ue55ju6000 clouding και backlight bleeding

sardanapalos

Established Member
24 January 2012
118
Καλησπερα αγορασα στις 14/01 την τηλεραση και απο τη δευτερη μερα καταλαβα τα προαναφερομενα "προβληματα".
Επικονωνησα με το e-shop.gr και μου ειπαν να τη στειλω πισω για doa.Λογω δουλειας την εστειλα στις 19/01 και περιμενω.
Το clouding ειναι κατω δεξια και πηγαινει περιπου ως και το κεντρο της τηλεορασης(55ιντσες οποτε αρκετα μεγαλο).Επισης μετα απο προβολη ταινιας σε αρκετες σκηνες ενοχλουσε και γενικα ακομα και τα χρωματα αλλοιωνοταν .(δυτυχως δεν εχω φωτογραφια)
Θα την ελεγξει το σερβις μου ειπαν και θα ενημερωθω αναλογως.
Η ερωτηση μου ειναι αν εκανα καλα που ασχοληθηκα με doa.
Ή επρεπε να την κρατησω ως εχει και να ετρωγα στη μαπα το clouding για οσο καιρο ζουσε η τηλεοραση?
Κατι μου λεει οτι το eshop δε θα το αναγνωρισει ως προβλημα και τσαμπα θα μεινω χωτις tv.

Υπαρχουν αναλογες καταστασεις για να ξερω τι να περιμενω?
 
Προς ενημερωση,
Εχουν περασει 7 μερες και το "service" του καταστηματος ουτε φωνη ουτε ακροαση.Παντως ειναι κρίμα να δινεις τοσα λεφτά και να μην εχεις τηλεοραση στο σπιτι.
Μετανιωσα την ωρα και τη στιγμη που ψωνιζα απο αυτους και πιο πολυ μετανιωσα που την εστειλα για τα προβληματα της γιατι κατι μου λεει πως δε θα εχουμε καλα ξεμπερδεματα.


Θα κρατησω το νημα ενήμερο για την εξυπηρετηση και τα αποτελεσματα αυτης της καταστασης.
 
E-SHOP.GR TMHMA SERVICE: ΘA ΘEΛAME NA ΣAΣ ENHMEPΩΣOYME ΠΩΣ TO ΠPOION ΣAΣ ΘA ΠAPAΔOΘEI ΣTHN ANTIΠPOΣΩΠEIA, ME EΛAXIΣTH ANAMONH ΔIEKΠEPAIΩΣHΣ 15-20MEPEΣ

Η περιφημη απαντηση του δηθεν καταστηματος.

Τι μπορω να κανω γι'αυτο??
 
Εννοειται οτι επικοινωνησα και μετα απο 15λεπτη "συζητηση" και μη εχοντας τηλεοραση του ειπα να μου τη στειλει πισω ως εχει.
Του ανεφερα πως αν ηταν να παει στην αντιπροσωπεια δεν χρειαζομουν μεσαζοντα μπορουσα και μονος μου.
Που ειναι λοιπον το DOA και η καλυψη του??
 
Εαν εχει εγγυηση επισημης αντιπροσωπειας, πιστευω οτι θα επισκευαστει η βλαβη, (αν και θα ητανε καλύτερα να σου την αλλαζανε), το χειροτερο θα ητανε, να ηταν παραεισαγωγης, οποτε σε αυτη την περιπτωση, μπλεκεις μονο με το eshop, παρ'οτι τωρα τελευταια, δεν ακουγονται τα παραπονα των προηγουμενων ετων, σχετικα με το service, του συγκεκριμενου καταστηματος.
 
Και γιατι να επισκευαστει και οχι να γινει αντικατασταση εφοσον ειμαι σε doa?
 
Nαι, αλλα εαν εχουνε περασει οι μερες; επρεπε αμεσως να ζητουσες αντικατασταση, το doa εχει ληξει;
 
14/01 εγινε η αγορα 19/01 εγινε η επιστροφή στο point του eshop.
Σημερα ειχα την πρωτη επικοινωνια μετα τον ελεγχο του καταστηματος
 
Εαν διαβασεις τι λεει εδω στο Υπηρεσία DOA http://www.e-shop.gr/support εαν επεμενες να σου την αντικαταστησουνε θα σου την αλλαζανε, αναφερουνε doa 7 ημερων.
Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη
Εαν σου κανανε νουμερα επρεπε να επικοινωνουσες αμεσα με την γ.γ.κ. και να τους εδειχνες το παρων link.
Επειδη εχω την εντυπωση οτι το doa ειναι 14 ημερες, καλυτερα να απευθυνθεις στην γ.γ.κ. http://www.efpolis.gr/ να σου πουνε λεπτομερειες, η αν καποιο αλλο μελος γνωριζει λεπτομερως ας να σου πιο υπευθυνα, τι ισχυει ακριβως.
 
Μου πιστωθηκαν μετα απο ολοκληρη φασαρία τα λεφτα και εγινε αγορα της sony w808c και ολα καλα.
Ζόρικο το service του eshop αλλα ευτυχως δικαιωθηκα.
 
Ταλαιπωρια 25 ημερων...
Δυστυχως ομως παρατηρησα οτι το ελατωμματικο προιον μπηκε στην κατηγορια stock house σαν αριστο και απροβληματιστο.
Για μενα αυτο λεει πολλα για την πολιτικη του καταστηματος.
 
Πολυ καλα εκανες και το ανεφερες, τουλαχιστον να την γλυτωσει, καποιος εδω μεσα