tv 1080p vs projector 1080p

Το μέγεθος της εικονας δεν συνεπάγεται με καμια κινηματογραφική αίσθηση ή κινηματογραφική εικονα ή ότι άλλο θελουμε να παρουσιάσουμε ως κινηματογραφικό.
Τα τελευταία χρονια η κινηματογραφική εικονα ( βλεπ. ψηφιακός κινηματογράφος) αντιγράφει με αρκετη επιτυχία την "homecine-μάδικη" υφή της εικονας των βιντεοπροβολέων, που αυτή με την σειρα της προσπαθεί να αντιγράψει ( και το εχει καταφέρει σε αρκετα σημεια) την "homecine-μαδικη" υφή της εικονας των "homecine-μάδικων" τηλεοράσεων .
Να σημειώσουμε επίσης πως οτιδήποτε ψηφιακό ( όπως είναι σχεδόν όλα σήμερα) εχει επίσης τα ίδια μειονέκτημα ή πλεονεκτήματα που προσφέρει η ψηφιακή μετάδοση.

Είναι καιρός να αναπροσαρμόσουμε τα περι κινηματογραφικής εικονας, καθως τα τελευταία χρονια το τοπίο εχει αλλαξει και συνεχίζει να αλλάζει ( αναρωτιέμαι τι θα λεμε τα επόμενα χρονια).
Στις μερες μας πλεον ,με τις ψηφιακές τάσεις να διαμορφώνουν τον τρόπο που θα βλέπουμε τα πράγματα στο μέλλον , ο ερμαφρόδιτος βασιλιάς δείχνει να εχει μπλέξει τα "κινηματογραφικά" του μπούτια..
 
Απάντηση: Re: tv 1080p vs projector 1080p

Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα...
Καταρχην, αν εξαιρεσεις την σειρα Κuro της Pioneer, οι υπολοιπες ψηφιακες τηλεορασεις εχουν κατα μεσο ορο χειροτερο μαυρο απο τους συγχρονους προβολεις.
Επισης, η πιο sharp εικονα που λαμβανουμε απο τις τηλεορασεις, οφειλεται κατα κυριο λογο στις μικρες ιντσες που προβαλουν. Οπως ειπε ο Τασος, αν ο προβολεας προβαλε σε μικρες ιντσες, η εικονα θα ηταν "σουπερ-ουαου"...

Ποτε δεν θα υποστήριζα πως ένα βιντεοπροβολεας μπορει να διαχειρισθεί σε μια εικόνα εντονο μαυρο και έντονο λευκο με την ιδια ευκολία που μπορει να το κανει μια τηλεόραση…
Το καλύτερο μαυρο του βιντεοπροβολεα δεν το εχω δει σε κανένα μηχάνημα καμιας εταιρείας και θα ηταν ενδιαφέρον να δω ποιος προβολέας το επιτυγχάνει και υπο ποιες συνθήκες…
Η μείωση του μεγεθους της εικόνας ενός βιντεοπροβολεα σε επίπεδα μιας μεγάλης τηλεόρασης πχ 60 ιντσών σε καμια περίπτωση δεν θα μπορέσει να παρουσιάσει εφάμιλλη εικόνα και αυτό γιατι πολύ απλα τα βασικά προβλήματα της βιντεπροβολης που αφορουν μειωμένη ευκρίνεια λόγω τριων πανελ και διάχυση χρωμάτων όπως και η αδυναμία υψηλού ansi contrast θα εξακολουθούν να υπάρχουν και στις 60 ιντσες.
Η διάφορα είναι πως στις 100 ίντσες τα βλεπεις από τα τέσσερα μέτρα ενώ στις 60 ίντσες πρεπει να πλησιάσεις στα δυο.
Άλλη αξια εχει για την εικόνα το ένα προς ένα pixel mapping που προβάλλεται χωρις σκιές, και άλλο με τις σκιές της βιντεοπροβολης
 
Το μέγεθος της εικονας δεν συνεπάγεται με καμια κινηματογραφική αίσθηση ή κινηματογραφική εικονα ή ότι άλλο θελουμε να παρουσιάσουμε ως κινηματογραφικό.
Τα τελευταία χρονια η κινηματογραφική εικονα ( βλεπ. ψηφιακός κινηματογράφος) αντιγράφει με αρκετη επιτυχία την "homecine-μάδικη" υφή της εικονας των βιντεοπροβολέων, που αυτή με την σειρα της προσπαθεί να αντιγράψει ( και το εχει καταφέρει σε αρκετα σημεια) την "homecine-μαδικη" υφή της εικονας των "homecine-μάδικων" τηλεοράσεων .
Να σημειώσουμε επίσης πως οτιδήποτε ψηφιακό ( όπως είναι σχεδόν όλα σήμερα) εχει επίσης τα ίδια μειονέκτημα ή πλεονεκτήματα που προσφέρει η ψηφιακή μετάδοση.

Είναι καιρός να αναπροσαρμόσουμε τα περι κινηματογραφικής εικονας, καθως τα τελευταία χρονια το τοπίο εχει αλλαξει και συνεχίζει να αλλάζει ( αναρωτιέμαι τι θα λεμε τα επόμενα χρονια).
Στις μερες μας πλεον ,με τις ψηφιακές τάσεις να διαμορφώνουν τον τρόπο που θα βλέπουμε τα πράγματα στο μέλλον , ο ερμαφρόδιτος βασιλιάς δείχνει να εχει μπλέξει τα "κινηματογραφικά" του μπούτια..

To μεγεθος της εικονας ειναι το βασικοτερο χαρακτηριστικο του Σινεμα... Αν θελαμε μικρες ιντσες, μεναμε σπιτι παρεα με τα VHS και τις 29ρες CRT..
Απο εκει και περα, επειδη οντως η εικονα που περνουμε στους σημερινους κινηματογραφους ειναι σχεδον απαραδεκτη, ηρθε το Digital Cinema το οποιο εχει βελτιωσει σε μεγαλο βαθμο τα κακως κειμενα..
Αλλα make no mistake about it: ακομα και οι αναλογικες κοπιες των σημερινων κινηματογραφων προερχονται απο reprint ψηφιακου master...
Σε λιγο καιρο, με την βελτιωση/καθιερωση των digital cameras, oλοκληρη η αλυσιδα θα ειναι αμμιγως ψηφιακη...
Κατα τα αλλα συμφωνω: ο χαρακτηρισμος "κινηματογραφικη εικονα" χρειαζεται επειγοντως επαναπροσδιορισμο..
 
Απάντηση: Re: tv 1080p vs projector 1080p

Ποτε δεν θα υποστήριζα πως ένα βιντεοπροβολεας μπορει να διαχειρισθεί σε μια εικόνα εντονο μαυρο και έντονο λευκο με την ιδια ευκολία που μπορει να το κανει μια τηλεόραση…
Το καλύτερο μαυρο του βιντεοπροβολεα δεν το εχω δει σε κανένα μηχάνημα καμιας εταιρείας και θα ηταν ενδιαφέρον να δω ποιος προβολέας το επιτυγχάνει και υπο ποιες συνθήκες…
Η μείωση του μεγεθους της εικόνας ενός βιντεοπροβολεα σε επίπεδα μιας μεγάλης τηλεόρασης πχ 60 ιντσών σε καμια περίπτωση δεν θα μπορέσει να παρουσιάσει εφάμιλλη εικόνα και αυτό γιατι πολύ απλα τα βασικά προβλήματα της βιντεπροβολης που αφορουν μειωμένη ευκρίνεια λόγω τριων πανελ και διάχυση χρωμάτων όπως και η αδυναμία υψηλού ansi contrast θα εξακολουθούν να υπάρχουν και στις 60 ιντσες.
Η διάφορα είναι πως στις 100 ίντσες τα βλεπεις από τα τέσσερα μέτρα ενώ στις 60 ίντσες πρεπει να πλησιάσεις στα δυο.
Άλλη αξια εχει για την εικόνα το ένα προς ένα pixel mapping που προβάλλεται χωρις σκιές, και άλλο με τις σκιές της βιντεοπροβολης

Καλο θα ηταν να επιδιωξεις να δεις πχ εναν τελευταιο JVC (350/750). To black level τους ειναι πολυ καλυτερο απο τις non-kuro τηλεορασεις και η φωτεινοτητα υπερ αρκετη. Το ansi contrast ποικιλει οπως γνωριζεις απο προβολεα σε προβολεα και απο τηλεοραση σε τηλεοραση (πχ καποιοι DLP εχουν πολυ υψηλο, καποιες tv αρκετα χαμηλο) Και φυσικα η μειωμενη ευκρινεια και διαχυση χρωματων στην τελευταια γενια προβολικων εχει σχεδον εξαλειφθει και σιγουρα δεν εχει επιπτωση στο τελικο αποτελεσμα μιας που οι ταινιες σε 1080p εχουν χαμηλοτερη αναλυτικοτητα απο τις δυνατοτητες των περισσοτερων σημερινων προβολεων. Πχ. Αν βαλεις εναν DLP και εναν DILA να προβαλουν windows desktop θα παρατηρησεις οτι ο DLP εμφανιζει τα εικονιδια ελαφρως πιο καθαρα: Αν ομως βαλεις ενα καρε μιας ταινιας Bluray θα δεις οτι κανενας απο τους δυο δεν εχει περισσοτερη λεπτομερεια ή οξυτητα.Αυτο διοτι, το σημερινο HD υλικο δεν ειναι πραγματικα τοσο HD ωστε να εξαντλησει τις δυνατοτητες αναλυσης των προβολικων μας. Το ιδιο επομενως θα αναμενα σε μια απευθειας συγκριση εικονας τηλεορασης/προβολεα στις ιδιες ιντσες (με φιλτρα sharpening απενεργοποιημενα).
Τωρα την τελευταια προταση σου περι σκιων της βιντεοπροβολης δεν την καταλαβα...
 
Το μέγεθος της εικονας δεν συνεπάγεται με καμια κινηματογραφική αίσθηση ή κινηματογραφική εικονα ή ότι άλλο θελουμε να παρουσιάσουμε ως κινηματογραφικό.
Τα τελευταία χρονια η κινηματογραφική εικονα ( βλεπ. ψηφιακός κινηματογράφος) αντιγράφει με αρκετη επιτυχία την "homecine-μάδικη" υφή της εικονας των βιντεοπροβολέων, που αυτή με την σειρα της προσπαθεί να αντιγράψει ( και το εχει καταφέρει σε αρκετα σημεια) την "homecine-μαδικη" υφή της εικονας των "homecine-μάδικων" τηλεοράσεων .
Να σημειώσουμε επίσης πως οτιδήποτε ψηφιακό ( όπως είναι σχεδόν όλα σήμερα) εχει επίσης τα ίδια μειονέκτημα ή πλεονεκτήματα που προσφέρει η ψηφιακή μετάδοση.

Είναι καιρός να αναπροσαρμόσουμε τα περι κινηματογραφικής εικονας, καθως τα τελευταία χρονια το τοπίο εχει αλλαξει και συνεχίζει να αλλάζει ( αναρωτιέμαι τι θα λεμε τα επόμενα χρονια).


Στις μερες μας πλεον ,με τις ψηφιακές τάσεις να διαμορφώνουν τον τρόπο που θα βλέπουμε τα πράγματα στο μέλλον , ο ερμαφρόδιτος βασιλιάς δείχνει να εχει μπλέξει τα "κινηματογραφικά" του μπούτια..

Μιλήσαμε για μεγάλη εικόνα και σκοτάδι όχι για το είδος των κινηματογραφικών αιθουσών. Μην ξεχνάς ότι η μεγάλη οθόνη στους κινηματογράφους έχει πρακτική σημασία , για να βλέπουν όσο γίνεται περισσότεροι άνθρωποι την ταινία. Αυτό δεν θ' αλλάξει ποτέ.

Επίσης, η κίνηση είναι πολύ καλύτερη στους προβολείς από ότι στις τηλεοράσεις.

Υπάρχει πάντα ένα σύστημα αναφοράς για τα χρώματα στην εικόνα που είναι το γνωστό D65 (6500Κ)<<το τρίγωνο των Βερμούδων>> που ούτε και αυτό πρόκειται ν' αλλάξει.

Τα μειονεκτήματα που έχει ο προβολέας έναντι της τηλεόρασης είναι το κόστος συντήρησης (λάμπα), η ύπαρξη ειδικά διαμορφωμένου χώρου (Αυτός ο παράγοντας είναι όμως καθοριστικός και στην ακρόαση της μουσικής αλλά και του ήχου της ταινίας).
 
Απάντηση: Re: tv 1080p vs projector 1080p

Τακη ολοι μας λιγο πολύ έχουμε ριξει αρκετά χρήματα σε βιντεοπροβολεις και τηλεοράσεις ώστε με αυτά που εχουμε δει (αλλα και σε άλλους χωρους) να μπορουμε να εχουμε άποψη και να την καταθέτουμε…
Με αυτά που εχω σκάση σε χρημα και με ότι εχω δει σε αρκετά μηχανάκια δεν με κανουν να συμφωνώ σε κανενα σημειο από αυτά που υποστηρίζεις στο παραπανω σου κειμενο…

Ουτε η μειωμένη ευκρίνεια ,ουτε η διάχυση χρωμάτων εχει εξαλυφθει και αυτό άπαντα στην απορια σου περι σκιών στην βιντεοπροβολη..

Πχ. Αν βαλεις εναν DLP και εναν DILA να προβαλουν windows desktop θα παρατηρησεις οτι ο DLP εμφανιζει τα εικονιδια ελαφρως πιο καθαρα: Αν ομως βαλεις ενα καρε μιας ταινιας Bluray θα δεις οτι κανενας απο τους δυο δεν εχει περισσοτερη λεπτομερεια ή οξυτητα.Αυτο διοτι, το σημερινο HD υλικο δεν ειναι πραγματικα τοσο HD ωστε να εξαντλησει τις δυνατοτητες αναλυσης των προβολικων μας.
Μάλλον το αντιθετο συμβαίνει καθως οι βιντεοπροβολεις είναι αυτοί που αδυνατούν να εξαντλήσουν την δυνατότητα απεικόνισης του 1080…
Αν δεν ειχαν τις αδυναμίες που αναφερω παραπάνω ( και όχι μονο αυτές) να εισαι σίγουρος πως θα ανακάλυπτες στις πολλές ιντσες της οθονης σου και άλλες αρετές του 1080.
 
Απάντηση: Re: tv 1080p vs projector 1080p

Τακη ολοι μας λιγο πολύ έχουμε ριξει αρκετά χρήματα σε βιντεοπροβολεις και τηλεοράσεις ώστε με αυτά που εχουμε δει (αλλα και σε άλλους χωρους) να μπορουμε να εχουμε άποψη και να την καταθέτουμε…
Με αυτά που εχω σκάση σε χρημα και με ότι εχω δει σε αρκετά μηχανάκια δεν με κανουν να συμφωνώ σε κανενα σημειο από αυτά που υποστηρίζεις στο παραπανω σου κειμενο…

Ουτε η μειωμένη ευκρίνεια ,ουτε η διάχυση χρωμάτων εχει εξαλυφθει και αυτό άπαντα στην απορια σου περι σκιών στην βιντεοπροβολη..


Μάλλον το αντιθετο συμβαίνει καθως οι βιντεοπροβολεις είναι αυτοί που αδυνατούν να εξαντλήσουν την δυνατότητα απεικόνισης του 1080…
Αν δεν ειχαν τις αδυναμίες που αναφερω παραπάνω ( και όχι μονο αυτές) να εισαι σίγουρος πως θα ανακάλυπτες στις πολλές ιντσες της οθονης σου και άλλες αρετές του 1080.

Καλα, we can agree to disagree..
Παντως το τελευταιο που λες δεν ειναι λογικο με βαση το παραδειγμα που σου προαναφερα: Αν το υλικο των 1080p BR ηταν τοσο transparent οσο υποστηριζεις, τοτε και φυσικα θα επρεπε ο DLP να εβγαζε μεγαλυτερη λεπτομερεια απο τον Dila κατι που δεν ειδαμε ποτε, σε κανενα συγκριτικο απο τα πολλα που εχουμε κανει...
 
Μιλήσαμε για μεγάλη εικόνα και σκοτάδι όχι για το είδος των κινηματογραφικών αιθουσών.

Μιλησατε για κινηματογραφική αίσθηση και εσυ συγκεκριμένα για προσομοίωση των συνθηκών μιας καλής κινηματογραφικής αίθουσας…
Παραπάνω αναφερομαι στα περι προσομοίωσης και σε κανενα σημειο για ειδος κινηματογραφικών αιθουσων.

Επίσης, η κίνηση είναι πολύ καλύτερη στους προβολείς από ότι στις τηλεοράσεις.
Αυτό φυσικά δεν ισχύει…
Και επειδή ποτε δεν ίσχυε οι βιντεοπροβολεις τα τελευταία χρονια αντιγράφουν ( ο ένας κατασκευαστής μετα τον άλλο) τα ψηφιακά βοηθήματα βελτίωσης της κίνησης που εδώ και χρονια χρησιμοποιούν οι τηλεοράσεις ( με πρωτη την Philips) και με όλα τα κακα που συνεπάγεται σε αυτό λογο της πλαστικότητας της κίνησης ( εχουμε αναφερθεί πολλες φορες στην ψεύτικη αίσθηση που δινει) και του τεχνουργημάτων που δημιουργούν.
Βεβαια καποιοι επιμένουν αυτό να το λενε κινηματογραφική εικόνα επειδή το προβαλει ένας φακος και κατηγορούν την ψηφιακήλα των τηλεοράσεων…
Τις ομοιότητες και την υιοθέτηση των τεχνολογιών δεν της βλέπουμε;;

Υπάρχει πάντα ένα σύστημα αναφοράς για τα χρώματα στην εικόνα που είναι το γνωστό D65 (6500Κ)<<το τρίγωνο των Βερμούδων>> που ούτε και αυτό πρόκειται ν' αλλάξει.

Δεν ξερω αν αλλάξει αλλα εντωμεταξύ κανεις δεν ειπε το αντίθετο

Τα μειονεκτήματα που έχει ο προβολέας έναντι της τηλεόρασης είναι το κόστος συντήρησης (λάμπα), η ύπαρξη ειδικά διαμορφωμένου χώρου

Συμφωνω και θα συμπληρώσω και την γρηγορη φθορά του από σκονη και από τις θερμοκρασίες που παράγει η ιδια συσκευή.
 
Αυτό φυσικά δεν ισχύει…
Και επειδή ποτε δεν ίσχυε οι βιντεοπροβολεις τα τελευταία χρονια αντιγράφουν ( ο ένας κατασκευαστής μετα τον άλλο) τα ψηφιακά βοηθήματα βελτίωσης της κίνησης που εδώ και χρονια χρησιμοποιούν οι τηλεοράσεις ( με πρωτη την Philips) και με όλα τα κακα που συνεπάγεται σε αυτό λογο της πλαστικότητας της κίνησης ( εχουμε αναφερθεί πολλες φορες στην ψεύτικη αίσθηση που δινει) και του τεχνουργημάτων που δημιουργούν.
Βεβαια καποιοι επιμένουν αυτό να το λενε κινηματογραφική εικόνα επειδή το προβαλει ένας φακος και κατηγορούν την ψηφιακήλα των τηλεοράσεων…
Τις ομοιότητες και την υιοθέτηση των τεχνολογιών δεν της βλέπουμε;;

Μαλλον αστειευεσαι... Οσες TV εχω δει (συμπεριλαμβανομενων των Kuro) οταν τις τροφοδοτεις 1080p 23.976 εχουν επιεικως μετρια κινηση.. Ισως για αυτο τον λογο καταφευγουν στα τεχνασματα frame interpolation για να βελτιωσουν την κατασταση... τα οποια οντως εσχατως εχουν μεταπηδησει και στα προβολικα, αλλα δεν ειμαι μεγαλος fan. Προτιμω να βλεπω την ταινια στο frame rate που γυριστηκε, αρκει το συστημα μου να ειναι σωστα "κουρδισμενο"..
 
Απάντηση: Re: tv 1080p vs projector 1080p

Καλα, we can agree to disagree..
Παντως το τελευταιο που λες δεν ειναι λογικο με βαση το παραδειγμα που σου προαναφερα: Αν το υλικο των 1080p BR ηταν τοσο transparent οσο υποστηριζεις, τοτε και φυσικα θα επρεπε ο DLP να εβγαζε μεγαλυτερη λεπτομερεια απο τον Dila κατι που δεν ειδαμε ποτε, σε κανενα συγκριτικο απο τα πολλα που εχουμε κανει...

Η πιθανότητα ενας τριτσιπος να είναι πιο λεπτομερείς από εναν μονοτσιπο είναι μεν δύσκολη αλλα δεν είναι αδύνατη…
Μου έχει τυχη και σε μένα να δω αυτό που αναφέρεις αλλα αυτό δεν αναιρεί τα προβλήματα που έχουν και οι δυο τεχνολογίες ( μονοτσιποι και τριτσιποι) που τους φέρουν στην μειονεκτική θεση να μην μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα σε μια ανάλυση 1920Χ1080…

Το λιγότερο θόλο τοπίο από δυο θολά τοπία δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι το ευκρινέστερο..
 
Μαλλον αστειευεσαι... Οσες TV εχω δει (συμπεριλαμβανομενων των Kuro) οταν τις τροφοδοτεις 1080p 23.976 εχουν επιεικως μετρια κινηση.. Ισως για αυτο τον λογο καταφευγουν στα τεχνασματα frame interpolation για να βελτιωσουν την κατασταση... τα οποια οντως εσχατως εχουν μεταπηδησει και στα προβολικα, αλλα δεν ειμαι μεγαλος fan. Προτιμω να βλεπω την ταινια στο frame rate που γυριστηκε, αρκει το συστημα μου να ειναι σωστα "κουρδισμενο"..

Μάλλον διαφορετική αποψη εχουν οι τεχνικοί που υιοθετούν στα προβολικά τους αυτές τις βελτιωτικές πατεντες …
Για μενα παντως καλοδεχούμενες είναι….
Τα 24 δεν βλέπονται…
 
Μιλησατε για κινηματογραφική αίσθηση και εσυ συγκεκριμένα για προσομοίωση των συνθηκών μιας καλής κινηματογραφικής αίθουσας…
Παραπάνω αναφερομαι στα περι προσομοίωσης και σε κανενα σημειο για ειδος κινηματογραφικών αιθουσων.


Αυτό φυσικά δεν ισχύει…
Και επειδή ποτε δεν ίσχυε οι βιντεοπροβολεις τα τελευταία χρονια αντιγράφουν ( ο ένας κατασκευαστής μετα τον άλλο) τα ψηφιακά βοηθήματα βελτίωσης της κίνησης που εδώ και χρονια χρησιμοποιούν οι τηλεοράσεις ( με πρωτη την Philips) και με όλα τα κακα που συνεπάγεται σε αυτό λογο της πλαστικότητας της κίνησης ( εχουμε αναφερθεί πολλες φορες στην ψεύτικη αίσθηση που δινει) και του τεχνουργημάτων που δημιουργούν.
Βεβαια καποιοι επιμένουν αυτό να το λενε κινηματογραφική εικόνα επειδή το προβαλει ένας φακος και κατηγορούν την ψηφιακήλα των τηλεοράσεων…
Τις ομοιότητες και την υιοθέτηση των τεχνολογιών δεν της βλέπουμε;;



Δεν ξερω αν αλλάξει αλλα εντωμεταξύ κανεις δεν ειπε το αντίθετο



Συμφωνω και θα συμπληρώσω και την γρηγορη φθορά του από σκονη και από τις θερμοκρασίες που παράγει η ιδια συσκευή.

Άσε φίλε με τι σκόνη είχα πάθει μεγάλη ζημιά στον πρώτο μου προβολέα. Τώρα έχω βάλει στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο μου έναν ιονιστη-καθαριστή ο οποιος εχει θετικα αποτελεσματα τα οποια διαπιστωσα οταν καθαρισα τα φιλτρα του προβολεα πριν και μετα την αγορα του ιονιστη-καθαριστη.

Οσον αφορα τη θερμοκρασια ολα τα ηλεκτρονικα υποφερουν.
Το καλυτερο για μενα σημερα ειναι να εχεις και τα δυο, βιντεοπροβολεα για ταινιες και κανενα παιχνιδι playstation με καποιο φιλο σου, και τηλεοραση για ολες τις αλλες περιπτωσεις. Αγοραζεις μια ηλεκτρικη οθονη και βαζεις την τηλεοραση πισω απο την οθονη .
 
Απάντηση: Re: tv 1080p vs projector 1080p

Η πιθανότητα ενας τριτσιπος να είναι πιο λεπτομερείς από εναν μονοτσιπο είναι μεν δύσκολη αλλα δεν είναι αδύνατη…
Μου έχει τυχη και σε μένα να δω αυτό που αναφέρεις αλλα αυτό δεν αναιρεί τα προβλήματα που έχουν και οι δυο τεχνολογίες ( μονοτσιποι και τριτσιποι) που τους φέρουν στην μειονεκτική θεση να μην μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα σε μια ανάλυση 1920Χ1080…

Το λιγότερο θόλο τοπίο από δυο θολά τοπία δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι το ευκρινέστερο..

Δεν ειπα οτι δεν εχουν προβληματα οι σημερινες τεχνολογιες προβολης, ανεξαρτητως τσιπ και "σχολης"..
Ειπα οτι, με το υπαρχον υλικο, τα προβληματα που αναφερεις "δεν φαινονται"..
Αν στο μελλον εχουμε πιο transparent HD υλικο, τοτε μπορει να αλλαξει το status qvo..
Σημερα ομως, με την μειωμενη αναλυτικοτητα των εως σημερα HD transfers, το "πετσοκομμενο" χρωμα σε Rec 709 και το γυρισμα σε 24 καρε, αδυνατω να πιστεψω οτι η προβολη μιας ταινιας με τα παραπανω χαρακτηριστικα θα εχει καλυτερα αποτελεσματα σε μια TV εναντι ενος προβολεα, της δυνατοτητες του οποιου δεν μπορει καν να εξαντλησει!
 
η ουσιαστικη διαφορα ειναι βεβαια αυτο που ειπωθηκε περι ημερας και νυχτας.
Τις ωρες με φως δεν αναβει (γενικα) κανεις προβολεα.Αλλη χρηση το καθενα.
Για την κιν/γραφικη εικονα που ειπωθηκε,για μενα το χαρακτηριστικο ειναι η αλλη αισθηση που εχει το πανι και το σκοταδι σε σχεση με το γυαλι και το φως.Δεν λεω οτι ειναι καλυτερο η χειροτερο απλα ειναι αλλη αισθηση.Προσωπικα προτιμω την αισθηση του πανιου και το σκοταδι σε ταινια ισως γιατι εχω συνηθισει το σινεμα απο μικρος.Το σκοταδι πιστευω σε βοηθαει να μεταφερθεις μεσα στην ταινια.
Οταν βλεπω ζωντανη μεταδοση αθλητικων ομως, προτιμω να βλεπω σε τηλεοραση με φως γυρω μου.
 
Το θέμα μεγάλη εικόνα σε TV είναι πραγματικά σχεδόν αστείο να το συζητάει κανείς.

Και για να μη μιλάμε στον αέρα περί μεγέθους, μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται στις πραγματικά μεγάλες ίντσες;

Από 120-150 και πάνω; Στις 200;

Για να δούμε τελικά τι είναι η cine αίσθηση.

Κινηματογράφος σε ό,τι αφορά την εικόνα είναι το μεγάλο μέγεθος. Εάν ποτέ βγούνε τηλεοράσεις σε αυτό το μέγεθος που να είναι προσιτές και έχουμε αποφασίσει να γκρεμίσουμε έναν τοίχο του σπιτιού για να τη βάλουμε στο χώρο (να χωρέσει να περάσει μέσα στο χώρο) τότε το συζητάμε.

Και επειδή αναφέρθηκαν κάποια προβλήματα σχετικά με τη σκόνη, έχω να πω ότι τα προβλήματα γενικά στα προϊόντα υπάρχουν.
Και που να δείτε πόσες τηλεοράσεις έχουν προβλήματα με την οθόνη τους!!!!!
Για να μη μιλήσω για τα "συνεφάκια", τα καμένα-κολλημένα pixel τις μαύρες γραμμές κλπ. Πολύ περισσότερα στις τηλεοράσεις απ' ό,τι στους προβολείς.

Τώρα όσοι επιμένουν ότι οι τηλεοράσεις δίνουν πιο cine αίσθηση, ή προσπαθούν να μειώσουν αυτό που δίνει ο προβολέας λέγοντας ότι δεν είναι cine, ας κάτσουν να δουν ένα καλό προβολέα στις πολλές ίντσες σε καλή οθόνη (μια Stewart ας πούμε) και ας έρθουν μετά να μιλήσουν για εικόνα από οποιαδήποτε TV.
 
Κανείς δεν μίλησε για cine αίσθηση από τηλεοπτικές συσκευές (δεν θα λεμε τα ιδια παραμύθια που κοροϊδεύουμε )…
Αυτά τα χαριτωμένα ανήκουν στους προβολείς που μπορουν μαλιστα να παιξουν 150 – 200 ίντσες ( με αξιώσεις;; ) και σε σαλόνια των 80 – 100 τετραγωνικών ( που παω εγω με 16 – 20 τετραγωνικά; )
Θα συμφωνήσω πάντως για τις Stewart version Firehawk η εστω Grayhawk γιατι το απύθμενο μαύρο των βιντεοπροβολέων χρειάζεται την στήριξη του .
 
120 ίντσες ή και 150 δεν χρειάζονται σαλόνι 100 τετραγωνικών. Δεν είναι το ίδιο με την απόσταση θέασης της TV.

Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Για να μην πω ότι οι 120 ίντσες είναι piece of cake για έναν σύγχρονο DLP με μεγάλη φωτεινότητα. Με αξιώσεις φυσικά στην εικόνα.

Και για να δούμε εικόνα αξιώσεων πάνω από τις 60 ίντσες σε TV τι γίνεται;

Γι' αυτό άλλο η χρήση του ενός και άλλο η χρήση του άλλου.

Απλά επειδή δεν νοείται σπίτι χωρίς TV και οι περισσότεροι έχουν TV και όχι προβολέα (ενώ και οι κάτοχοι προβολέων έχουν και αυτοί TV).

Εξακολουθώ πάντως να προτιμώ την εικόνα του προβολέα με σβηστά τα φώτα.


Και για το απύθμενο μαύρο, ε καλά έχω και μια 29άρα CRT για αυτό. Αλλά πέφτει κάπως μικρή...
 
Last edited:
Και για να δούμε εικόνα αξιώσεων πάνω από τις 60 ίντσες σε TV τι γίνεται;.
Να είσαι σίγουρος πως δεν αργεί πολύ αυτή η μερα…
Και θα το δούμε χωρις προβλήματα, φωτεινότητας ,ευκρίνειας και αντίθεσης που σήμερα είναι τα απαραίτητα ζητούμενα στην υψηλή ανάλυση.
Θα εχουμε βεβαια αλλα ( που κακα τα ψεματα και σημερα υπάρχουν στις tv) αλλα σημασια εχει το προβάδισμα των τριων παραπανω παραγόντων.
 
Απάντηση: Re: tv 1080p vs projector 1080p

120 ίντσες ή και 150 δεν χρειάζονται σαλόνι 100 τετραγωνικών. Δεν είναι το ίδιο με την απόσταση θέασης της TV.

Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Για να μην πω ότι οι 120 ίντσες είναι piece of cake για έναν σύγχρονο DLP με μεγάλη φωτεινότητα. Με αξιώσεις φυσικά στην εικόνα.

Και για να δούμε εικόνα αξιώσεων πάνω από τις 60 ίντσες σε TV τι γίνεται;

Γι' αυτό άλλο η χρήση του ενός και άλλο η χρήση του άλλου.

Απλά επειδή δεν νοείται σπίτι χωρίς TV και οι περισσότεροι έχουν TV και όχι προβολέα (ενώ και οι κάτοχοι προβολέων έχουν και αυτοί TV).

Εξακολουθώ πάντως να προτιμώ την εικόνα του προβολέα με σβηστά τα φώτα.


Και για το απύθμενο μαύρο, ε καλά έχω και μια 29άρα CRT για αυτό. Αλλά πέφτει κάπως μικρή...
Και εγώ έχω την 29'' philips matchline crt 9413 την οποία την έχω και ως αναφοράς.
 
Re: Απάντηση: Re: tv 1080p vs projector 1080p

Και εγώ έχω την 29'' philips matchline crt 9413 την οποία την έχω και ως αναφοράς.

Εγώ την matchline 9416. Όχι μαύρο, μαύρο κι άραχνο, νυχτερίδες κι αράχνες έχουν φτιάξει φωλιά κλπ. Σε SD απλά δεν έχει αντίπαλο, αλλά HD δεν φυσικά...

Μέχρι να καεί θα δείχνει τα αναλογικά επίγεια κανάλια όπως κανένα ψηφιακό μέσο, αφού προβλέπεται πρώτα να καεί και μετά να σταματήσει η αναλογική επίγεια μετάδοση στην Ελλάδα. :flipout:

Στο θέμα του μαύρου πάντως συμφωνώ για τις TV αλλά άλλο η αυτόφωτη εικόνα και άλλο η ετερόφωτη.
Αν κάτσουμε και αναλύσουμε την εικόνα στα επιμέρους χαρακτηριστικά της σίγουρα θα βρούμε πολλά υπέρ και κατά.
Εγώ μιλάω περισσότερο για τη συνολική αίσθηση, που όσο και αν ακούγεται ο όρος κάπως, είναι κινηματογραφική.

Στο μάτι πάντα αρέσει η μεγαλύτερη εικόνα. Σου τραβάει την προσοχή και αυτή είναι η εντύπωση που σου μένει.