Τζούλια Ρόμπερτς: 1.5 εκατ. δολάρια για διαφήμιση 45 δευτερολέπτων!

Voreios

Supreme Member
18 January 2007
4,750
http://www.digitaltvinfo.gr/index.php?option=com_magazine&task=viewArticle&id=1383&Itemid=53

1.5 εκατ. δολάρια για διαφήμιση η Τζούλια Ρόμπερτς!

Το χαμόγελο της Τζούλια Ρόμπερτς αξίζει χρυσάφι!
Πώς να κερδίσετε 1.5 εκατ. δολάρια μόνο με ένα χαμόγελο; Η απαντηση της Τζούλια Ρόμπερτς βρίσκεται στην άκρη της γλώσσας της, ή καλύτερα στην άκρη των χειλιών της! Η ηθοποιός πληρώθηκε με 1.5 εκατ. δολάρια μόνο και μόνο για να χαμογελάει σε μιά διαφήμιση 45 δευτερολέπτων, δηλαδή η αμοιβή της ανήλθε σε ...33χιλιάδες δολάρια το δευτερόλεπτο, σύμφωνα με τον Hollywood Reporter!
H Ιταλική μάρκα καφέ Lavazza πρόσφερα αυτό το ποσό στην Τζούλια για να εμφανιστεί στην διαφήμιση σαν η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι! Σίγουρα θα ήθελε να χτυπήσει άμεσα την ανταγωνιστική Nespresso η οποία χρησιμοποιεί στις τελευταίες της διαφημίσεις τον δημοφιλή George Clooney, συμπρωταγωνιστή της Roberts στην ταινία Ocean Eleven.
Έτσι οι τηλεθεατές θα μπορέσουν να απολαύσουν πάλι το περίφημο χαμόγελο της Julia ενώ πίνει μία γουλιά ...μαύρου χρυσού, επιτέποντας έτσι στον καλλιτέχνη να βρει την έμπνευσή του.
Με τέτοια αμοιβή την καταλαβαίνουμε απόλυτα που χαμογελάει!
Μπορείτε να απολαύσετε (δωρεάν) την διαφήμιση εδώ...http://www.youtube.com/watch?v=W8_8I7NnJV4&feature=player_embedded
πηγή
http://www.planet.fr/node/42921/4
ΥΓ Η ...δική μας Τζούλια τι περιμένει, δεν βλέπει ότι τα λεφτά είναι στους καφέδες και όχι στις σαμπάνιες;
ΥΓ2 Αν ξέρετε ιταλικά, αξίζουν τα λόγια των συμπρωταγωνιστών της διαφήμισης...
 
Σε καλή μεριά το κορίτσι....


ΥΓ1

Δεν μ' αρέσει καθόλου η Ρόμπερτς, ούτε η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι,

ΥΓ2

Όντως, ήταν καλές οι ατάκες της διαφήμισης...:a0210:
 
Τα 45 δευτερα δεν λενε κατι. Τα γυρισματα θα ηταν σαν να καναμε ταινια μικρου μηκους εδω περα και αν κρινω απο το σετ εκει θα ηταν υπερπαραγωγη.

Για Αφροδιτη δεν με πειθει αλλα το χαμογελο της ειναι μακραν το ωραιοτερο του κοσμου.
 
Re: Απάντηση: Τζούλια Ρόμπερτς: 1.5 εκατ. δολάρια για διαφήμιση 45 δευτερολέπτων!

Καλή η διαφήμιση, αλλά o Lavazza παραμένει Lavazza και δεν θα γίνει ποτέ Nespresso.

δηλαδη ειναι ανωτερο η κατωτερο? (για το Lavazza λεω)