Tρομερη κοροιδια και απιστευτη ταλαιπωρια

bros400pgm

AVClub Enthusiast
Αγαπητοι φιλοι, ειμαι κατοχος μιας toshiba 32wll66z την οποια αγορασα στις 23/9/06.

Πριν κανα τριαρι μηνες (27/3/2007), αποφασισα επιτελους και αγορασα ενα 2ο καλωδιο high definition για xbox360 οπου και το συνδεσα στην τηλεοραση (το υπαρχον καλωδιο πηγαινε στον προβολεα). Προς μεγαλη μου απογοητευση η component δεν επαιζε (ειχα ανοιξει και αντιστοιχο Thread http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=9363).

To εψαξα απο εδω, το εψαξα απο εκει λυση δεν βρηκα καμια. Απερριψα αμεσως ετσι το ενδεχομενο δικου μου λαθους (στις ρυθμισεις της tv).

Πηγαινω στο καταστημα που την πηρα και ο ανθρωπος, επικοινωνει ο ιδιος με το σερβις και μου δινει τον κ.Παπαγεωργοπουλο?(δεν θυμαμαι ακριβως το ονομα του) ο οποιος μου λεει αμεσως οτι εχω κανει καποιο λαθος εγω. Του απαντω οτι θα παω σπιτι και θα ξαναεπικοινωνησω μαζι του, οταν πλεον θα ειμαι μπροστα στην τηλεοραση.
Οντως ετσι γινεται, και αφου ολα ειναι σωστα μου απανταει οτι υπαρχει καποια ασυμβατοτητα με την συσκευη. Προσεξτε- ασυμβατοτητα της component με το 360 ΚΑΙ με το DENON 2910!!!!!!!!!!!!!!

Φυσικα και δεν το δεχτηκα, και μου ειπε πως θα το κοιταξει καλυτερα και θα με παρει τηλ. Φυσικα ποτε δεν με πηρε, ωσπου αποφασισα να παω την τηλεοραση στο μαγαζι και να την στειλει αυτος στο σερβις, οπου και εγινε στα μεσα Απριλιου αν θυμαμαι καλα.

Μετα απο μια εβδομαδα, επιτελους αποφασισαν να ασχοληθουν μαζι της, ενω με ειχαν διαβεβαιωσει, οτι στελνοντας την, θα την παραλαμβαναν αμεσως απο το πρακτορειο και θα την κοιταζαν την ιδια μερα. ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ.

Τελικα διαπιστωθηκε βλαβη στην πλακετα Μ (ετσι μου ειπε ο μαγαζατορας οτι του ειπε το σερβις) και οτι θα περιμεναν το ανταλλακτικο.Περασε ενας μηνας και το ανταλλακτικο δεν ειχε ερθει-με τα ποδια ερχοταν σιγουρα κυριοι στο σερβις.
Με διαβεβαιωσαν μεσω του μαγαζατορα οτι μολις ερθει θα την επισκευασουν και θα την στειλουν αυθημερον. ΠΑΛΙ ΨΕΜΜΑΤΑ.

Τελικα η τηλεοραση ετοιμαστηκε την Δευτερα 4 Ιουνιου και σταλθηκε μολις χθες, και σημερα την παρελαβα.Mε γρατζουνιες στο πανω μερος και με δυο βαθιες χαρακιες στο πισω πανελ, προς τα πλαγια. Ευχαριστω παρα πολυ κυριοι.

Δηλαδη μια ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ, με πολυ κοροιδια στο μεσοδιαστημα απο το απαραδεκτο σερβις της intersys. Ντροπη τους.

Δυστυχως η μπαλα περνει και τον κ. Σερετη Δημητρη (ιδιοκτητη του μαγαζιου) ο οποιος με πρoετρεψε να αγορασω την συγκεκριμενη TV.

Τα σχολια δικα σας, αλλα βλεπω οτι και αλλοι εχουν προβλημα με την απαραδεκτη εξυπηρετηση του σερβις της INTERSYS.
 
Φίλε Bros400,

Πρώτα από όλα σου εύχομαι περαστικά στο πρόβλημα που αντιμετώπισες. Είναι δύσκολο όταν πέφτεις στην προβληματική συσκευή, αλλά δυστυχώς σε κάποιον τυχαίνει. Άσχετο αλλά αν το συγκεκριμένο κομμάτι είχε πέσει σε κάποιον που έβλεπε μόνο τιβι δεν θα έπαιρνε χαμπάρι.

Το avclub θα προσπαθήσει να υπάρχει μια επίσημη απάντηση στην καταγγελία σου. Μέχρι τότε θα παρακαλούσα από τους συμμετέχοντες να μην μετατρέψουν το θέμα σε «δίκη», καθώς επίσης θα σε παρακαλούσα να μου στείλεις με πμ τα στοιχεία σου καθώς δεν μπορεί να παραμείνει ανώνυμη μια καταγγελία
 
Αλιμονο, δεν παραπονιεμαι για την ελλατωματικη συσκευη. Τυχαινουν αυτα. Με απογοητευει ομως η αντιδραση τους (απο το 1ο τηλεφωνημα επρεπε να μου πουν να την στειλω στο σερβις) και επισης δεν επρεπε να με ταλαιπωρησουν τοσους μηνες.

Δικη δεν υπαρχει εδω περα, ουτε θελω φυσικα να γινει κατι τετοιο, αλλα θα ηθελα-οπως γραφονται για το σερβις της LG καλα πραγματα, να γραφονται και τα αρνητικα για το service της intersys.

Απλα μια ανακοινωση εκανα.
 
Κοσμά...

εμείς κάναμε αυτό που έπρεπε...τους ενημερώσαμε για την καταγγελία σου...από κει και πέρα το θέμα είναι δικό τους...