Tο Καφενείο των Μαστόρων.

Ντροπή τους, απαράδεκτη συμπεριφορά!

Προσωπικά την άναψα 2 ημέρες τώρα για να σπάσει λίγο την υγρασία.
Διαβάζοντας στο ίντερνετ κριτικές περίμενα ότι θα έχει κάποια σχετική μυρωδιά αλλά είναι μια χαρά, ούτε που μυρίζει και κάνει δουλειά!
 
  • Like
Reactions: Kosh
Φφφφφφφφφφφ...............

Κριμα, δεν εχετε εκει κοντα φιλε να πηγαινεις απο κοντα?
"Κοντά" σχετικό. Στη Λάρισα έχει, αλλά βενζίνη, διόδια δεν συμφέρει. Εκτός αν θες να πάρεις πολλά πράγματα.

Είχα και 2 κουπονάκια των 5€ (10€ σύνολο) οπότε βγήκε φθηνότερα!!
Ντροπή τους, απαράδεκτη συμπεριφορά!

Προσωπικά την άναψα 2 ημέρες τώρα για να σπάσει λίγο την υγρασία.
Διαβάζοντας στο ίντερνετ κριτικές περίμενα ότι θα έχει κάποια σχετική μυρωδιά αλλά είναι μια χαρά, ούτε που μυρίζει και κάνει δουλειά!
Μα κι εγώ για αυτό την θέλω...να σπάσω λίγο υγρασία ΚΑΙ κρύο φυσικά.
 
Last edited:
Όντως απαράδεκτη συμπεριφορά...
Είναι κρίμα γιατί για κάποιους δεν είναι προϊόν για να "σπαει" την ζέστη αλλά για να ζεσταίνονται μονο με αυτήν καθώς τα οικονομικά τους δεν βγαίνουν...!!!
Ειλικρινά Ντροπή τους...!!!

Γιάννη υπομονή και επιμονή σε αυτήν την άδικη όπως φενεται ταλαιπωρια που θα υποστείς..
 
Όντως απαράδεκτη συμπεριφορά...
Είναι κρίμα γιατί για κάποιους δεν είναι προϊόν για να "σπαει" την ζέστη αλλά για να ζεσταίνονται μονο με αυτήν καθώς τα οικονομικά τους δεν βγαίνουν...!!!
Ειλικρινά Ντροπή τους...!!!

Γιάννη υπομονή και επιμονή σε αυτήν την άδικη όπως φενεται ταλαιπωρια που θα υποστείς..
Γιάννη ευτυχώς έχουν σωστό customer support και θα δικαιωθείς.
Απλά τρεξτους από την αρχή.
@KOSSTV Κώστα αυτό ακριβώς. Προς το παρόν δεν έχω άλλο τρόπο θέρμανσης. Το ήθελα κυρίως για το δωμάτιο του μικρού, άντε και καμμιά φορά στο καθιστικό. Αυτή την στιγμή είμαι με 16C στο σπίτι και υγρασία πάνω απο 70%.

@enduras1 Κυριάκο ήδη τους έχω στείλει απο το πρωί το παρακάτω:

Καλημέρα σας και καλό μήνα,

Σήμερα παρέλαβα την σόμπα υγραερίου της ως άνω παραγγελίας μετά απο αναμονή 28 ημερών (παραγγελία 3/11/2022).
Δυστυχώς, για ακόμα μια φορά, το προϊόν που παραλαμβάνω δεν είναι όπως θα έπρεπε.**

Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες είτε πρόκειται για επιστροφή προϊόντος, είτε για εκθεσιακή.
Υπάρχει και βίντεο, αλλά δυστυχώς λόγω μεγέθους δεν μπορεί να αποσταλεί.
  • Λείπει το εγχειρίδιο χρήσης.
  • Οι ρόδες και οι βίδες (αν είναι όλες μέσα) είναι σε μια διαφάνεια για χαρτιά Α4 ντοσιέ.
  • Υπάρχουν τρύπες που έχουν ανοιχτεί με τρυπάνι εκ των υστέρων, χωρίς να έχουν λιμαριστεί για τα γρέζια. (η φωτογραφία είναι ενδεικτική, υπάρχουν κι άλλες τρύπες σε άλλα σημεία.)
  • Το πίσω μέρος (πλαϊνά) έχει σημάδια
  • Το προστατευτικό φύλλο λαμαρίνας για την μπουκάλα υγραερίου, είναι στραβωμένο και δεν "κάθεται" στην θέση του
Αυτές είναι μερικές διαπιστώσεις απο την αρχική αποσυσκευασία του προϊόντος.

Για την ιστορία εχω επικοινωνήσει μαζί σας
τηλεφωνικά: 10/11/2022, 25/11/2022, 29/11/2022
email: 10/11/2022, 25/11/2022

Έχω λάβει 5 φορές (21/11/2022, 25/11/2022 - 2 φορές, 29/11/2022 - 2 φορές) οτι η παραγγελία μου θα αποσταλεί και θα λάβω σύντομα ενημέρωση.

Σε μια απο τις τηλεφωνικές μου επικοινωνίες μου αναφέρθηκε οτι βρέθηκε μια σόμπα και είμαι "τυχερός" που θα παραλάβω και δεν θα γίνει ακύρωση...μετά απο σχεδόν 1 μήνα...!!!
Αν το προϊόν είναι απο επιστροφή ή εκθεσιακό τουλάχιστον θα έπρεπε να ενημερωθώ και εκτός αυτού δεν θα έπρεπε να το πάρω στην κανονική τιμή πώλησης.


Παρακαλώ για τις άμεσες ενέργειες σας, διότι δεν υπάρχει αυτή την στιγμή άλλος τρόπος θέρμανσης.


**
Το ίδιο συνέβη και τον Σεπτέμβριο σε άλλη παραγγελία (χχχχ) που χρειάστηκαν περίπου 20 μέρες για να αλλαχθεί σπασμένο
έπιπλο μπάνιου. Παραγγελία 24/9 παραλαβή 6/10. Κι απο 6/10 που έγινε ενημέρωση, παρέλαβα, ύστερα απο επανειλημμένες φορές που
επικοινώνησα τηλεφωνικώς και με email, στις 24/10.
 
Παιδιά ο συνήγορος του καταναλωτή είναι της ΠΛΑΚΑΣ υπηρεσία. Μόνο για να παίρνουν τον μισθό οι υπάλληλοι εκεί.

Πρόσφατα επικοινώνησα μαζί του για άρνηση μαγαζιού να δεχτεί επιστροφή ανοιγμένο - αλλά στην ουσία χωρίς να χρησιμοποιηθεί - εκτυπωτή λέιζερ.
Χωρίς οι λεπτομέρειες να έχουν σημασία, έκανα την αναφορά στον Συνήγορο.

Με τη σειρά του, ο συνήγορος έστειλε επιστολή στο μαγαζί και, ζήτησε την άποψη/απαντηση του για το θέμα. Στους επόμενους 2 μήνες, έλαβα δύο επιστολές από τον Συνήγορο ότι αναμένουν την απάντηση του μαγαζιού. Και, τον επόμενο μήνα μου είπαν ότι αφού το μαγαζί δεν απάντησε, η υπόθεση κλείνει!.... Κι ο, τι δεν έχει κάποια άλλη δικαιοδοσία ο συνήγορος.. Δηλ βασίζεται στην καλή θεληση του μαγαζιού (να εφαρμόσει την νομοθεσια).

Αυτά περί συνηγόρου.......
 
Καλημερα συναδελφοι!

Τετοια εποχη στη γειτονια μου στο Βουκουρεστι πριν απο καμμια δεκαρια χρονια!
uAkYxWqh.jpg
 
Ηταν πανεμορφα αλλα ηταν βασανιστηριο να το καθαριζω απο τα χιονια καθε πρωι το χειμωνα :)
Ευτυχως που ειχε βαρβατα θερμαινομενα τζαμια και δεν χρειαζοταν να ξυνω το παγωμενο χιονι απο το παρμπριζ, μπρος πισω..
 
  • Like
Reactions: enduras1
απλα, σοκαριστικος!
μια απο τις καλυτερες ερμηνειες πιανου που εχω ακουσει.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: osatosa