To restore or not ?

Φυσημα σε βενζιναδικο η πλυντηριο αυτοκινητων. Αν χρησιμοποιεις μπαταρια αυτοκινητου για καποια τροφοδοσια μπορεις να βαλεις ενα κομπρεσερακι αερα στη μπαταρια και θα 'χεις καμποσο... αερακι...
 
Ισως μπορεις να κανεις κατι και με τα σπευ που χρησιμοποιουν για τον καθαρισμο των πληκρολογιων. Δεν εχω ιδεα ομως ποσο κανουν και ποσο αντεχουν.
 
έχω ένα....
από παλιά
θα το τελειώσω με δαύτονε.

Αλλά θα βάλω την ηλεκτρική δίπλα...
Υπήρχανε κάτι ηλεκτρικές hoover παλιά που είχαν διακόπτη αναστροφής...
 
Απάντηση: Re: To restore or not ?

Τα καλωδια που βλεπεις ειναι για τα λαμπακια των VU, γι'αυτο και ειναι παραλληλα.
:idea:
Άμα ξεκολλήσει τα λαμπάκια και τα ξανακολλήσει παράλληλα στο σήμα θα έχει ένα πολύ ωραίο εφέ φωτορυθμικού μαζί με την κίνηση των βελόνων:drummer:
 
Απάντηση: Re: To restore or not ?

έχω ένα....
από παλιά
θα το τελειώσω με δαύτονε.

Αλλά θα βάλω την ηλεκτρική δίπλα...
Υπήρχανε κάτι ηλεκτρικές hoover παλιά που είχαν διακόπτη αναστροφής...

Τα σπρέυ κοινού αέρα δεν κάνουν πολύ δουλειά.
Πρέπει να βρείς σπρέυ αέρα κοπανιστού αλλά αυτά είναι πολύ σπάνια και πανάκριβα φαντάζομαι.

Το καλύτερο είναι ένα ηλεκτρικό μπλόουερ σαν αυτά που καθαρίζουμε τα πισί. Αν δεν έχεις ευκαιρία να πάρεις. Είναι φτηνά τώρα πια και πολύ χρήσιμα. Αλλιώς κομπρεσέρ και μπιστόλα αέρα. Ένα σκληρό πινέλο και λίγο τρίψιμο μετά το πρώτο φύσημα και ξανά μανά φύσημα κάτι θα γίνει.
 
Απάντηση: Re: To restore or not ?

....
Αν μη τι άλλο τον δούλεψα σχεδόν 15 χρόνια 10 ώρες τη μέρα...

Χμ....με έναν πρόχειρο υπολογισμό θα χρειαστεί να δουλέψεις 10 μέρες επί 15 ώρες την μέρα για να τον συνεφέρεις....

:drummer:
 
Μηχανηματα αυτου του τυπου αν πανε για restore αυτο θα πρεπει να ειναι σωστα στοχευμενο .

Η πρωτη περιπτωση να γινει το restore ακριβως οπως το ειχε ο κατασκευαστης η αλλη ειναι να το τουμπανιασεις ( τεχνικος ορος αλλα please μην αρχισουμε παλι με την ορολογια και τις εκφρασεις )

Τουμπανιασμα στην γλωσσα των τεχνικων σημαινει δραματικη αυξηση των χωρητικοτητων προσθηκη επαρκους decoupling , αρση περιορισμων ταχυτητας και ευρους , μειωση του gain στο προενισχυτικο σταδιο .

Υπαρχουν ακροατες που το θελουν οπως το ειχε ο κατασκευαστης ( ετυχως λιγοι ) υπαρχουν και ακροατες που το θελουν οσο καλυτερο γινεται .

Η δευτερη περιπτωση οπου
--οι αυξημενες χωρητικοτητες θα προσθεσουν καλυτερη οδηγηση , καλυτερο εκμεταλευσιμου ευρους προς τα πανω και προς τα κατω ( ειδικοτερα) καθαροτερα ρευματα και γενικα καλυτερο ηχο και διαχρονικοτητα
--Η αρση περιορισμων ταχυτητας και ευρος ναι μεν θα κανουν τον ηχο του μακραν πολυ καλυτερο αλλα θα εχουν και αμμεσο αντικτυπο στη ασφαλεια του μηχανηματος οταν ζητηθει το 100% της ισχυος
-Η μειωση του gain =μειωση θορυβου αλλα και μακραν καλυτερη συνεργασια με συχρονες πηγες υψηλης εξοδου οπου ολο αυτο το gain στην προενισχυση δεν χρειαζεται ....

Αν αυτη ειναι η αρχικη προσεγγιση με λιγη προσοχη ακομα στα υλικα που χρησιμοποιεις στο φιλτρο τονων ωστε να μετακινηθει η συχνοτητα σε ενα πιο συχρονο επειπεδο απο αυτο που ηταν τοτε χαμηλα στους 250 και πριμα στους 4,5 Κ που μαλλον μεσαια τα βλεπω και οχι χαμηλα ψηλα τοτε αναμενουμε και το κυκλωμα τονων να λειτουργησει απιστευτα καλα προσθετωντας μαγικα vintage χρωματα .

Φυσικα μαζι με ολα αυτα ειναι και οι λοιπες εργασιες συντηρησης .


Αυτη θα ηταν η δικια μου προσεγγιση

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
δεν μιλάμε για τουμπάνιασμα.
Στα αρχικά σπεκς όσο επιτρέπουν τα υλικά που θα βρεθούν σήμερα.
Σημειωτέον υπάρχει service manual.
Και σημειωτέον ξανά αν δεν πρόσεξες φίλτρα έχει και μεσσαία, εκτός από υπο ηχητικά και σχετικά, και τα φίλτρα είναι ανεξάρτητα για κάθε κανάλι...
 
η αποψη μου ειναι διαφορετικη τον αντικαταστησεις εναν πυκνωτη στην τροφοδοσια με εναν αντιστοιχο σημερινο απο 3,300 σε 3,300 κερδιχει μονο ζωη ...τιποτα αλλο αντιστοιχα αν βαλεις εναν 10000-15,000 κερδιζεις ζωη καθαροτερα ρευματα και ολα τα σχετικα που περιγραφω παραπανω .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
η αποψη μου ειναι διαφορετικη τον αντικαταστησεις εναν πυκνωτη στην τροφοδοσια με εναν αντιστοιχο σημερινο απο 3,300 σε 3,300 κερδιχει μονο ζωη ...τιποτα αλλο αντιστοιχα αν βαλεις εναν 10000-15,000 κερδιζεις ζωη καθαροτερα ρευματα και ολα τα σχετικα που περιγραφω παραπανω .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος


θα το συζητήσουμε όταν έρθει η ώρα...
 
Εξαλλου εφοσον υπαρχει σχηματικο ολες οι αλλαγες ειναι αναστρεψιμες και επισης εγω αναλαμβανω το ρισκο . Ο λογος ειναι οτι σαφως με ενδιαφερει να δουλεψω με γνωστη και ψαγμενο ακροατη και ακομα καλυτερα αυτον που εχει ιδιοκτησια το μηχανημα απο τοτε και οχι τον Χ που το αγορασε παλιο και δεν ηξερε ποτε πως επαιζε τοτε .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
άρα ίσως είναι καλή ιδέα να το στήσω να το ακούσω για λίγο να δω που βρίσκεται σήμερα ηχητικά.
 
εγώ θα ξεκινήσω με το ακουστικό σετ και μετά το δρομολογούμε....!!