TOSHIBA + PIONEER ...INTERSYS 12 ΜΗΝΕΣ ΕΓΥΥΗΣΗ !!! .....Καλα να παθω ...............

palm

New member
8 April 2007
16
Μου χαλασε το DVD HDMI 350 Toshiba.....(BAD DISK)
Ενα απο τα τρια που ειχα αγορασει πριν 15 μηνες απο Mediamarkt και Κωτσοβολο.....
Πηρα τηλ στην INTERSYS... και μου λενε δε με καλυπτει η εγγυηση λογω παρελευσης του 12 μηνου.............
Βρε αμαν και ξανα αμαν στην Ευρωπη δεν υπαρχει εγγυηση λιγοτερο απο 2 χρονια....(εδω τα Silvercrast εχουν 3 χρονια εγγυηση)
Αυτοι ...ΤΙΠΟΤΑ......ανενδοτοι...
Αρα θα το πεταξω στα σκουπιδια ..135 ευρω ...ειχε τοτε ...
Aφου ημουνα ΛΑΛΑΚΑΣ και αγορασα TOSHIBA και μαλιστα 3 ...καλα να παθω ..........
Ηθελα και ταπαθα ......:furious3:
 
Καλο ειναι πριν αγορασουμε ενα προιον να πληροφορουμαστε τους ορους της εγγυησης. Πολλα προιοντα (πολυ ακριβοτερα απο το dvd σου) εχουν 1 μονο χρονο εγγυησης. Πχ ο προβολεας JVC που αγορασα προσφατα και κοστιζει ανω των 5.000 ευρω, εχει μονο ενα χρονο εγγυηση. Φροντισα να ρωτησω πριν..
 
Re: Απάντηση: TOSHIBA + PIONEER ...INTERSYS 12 ΜΗΝΕΣ ΕΓΥΥΗΣΗ !!! .....Καλα να παθω .

Καλο ειναι πριν αγορασουμε ενα προιον να πληροφορουμαστε τους ορους της εγγυησης. Πολλα προιοντα (πολυ ακριβοτερα απο το dvd σου) εχουν 1 μονο χρονο εγγυησης. Πχ ο προβολεας JVC που αγορασα προσφατα και κοστιζει ανω των 5.000 ευρω, εχει μονο ενα χρονο εγγυηση. Φροντισα να ρωτησω πριν..



Sticky: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Παιδια αντιγραφω (και συμπληρωνω) αλλο thread (www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=8443), για να μπορουν να ενημερωνονται ολοι.

Ο καταναλλωτης στην Ελλαδα προστατευεται ουσιαστικα απο 3 νομους:

1) Ν. 2251/1994 (Φ.Ε.Κ. Α' 191/16.11.1994)

2) Ν. 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 192/21.08.2002), που τροποποιει τον Ν. 2251/1994 και ενσωματωνει στο ελλ. δικαιο την 1999/44/ΕΚ κοινοτικη οδηγια (αυτη λεει για τα 2 χρονια minimum στις εγγυησεις)

3) Π.Δ. 301/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 267/4.11.2002), Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 98/27/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Μαίου 1998 "περί των αγωγών παραλείψεως στον τομέα της προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών" (ΕΕ αριθ. L 166 της 11/06/1998, σ. 51-55) και τροποποίηση του Ν. 2251/1994.

Ο Ν. 3043/2002 στο αρθρο 4 λεει:

"Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική
νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγιας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 σχετικά με
ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".

Αυτο το αρθρο 4 ειναι που μας προστατευει απο το 2002 και μετα, και επιβαλει στις εγγυησεις την 2ετια ως minimum χρονικη διαρκεια...

Επισης, σε καποιο αρθρο αυτων των νομων (νομιζω στο Π.Δ. 301/2002, δεν θυμαμαι ακριβως), λεει οτι τα ελλ. δικαστηρια ειναι υποχρεωμενα να κρινουν τετοιες διαφορες, συμφωνα με κοινοτικες οδηγιες που ειναι προς οφελος των καταναλλωτων, ακομα και αν αυτες δεν εχουν ενσωματωθει σε καποιο νομο.
 
κακως θα το πεταξεις....

παρε τον συνηγορο του πολιτη και ακου τι θα σου πουνε...
εν'αναγκη συμβουλεψου και εναν δικηγορο και παλεψε το....

Μην συνεχιζουμε να ειμαστε Ραγιαδες....
 
Βρε Palm τους γνωριζω τους νομους. Το θεμα ειναι ομως οτι αναγκαστικα πρεπει να κινηθεις δια της νομικης οδου εφοσον καποιες εταιριες δεν ακολουθουν τα παραπανω. Γι αυτο σου λεω οτι πριν αγορασεις ενα προιον, πρεπει να ενημερωνεσαι για τους ορους εγγυησης που δινει η εταιρια ετσι ωστε να ξερεις εκ των προτερων τι προκειται να αντιμετωπισεις.
 
Και εγώ είμαι καμένος από την Pioneer. Όταν είχα αγοράσει προβληματικό DVD 575. Απο τον πρώτο μήνα ! Μέσα στην εγγύηση, δεν μου έκαναν αντκατάσταση !!! Δεν χαμπαριάζουν τίποτα, ούτε ΙΝΚΑ ούτε Γενική γραμματεία καταναλωτή ούτε μπινελίκια. Τελικά είναι ου μπλέξεις !!!
 
δεν ηξερες τον τροπο εγω τα εχω καταφερει μια χαρα μεχρι τωρα με καθε εταιρια που ειχα προβλημα και αλλαγες και ξανα αλλαγες και ξανα απλα ειναι να ξερεις τον τροπο
 
Αλήθεια, αφού το φόρουμ έχει δικηγόρους γιατί δεν φτιάχνετε μια ομάδα που να αντιμετωπίζει τέτοιες περιπτώσεις. Οι εταιρείες καθησυχάζονται στο γεγονός ότι κανένας καταναλωτής δεν θα ξοδέψει 500 ευρώ για ένα κόστος 135 όπως ο φίλος και έτσι κάνουν την δουλειά τους εις βάρος του κάθε μ@λ@.κ@ καταναλωτή. Sorry αλλά έτσι μας βλέπουν.
 
4 pioneer AX5ais, 1 denon 3805, 1 thule pab 150, αλλαγη με την πρωτη βεβαια με την jamo ειχα προβλημα αλλα δεν το αφησα ετσι
 
Re: Απάντηση: TOSHIBA + PIONEER ...INTERSYS 12 ΜΗΝΕΣ ΕΓΥΥΗΣΗ !!! .....Καλα να παθω .

δεν ηξερες τον τροπο εγω τα εχω καταφερει μια χαρα μεχρι τωρα με καθε εταιρια που ειχα προβλημα και αλλαγες και ξανα αλλαγες και ξανα απλα ειναι να ξερεις τον τροπο

Έχεις δίκιο...πρέπει να ξέρεις τον τρόπο, μου έχουν αντικαταστήσει 3 φορές 19ιντσών μονιτορ Hitachi, χωρίς να πούνε κιχ...με το ιδιο πρόβλημα και τις 3 φορές (στη γεωμετρία) και μάλιστα μόνο την τελευταία ήρθαν ,το ειδαν και την επόμενη μέρα μου έφεραν το καινούριο...τις πρώτες 2 με την αναφορά του προβλήματος τηλεφωνικά την επόμενη μέρα το ειχα στο ιατρείο μου, εννοείται βεβαια οτι σε καθε ενα από τα νεα που μου έφερναν ισχυε νέα διετής εγγύηση...

...όσον αφορά στην intersys, το Φεβρουάριο αντικατέστησαν την LCD 42WLG66PG (εντός μονοετούς εγγύησης). Η αντικατάσταση έγινε κατόπιν παρέμβασης ενός εκ των συντονιστών του Avclub, όταν αναγκάστηκα - απο την αδιαφορία και την επαναλαμβανόμενη και αυταπόδεικτη τηλεφωνική κοροιδία επί 1 μηνα+ που υπέστην - να το δημοσιοποιήσω στο avclub (και να σκεφτεί κανείς ότι η αγορά είχε γίνει από την intesys ,ούτε internet, ούτε εμπόριο και μάλιστα είχα αγοράσει 2 κομμάτια, σε ευρώ μεταφραζόμενα 5200).

Ψάξτο λοιπόν αν θες λίγο ακόμα...δεν είναι το ποσό, που ναι μεν είναι μικρό για εσενα...αλλά σκέψου τί ειναι για αυτους 130 ευρω για να το αντικαταστήσουν.
 
Σας ενημερώνουμε ότι σαν Avclub έχουμε ενημερώσει την αντιπροσωπεία Intersys για να λάβει γνώση επί του θέματος. Επίσης θα παρακαλούσα, για ευνόητους λόγους, το μέλος palm να αποστείλει σε μένα με πμ τα πραγματικά του στοιχεία.
Σαν Avclub ελπίζουμε για την όσο τη δυνατή ομαλότερη και ταχύτερη επίλυση του θέματος.
 
Last edited:
Και εμεις, ως καταναλωτες, θα παρακαλουσαμε την Intersys να εφαρμοζει την νομοθεσια και να μας σεβετε επειδη ετσι πρεπει, και οχι επειδη την κραζουν μεσα στα φορουμ και την ενοχλει αυτο. Πραγμα που απ'ότι φαινεται συνηθιζει να κανει.
 
Re: Απάντηση: TOSHIBA + PIONEER ...INTERSYS 12 ΜΗΝΕΣ ΕΓΥΥΗΣΗ !!! .....Καλα να παθω .

Σας ενημερώνουμε ότι σαν Avclub έχουμε ενημερώσει την αντιπροσωπεία Intersys για να λάβει γνώση επί του θέματος. Επίσης θα παρακαλούσα, για ευνόητους λόγους, το μέλος palm να αποστείλει σε μένα με πμ τα πραγματικά του στοιχεία.
Σαν Avclub ελπίζουμε για την όσο τη δυνατή ομαλότερη και ταχύτερη επίλυση του θέματος.

Δηλαδη ενας καταναλωτης που δεν εχει την τυχη να ειναι μελος του AVclub, ειναι σε χειροτερη μοιρα απο εμας και θα μεινει απροστατευτος;;;;;
 
Mε τον Τασο εχουμε ξανακανει την ιδια συζητηση. Δεν ειναι δυνατον για κατι το οποιο ειναι υποχρεωμενοι να κανουν, να μην το κανουν, παρα μονο αν μιλησει ενας γνωστος, ενας φιλος.

Οι σωστες αντιπροσωπειες εχουν σωστα service και δειχνουν εναν επαγγελματισμο.

εμενα σε μια toshiba32wl66z εκαναν εναν μηνα να αλλαξουν λεει μια πλακετα Μ ???????? και ευτυχως μολις σημερα ειναι ετοιμη. Για να μην πω για αυτα που ακουγα απο τον τεχνικο που του ελεγα οτι δεν δεχεται απο την component σημα.
 
Μετά την επικοινωνία που είχαμε (σαν Avclub) με την εταιρεία Intersys, από το γραφείο δημοσίων σχέσεων της Intersys λάβαμε την παρακάτω απάντηση:




Αγαπητοί κύριοι,

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση σχετικά με τη διαμαρτυρία του μέλους τους AVClub.grέπειτα από αγορά προϊόντος Toshiba.
Όσον αφορά την ερώτησή σας σχετικά με τη διάρκεια εγγύησης των προϊόντων μας, αποσαφηνίζουμε τα εξής:
Η INTERSYSείναι υποχρεωμένη από τον Ελληνικό Νόμο να καλύπτει τα προϊόντα της με εγγύηση έξι μηνών, η οποία όμως σύμφωνα με την εμπορική πολιτική μας, έχει παραταθεί σε ένα έτος.
Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι η INTERSYSέχει την υποχρέωση σύμφωνα με τα όσα η ίδια υπόσχεται, να επισκευάσει τη συσκευή αν η βλάβη προκληθεί μέσα στο πρώτο έτος κτήσης, κάτι που εξάλλου ξεκάθαρα αναφέρεται στα έντυπα που συνοδεύουν την συσκευή κατά την αγορά της.


Με εκτίμηση
Το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της Intersys.
 
Μετά και την απάντηση του τμήματος δημοσίων σχέσεων της intersys ότι χάρη στην εμπορική της πολιτική καλύπτει κάθε πρόβλημα που θα εμφανιστεί στα προιόντα που αντιπροσωπεύει μετά την παρέλευση 6μήνου (και χάρη μας κάνει δλδ.) κάθε άλλο σχόλιο είναι περιττό...

...ή μήπως δεν είναι;
 
Αγαπητοί κύριοι,

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση σχετικά με τη διαμαρτυρία του μέλους τους AVClub.grέπειτα από αγορά προϊόντος Toshiba.
Όσον αφορά την ερώτησή σας σχετικά με τη διάρκεια εγγύησης των προϊόντων μας, αποσαφηνίζουμε τα εξής:
Η INTERSYSείναι υποχρεωμένη από τον Ελληνικό Νόμο να καλύπτει τα προϊόντα της με εγγύηση έξι μηνών, η οποία όμως σύμφωνα με την εμπορική πολιτική μας, έχει παραταθεί σε ένα έτος.
Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι η INTERSYSέχει την υποχρέωση σύμφωνα με τα όσα η ίδια υπόσχεται, να επισκευάσει τη συσκευή αν η βλάβη προκληθεί μέσα στο πρώτο έτος κτήσης, κάτι που εξάλλου ξεκάθαρα αναφέρεται στα έντυπα που συνοδεύουν την συσκευή κατά την αγορά της.


Με εκτίμηση
Το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της Intersys.

Συγνωμη, ο Ελληνικος νομος παρεχει εγγυησεις ή η εκαστοτε εταιρια? Καλα ειμαστε σοβαροι?

Οταν λενε ενα χρονο, δεν μας κανουν χαρη. Επισης να τονιζουν οτι κανουν και ενα χρονο να παραδωσουν τα ελλατωματικα προιοντα τους.

Sorry Toshiba, αλλα εισαι πλεον στην blacklist
 
Κάποιος μου είχε πει ότι στην ΕΕ ΟΛΑ τα προϊόντα καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση βάσει νόμου
 
Το θετικό είναι ότι η INTERSYS απάντησε επίσημα εδω.Αυτό το λέω γιατί στο παρελθόν και άλλες μεγάλες εταιρείες δεν μπήκαν κάν στον κόπο να μας ενημερώσουν με οποιονδήποτε τρόπο σε ανάλογες επίσημες καταγγελίες.
Με τα παραπάνω δεν σημαίνει ότι ταυτόχρονα παίρνω και θέση υπέρ του ενός η του άλλου, απλά θέλω να επισημάνω ότι δυστυχώς στην χώρα μας και σε πολλές περιπτώσεις, χρειάζονται τα αυτονόητα πράγματα να προχωρούν λιθαράκι-λιθαράκι.
Είμαι σίγουρος γιά την συνέχεια του θέματος ,σε επίπεδα που αρμόζουν σε αυτη την κατηγορία και όχι μόνο....