To καλύτερο μπάσο

ParisK

Established Member
26 January 2007
146
Ποια φόρτιση καμπίνας δίνει κατά τη γνώμη σας το καλύτερο μπάσο; Ας πούμε ότι μιλάμε για ηλεκτροδυναμικά μεγάφωνα, οπότε οι επιλογές είναι η ακουστική ανάρτηση, η ανάκλαση χαμηλών, οι παθητικοί ακτινοβολητές, οι γραμμές μεταφοράς, οι κόρνες και οι ανοιχτές μπάφλες.
Ας πούμε ότι είναι κάτι σαν δημοσκόπηση, οπότε δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε εναντίον μιας άποψης, απλά να δηλώσουμε ο καθένας την προτίμησή του και τους λόγους γι'αυτή, όχι μόνο θεωρητικά αλλά και ακουστικά.
Εγώ "ψηφίζω" τις ανοιχτές μπάφλες. Υπάρχει μια "εκρηκτική" σχέση ανάμεσα στο + και το -, δεν μεσολαβεί πιεζόμενος αέρας που λειτουργεί σαν ελατήριο και το αποτέλεσμα είναι μοναδικές ταχύτητες και ακαριαία μεταβατικά μέτωπα, μαζί με μια ανακουφιστική έλλειψη καμπινίλας.
 
kουτι με τρυπα !!!! Βασσ Ρεφλεξ...

ειναι το μονο που μπαινει σε Σαλονι μεσαιου μεγεθους χωρις να φωναζει η γυναικα !! και πιστευω απο μπασο δεν παει καθολου πισω απο ολες τις αλλες σχεδιασεις ....
απλα γιατι οι αλλες ΠΟΤΕ δεν ειναι υλοποιημενες σωστα ....αλλα προσφερουν μονο ογκο .!!!

η Θεση μου ΟΜΩΣ τεκμηριωνεται μονο οταν τα ηχεια μας εχουν μεγαφωνα απο 8 ιντζες και πανω ...... θεωρω οτι σημερινο ηχειο μεσαιου Σαλονιου η χωρου οπως τα λεμε .. ΔΕΝ νοειται να υλοποιειται με γουφερ κατω των 8 ντζων !!!!!!!
 
Πάρι, θα μπορούσες να δώσεις παραδείγματα όσον αφορά τις αντιπροσωπευτικότερες εταιρείες που υιοθετούν την κάθε μέθοδο, να μαθαίνουμε και οι νεοφώτιστοι;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
σίγουρα έλλειψη καμπινίλας...
αλλά μηπως δεν θα υπάρχουν αλληλοαναιρέσεις λόγω γειτνίασης του μπροστά με το πίσω?
 
Απάντηση: Re: To καλύτερο μπάσο

σίγουρα έλλειψη καμπινίλας...
αλλά μηπως δεν θα υπάρχουν αλληλοαναιρέσεις λόγω γειτνίασης του μπροστά με το πίσω?

εγω να προσθεσω ..δεν θα υπαρχει ανελεχγομενη κινηση του μεγαφωνου ;;;;;;

και τι γουφερ θα χρησιμοποιειθει ;;;

η ευαισθησια του μεγαφωνου δεν παει προς τα κατω ;;;;;;
 
Μακραν η καλυτερη επιλογη αυτη του Παρη.Απλα πρεπει να εχουμε μεγαλη επιφανεια κωνου και μπαφλα ικανη να μειωσει το φαινομενο ακυρωσης..

Βαγγελη οχι δεν ειναι οτι καλυτερο για Home Cinema. :grandpa:
 
όταν λέμε μπάφλα ικανή τι εννοούμε ?
ένα τετραγωνικό?
σόρρυ που πάει στο off topic...
 
Ποια φόρτιση καμπίνας δίνει κατά τη γνώμη σας το καλύτερο μπάσο; Ας πούμε ότι μιλάμε για ηλεκτροδυναμικά μεγάφωνα, οπότε οι επιλογές είναι η ακουστική ανάρτηση, η ανάκλαση χαμηλών, οι παθητικοί ακτινοβολητές, οι γραμμές μεταφοράς, οι κόρνες και οι ανοιχτές μπάφλες.
Ας πούμε ότι είναι κάτι σαν δημοσκόπηση, οπότε δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε εναντίον μιας άποψης, απλά να δηλώσουμε ο καθένας την προτίμησή του και τους λόγους γι'αυτή, όχι μόνο θεωρητικά αλλά και ακουστικά.
Εγώ "ψηφίζω" τις ανοιχτές μπάφλες. Υπάρχει μια "εκρηκτική" σχέση ανάμεσα στο + και το -, δεν μεσολαβεί πιεζόμενος αέρας που λειτουργεί σαν ελατήριο και το αποτέλεσμα είναι μοναδικές ταχύτητες και ακαριαία μεταβατικά μέτωπα, μαζί με μια ανακουφιστική έλλειψη καμπινίλας.
γιατί μου θυμίζει πτυχιακή? θα πάρω το βασ ρεφλεξ με τον τοίχο να παίζει (ελαφρά )
 
Ικανη σε μεγεθος ετσι ωστε να μην υπαρχει ακυρωση τετοιου βαθμου ετσι ωστε να εχουμε πολυ μικρες σταθμες.

Σχετικα με το 1 τετραγωνικο ναι πιθανον , γιατι πολυ ειναι ?

Κατι αναλογο δεν συμβαινει και με τις μεβρανες?
 
πολύ είναι, γιά ρεαλιστικά μεγέθη.
Αν μιλάμε γιά απόλυτα πράγματα εντάξει.

Μιλάμε γιά κάτι εφικτό πάντα σε λογικά πλαίσια
 
οι παθητικοί ακτινοβολητές, οι γραμμές μεταφοράς,

Αυτά τα δύο ποιοι τα υλοποιούν, μπας κι έχουμε και κανένα άκουσμα?

Όταν λέμε καλύτερο μπάσο εννοούμε βαθύτερο ή γενικά καλύτερο σαν άκουσμα?
 
Εγώ ανάμεσα στα Acoustic Research AR-10π τριών δρόμων, ακουστικής ανάρτησης με 30cm woofer και στα Artemis TLS γραμμής μεταφοράς που έχω δυσκολεύομαι να πω ποιό έχει καλύτερο μπάσο....
Εντάξει τα AR-10π είναι τελείως αναίσθητα, ενώ η Αρτεμις είναι πιο ευκολοδήγητη. Οταν όμως τα οδηγήσεις σωστά τα AR...
 
Πάντως τα σημερινά Αρτεμις είναι σαφώς υποδαιέστερα (όσον αφορά το μπάσο) σε σχέση με τα παλιότερα γραμμής μεταφοράς.
 
Εγώ πιστεύω ότι το σωστότερο και καλύτερο μπάσσο (και όταν εννοώ σωστότερο, εννοώ σε όλα τα επίπεδα δηλ. ταχύτητα, παλμό, δυναμικά, έκταση, απόκριση) το δίνουν μόνο οι κλειστές μεγάλες καμπίνες (ακουστική ανάρτηση) με πολλές ίντσες γούφερ (από 12 και πάνω) σε ηχεία προφανώς τριών δρόμων. Και εξηγούμαι: Δεν εννοώ ότι τα καλύτερα ηχεία είναι τα τρίδρομα, μιλάμε μόνο για μπάσσο.

Όσες φορές άκουσα μπάσσο από τέτοιες σχεδιάσεις ήταν απόλυτο. Χωρίς φουσκώματα και συντονισμούς από τις τρύπες, αγνή και καθαρή ποσότητα αέρα σπρωγμένη μόνο από το μεγάφωνο.

Τα παραπάνω εννοείται με απόλυτα κριτήρια και όχι με διάφορες εκπτώσεις του τύπου WAF, Lifestyle κλπ.
 
Εγώ, θα προτιμούσα, ένα Bass reflex, σωστά σχεδιασμένο και σωστά κατσκευασμένο. Θα προτιμούσα φυσικά πρώτα ένα χώρο σωστά σχεδιασμένο να συνεργασθεί σωστά με το ηχείο κι μετά δώστε μου ίντσες, λίτρα και watts.
 
Eίναι γεγονός ότι δεν υπάρχει μία σχεδίαση που να υπερισχύει όλων των άλλων. Αν ήταν έτσι θα είχαν καταργηθεί οι υπόλοιπες και θα είχε επικρατήσει αυτή η μία.
Από 'κει και πέρα μία καλή σχεδίαση και καλή υλοποίηση υπερέχει μιάς πρόχειρης όποιου τύπου και να είναι. Εχω ακούσει καλά bass reflex, όπως έχω ακούσει και χάλια bass reflex (Technics SB4500) κ.ο.κ.
 
Μεχρι "χτες" θα ορκιζομουν στα Ακουστικης Αναρτησης .

Απο "χτες"
τα CHARIO ACADEMY 3 με την bandpass σχεδιαση και την παντελως απαλλαγμενη δονησεων καμπινα απο μασσιφ καρυδια εκθρονισαν την Ακουστικης Αναρτησης σχεδιαση απο τον θρονο !!
Στα +++ οτι το μπασσο ειναι παρον σε ολο τον χωρο χωρις πολες ακυρωσεις και συμβολες εξαιτιας στασιμων .