Ειχε ανεφερθει παλιοτερα ο διαγωνισμος φωτογραφιας του ΟΑΣΑ, αλλα απ'οτι βλεπω δεν ποσταρε κανενας τα αποτελεσματα. Αυτες ειναι οι νικητηριες φωτογραφιες https://www.facebook.com/media/set/?set=a.782675141796393.1073741832.733627486701159&type=1 απο 3.150 συμμετοχες και η σελιδα του διαγωνισμου που ανανεωνεται με φωτογραφιες απο αλλες συμμετοχες https://www.facebook.com/eisaimesa.oasa
Πως έχει βγει αυτό το συμπέρασμα; Συγνώμη δεν έχω παρακολουθήσει το νήμα αν έχει γραφτεί κάτι.ο ΟΣΕ απαγορευει τις φωτογραφιες...μαλιστα...
124 Χρόνια ζωής.
Γαλλικής κατασκευής 1891.
Δυστυχώς το μπακράουντ (Κεντρικό εργοστάσιο ΟΣΕ) δεν βοηθάει στο να φανεί η ομορφιά της. Αυτό το κομμάτι γραμμής είναι και το μοναδικό στο Εργοστάσιο που κουμπώνει και μπορεί να κινηθεί η ατμομηχανή, έστω και λίγα μέτρα. (Δρομολόγιο διακοφτό - Καλάβρυτα.)
4 μήνες περίπου 4 συνταξιούχοι εργάστηκαν και έδωσαν ξανά ζωή στην ατμομηχανή. Σήμερα φορτώθηκε σε πλατφόρμα και αύριο αναχωρεί για το διακοφτό, όπου θα κάνει δοκιμές.
Σ' ένα μήνα από τώρα θα φύγει και το μοναδικό βαγόνι που συνοδεύει την κυρία, μιας και ακόμα γίνονται εργασίες.
Δεν γνωρίζω ακόμα αν έχει ορισθεί επίσημη κυκλοφορία η παρουσίαση. Το σίγουρο είναι πως μια εβδομάδα τώρα η σφυρίχτρα της, ο ατμός το κάρβουνο, έδωσαν μια απίστευτη πραγματικά εμπειρία.
Όσοι λοιπόν είστε λάτρεις σε περίπου 1,5 μήνα πάρτε τον εξοπλισμό σας και δώστε ραντεβού στο διακοφτό.
Δυστυχώς το μπακράουντ (Κεντρικό εργοστάσιο ΟΣΕ) δεν βοηθάει στο να φανεί η ομορφιά της.
Συγχαρητήρια για την τρίτη!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.