Τους τελευταίους 6 μηνες πιστευω πειραματιστήκαμε αρκετα σε συνοδα και κρος
Από την αρχή φανηκε αλλά επρεπε να ακουσουμε οσο το δυνατό περισσότερα με τα αφτιά μας.
Τοσο καιρό προσπαθούσα να φερω την ευαισθησία και την φαση των δύο μεγαφωνων με το λιγοτερο ηχητικό κόστος (οι μονάδες εχουν 10dB διαφορά)
Ακολούθησα τεσσερις μεθόδους
αντισταση σε σειρα πριν τον πυκνωτη
l-pad
autotransformer B&K 3636 (ομοιο με Klipschhorn)
διενίσχυτη με ελεγχο της εντασης στον ενισχυτη του ανω φασματος
Η διαφορά που εχει η τελευταία μεθοδος ειναι τεράστια σε σχεση με τις αλλες και σε οδήγηση και σε ομαλότητα
Περασανε ~10 ενισχυτές από 2000ε-10000ε
ειχα ~10 διαφορετικά αποτελεσματα
συμπερασμα από τους ''πιλότους''
Αυτά τα μεγαφωνα θελουν ΡΕΥΜΑΤΑ, μπορει να παιζουν και με 7-20 αλλά ειναι σαν να εχεις ferrari με κόφτη στα 60
πιστευω οτι η παραπάνω διαπίστωση ισχύει για καθε σοβαρό 15''
Την προηγούμενη Κυριακή εφαγα ενα φλας γιατι ειχα 6 μήνες να απολάυσω μουσικούλα, πεταξα τους αυτομετασχηματιστες (οτι και να τους εκανα μου θύμιζαν ενα ''ψευτικο'' λεπτοηχο, αναλυτικό ηχο ψηλά, χαρακτηριστικό οσων αντιστοιχων ηχειων εχω ακουσει, πολύ καλύτερο βεβαια από αντιστάσεις)
Σε λίγο θα ειμαστε με 16ΧΕL34 σε ταξη Α για το 15'', 8ΧΕL34 σε ταξη Α για το 2'' & 1'' που μπηκε προσφατα για το φάσμα 10.000-40.000
Χθες ειμασταν με τον Κηθ και το γιατρό του, τον Ιγκη με κατι γαζες (πρεπει να κανει καποια θεραπεία) και τον Κορίνθιο
θα σας πει ο ιδιος