Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Για να δούμε. Μόλις "χτύπησα" ένα bluetooth από ebay
Super Mini OBD2 ELM327 V1.5 Bluetooth Car Scanner Android Torque Auto Scan Tool

(δεν εξέχει πολύ)

αγόρασα και το torque

έτσι για να παίξουμε....



Να ρωτήσω κάτι: είναι δυνατόν να μου βγάλει κάποιο κωδικό λάθους ΧΩΡΙΣ να μου έχει εμφανιστεί ΤΙΠΟΤΑ στο ταμπλό;
 
Μηπως μπορει να μου πει καποιος αν ξερει αν εχει τετοια θυρα και θα δουλεψει στο ford focus του 2002 που εχω;
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Για να δούμε. Μόλις "χτύπησα" ένα bluetooth από ebay
Super Mini OBD2 ELM327 V1.5 Bluetooth Car Scanner Android Torque Auto Scan Tool

(δεν εξέχει πολύ)

αγόρασα και το torque

έτσι για να παίξουμε....



Να ρωτήσω κάτι: είναι δυνατόν να μου βγάλει κάποιο κωδικό λάθους ΧΩΡΙΣ να μου έχει εμφανιστεί ΤΙΠΟΤΑ στο ταμπλό;

Γενικά κάθε μοντέλο αμαξιού έχει τα τερτίπια του.
(
Καταρχάς να πω ότι διαβάζει το Torque το ίδιο θα διαβάσουν και οι πιο παραδοσιακές windows εφαρμογές
Έχω αγορασμένο το digimoto και φυσικά κυρίως χρησιμοποίησα το open source scantool
Το torque καταρχάς είναι φθηνό ακόμα και σε σχέση με τα μικρά απλά φθηνά windows applications!
)

Ένα πρόβλημα με τους αερόσακους λ.χ. μπορεί στο αμάξι σου να υπάρχει ειδικό λαμπάκι-αερόσακου και άρα μνα μην έχει αναμμένο λαμπάκι μηχανής.
Ενώ τα αμάξια κρατούν και ιστορικό προβλημάτων που υπήρξαν.
Λ.χ. ένα λαμπάκι που άναψε για λίγο και μετά έσβησε, μπορεί να υπάρχει ακόμα στην μνήμη, για να εμφανιστεί αργότερα στην επίσκεψη που θα κάνετε για sevice στην αντιπροσωπία.
Για να μπορεί ο μηχανικός να δει και τα λάθη που είχαν προκύψει πριν καιρό.
 
Γενικότερα πάντως , θα έλεγα , μην επικεντρώνεστε κατευθείαν στις βλάβες – και το σβήσιμο λαθών.


Η παρακολούθηση–monitoring αξίζει από μόνη της.

Οι πληροφορίες που μπορείτε να έχετε σε real-time
Τα γραφήματα που μπορείτε να βγάλετε

Αξίζουν από μόνα τους

Ακόμα και χωρίς να ασχοληθείτε-δείτε ποτέ τα λάθη, αξίζει μονό και μονό για τα υπόλοιπα!
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Για να δούμε. Μόλις "χτύπησα" ένα bluetooth από ebay
Super Mini OBD2 ELM327 V1.5 Bluetooth Car Scanner Android Torque Auto Scan Tool

(δεν εξέχει πολύ)

αγόρασα και το torque

έτσι για να παίξουμε....



Να ρωτήσω κάτι: είναι δυνατόν να μου βγάλει κάποιο κωδικό λάθους ΧΩΡΙΣ να μου έχει εμφανιστεί ΤΙΠΟΤΑ στο ταμπλό;

Ναι υπάρχει περίπτωση σε pending κωδικούς εάν η βλάβη είναι επαναλαμβανώμενη, αλλά όχι σπουδαία.

πχ. σένσορας οξυγόνου δεύτερου καταλύτη, δεν ανάβει αμέσως... κάνει έναν κύκλο επανάληψης, αλλά η βλάβες είναι καταγεγραμμένες.

ΜΗΝ ΣΒΗΝΕΤΕ ΠΟΤΕ τους κωδικούς εάν δεν ξέρετε τι είναι...

Κατεβάστε την λίστα και τσεκάρετε πρώτα... οι κωδικοί είναι γενικοί (για όλα τα αυτοκίνητα) και ειδικοί για κάποιες μάρκες.
 
Εντάξει και το real-time μετά από δυό τρεις φορές θα το βαρεθείς..... τι να δεις ....

Για μένα το βασικό είναι όταν θα σου ανάψει κανά λαμπάκι περίεργο στο ταμπλό να δεις την κρισιμότητα τι error code είναι , πριν πας στον μηχανικό.
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Ναι υπάρχει περίπτωση σε pending κωδικούς εάν η βλάβη είναι επαναλαμβανώμενη, αλλά όχι σπουδαία.

πχ. σένσορας οξυγόνου δεύτερου καταλύτη, δεν ανάβει αμέσως... κάνει έναν κύκλο επανάληψης, αλλά η βλάβες είναι καταγεγραμμένες.

κακη βενζήνη - μου έχει συμβεί :bigcry:
Από τα μηνύματα που δε τα σβήνουν άμεσα τα αμάξια… θέλει να κάνει ολόκληρο κύκλο το αμάξι … και αν το θυμηθεί να το ξανα ελέγξει...
 
Ναι από βενζίνη και αν έχεις και καγκούρικη εξάτμιση...:flipout:
 
Ναι από βενζίνη και αν έχεις και καγκούρικη εξάτμιση...:flipout:

Ή τρύπια σα τη δική μου :D

Φίλτατοι έχετε δίκιο βιαστικά να απαντήσω με τον καημό μου.
Γι αυτό λέμε ότι ο κάλος μηχανικός είναι αναντικατάστατος

Ο κακός μηχανικός στην παραπάνω περίπτωση θα ξεκίναγε άμεσα αλλαγή αισθητήρων λ και πίσω οξυγόνου.
Με το που θα ξανα άναβε λαμπάκι, θα σου έλεγε άλλαξε καταλύτη
Μετά άλλαξε και την τρύπια εξάτμιση
1500-2500 ευρώ καλά είμαστε ως εδώ ?
 
Εγώ σταμάτησα μετά τη 2η αλλαγή αισθητήρα...

Τώρα είμαι σε φάση να πάρω απόφαση να πληρώσω για μαμά εξάτιμηση γιατί δεν μπορώ να βρώ after market...

Είμαι στο τσάκ να παραγγείλω και γω εκείνο το άσπρο adaptor...
 
Δημήτρη τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις με την εξάτμιση? (τι αμάξι, τι στάδιο είσαι και που την έβαλες?)
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Για να δούμε. Μόλις "χτύπησα" ένα bluetooth από ebay
Super Mini OBD2 ELM327 V1.5 Bluetooth Car Scanner Android Torque Auto Scan Tool

(δεν εξέχει πολύ)

αγόρασα και το torque

έτσι για να παίξουμε....



Να ρωτήσω κάτι: είναι δυνατόν να μου βγάλει κάποιο κωδικό λάθους ΧΩΡΙΣ να μου έχει εμφανιστεί ΤΙΠΟΤΑ στο ταμπλό;
Στα λάθη υπάρχουν κάποιες διαβαθμίσεις από την εταιρία. Ποια θα αποθηκευτούν για να φανούν στο σέρβις χωρίς να ανάψει λαμπάκι και ποια θα ανάψει λαμπάκι. Για ψυχολογικούς λόγους θεωρώ λαμπάκι ανάβει σε σοβαρά θέματα μόνο για να προληφθεί μεγάλη ζημιά. Επίσης κάποια σφάλματα υπάρχουν μόνο μέχρι να σβήσει η μηχανή και μετά ξαναγράφονται (misfires π.χ.).
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Θα ήθελα να ενημερώσω όποιον φίλο έχει αυτοκίνητο του Group Vag ότι η εφαρμογή δεν έχει προς το παρόν υποστήριξη για fault codes για αυτά τα αυτοκίνητα. Μπορεί να συνδεθεί σε κάποιους αισθητήρες αλλά για τα όποια λάθη κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει δυνατότητα ανάγνωσης.
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Στα λάθη υπάρχουν κάποιες διαβαθμίσεις από την εταιρία. Ποια θα αποθηκευτούν για να φανούν στο σέρβις χωρίς να ανάψει λαμπάκι και ποια θα ανάψει λαμπάκι. Για ψυχολογικούς λόγους θεωρώ λαμπάκι ανάβει σε σοβαρά θέματα μόνο για να προληφθεί μεγάλη ζημιά. Επίσης κάποια σφάλματα υπάρχουν μόνο μέχρι να σβήσει η μηχανή και μετά ξαναγράφονται (misfires π.χ.).

Μπορείς να τα εξηγήσεις λίγο όλα αυτά? από την δική μου εμπειρία από πολλά αυτοκίνητα αυτά δεν ισχύουν... σε group vag δίλιτρο TFSI (Skoda RS μαμά, στην κατοχή μου επίσης αυτά δεν ισχύουν).

Τι έχεις κάνει στο αμάξι σου και βγάζει σφάλματα?

Τι εννοείς misfire?
 
Δημήτρη τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις με την εξάτμιση? (τι αμάξι, τι στάδιο είσαι και που την έβαλες?)

Το αμάξι είναι Audi A3 1,8Τ Quattro L8 2001 και ήρθε από Γερμανία.
Η εξάτμιση είναι μαμά και έχει σαπίσει στο σημείο που μπαίνει ο σωλήνας στο τελικό.

Δυστυχώς το μαμά είναι πανάκριβο και συνεχώς σκεφτόμουν να βάλω κάποιο after market σαν καλύτερο VFM.

Δυστυχώς όμως, το αμάξι είναι Quattro, που σημαίνει ότι το καζανάκι είναι μικρότερο. Το μόνο after market που ταιριάζει είναι για S3 (Μίλτεκ ή Motorsport). Οι εδώ έμποροι θέλανε ένα χέρι και ένα πόδι. ήμουν στο τσάκ να φέρω από Αγγλία, αλλά τελευταία ο έμπορος που είχα βρεί μού λεγε ότι δεν ταιριάζει τελικά με το δικό μου...

Γενικά κούραση, οπότε το έχω αφήσει στην τύχη του...
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Μπορείς να τα εξηγήσεις λίγο όλα αυτά? από την δική μου εμπειρία από πολλά αυτοκίνητα αυτά δεν ισχύουν... σε group vag δίλιτρο TFSI (Skoda RS μαμά, στην κατοχή μου επίσης αυτά δεν ισχύουν).

Τι έχεις κάνει στο αμάξι σου και βγάζει σφάλματα?

Τι εννοείς misfire?

Έχουμε κινητήρες αδέλφια! Golf GTI MKV. Μιλάμε για τον καλύτερο κινητήρα όλων των εποχών! :-)

To αμάξι δεν το έχω πειράξει και γενικώς δεν έχω προβλήματα. Όταν συνδέω όμως το διαγνωστικό μου βγάζει εδώ και πολύ καιρό δύο σφάλματα, τα οποία επειδή δεν είναι σημαντικά δεν ανάβει και το λαμπάκι στο ταμπλό. Μου βγάζει σφάλμα για δυσλειτουργία της κλειδαριάς την πίσω δεξιάς πόρτας (η οποία όμως δουλεύει κανονικά) και ότι το ηχοσύστημα θέλει κωδικοποίηση (το τοποθέτησα μόνος μου). Και να τα σβήσω τα σφάλματα αυτά την επόμενη φορά που θα λειτουργήσει το αυτοκίνητο αυτά τα σφάλματα θα επανέλθουν. Υπάρχει περίπτωση δλδ να υπάρχουν σφάλματα και να μην ανάβει λαμπάκι στην οθόνη αφού είναι επουσιώδη και μπορούν να περιμένουν για επίσκεψη στο συνεργείο. Το λαμπάκι στο ταμπλό συνήθως σημαίνει κάτι σοβαρό. Αν είναι κακή βενζίνη μπορεί μετά από φουλάρισμα να σβήσει αφού τσεκάρει ότι η νέα βενζίνη είναι οκ αλλά αν είναι μια μόνιμη βλάβη και σοβαρή θα παραμένει αναμμένο φυσικά.

Misfire είναι χοντρικά όταν σε κάποιο κύκλο της μηχανής "χάνεται" μία ανάφλεξη σε έναν ή περισσότερους κυλίνδρους. Δλδ μπαίνει βενζίνη και το μπουζί δεν αναφλέγει ή αναφλέγει αδύναμα και έτσι η βενζίνη φεύγει άκαυστη. Είναι σύνηθες θέμα σε αρκετά vag αλλά αν δεν γίνεται κάτι έντονο δεν θεωρείται βλάβη. Αν και φυσικά Misfire δεν πρέπει να υπάρχει σε κανένα κινητήρα. Ρίξε μια ματιά στο επόμενο βίντεο που σε ένα audi. Υπάρχει θέμα στον τρίτο κύλινδρο και αναφέρει διαρκώς misfires.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Να συμπληρώσω τέλος για αυτά που έγραφα πριν για το Torque ότι για vag συνιστά ένα ακριβό ΒΤ : http://www.obd2-shop.eu/wbhbt4-p-213.html αλλά τονίζει ότι η υποστήριξει είναι ακόμη beta.

Δυστυχώς για πλήρη υποστήριξη του group vag υπάρχουν μεν πολλές λύσεις αλλά η μία η "καλή" παραμένει η Ross Tech : http://www.ross-tech.com/ . Ενσυρματα μόνο βέβαια αλλά με πλήρη κάλυψη των λαθών και της παραμετροποίησης.

Το torque που συζητάμε εδώ (όπως και άλλες εφαρμογές ανάλογες) βέβαια έχει πολλές άλλες ευκολίες. Αμεσότητα λόγω χρήσης του κινητού αλλά και κάποια add on.

Το αμάξι είναι Audi A3 1,8Τ Quattro L8 2001 και ήρθε από Γερμανία.
Η εξάτμιση είναι μαμά και έχει σαπίσει στο σημείο που μπαίνει ο σωλήνας στο τελικό.

Δυστυχώς το μαμά είναι πανάκριβο και συνεχώς σκεφτόμουν να βάλω κάποιο after market σαν καλύτερο VFM.

Δυστυχώς όμως, το αμάξι είναι Quattro, που σημαίνει ότι το καζανάκι είναι μικρότερο. Το μόνο after market που ταιριάζει είναι για S3 (Μίλτεκ ή Motorsport). Οι εδώ έμποροι θέλανε ένα χέρι και ένα πόδι. ήμουν στο τσάκ να φέρω από Αγγλία, αλλά τελευταία ο έμπορος που είχα βρεί μού λεγε ότι δεν ταιριάζει τελικά με το δικό μου...

Γενικά κούραση, οπότε το έχω αφήσει στην τύχη του...

Δεν έχω ιδία εμπειρία (προσωπικά, σε καλύτερες εποχές ευχόμουν να σαπίσει το τελικό για να βάλω άλλο. Τώρα απλά εύχομαι να μην σαπίσει ποτέ...) αλλά γνωστός με S3 μετά από ψάξιμο εμπιστεύτηκε τον Ποπάυ. Κόστος περίπου 250 ευρώ. Ίσως όμως επειδή το είχε πάει και περίπου 400 άλογα να ήθελε κάτι πιο εξειδικευμένο και να πήγε εκεί η τιμή. Αν εσύ θέλει κάτι απλό επειδή τα φτιάχνει μόνος του υποθέτω ότι μπορεί να στο φτιάξει και να ταιριάζει αλλά και πιο οικονομικά. Γενικά επειδή έχει καλό όνομα είναι και κάπως ακριβός αλλά δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις. Σαν κατασκευή που το είδα από κάτω φαινόταν αρκετά καλή και στιβαρή.
 
Last edited:
Μου είπατε πολλά μαζεμένα...

Λοιπόν α αδερφός μου έχει Audi 1,8T quattro 192ps... οπότε το ίδιο... με κλειστά τα μάτια Μιλτεκ... εκτός και εάν το καζανάκι είναι εντάξει οπότε πας και σου κολλάνε έναν σωλήνα, έτσι απλά.

Το πρόβλημα με misfire μπορεί να έγκειται στους πολλαπλασιαστές και στα μπουζί... τσέκαρε τα.

Ναι το check engine μπορεί να έχει και άλλα σφάλματα εκτός κινητήρα...

Καθημερινά οδηγώ έναν μικρό Ιαπωνικό διάολο πρώτου σταδίου (220Ps, 1100kg)... και έχω ξεχάσει τα προβλήματα εκτός όσα έχουν να κάνουν με καταλύτη...:flipout:

(καζανάκια έχω ποπάυ... εξάτμιση χταπόδι downpipe...turbo welding με τις υγείες μας)
 
Last edited:
Μάλιστα... Για ποπάυ με βλέπω λοιπόν... Σάββατο θα πάω μαι βόλτα...

Για τα missfires μπορεί να είναι διάφορα... Από μπέκ που σκούριασε ή βούλωσε και κατουράει, μπουζί που θέλουν άλλαγμα ή καθάρισμα, κακή βενζίνη, φίλτρο βενζίνης...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Έχουμε κινητήρες αδέλφια! Golf GTI MKV. Μιλάμε για τον καλύτερο κινητήρα όλων των εποχών! :-)

:flipout:

Εδώ γελάμε έτσι ;; "Καλύτερος κινητήρας όλων των εποχών" ο οποίος είναι ένας απλός τούρμπο κινητήρας, λόγω αδυναμίας της εταιρείας να παράγει πολλούς ίππους σε ένα κανονικό μοτέρ χωρίς τούρμπο.
Το 2001 που το vw 1.8t έβγαζε λοιπόν 150-200 άλογα, ανάλογα την έκδοση, το honda s2000 έβγαζε 240 ατμοσφαιρικά άλογα στα 2000 κυβικά και τις 8000 στροφές. Το δε type r του τότε έβγαζε 200 άλογα. Δλδ 100 άλογα ανά 1000 κυβικά ή 120 ανά 1000 κυβικά, ανάλογα το αμάξι. -bye-