toshiba 46 zf355dg προβλημα και service

thenetpoet

Senior Member
Να γράψω κι εγώ την (όπως φαίνεται) πολύ καλή μου εμπειρεία με το service της toshiba.
Πριν περίπου 10 ημέρες διαπίστωσα οτι όταν άναβα την τηλεόραση εμφάνιζε μια πρασινο-μπλέ γραμμή πλάτους ~2 pixels σε όλο τον κάθετο άξονα, 2-3 εκατοστά από το αριστερό άκρο της οθόνης.
Η γραμμή αυτή εμφανιζόταν ανεξαρτήτως της επιλεγμένης εισόδου και εξαφανιζόταν μετά από 5-10 λεπτά.
Η τηλεόραση είναι εντός εγγύησης, από την ελληνική αντιπροσωπεία (intersys).
Έστειλα email την προηγούμενη Δευτέρα αναφέροντας το πρόβλημα.
Την επόμενη μέρα το πρωί με κάλεσαν από την αντιπροσωπεία και την μεθεπόμενη ημέρα έστειλαν το service να την παραλάβει.
Σε επικοινωνία που είχαμε εχθές, με ενημέρωσαν οτι η τηλεόραση θα αντικατασταθεί με ίδια καινούργια, μου ζήτησαν κάποια στοιχεία μου (ΑΦΜ κτλ) και από βδομάδα περιμένω την αντικατάσταση.
Βέβαια είμαι επιφυλακτικός μέχρι να φτάσει στα χέρια μου η νέα τηλεόραση και να βεβαιωθώ οτι είναι όντως καινούργια, αλλά αν πράγματι η κατάσταση εξελιγχθεί με τον τρόπο που φαίνεται οτι πάει, μόνο καλά λόγια θα έχω να πω για την εν λόγω αντιπροσωπεία.
 
Μακάρι να έχει αίσια κατάληξη το θέμα σου φίλε μου. Η αντικατάσταση προτάθηκε από την αντιπροσωπεία ή ήταν δική σου απαίτηση ?

Αν ισχύει το πρώτο είναι περίεργο, γιατί σε συζήτηση που είχα κατά την διάρκεια της έκθεσης με ανθρώπους της Toshiba μου είπαν πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπάρχει ούτε για δείγμα.
 
Η αντικατάσταση ήταν αυτό που μου είπε από το service της αντιπροσωπείας.
Εγώ πήρα για ενημέρωση τηλέφωνο την ημέρα που είχαμε συμφωνήσει να επικοινωνήσουμε, και ο υπεύθυνος μου είπε οτι η τηλεόραση θα αντικατασταθεί..
Τώρα με ανησύχησες λίγο, γιατί αν δεν υπάρχουν κομμάτια, θα έχω καθυστέρηση. Πάντως μου είπαν οτι η αντικατάσταση θα γίνει πριν τις γιορτές..
 
Ίσως να βρουν κάποιο κομμάτι, δεν μπορώ να ξέρω. Αν και για να είμαι ειλικρινής το μυαλό μου πήγε για αντικατάσταση με κάποιο άλλο μοντέλο.

Κράτα μας ενήμερους :a0210:
 
Φυσικά και θα ενημερώσω για τις εξελίξεις. Άλλο μοντέλο όμως? Αν δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο είναι το καλύτερο της toshiba αυτή τη στιγμή άρα δεν υπάρχει κάποιο άλλο μοντέλο εφάμιλλο για να το αντικαταστήσουν.
 
Απλά η τωρινή σειρά είναι υπο αντικατάσταση, για αυτό αναφέρθηκα στην διαθεσιμότητα της. Ένα μοντέλο που αναμένεται σύντομα είναι αυτό:

http://www.home-entertainment.toshi.../40-49-LCD-TV-screen-size/46-Regza-ZV-Series/

Ας μην προκαταβάλουμε τις εξελίξεις πάντως, να δούμε τι θα σου πουν πρώτα.
 
Επικοινώνησαν μαζί μου και επειδή όντως η zf δεν υπάρχει, μου πρότειναν την 47Z3030DG.. Σαφώς χαμηλότερο μοντέλο και 300 φθηνότερο από την 46zf μου... Δεν με βλέπω να το δέχομαι.
Γιώργο, η zv πότε θα βγεί? Αν τους πω να περιμένω και να δώσω και μια διαφορά για την zv?
 
Καλά κάνεις και δεν δέχεσαι, αφού η Z3030 υπολείπεται της ZF355. Για την ZV555 θα πρέπει να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία όσον αφορά την διαθεσιμότητα. Στην έκθεση μου είχαν πει για Δεκέμβριο-Ιανουάριο.

Σαν τεχνικά χαρακτηριστικά έχει παραπλήσια με την ZF355. Χάνεις το λεπτό πλαίσιο της ZF, αλλά παίρνεις την καινούρια επεξεργασία Resolution+ για τα σήματα χαμηλής ανάλυσης. Νομίζω πως δεν θα έχουν πρόβλημα να γίνει η "ανταλλαγή" που προτείνεις, αλλά εκτός από τον χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μάθεις και την οικονομική διαφορά.
 
Κοίτα, να περιμένω έστω και 1-2 μήνες δεν με πειράζει καθώς όταν αγόρασα την ZF πήρα και πλήρωσα εν γνώση μου το καλύτερο μοντέλο της toshiba και είναι κάτι που δεν το μετάνοιωσα καθόλου αφού θεωρώ οτι τα χρήματα που έδωσα είχαν πραγματικό αντίκρυσμα.
Φυσικά είναι και το θέμα κόστους οπου σίγουρα θα έχει διαφορά προς τα πάνω, αλλά αυτό μπορεί και να το αντέξω..
Αναμένω κλήση από τον προιστάμενο της intersys για τις τηλεοράσεις για να συζητήσουμε. Πάντως σε όλες τις επικοινωνίες που είχα είτε με την intersys είτε με το service τους είναι ευγενέστατοι, κάτι σπάνιο για την ελλάδα.
Η αντιπροσωπεία σου είπε για δεκέμβρη -γενάρη για την zv και σε ποια έκθεση ήταν σε παρακαλώ?
 
Στην έκθεση Hi-End αναφέρομαι που έγινε τον προηγούμενο μήνα και είχε και η Toshiba δικό της δωμάτιο. Είχαν δυο τρία πιο φθηνά μοντέλα, και στην ερώτηση μου γιατί δεν έστησαν την ZF355 απάντησαν πως δεν υπάρχει πουθενά διαθέσιμη. Για αυτό πιθανολόγησα για αντικατάσταση με άλλη, όπως σου προτάθηκε τελικά.

Η απάντηση για Δεκέμβριο-Ιανουάριο ήταν κάπως αόριστη για αυτό σου πρότεινα να το επιβεβαιώσεις με την αντιπροσωπεία. Λογικά τώρα θα γνωρίζουν περισσότερες λεπτομέρειες.
 
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Στην Γερμανία πάντως η συγκεκριμένη τηλεόραση κυκλοφορεί ήδη άρα δεν πρέπει να είναι και πολύ μακρυά και η εισαγωγή της στην ελλάδα.
Είδωμεν
 
Καλα ξεμπερδεματα φιλε thenetpoet. Χαρηκα πολυ που διαβασα απο σενα οτι το service της Intersys ειναι τοσο καλο γιατι κατα καιρους εχουνε γραφτει τα χειροτερα και ειχα αγχωθει καθοτι κατοχος της ιδιας τηλεορασης με σενα..
 
τα νεώτερά μου :

Επειδή το μοντέλο που μου προτάθηκε για αντικατάσταση δεν με ικανοποιούσε, ασχέτως αν όντως είναι η δεν είναι εφάμιλλο, πρότεινα να μην πάω σε toshiba αλλά σε pioneer kuro, φυσικά πληρώνοντας μια διαφορά που έκρινα λογική και συμφέρουσα.
Έτσι λοιπόν θα προχωρήσουμε στην αντικατάσταση με την pdp lx 508d + κάποια χρήματα παραπάνω.
greg, αυτό που λες για το service και την intersys το ειχα διαβάσει κι εγώ για κακή αντιμετώπιση κτλ, αλλά ειλικρινά εγώ διαπίστωσα το άκρως αντίθετο.
Οι άνθρωποι είναι ευγενέστατοι, απαντούν άμεσα και αφιερώνουν χρόνο να εξηγήσουν και να βοηθήσουν. Τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση έτσι εχουν τα πράγματα, και πίστεψέ με, είναι κάτι που πάρα πολύ σπάνια θα το έλεγα με τις εμπειρείες από διάφορους αντιπρόσωπους / service που είχα ως τώρα για οικιακές συσκευές. Με λίγα λόγια, με σεβάστηκαν ως πελάτη και εγώ θεωρώ οτι τα επιπλέον χρήματα που έδωσα για να έχω εγγύηση επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, έπιασαν τόπο.
 
Εαν μπορεις να το γραψεις, με τι ποσο σου παιρνουνε πισω την Tosh και ποση διαφορα θα πληρωσεις για την Kuro?
 
η διαφορά ήταν γύρω στα 700 , οχι λίγα βέβαια αλλά έκρινα οτι με συμφέρει και το προχωρησα.
Ήδη η kuro βρίσκεται σπίτι μου, οπότε κλείνω το θέμα λέγοντας οτι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τον τρόπο και τον χρόνο με τον οποίο η αντιπροσωπεία έδωσε λύση στο πρόβλημά μου.
 
Να γράψω κι εγώ την (όπως φαίνεται) πολύ καλή μου εμπειρεία με το service της toshiba.
Πριν περίπου 10 ημέρες διαπίστωσα οτι όταν άναβα την τηλεόραση εμφάνιζε μια πρασινο-μπλέ γραμμή πλάτους ~2 pixels σε όλο τον κάθετο άξονα, 2-3 εκατοστά από το αριστερό άκρο της οθόνης.
Η γραμμή αυτή εμφανιζόταν ανεξαρτήτως της επιλεγμένης εισόδου και εξαφανιζόταν μετά από 5-10 λεπτά.
Η τηλεόραση είναι εντός εγγύησης, από την ελληνική αντιπροσωπεία (intersys).
Το ιδιο αρχισε να κανει και σε εμενα και μαλιστα ενιοτε και στις δυο ακρες....
 
Re: Απάντηση: toshiba 46 zf355dg προβλημα και service

Το ιδιο αρχισε να κανει και σε εμενα και μαλιστα ενιοτε και στις δυο ακρες....

Μην μου λες τετοια και την εχουμε παρει μαζι στο ιδιο Powerbuy μου φαινεται..Κατσε να βρω κανα τιμολογιο να δω ποτε την πηρα και ποσο εγγυηση εχουμε ακομα γιατι εχω αρχισει να αγχωνομαι..
 
Δεν το κανει παντα...για να ειμαι ειλικρινης ηταν η δευτερη φορα που το ειδα....
Εγγυηση εχουμε ακομη....την αποδειξη πρεπει να βρω
 
Νόμιζα οτι μόνο εγώ είχα πρόβλημα με τη συγκεκριμένη τηλεόραση, καθώς δεν είχα δει αναφορά αντίστοιχη.
αν δεν έχεις την απόδειξη, ζήτα από το μαγαζί που την αγόρασες να σου στείλει με φαξ το τιμολόγιο αγοράς.
 
Απάντηση: Re: toshiba 46 zf355dg προβλημα και service

Νόμιζα οτι μόνο εγώ είχα πρόβλημα με τη συγκεκριμένη τηλεόραση, καθώς δεν είχα δει αναφορά αντίστοιχη.
αν δεν έχεις την απόδειξη, ζήτα από το μαγαζί που την αγόρασες να σου στείλει με φαξ το τιμολόγιο αγοράς.

Ευχαριστω....μου εφυγε ενα αγχος γιατι ως γνωστο οταν ψαχνεις κατι μια συγκεκριμενη χρονικη στιγμη δεν το βιρσκεις