιζα το ποτενσιόμετρο -χωρίς να παίζει δίσκος, απλά άκουγα την είσοδο σε κατάσταση ηρεμίας και το μόνο που ακουγόταν ήταν ένα απαλό φύσημα.
(με μπαταρία το τέστ, στη θέση ΜΜ)

ΥΣ..
να συμπληρώσω ότι το V-LPS δεν έχει διακόπτη ON-OFF και είναι μόνιμα "αναμμένο" , ενώ τα άλλα 2 έχουν όμως δεν "σβήνει" το μηχανάκι εντελώς.. είναι σε μια κατάσταση "standby" και αν έχεις την μπαταρία αντί για το τροφοδοτικό, θα την "γονατίσει" σαν να δουλεύει κανονικά.
 
Last edited:
το έχω ακούσει δεκάδες φορές, δεν έχει αξιοσημείωτη διαφορά.
θα έλεγα ότι το πιο βολικό και όμορφο αλουμινένιο σασί είναι η διαφορά τους.
έχω το Lx2 LPS που είναι ακόμα "μεγαλύτερο" μοντέλο από το V90 και είναι μία από τα ίδια με τα άλλα 2..
η διαφοποίηση σε αυτό, είναι η ύπαρξη load rca παράλληλα με τις input, αλλά και η δυνατότητα να δουλέψει με 24ν.
αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση στο V-LPS είναι ότι είναι το πιο αθόρυβο από τα άλλα..
κυριολεκτικά τερμάτιζα το ποτενσιόμετρο -χωρίς να παίζει δίσκος, απλά άκουγα την είσοδο σε κατάσταση ηρεμίας και το μόνο που ακουγόταν ήταν ένα απαλό φύσημα.
(με μπαταρία το τέστ, στη θέση ΜΜ)

ΥΣ..
να συμπληρώσω ότι το V-LPS δεν έχει διακόπτη ON-OFF και είναι μόνιμα "αναμμένο" , ενώ τα άλλα 2 έχουν όμως δεν "σβήνει" το μηχανάκι εντελώς.. είναι σε μια κατάσταση "standby" και αν έχεις την μπαταρία αντί για το τροφοδοτικό, θα την "γονατίσει" σαν να δουλεύει κανονικά.
Αααα,θα το πάρω το V-LPS να το δοκιμάσω..Είχα το αντίστοιχο dac παλιά αλλά δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο..
Προφανώς μεταχειρισμένο γιατί δεν βλέπω να βγαίνει τώρα.
Έχει και ii βλέπω, ποιό είναι καλύτερο;

Υ.Γ.Και αυτό που έχω τώρα είναι μονίμως στο stand-by..
 
Μπήκα σε κάτι reviews λέει ότι είναι πολύ ζεστό..
Εμείς θέλουμε ψυχρό να αντισταθμίσουμε τη θερμότητα της κεφαλής; 🙃

Ζητώ λοιπόν να μου χαρίσουν το Schiit mani..χαχα..

Πλάκα πλάκα θέλω να το ακούσω αυτό..Έχει βουίξει ο τόπος.
 
Αααα,θα το πάρω το V-LPS να το δοκιμάσω..Είχα το αντίστοιχο dac παλιά αλλά δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο..
Προφανώς μεταχειρισμένο γιατί δεν βλέπω να βγαίνει τώρα.
Έχει και ii βλέπω, ποιό είναι καλύτερο;

Υ.Γ.Και αυτό που έχω τώρα είναι μονίμως στο stand-by..
αν θυμάμαι καλά έχεις κάποιο καλό clear audio phono ;;
δεν νομίζω το V-LPS να σου ρίξει το σαγόνι στο πάτωμα..

στα dac αλλάζει το πράγμα.
έχω το V-DAC για την τιβί και μόνο.. το είχα δοκιμάσει στο cdp audiolab μου και δεν έλεγε τίποτα.. αντίθετα το V90 έσπειρε.
αν κάποτε το φτιάξω -γιατί εδώ και λίγα χρόνια δεν δουλεύει- , το V90 θα είναι υποψήφιο dac για αγορά.. όμως η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καμία όρεξη να ασχοληθώ με τα ψηφιακά.
 
Και αυτό ακόμα σχετικό είναι.Το οτι παιζει κάτι καλά στο δικό μου σύστημα,στο δικό μου χώρο,στα δικά μου αυτιά,ακόμα και στα δικά μου μέσα είτε είναι βινύλια,είτε cd είτε αρχεία,
δεν σημαίνει ότι θα παίξει καλά στο χώρο του Σπύρου ή του Βλαντ.Όπως και το αντίθετο.
Άρα και το θάψιμο αλλά και οι διθύραμβοι σχετικοί είναι.
Προσωπικά η εμπειρία μου με έχει διδάξει ότι στο χόμπι μας ισχύει πάνω απ'όλα η φράση "μεγάλη μπουκιά φάε" και το μόνο που δεν χωράει είναι οι αφορισμοί και οι υπερβολες....
Προσυπογράφω την παραπάνω τοποθέτηση του Παναγιώτη.
Αν ισχύουν όλα αυτά που έχουμε κατα καιρούς καταθέσει ως εμπειρίες, πειραματισμό, ρυθμίσεις για τα αναλογικά- τουλάχιστον- συστήματα, θα πρέπει να παραδεχτούμε οτι αυτά είναι ασταθή.
Αν δηλαδή "ακούγονται" (εκτός της κεφαλής):
οι αλλαγές βιδών συγκράτησης της κεφαλής
το υλικό του headshell,
τα καλωδιάκια,
το υλικό και το πάχος του mat
το υλικό του πλατώ
ο βραχίονας
το αντίβαρο και η καλωδίωση του βραχίονα
ο τρόπος τερματισμού της καλωδίωσης
ο πλίνθος,
ο τρόπος μετάδοσης της κίνησης
η ανάρτηση
η έδραση
και κάτι σίγουρα ξεχνάω, όσον αφορά μόνο το πικάπ, φανταστείτε πόσο χαοτικό γίνεται όλο αυτό αν προστεθούν και οι άλλες παράμετροι της αλυσίδας μέχρι και τα ηχεία, πως και που έχουν στηθεί αυτά και σε ποιό χώρο κλπ κλπ.
Βάλτε επίσης και κάμποσο απο το προσωπικό "γούστο" μαζί με την ανατομία των φυσικών αισθητηρίων του ακροατή, για να διαπιστώσετε πόσο επιφυλακτικοί πρέπει να είμαστε στην εξαγωγή απόλυτων συμπερασμάτων όταν "δοκιμάζουμε" κάτι και πρέπει (ή θέλουμε) να γράψουμε για αυτό.
Αυτό που θα συμπεράνουμε, είναι κάτι μοναδικό, έχει αξία και αφορά, το συγκεκριμένο σύστημα-ακροατή.
Δεν μπορεί, όχι καν να γενικευτεί, αλλά να ισχύει έστω και για τουλάχιστον ένα ακόμη σύστημα!
 
  • Like
Reactions: superfly
Προσυπογράφω την παραπάνω τοποθέτηση του Παναγιώτη.
Αν ισχύουν όλα αυτά που έχουμε κατα καιρούς καταθέσει ως εμπειρίες, πειραματισμό, ρυθμίσεις για τα αναλογικά- τουλάχιστον- συστήματα, θα πρέπει να παραδεχτούμε οτι αυτά είναι ασταθή.
Αν δηλαδή "ακούγονται" (εκτός της κεφαλής):
οι αλλαγές βιδών συγκράτησης της κεφαλής
το υλικό του headshell,
τα καλωδιάκια,
το υλικό και το πάχος του mat
το υλικό του πλατώ
ο βραχίονας
το αντίβαρο και η καλωδίωση του βραχίονα
ο τρόπος τερματισμού της καλωδίωσης
ο πλίνθος,
ο τρόπος μετάδοσης της κίνησης
η ανάρτηση
η έδραση
και κάτι σίγουρα ξεχνάω, όσον αφορά μόνο το πικάπ, φανταστείτε πόσο χαοτικό γίνεται όλο αυτό αν προστεθούν και οι άλλες παράμετροι της αλυσίδας μέχρι και τα ηχεία, πως και που έχουν στηθεί αυτά και σε ποιό χώρο κλπ κλπ.
Βάλτε επίσης και κάμποσο απο το προσωπικό "γούστο" μαζί με την ανατομία των φυσικών αισθητηρίων του ακροατή, για να διαπιστώσετε πόσο επιφυλακτικοί πρέπει να είμαστε στην εξαγωγή απόλυτων συμπερασμάτων όταν "δοκιμάζουμε" κάτι και πρέπει (ή θέλουμε) να γράψουμε για αυτό.
Αυτό που θα συμπεράνουμε, είναι κάτι μοναδικό, έχει αξία και αφορά, το συγκεκριμένο σύστημα-ακροατή.

Δεν μπορεί, όχι καν να γενικευτεί, αλλά να ισχύει έστω και για τουλάχιστον ένα ακόμη σύστημα!
μην φτάνουμε στο άλλο άκρο...
υπάρχουν κοινοί αποδεκτοί κανόνες στο πως στήνεται ένα πικάπ, αλλά και ένα σύστημα γενικότερα.
όταν πχ 2 άτομα τους ακολουθούν στα συστήματά τους, παρόμοια συμπεράσματα θα βγάλουν δοκιμάζοντας κάτι από κοινού.
το άσπρο, μαύρο δεν γίνεται.
ο κυριότερος λόγος διαφορών από σύστημα σε σύστημα εκφράστηκε πολύ σωστά από τον Σπύρο στο πόστ 828.
και γι'αυτό είπα στον Τζίμη ότι μπορεί το acoustic singature να παίξει "παπάδες" σε μένα.. είναι τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας τα συστήματά μας.. χώρος, ηχεία, ενισχυτικά
 
μην φτάνουμε στο άλλο άκρο...
υπάρχουν κοινοί αποδεκτοί κανόνες στο πως στήνεται ένα πικάπ, αλλά και ένα σύστημα γενικότερα.
όταν πχ 2 άτομα τους ακολουθούν στα συστήματά τους, παρόμοια συμπεράσματα θα βγάλουν δοκιμάζοντας κάτι από κοινού.
το άσπρο, μαύρο δεν γίνεται.
ο κυριότερος λόγος διαφορών από σύστημα σε σύστημα εκφράστηκε πολύ σωστά από τον Σπύρο στο πόστ 828.
και γι'αυτό είπα στον Τζίμη ότι μπορεί το acoustic singature να παίξει "παπάδες" σε μένα.. είναι τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας τα συστήματά μας.. χώρος, ηχεία, ενισχυτικά
Αν ισχύουν οι γενικότητες, δεν υπάρχει κανένας λόγος συζήτησης επι των επιμέρους. Και το αντίστροφο
 
  • Like
Reactions: petronik and mdvq
υπάρχουν κοινοί αποδεκτοί κανόνες στο πως στήνεται ένα πικάπ, αλλά και ένα σύστημα γενικότερα.
όταν πχ 2 άτομα τους ακολουθούν στα συστήματά τους, παρόμοια συμπεράσματα θα βγάλουν δοκιμάζοντας κάτι από κοινού.
το άσπρο, μαύρο δεν γίνεται.
ο κυριότερος λόγος διαφορών από σύστημα σε σύστημα εκφράστηκε πολύ σωστά από τον Σπύρο στο πόστ 828.
και γι'αυτό είπα στον Τζίμη ότι μπορεί το acoustic singature να παίξει "παπάδες" σε μένα.. είναι τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας τα συστήματά μας.. χώρος, ηχεία, ενισχυτικά
Βλαδιμηρε, αλλο δυο συστηματα διαφορετικης φιλοσοφιας, και αλλο το αν υπαρχουν κοινοι αποδεκτοι κανονες στο πως στηνεται ενα πικαπ (που οπως το βλεπω αυτο ,αυτοι , - οι κοινα αποδεκτοι κανονες - ελαχιστοι ειναι , ασχετα αν τηρουνται ή οχι.

Τα πλειστα απο οσα αναφερε ο Γιωργος πιο πανω, δεν εμπιπτουν σε αυτους τους κανονες ,ασχετα με το αν ακουγονται ή οχι.

"οι αλλαγές βιδών συγκράτησης της κεφαλής
το υλικό του headshell,
τα καλωδιάκια,
το υλικό και το πάχος του mat
το υλικό του πλατώ
ο βραχίονας
το αντίβαρο και η καλωδίωση του βραχίονα
ο τρόπος τερματισμού της καλωδίωσης
ο πλίνθος,
ο τρόπος μετάδοσης της κίνησης
η ανάρτηση
η έδραση"

Αν τα πιατινια στου Τζιμη ακουγονται σαν "κατσαρολες" , " και κοντα σου παζει παπαδες" , τοτε καποιο απο τα δυο συστηματα καπου εχει προβλημα.

Εκτος κι αν κατι αλλο εννοουσες που δεν καταλαβα.
 
Βλαδιμηρε, αλλο δυο συστηματα διαφορετικης φιλοσοφιας, και αλλο το αν υπαρχουν κοινοι αποδεκτοι κανονες στο πως στηνεται ενα πικαπ (που οπως το βλεπω αυτο ,αυτοι , - οι κοινα αποδεκτοι κανονες - ελαχιστοι ειναι , ασχετα αν τηρουνται ή οχι.

Τα πλειστα απο οσα αναφερε ο Γιωργος πιο πανω, δεν εμπιπτουν σε αυτους τους κανονες ,ασχετα με το αν ακουγονται ή οχι.

"οι αλλαγές βιδών συγκράτησης της κεφαλής
το υλικό του headshell,
τα καλωδιάκια,
το υλικό και το πάχος του mat
το υλικό του πλατώ
ο βραχίονας
το αντίβαρο και η καλωδίωση του βραχίονα
ο τρόπος τερματισμού της καλωδίωσης
ο πλίνθος,
ο τρόπος μετάδοσης της κίνησης
η ανάρτηση
η έδραση"

Αν τα πιατινια στου Τζιμη ακουγονται σαν "κατσαρολες" , " και κοντα σου παζει παπαδες" , τοτε καποιο απο τα δυο συστηματα καπου εχει προβλημα.

Εκτος κι αν κατι αλλο εννοουσες που δεν καταλαβα.
Ξέχασες το quantum chip ανάμεσα στις βίδες που κρατούν την κεφαλή, εγώ δεν ακούω βραχίονα αν δεν έχει τέτοιο.
 
Αααα,θα το πάρω το V-LPS να το δοκιμάσω..Είχα το αντίστοιχο dac παλιά αλλά δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο..
Προφανώς μεταχειρισμένο γιατί δεν βλέπω να βγαίνει τώρα.
Έχει και ii βλέπω, ποιό είναι καλύτερο;

Υ.Γ.Και αυτό που έχω τώρα είναι μονίμως στο stand-by..
Δεν μας εχεις γραψει ποιο clearaudio έχεις ?
Για να σου πούμε αν αξίζει.