Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

καλοριζικο, καλοταξιδο και ατρακαριστο!

Ευχαριστώ πολύ ! :a0210:

καλά χιλιόμετρα!!! Για πες πως είναι να πηγαίνεις από τα 140 στα 200+... ?

:Banane0:

Η διαφορά δεν είναι μόνο στο μοτέρ, το οποίο πραγματικά είναι διαμάντι, αλλά το συνολικό στήσιμο του αμαξιού...άλλες αναρτήσεις-σκληρές μεν αλλά σωστές, διαφορετικό τιμόνι-βαρύτερο & γρηγορότερο, άλλο κιβώτιο με shortshift κ σχέσεις κολλητά σχεδόν η μία με την άλλη, φρένα καταπληκτικά, πάρα πολύ καλά μπάκετ καθίσματα, ενώ το αμάξι είναι απόλυτα ουδέτερο στις στροφές !
 
Δυστυχως πλεον τα διλιτρα αμαξια εχουν μηδενικη μεταπωληση (την πατησα και εγω με το X-Trail που δεν πωλειται).

Ας οψεται η κυβερνηση που εβαλε 600 ευρω τα τελη , τα υπερδιπλασια απο ενα αμαξι 1400 κυβικα.

Και μετα σου λενε επεσαν οι πωλησεις και κλεινουν οι αντιπροσωπιες.
 
Δεν νομίζω ότι το κριτήριο είναι τα τέλη για ένα 2λιτρο αμάξι...άποψή μου βέβαια.

600/12 μήνες = 50 τον μήνα...τα βάζεις στην άκρη κ τα δίνεις στο τέλος του έτους.
 
Για εσενα και εμενα μπορει οχι , για τον απλο κοσμο και τα 230 ευρω τελη των 1400 κυβικων θεωρουνται πολλα.
+1 (βεβαια εγω κανω πλεον 5000 χιλ. τον χρονο,απο 26000 που εκανα πριν 2-3 χρονια και εχω ενα getz - καταπληκτικο "γαιδουρομουλαρο" που θελει μονο σανο=βενζινη)
 
Last edited:
Μια χαρα ειναι τα Huyndai. Ενας γειτονας μου εχει ενα Atos και μου ελεγε οτι δεν καιει τιποτα και εχει και να του αλλαξει λαδια κανα δυο χρονια!

Αντιθετα εχει και ενα Mini Cooper και ολο στο συνεργειο το εχει.
 
Δεν νομίζω ότι το κριτήριο είναι τα τέλη για ένα 2λιτρο αμάξι...άποψή μου βέβαια.

600/12 μήνες = 50 τον μήνα...τα βάζεις στην άκρη κ τα δίνεις στο τέλος του έτους.

Κι εγω ετσι το σκεφτομαι, αλλα οταν φτανει η ωρα να τα δωσω με χαλαει πολυ.
 
Φίλε Μιχάλη χαίρομαι που έλαβες υπόψη σου, την παραίνεση μου για να πας στο R.

Η αλήθεια είναι ότι η ηδονή που σου δίνουν τα σοβαρά σπορ της honda (CRX, R, S2000) δεν αποτιμάται σε καμμία περίπτωση σε οικονομικούς όρους. Να είσαι καλά να το χαίρεσαι με κατεβάσματα στις στροφές !!!
 
Η αλήθεια είναι ότι η ηδονή που σου δίνουν τα σοβαρά σπορ της honda (CRX, R, S2000) δεν αποτιμάται σε καμμία περίπτωση σε οικονομικούς όρους. Να είσαι καλά να το χαίρεσαι με κατεβάσματα στις στροφές !!!

Μονο λιγο προσοχη χρειαζεται γιατι ειναι λιγο "νευρικα".

Ειδικα με το S2000 επρεπε να κυκλοφορεις με την ταυτοτητα στο στομα για την αναγνωριση.

CRX πλεον δεν πρεπει να κυκλοφορει και κανενα.
 
Εμένα όποτε έρχεται η ώρα να σκάσω τα τέλη για το 2λιτρο με πνίγει το άδικο, λες και μου κόβει φάλαγγα η μαφία ένα πράμα...

Με γειά και καλοτάξιδο. Πάντως τσιμπάει κάτι παραπάνω από το δικό μου (Alfa Romeo 2.0JTS), που δικαιολογείται όμως και απο τα +35 άλογα.
 
Όσο περνά ο καιρός κ το μαθαίνω, απλά χαίρομαι το κάθε ευρώ που έδωσα για να το πάρω !!
Έχει στήσιμο εξαιρετικό στον δρόμο, απλά στρίβεις το τιμόνι κ το αμάξι νομίζεις ότι είναι πάνω σε ράγες, φρένα άγκυρες σχεδόν, ενώ το μοτέρ έχει Δύναμη !!