Το chat του δικάναλου

Μου εχει μεινει μια εκφραση απο συγκριτικο ηχειων στον Ηχο
απο καποιον οχι τοσο γνωστο, μαλλον διαττοντα αστερα του περιοδικου.
" Καθε ηχειο δινει την δικη του παρασταση ". Ποσο αληθινο!
Ισχυει και για καθε συστημα και καθε τεχνολογια. Διαλεγεις και παιρνεις.
Βεβαια οσο ανεβαινουμε σε ποιοτητα (και κοστος; ) νομιζω οτι οι παραστασεις συγκλινουν.
 
Δεν θα το έλεγα.
Κάθε εταιρία έχει τον χαρακτήρα της και το δικό της δισκοπότηρο.
Αν είσαι fan της Sonus Faber π.χ. δεν θέλεις η ναυαρχίδα της να ακούγεται σαν ATC, ούτε το αντίθετο.
Για να μην πάω σε κόρνες VS panel VS κουτιά κλπ
 
Το μονο σιγουρο για τα ηχεια γενικως ειναι οτι ειναι οι "σκλαβοι" ή τα "θυματα" του υπολοιπου συστηματος.
Και αν ισχυει το garbage in - garbage out σε καθε επομενη συσκευη στην αλυσιδα, για τα ηχεια ισχυει πολυ περισσοτερο , εφοσον απο εκει βγαινει το αθροισμα ολων των κακως εχοντων στην αλυσιδα.
 
Και κλασσικά το πρώτο πράγμα που σκέφτονται όλοι να αλλάξουν πρώτο είναι τα ηχεία.
Λες και έχουν τερματίσει όλη την υπόλοιπη αλυσίδα και έχουν πάρει ότι μπορούν να δώσουν. 😉
 
Και κλασσικά το πρώτο πράγμα που σκέφτονται όλοι να αλλάξουν πρώτο είναι τα ηχεία.
Λες και έχουν τερματίσει όλη την υπόλοιπη αλυσίδα και έχουν πάρει ότι μπορούν να δώσουν. 😉
Πήραμε κουμούτσα καλώδιο ρεύματος, τι άλλο να κάνουμε δλδ; 😥
 
Και κλασσικά το πρώτο πράγμα που σκέφτονται όλοι να αλλάξουν πρώτο είναι τα ηχεία.
Λες και έχουν τερματίσει όλη την υπόλοιπη αλυσίδα και έχουν πάρει ότι μπορούν να δώσουν. 😉
Aν κρινω απο μενα, εσενα και μαλλον και τον Βλαντ δεν ισχυει αυτο με τα ηχεια.
Οταν βρισκεις ενα καλο ηχειο που ταιριαζει και στον χωρο σου συνηθως το παντρευεσαι
και δοκιμαζεις αλλαγες στην υπολοιπη αλυσιδα.
 
Aν κρινω απο μενα, εσενα και μαλλον και τον Βλαντ δεν ισχυει αυτο με τα ηχεια.
Οταν βρισκεις ενα καλο ηχειο που ταιριαζει και στον χωρο σου συνηθως το παντρευεσαι
και δοκιμαζεις αλλαγες στην υπολοιπη αλυσιδα.
Δεν γίνεται να εισαχθείς στο Πανεπιστήμιο αν δεν έχεις πάει ούτε στο Νηπιαγωγείο.
 
Και κλασσικά το πρώτο πράγμα που σκέφτονται όλοι να αλλάξουν πρώτο είναι τα ηχεία.
Λες και έχουν τερματίσει όλη την υπόλοιπη αλυσίδα και έχουν πάρει ότι μπορούν να δώσουν. 😉
Οντως "κλασσικά" .......
 
Aν κρινω απο μενα, εσενα και μαλλον και τον Βλαντ δεν ισχυει αυτο με τα ηχεια.
Οταν βρισκεις ενα καλο ηχειο που ταιριαζει και στον χωρο σου συνηθως το παντρευεσαι
και δοκιμαζεις αλλαγες στην υπολοιπη αλυσιδα.
Τα ATC δεν αποτελουν εξαιρεση στο ζητουμενο που ειναι να παρεις το μεγιστο δυνατον απο τα ηχεια.
Αν δεν τους κανεις τη "χαρη" , δεν θα σου την κανουν ουτε αυτα.
 
Τα ATC δεν αποτελουν εξαιρεση στο ζητουμενο που ειναι να παρεις το μεγιστο δυνατον απο τα ηχεια.
Αν δεν τους κανεις τη "χαρη" , δεν θα σου την κανουν ουτε αυτα.
Επειδη ομως αναγκαστικα γινονται και συμβιβασμοι , κυριως για οικονομικους λογους , που ειναι φυσολογικο για ολους μας, προσωπικα δεχομαι συμβιβασμους που ικανοποιουν αυτον που τους κανει.
Ομως ακομα και εμεις που ισως τους κανουμε, να μην το ξεχναμε και να θεωρουμε οτι τελειωσαμε.............
 
Και κλασσικά το πρώτο πράγμα που σκέφτονται όλοι να αλλάξουν πρώτο είναι τα ηχεία.
Λες και έχουν τερματίσει όλη την υπόλοιπη αλυσίδα και έχουν πάρει ότι μπορούν να δώσουν. 😉

Μα δεν υπάρχει "τέρμα" σε τίποτα.

Πάντα κάπου κάτι θα ακούσεις που θα είναι καλύτερο (μάλλον και ακριβότερο) και θα το "βάλεις στόχο" .. ακόμα και αυτό να μην γίνει, πειράζεις τα υπάρχοντα για να πετύχεις τον σκοπό σου.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν θα πρέπει (ή αν θα έρθει ποτέ η ώρα) να αρχίσουμε τις βελτιώσεις και στα ηχεία μας.. γιατί τα χρόνια περνάνε...
 
Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν θα πρέπει (ή αν θα έρθει ποτέ η ώρα) να αρχίσουμε τις βελτιώσεις και στα ηχεία μας.. γιατί τα χρόνια περνάνε...
Εσυ ξεχασες οτι πρεπει να κανεις και ενα μικρο σεμιναριο για το πως βγαινει η μπαφλα του ηχειου σου και τα μεγαφωνα ?
:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Εσυ ξεχασες οτι πρεπει να κανεις και ενα μικρο σεμιναριο για το πως βγαινει η μπαφλα του ηχειου σου και τα μεγαφωνα ?
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Δεν το ξέχασα καθόλου :ROFLMAO:

Θα το μάθουμε κάπως.. δεν μπορεί...