Το PlayStasion μου κόβει το ίντερνετ σε όλο το σπίτι

Αυτο βλεπω, εχει 54αρα καρφωμενη, ειναι αριστα απο ταχυτητα αλλα δεν παραπονεθηκε για διακοπες αλλα λαγκαρισμα και γονατισμα στο ιντερνετ του σπιτιου αλλα δεν αναφερει συγκεκριμενα τι και πως να καταλαβουμε.
Για να προσπαθήσω να το εξηγήσω. Μέχρι πρότινος δεν είχα θέματα είχα πριν κάνα 2 χρόνια συνεχής αποσυνδέσεις όταν και κατά κύριο λόγο ήμουν στη κονσόλα σε online παιχνίδι. Δηλαδή μου έμενε ανοιχτό το ρουτερ αλλα μου έκανε επανεκκίνηση το ίντερνετ αυτό γινόταν σε κλάσμα δευτερόλεπτου. Άνοιγε και έκλεινε. Μετά έφτιαξε μόνο του. Πριν ένα μήνα εβαλα της eon το tv box με ethernet. Από τότε η κατάσταση ήταν τραγική. Έφτανε στις 15 αποσυνδέσεις τη μέρα συγκεκριμένα όταν είχα το playstation ανοιχτό, κάποιες φορές όταν απλά πάταγα κάποιο παιχνίδι και έκανε loading έκανε αποσύνδεση άλλαξα ρουτερ ήρθε τεχνικος και το θέμα συνεχίζετε. Το παρατηρώ όταν είμαι σε online παιχνίδι και πιάνω πχ το κινητό και μπαίνω στο fb. Κλείνει το wi fi και επανέρχεται στο μισό δευτερόλεπτο
 
Γενικότερα δες αν μπορείς, τι ping έχεις στα παιχνίδια που παίζεις. Από γραμμή γενικά καλά είσαι.
Στο speed test το ping είναι 25 σε παιχνίδι δεν είναι στάνταρ γιατί είναι κ ο server . Σε ευρωπαϊκό server έχω 50 πχ
 
Μάλιστα. Τα 240ms μπορεί να σου κάνουν κάποιο lag αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κολλήσει το σύμπαν. Πάμε λοιπόν παρακάτω.
Εάν η αποσύνδεση γινόταν ακαριαία, τότε δεν αποσυγχρονίζει αλλά χάνει IP. Αυτό είναι θέμα παρόχου.
Εάν αποσυγχρόνιζε θα ήταν θέμα γραμμής.

Παρακολούθησε το λίγο και μας λες.
 
Εάν η αποσύνδεση γινόταν ακαριαία, τότε δεν αποσυγχρονίζει αλλά χάνει IP.
Έστω και είναι αυτό. Υπάρχει κάποια λύση; κάνει αποσύνδεση μετά για να επανέλθει το ίντερνετ κάνει ένα με 2 λεπτά.
 
Last edited:
Ενταξει παιδιά. Χτες υποτίθεται έκανα αίτηση για βλάβη στον ΟΤΕ μου ήρθε σήμερα μήνυμα ότι επιλύθηκε το πρόβλημα. Παίρνω τηλέφωνο και μου λεει ο τύπος ήρθε χτες ο τεχνικός. Δηλαδή μέσα σε 2 ώρες ήρθε. Του λέω ποιο ήταν το πρόβλημα? Μου λεει "ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ωραία λέω θα απευθυνθώ στο συνήγορο καταναλωτή για διακοπή συμβολαίου για ΜΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Ποιον κοροϊδεύουν?
 
Ενταξει παιδιά. Χτες υποτίθεται έκανα αίτηση για βλάβη στον ΟΤΕ μου ήρθε σήμερα μήνυμα ότι επιλύθηκε το πρόβλημα. Παίρνω τηλέφωνο και μου λεει ο τύπος ήρθε χτες ο τεχνικός. Δηλαδή μέσα σε 2 ώρες ήρθε. Του λέω ποιο ήταν το πρόβλημα? Μου λεει "ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ωραία λέω θα απευθυνθώ στο συνήγορο καταναλωτή για διακοπή συμβολαίου για ΜΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Ποιον κοροϊδεύουν?
Εμένα μου το έκανε αυτό για μεγάλο διάστημα. Παρατήρησα ότι συνέβαινε σε σταθερή βάση κάθε 2-3 μέρες και πάντα συγκεκριμένες ώρες (2 με 3 μετά τα μεσάνυχτα). Η λογική αποκλείει οτιδήποτε έχει σχέση με τη σύνδεση παρά μόνη ευθύνη του παρόχου που κάνει διάφορα ερήμην μας.
Έφαγα αμέτρητες ώρες στο τηλέφωνο με την "εξυπηρέτηση" και η απάντηση πάντα φλου... Κοροϊδία σκέτη δηλαδή... Μέχρι ένα βράδυ όπου τους πήρα και έφαγαν τέτοιο κράξιμο που δεν έχει φάει άνθρωπος στη ζωή του, τι ειρωνία για την κ@λ@εταιρεία, τι φάπες λεκτικές, να μην τον αφήνω σε χλωρό κλαρί για μισή ώρα (την πλήρωσε ο τηλεφωνητής βασικά, αλλά μέσα στη φούρια μου του εξηγούσα πως δεν έχει να κάνει με αυτόν προσωπικά). Από τότε δεν ξανάγινε ποτέ. Πάροχος wind.
 
Έστω και είναι αυτό. Υπάρχει κάποια λύση; κάνει αποσύνδεση μετά για να επανέλθει το ίντερνετ κάνει ένα με 2 λεπτά.

Εάν κάνει αποσύνδεση και δεν χάνει μόνο IP είναι καλωδιακή βλάβη ή πρόβλημα στη κάρτα του mini dslam. Δηλώνεις βλάβη.

Ενταξει παιδιά. Χτες υποτίθεται έκανα αίτηση για βλάβη στον ΟΤΕ μου ήρθε σήμερα μήνυμα ότι επιλύθηκε το πρόβλημα. Παίρνω τηλέφωνο και μου λεει ο τύπος ήρθε χτες ο τεχνικός. Δηλαδή μέσα σε 2 ώρες ήρθε. Του λέω ποιο ήταν το πρόβλημα? Μου λεει "ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ωραία λέω θα απευθυνθώ στο συνήγορο καταναλωτή για διακοπή συμβολαίου για ΜΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Ποιον κοροϊδεύουν?

Πράγμα που έκανες. Ο πάροχος σου από ότι κατάλαβα είναι η Forthnet, σωστά; Τους άνοιξες βλάβη και την έκλεισαν σε 2 ώρες;
Εάν είναι έτσι δεν τη διαβίβασαν πουθενά.
 
  • Like
Reactions: billpeppas
Εμένα μου το έκανε αυτό για μεγάλο διάστημα. Παρατήρησα ότι συνέβαινε σε σταθερή βάση κάθε 2-3 μέρες και πάντα συγκεκριμένες ώρες (2 με 3 μετά τα μεσάνυχτα). Η λογική αποκλείει οτιδήποτε έχει σχέση με τη σύνδεση παρά μόνη ευθύνη του παρόχου που κάνει διάφορα ερήμην μας.
Έφαγα αμέτρητες ώρες στο τηλέφωνο με την "εξυπηρέτηση" και η απάντηση πάντα φλου... Κοροϊδία σκέτη δηλαδή... Μέχρι ένα βράδυ όπου τους πήρα και έφαγαν τέτοιο κράξιμο που δεν έχει φάει άνθρωπος στη ζωή του, τι ειρωνία για την κ@λ@εταιρεία, τι φάπες λεκτικές, να μην τον αφήνω σε χλωρό κλαρί για μισή ώρα (την πλήρωσε ο τηλεφωνητής βασικά, αλλά μέσα στη φούρια μου του εξηγούσα πως δεν έχει να κάνει με αυτόν προσωπικά). Από τότε δεν ξανάγινε ποτέ. Πάροχος wind.
Εγώ είμαι στη νοβα είχα τα ίδια πριν κάνα χρόνο αλλά μετά σταμάτησε από μόνο του ως δια μαγείας. Τώρα πραγματικά δεν τους μπορώ άλλο. Θα παρω το βραδυ και θα τους πω διακοπή συμβολαίου να δεις για πότε θα το φτιάξουν
 
Εάν κάνει αποσύνδεση και δεν χάνει μόνο IP είναι καλωδιακή βλάβη ή πρόβλημα στη κάρτα του mini dslam. Δηλώνεις βλάβη.



Πράγμα που έκανες. Ο πάροχος σου από ότι κατάλαβα είναι η Forthnet, σωστά; Τους άνοιξες βλάβη και την έκλεισαν σε 2 ώρες;
Εάν είναι έτσι δεν τη διαβίβασαν πουθενά.
Ναι σωστά. Έχω φίλο μου τεχνικό στον ΟΤΕ. Θα τους πάρω να μου πουν τον κωδικό αίτησης που έκαναν για τη βλάβη στον ΟΤΕ και από εκεί και μετά θα το δώσω στον φίλο μου να μου πει τι ακριβώς εγινε και αν εγινε
 
Να το ξέρεις, δεν άνοιξαν καν βλάβη στο πληροφοριακό του ΟΤΕ.
Όταν δεν υπάρχει πρόβλημα συγκεκριμένο βαρβάτο, πλέον δεν το στέλνουν στον ΟΤΕ για τη πιθανότητα να πληρώσουν τα τέλη άσκοπης μετάβασης συνεργείου.
 
Να το ξέρεις, δεν άνοιξαν καν βλάβη στο πληροφοριακό του ΟΤΕ.
Όταν δεν υπάρχει πρόβλημα συγκεκριμένο βαρβάτο, πλέον δεν το στέλνουν στον ΟΤΕ για τη πιθανότητα να πληρώσουν τα τέλη άσκοπης μετάβασης συνεργείου.
Θα το φτιάξουν θέλουν δε θέλουν. Δε γίνεται να θέλω ίντερνετ και να χρησιμοποιώ hot spot μέσα στο σπιτι. Αλλιώς διακοπή συμβολαίου και πάω στον ΟΤΕ
 
  • Like
Reactions: billpeppas
Οι άνθρωποι είναι για πολύ ξύλο. Μίλησε ο τεχνικός που πήρα με τη τεχνικη διεύθυνση της νοβα. Μου είπε α σημερα δεν ειχε αποσυνδέσεις ήρθε ο ΟΤΕ και δεν υπάρχει πρόβλημα οπότε λέω δεν λύθηκε το θέμα από τη στιγμή που δεν έγινε κάποια ενέργεια κ επειδή δεν έκαναε αποσυνδέσεις σημαίνει ότι διορθώθηκε μόνο του ; Λέει θα ζητήσουμε εξηγήσεις από τον τεχνικό που ήρθε εξ αρχής. Αυτό που μου είπαν να κάνω είναι να ξεκινήσω απ το 0 πάλι και να το παρακολουθήσω 3 μέρες, αν έχει αποσυνδέσεις θα πάρουν το οτε ο ΟΤΕ θα τα βρει όλα καλά μετά πάλι τα ίδια να το παρακολουθήσω αυτή είναι η διαδικασία. Μου τα έλεγε και νόμιζα με κοροιδευε. Και τώρα ρωτάω πως κάνω ακύρωση συμβολαίου; το ανανέωσα πριν 1 μήνα τι διαδικασία θέλει;
 
Last edited:
Το ιδανικό θα ήταν να βγάλεις άκρη με το τεχνικό θέμα, πιστεύω πως θα σε ταλαιπωρήσουν για διακοπή συμβολαίου αζημίως.
Μπορείς να ενημερώσεις το support της Nova εδώ να δείς μήπως σε βοηθήσουν.

Εάν δεν βγεί άκρη, έγγραφο παράπονο (γίνεται και με email αν θυμάμαι καλά) και εάν δεν πάρεις απάντηση, καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
 
Ποιον εξοπλισμό έχεις; Αν αποσυνδέσεις το eon παίζει κανονικά η γραμμή;
Από όταν σύνδεσε το eon box ξεκίνησαν τα προβλήματα. Το αποσύνδεσα εντελώς σήμερα να δω πως θα παει
 
Μίλησα σήμερα με έναν τεχνικό. Του λέω έχω θέμα με αποσυνδέσεις μου λεει ξέρω έχεις θέμα με τη Νοβα λέω ναι με ρώτησε αν έκανα ανανέωση συμβολαίου πρόσφατα το οποίο και ισχύει μου λεει έτσι κάνουν πριν ανανεώσεις το συμβόλαιο δεν έχεις ποτέ θέμα γιατί δεν θέλουν να σε χάσουν από πελάτη μόλις το ανανεώνεις ξεκινάνε όλα τα πρόβλημα. Αυτός με συμβούλεψε να κάνω αίτημα παραπόνου και να κάνω αίτηση σε άλλη εταιρία
 
Καλά βλακείες σου είπε αυτός που μίλησες από οποιονδήποτε πάροχο κι αν είναι. Δεν έχει καμία σχέση η ανανέωση με τη γραμμή. Νομίζεις οτι θέλει η εταιρία να έχει πρόβλημα με τον πελατη και να πληρώνει τα συνεργεία;

Στο θέμα σου τώρα, τι συμπεριφορά έχει η γραμμή απ' όταν αφαίρεσες το ΕΟΝ;
 
Καλά βλακείες σου είπε αυτός που μίλησες από οποιονδήποτε πάροχο κι αν είναι. Δεν έχει καμία σχέση η ανανέωση με τη γραμμή. Νομίζεις οτι θέλει η εταιρία να έχει πρόβλημα με τον πελατη και να πληρώνει τα συνεργεία;

Στο θέμα σου τώρα, τι συμπεριφορά έχει η γραμμή απ' όταν αφαίρεσες το ΕΟΝ;
Θα σου απαντήσω το βραδυ που θα είμαι σπιτι. Το έβγαλα εντελώς και έβαλα το ρουτερ δίπλα στη πρίζα όπως δηλαδή το είχα πριν βάλω εον και δεν ειχε ποτέ πρόβλημα