Γεια σας παιδια, θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω κατι Digital 8 κασετες και θελω να τις μεταφερω στο pc, εχω συνδεσει την βιντεοκαμερα στο pc μου μεσω της firewire, στο pc εχω εγκατεστημενα τα windows 7 32bit, αλλα με κανενα απο τα προγραμματα που χρησιμοποιησα για να κανω capture δεν εχει καταφερει να βρει την βιντεοκαμερα. Απο capture προγραμματα εχω χρησιμοποιησει τα εξης: WinDV, Sony Vegas v11, Premiere v7, Pinnacle & Corel. Εχει κανεις να μου προτεινει καποιο εναλλακτικο η τι φταιει και δεν δουλευει? Ευχαριστω προκαταβολικα.