Transfer Digital8 σε PC

tromster

Established Member
4 February 2012
199
Γεια σας παιδια, θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω κατι Digital 8 κασετες και θελω να τις μεταφερω στο pc, εχω συνδεσει την βιντεοκαμερα στο pc μου μεσω της firewire, στο pc εχω εγκατεστημενα τα windows 7 32bit, αλλα με κανενα απο τα προγραμματα που χρησιμοποιησα για να κανω capture δεν εχει καταφερει να βρει την βιντεοκαμερα. Απο capture προγραμματα εχω χρησιμοποιησει τα εξης: WinDV, Sony Vegas v11, Premiere v7, Pinnacle & Corel. Εχει κανεις να μου προτεινει καποιο εναλλακτικο η τι φταιει και δεν δουλευει? Ευχαριστω προκαταβολικα.
 
Παλαιότερα έχω μεταφέρει επιτυχώς πολλές d8, με το nero vision. Αλλα λογικα θα έπρεπε και με τα παραπάνω που ανέφερες να μην εχεις προβλημα. Μηπως κατι δε παει καλά με τη καμερα ή τη θύρα?
 
Παλαιότερα έχω μεταφέρει επιτυχώς πολλές d8, με το nero vision. Αλλα λογικα θα έπρεπε και με τα παραπάνω που ανέφερες να μην εχεις προβλημα. Μηπως κατι δε παει καλά με τη καμερα ή τη θύρα?

και εγω αυτο υποψιαζομαι πως κατι δεν παει καλα με την θυρα firewire της καμερας. Αν χρησιμοποιουσα το canopus advc 110 πιστευεις οτι θα μου εκανε δουλεια?
 
Ποια κάμερα είναι;
Εναλλακτικά, σε χαμηλότερη ποιότητα βέβαια, μπορείς να πάρεις αναλογική έξοδο από την κάμερα και από εκεί στην capture card. Αυτό βέβαια προυποθέτει real time capturing.
 
Μετατροπή από ψηφιακό σε αναλογικό και πάλι σε ψηφιακό?Δε νομίζω να είναι οτι καλύτερο.Δοκιμασε και κρινε.Το κακο είναι οτι δε μπορεις να βρεις και ευκολα τετοια καμερα.Εγω ψαχνω πολυ καιρο να βρω μια τετοια για να μεταφερω κατι κασετες που μου εμειναν και δε βρισκω πουθενα.Αλλαξε και το καλωδιο μηπως φταιει αυτο.
 
Είπα "εναλλακτική με χαμηλότερη ποιότητα" γιατί όπως λέει και ο λαός "κάλλιο πέντε και στο χέρι, παρά δέκα και καρτέρι"
Και μην νομίζεις ότι η ποιότητα θα έχει τρομερή διαφορά. DV είναι το φορμά και με μια καλή κάρτα, δεν θα δεις και τεράστιες διαφορές.
 
Σε αυτο δεν εχεις αδικο γιατι εγω με 10 κασετες εχω μεινει στην κυριολεξια.
 
Εχω αυτη την καμερα Sony DCR-TRV265E, δοκιμασα και αλλα καλωδια αλλα τιποτα. Για το αναλογικο δεν με ενδιαφερει, θελω να παρω ψηφιακο σημα σε uncompressed AVI με LPCM ηχο. Υπαρχει καποια capture card Να μου προτεινεται σαν ενναλακτικη?
 
Re: Απάντηση: Transfer Digital8 σε PC

Από ότι είδα έχει USB, γιατί δεν τα παίρνεις από εκεί;

η usb χρησιμοποιειται για να την βρισκει το pc μονο σαν webcamera δεν παιζει για capturing
 
Επειδη οτι ειχα κανει ηταν παλια με windows xp δες και το παρακατω link για windows 7
( Windows 7 comes with two IEEE 1394 drivers: a new one and a legacy one. For purpose of video capturing,
the legacy driver needs to be used. So it is highly probable that you will need to replace the new 1394 driver
with the Legacy driver that comes with Windows 7.)

http://www.sony.co.uk/support/en/article/23496
 
Επειδη οτι ειχα κανει ηταν παλια με windows xp δες και το παρακατω link για windows 7
( Windows 7 comes with two IEEE 1394 drivers: a new one and a legacy one. For purpose of video capturing,
the legacy driver needs to be used. So it is highly probable that you will need to replace the new 1394 driver
with the Legacy driver that comes with Windows 7.)

http://www.sony.co.uk/support/en/article/23496

Το ειδα και αυτο και το εχω κανει, αλλα και παλι τιποτα, επισης εχω στειλει και ενα εμαιλ στην Sony αλλα οι τυποι ειναι πουθεναδες και εξαφανισμενοι, ουτε φωνη ουτε ακροαση απο την φοβερη τεχνικη υποστηριξη.
 
Αν τυχον υπαρχει ή μπορεις να δανειστεις καποιο dvd εγγραφης με dv in θα μπορουσες ετσι να τσεκαρεις αν οντως φταιει η καμερα η κατι στο software.
 
Από digital8 της sony και συγκεκριμένα την dcr-drv120e εχω περάσει όλες τις digital8 στο pc με τα 7 64bit που έχω. Μέσω μιας φθηνής firewire καρτας.

Είσαι σίγουρος ότι το καλώδιο ή η κάρτα σου δουλεύουν σωστά ??
 
Από digital8 της sony και συγκεκριμένα την dcr-drv120e εχω περάσει όλες τις digital8 στο pc με τα 7 64bit που έχω. Μέσω μιας φθηνής firewire καρτας.

Είσαι σίγουρος ότι το καλώδιο ή η κάρτα σου δουλεύουν σωστά ??

την εχω δοκιμασει και σε αλλο μηχανημα με διαφορετικο καλωδιο, επισης οποτε συνδεω το firewire στην καμερα, στην οθονη της εμφανιζεται το μηνυμα DV In
 
Αυτό είναι λογικό, το θέμα είναι να το καταλάβει και η firewire καρτα σου. Είσαι σίγουρος για τους drivers που έχει περάσει ?
 
Μηπως εχει στο μενου επιλογη αν θα λειτουργει η θυρα σαν dv in or dv out?
 
Αυτό είναι λογικό, το θέμα είναι να το καταλάβει και η firewire καρτα σου. Είσαι σίγουρος για τους drivers που έχει περάσει ?

Ναι το ξερω οτι αυτο ειναι το φυσιολογικο, αλλα δεν υπαρχουν drivers πουθενα για να περασω παρα μονο να αλλαξω τους Drivers της Firewire σε (Legacy) και μετα παιζει κανονικα, εσυ εχεις περασει drivers στα Win7 για να σου βρει την καμερα? Τους εχεις αυτους τους drivers?