Top CD Players Blind Shoot-out

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Top CD Players Blind Shoot-out

Ο Μιχάλης δεν βάζει σπίτι του το DEQ της behringer o κόσμος να χαλάσει

Πλάκα-πλάκα αν το δοκίμαζε στο χώρο του μπορεί και να κόλλαγε άσχημα.
Η δουλειά που κάνει(ειδικά στο συμμάζεμα των στάσιμων χαμηλών)
είναι κα-τα-πλη-κτι-κή!
 
Aν και να σου πω την αληθεια φιλε Macmod δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος απο την αποψη οτι οι διαφορες θα ειναι εμφανεστατες, το θεμα ειναι να αποφασισουμε ποιο ειναι ποιο σωστο, ποιο καλο, ποιο ευχαριστο πειτε το οπως θελετε..Ποιο μας αρεσει στη τελικη.

Κατι αλλο. Ας πουμε οτι κανουμε ενα A-B. Μπορει να κερδισει το A με 6-0 μπορει να κερδισει και με 4-2. Αυτο ειναι σημαντικο να αναφερερθει στο αποτελεσμα. Ο Internet King ειχε μια ωραια ιδεα, ενα ειδος Knock out.

Ο.Κ, αλλά θα υπάρχει μέτρο σύγκρισης, μιά αναφορά?
Πως θα εφαρμοστεί το Knock out, με υποκειμενικές εκτιμήσεις ή με
σύγκριση απ ευθείας με κάποια αναφορά? Πρέπει να ξεκαθαριστούν
απόλυτα όλες οι παραμέτροι της δοκιμής, ώστε να βγάλουμε
ξεκάθαρα συμπεράσματα και γενικώς να γίνει άψογη δοκιμή, που να μην
αφήνει σε κανέναν που θα διαβάσει τα αποτελέσματα και σε εμάς, την
παραμικρή αμφιβολία γιά την εγκυρότητα του εγχειρήματος που θα
πραγματοποιήσουμε!!!
 
Αστείο βρε ήταν. Ούτε εγώ πρόλαβα να διαβάσω τα μηνύματα

παιζουνε βρε με τετοια;
μου σταθηκε ο γυρος στο λαιμο
ασε που ακουσα ολες τις διασκευες
του κομανταντε Τσε Γκεβαρα
 
Κατι αλλο. Ας πουμε οτι κανουμε ενα A-B. Μπορει να κερδισει το A με 6-0 μπορει να κερδισει και με 4-2. Αυτο ειναι σημαντικο να αναφερερθει στο αποτελεσμα. Ο Internet King ειχε μια ωραια ιδεα, ενα ειδος Knock out.

Ενα παρόμοιο τυφλό τεστ πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο του "knock out" στην εταιρεία Stepcom του Αντώνη Χατζηκωνσταντή στην Α.Γλυφάδα πριν από περίπου 2 χρόνια. Ισως κάποιοι το θυμούνται.

Συμμετείχαν δύο διαφορετικά groups ακροατών των 10-15 ατόμων και γύρω στα 6 ή 8 cd players που δεν έγιναν γνωστά στο κοινό πριν την ακρόαση. Οι ακροατές γνώριζαν μόνο τα νούμερα του ζεύγους που έπαιζε κάθε φορά σε Α/Β. Τα 2 διαφορετικά γκρουπς ακροατών δεν συναντήθηκαν ποτέ κατά την διάρκεια της πρώτης και της δεύτερης ακρόασης.

Οι επιλογές των μονομάχων σε ζευγάρια έγινε αρχικώς με κλήρωση. Ξεχωριστή κλήρωση ανά ομάδα/session ώστα τα ζευγάρια να είναι τυχαία και στις δύο περιπτώσεις.
Το player που έχανε στην πρώτη μονομαχία δεν συνέχιζε. Ο νικητής της πρώτης μονομαχίας θα έπαιζε με το νικητή της δεύτερης μονομαχίας οπότε στο τέλος γινόταν η τελική αναμέτριση με τα δύο καλύτερα κατά την άποψη των ακροατών.
Σε κάθε μονομαχία οι ακροατές άκουγαν 2 μουσικά tracks και σε περίπτωση ισοβαθμίας, ή απόφασης του κοινού, άκουγαν και ένα επιπλέον track.

Κάπως έτσι έγινε τότε η δοκιμή.


Και οι δύο ομάδες ακροατών ψήφισαν εκείνη την ημέρα το ίδιο cd player σαν το καλύτερο της δοκιμής και αν θυμάμαι καλά ίσως υπήρχε ομοφωνία και για το χειρότερο cd player .
 
Last edited:
Τα ηχεία στην τυφλή ακρόαση/δοκιμή που πραγματιποιήθηκε τότε στην Stepcom ήταν ένα ζεύγος βάσης της ATC που αντιπροσωπεύονται από την Location Sound του Θέμη Ζαφειρόπουλου. Tα ενισχυτικά ήταν της Hegel που αντιπροσωπεύονται από την Stepcom. Aν κάνω κάπου λάθος ή αν θέλετε να συμπληρώσετε κάτι σχετικό με εκείνη την ακρόαση σας παρακαλώ να συμβάλετε.

Σημείωση: Κανονικό ΑΒΧ test δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε στην παρούσα φάση
 
Last edited:
Με ενημέρωσαν ότι υπάρχει ή βρίσκεται ακόμα σε φάση βελτίωσης και ένα ειδικό τεστ Α/Β όπου σαν πηγή ηχητικού σήματος χρησιμοποιείται ένα πολύπλοκο σήμα γραμμένο σε CD στην συνέχεια αναπαράγεται από τα CD players και ένας ειδικός συγκριτής o οποίος είναι συνδεδεμένος στην έξοδο του cd player βγάζει αμέσως το αποτέλεσμα για το πιο CD player αναπαράγει πιο πιστά το πολυσύνθετο αυτό σήμα αναφοράς.

Simple as that. Δεν μπορώ να ξέρω πόσο χρήσιμο θα ήταν στο μέλλον κάτι τέτοιο το οποίο πρακτικά φαίνεται εκ πρώτης όψεως να είναι και το πιο αντικειμενικό test για τον έλεγχο της υψηλής πιστότητας και μόνο.
 
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα είναι πολύ χρήσιμο! Απλοποιεί τα
πράγματα, αλλά έτσι δεν έχει τόσο πλάκα το χόμπι! Κάλο είναι να
χρησιμοποιούμε και τα δικά μας αισθητήρια όργανα!!!
 
Αν ηταν τοσο απλο, θα μετραγαμε την εξοδο των cd players και θα βγαζαμε το πιο σωστο. Πολλες φορες οι προδιαγραφες απο το αποτελεσμα οπως ξερουμε ολοι διαφερουν.
 
Αν ηταν τοσο απλο, θα μετραγαμε την εξοδο των cd players και θα βγαζαμε το πιο σωστο. Πολλες φορες οι προδιαγραφες απο το αποτελεσμα οπως ξερουμε ολοι διαφερουν.

Όχι, μην το γενικεύουμε έτσι! Εδώ ο Ι.Κ μιλάει γιά ειδικό εργαστηριακό
σήμα το οποίο οδηγείται προφανώς σε ψηφιακό αναλυτή φάσματος και
συγκρίνονται τα αποτελέσματα. Μάλλον είναι ο απόλυτα αντικειμένικός
τρόπος γιά να βγούν 100% ασφαλή συμπεράσματα! Αν γνωρίζαμε και
τι μορφής είναι το εγγεγραμμένο σήμα γιά το τεστ. . .!!!
 
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα είναι πολύ χρήσιμο! Απλοποιεί τα
πράγματα, αλλά έτσι δεν έχει τόσο πλάκα το χόμπι! Κάλο είναι να
χρησιμοποιούμε και τα δικά μας αισθητήρια όργανα!!!

Από την άλλη όμως καλό θα ήταν να είχαμε και το πραγματικό εκείνο στοιχείο ή την αίσθηση αν προτιμάς του αντικειμενικά πιο πιστού αποτελέσματος, εφόσον μιλάμε για αποκωδικοποίηση και στη συνέχεια μεταφορά ή αναπαραγωγή του αρχικού μη κωδικοποιημένου ηλεκτρικού σήματος δηλαδή του αρχικά "αναλογικού" με την συμβατική πάντα έννοια γιατί στην ουσία δεν υπάρχουν "ψηφιακά" ηλεκτικά σήματα στη φύση.
 
ο Ι.Κ μιλάει γιά ειδικό εργαστηριακό σήμα το οποίο οδηγείται προφανώς σε ψηφιακό αναλυτή φάσματος και συγκρίνονται τα αποτελέσματα. Μάλλον είναι ο απόλυτα αντικειμένικός τρόπος γιά να βγούν 100% ασφαλή συμπεράσματα! Αν γνωρίζαμε και τι μορφής είναι το εγγεγραμμένο σήμα γιά το τεστ. . .!!!

Το σήμα φαίνεται να μην είναι περιοδικό είναι βέβαια μια συνεχής κυματομιρφή που περιέχει όλη εκείνη την πληροφορία που χρειάζεται στη συνέχεια ο αποκωδικοποιητής/συγκριτής για να εξάγει τα αποτελέσματα.

θα βάζεις το "φτηνό" μετά το "ακριβό" θα βλέπεις το αποτέλεσμα και μετά θα αποφασίζεις σε πια κατηγορία θα ανεβάσεις το θέμα της ανακάλυψης του αιώνα ή του φονέα των γιγάντων.
 
Μα έτσι και αλλιώς τα μη περιοδικά σήματα, που μιμούνται το μουσικό σήμα,
είναι τα καλύτερα Benchmark γιά να δεί κανείς την πραγματική αξία των
DACS! Πιθανόν να είναι και ωραίο τεστ γιά να αξιολογίσει κανείς και τα DSP
Based DACS και να δούμε ''τι καπνό φουμάρουν'' και κατά πόσο μας
παραμυθιάζουν με ανύπαρκτες πληροφορίες που δημιουργούν τα ίδια!!!
 
Ακόμα πιό ενδιαφέρον έχει αν αυτά τα σήματα είναι και σε χαμηλές στάθμες,
εκεί αποκαλύπτονται τα πάντα!!!
 
Μα έτσι και αλλιώς τα μη περιοδικά σήματα, που μιμούνται το μουσικό σήμα,
είναι τα καλύτερα Benchmark γιά να δεί κανείς την πραγματική αξία των
DACS! Πιθανόν να είναι και ωραίο τεστ γιά να αξιολογίσει κανείς και τα DSP
Based DACS και να δούμε ''τι καπνό φουμάρουν'' και κατά πόσο μας
παραμυθιάζουν με ανύπαρκτες πληροφορίες που δημιουργούν τα ίδια!!!

Ακριβώς αυτό. Το κρυφό μυστικό κάποιων σχεδιαστών.
 
Παιδια σας κανω ολα τα χατηρια, αλλα behringer πανω στο συστημα μου δεν μπαινει. Ολοι εχουμε τα κολληματα μας...

σσσουτ Θαναση μην μιλσς
και σε πουνε καυγατζη
και καυγατζης δεν εισαι :rifle:
 
Το είχα επισημάνει και πιο παλιά. Καλά κάνετε που ψάχνεστε για του τρόπους και τις συνθήκες της δοκιμής αλλά μην στο τέλος χαθεί η ουσία και η ομορφιά με το πολύ μπέρδεμα.
Θα ακούσετε μερικές από τις ποιό τέλειες, σημερινές D/A μηχανές τις αγοράς.
Αυτές είναι φτιαγμένες από ανθρώπους που έχουν φάει χρόνια για να τις τελειοποιήσουν και ο καθένας απο αυτούς με τον δικό του τρόπο που νομίζει καλύτερο, τα τσιπάκια της επιλογής του, το δικό του software, τροφοδοσίες και αναλογικό εξόδου, έφτασε σε ένα αποτέλεσμα που αν μη τι άλλο, είναι η επιλογή μερικών από τους πιο ψαγμένους μηχανικούς mastering στον κόσμο. Αυτοί οι τελευταίοι έχουν μάλιστα στην κατοχή τους 2 και 3 διαφορετικά από τα κορυφαία DACs για να "αυτοελέγχουν" την υποκειμενικότητά τους όταν δουλεύουν.
Αυτά τα λέω γιατί το διαφορετικό που θα ακούσετε δεν έπεται ότι είναι υποχρεωτικά καλύτερο ή χειρότερο. Αυτό το φέρνει η προτίμηση το καθενός και η φυσιογνωμία του συστήματος και του χώρου.
Παίξτε μπάλλα χαλαρά για να απολαύσετε και να μην....την χάσετε.
Δεν υπάρχει αξιολόγηση μεταξύ των Bach, Mozart, Beethoven, προτιμήσεις μόνον.
Θ.Ζ.
 
Mπραβο Θεμη πολυ σωστα τα λες.

Απο την αλλη αν υποθεσουμε οτι εχουμε ενα ιδανικο χωρο και συστημα (που δεν εχουμε) καποιο απο ολα δεν θα πρεπει να ειναι πιο κοντα στο ηχογραφημενο υλικο?

Και τι γνωσεις πρεπει να εχεις για να το καταλαβεις αυτο?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.