Unipivot + πικαπ αναρτησης

Ο ίδιος στο ποστ 100 του νηματος αναφερει τα εξής:

Κάτι πολύ σημαντικό: όταν αναβάθμισα τον τελικό μου το 2005 (με τη βοήθεια του Steve McCormack) και τα δυναμικά και η εικόνα χτύπησαν ταβάνι, μεγάλωσε δραματικά η απόσταση μεταξύ του αναλογικού από το ψηφιακό, υπέρ του δεύτερου! Πλέον ήταν αδύνατο να ακούω από βινύλιο... και τα παράτησα. Αυτά...

Δεν τα έγραψα εγώ αυτά. Θεωρώ όμως εύλογο να συμβεί αυτό που περιγράφει ο φίλος παραπάνω. Δεν έχω τι άλλο να πω. Καλύτερα να μην κάνω κατάχρηση του νήματος.
 
Ναι αυτά είπε ο Σταύρος... αλλά όπως διαπιστώνεις από το νήμα, ότι υπάρχει πρόβλημα (βλάβη) κάπου... δεν είναι θέμα mismatch, ούτε ανωτερότητας του ψηφιακού του μέρους... αυτό προσπαθώ να πω τόση ώρα...
 
Μετράει και το τι είναι σημαντικό για τον καθένα.
Και τα δύο έχουν τα υπερ και τα κατά τους.
Για μένα ας πούμε που είναι σημαντικό το σκοτεινό υπόβαθρο και η ησυχία,τα ψηφιακά υπερτερούν.
Δεν υπερτερούν όμως στο θέμα της ζεστασιάς και του φυσικού ήχου που επίσης θεωρώ σημαντικά.
Όλα είναι θέμα συμβιβασμών.
Πάντως όντως δεν δικαιολογείται τόση διαφορά ανάμεσα στο κορυφαίο αναλογικό κα χαμηλότερης κατηγορίας ψηφιακό.
Αν μη τι άλλο,το αναλογικό έπρεπε να υπερτερεί πολύ στην αίσθηση.Όταν θα βρεθεί το τι φταίει,αυτό θα γίνει ολοφάνερο.
 
Δεν θα επιτρεψω το νημα να γινει αλλη μια συγκριση ψηφιακων και αναλογικων. Ο καθενας κανει τις επιλογες του και ακουει απο οποιες πηγες του αρεσουν. Ελπιζω να εγινα κατανοητος.

Ο Σταυρος εκανε μια διαπιστωση, οτι το ψηφιακο του του ακουγεται καλυτερα και προσπαθουμε να δουμε, χωρις να το εχουμε ακουσει οι ιδιοι, σε τι μπορει να οφειλεται αυτο.

Σαν ιδεες μεχρι τωρα εχουν ακουστει:

1) το κακο ταιριασμα του βραχιωνα για την ενδοτικοτητα της κεφαλης, καθως και ο ιδιαιτερος χαρακτηρας του βραχιωνα καθοτι unipivot.
2) οι πολλες ωρες που εχει γραψει η κεφαλη
3) το DIY phono σαν κατασκευη, καθως και το loading.

Απο τα παραπανω, ειναι ευκολο να δοκιμασουμε ενα "αγοραστο" φωνο, κατα προτιμηση ενα με αρκετες ρυθμισεις στο συστημα του Σταυρου για να δουμε αν αλλαζει κατι

Επισης ειναι ευκολο να στησουμε τον βατραχο σε ενα αλλο συστημα που αποδεδειγμενα ειναι σωστο στο αναλογικο μερος για να δουμε τι μυγες χαφτει αυτος ο συγκεκριμενος βατραχος επιτελους.

θεωρω το πιο ευκολο να παει καποιος στου Σταυρου με ενα φωνο παραμασχαλα, σαν το μικρο ASR, Musical Fidelity M1, Project RS, Trichord κτλ. Στην συνεχεια αν χρειαστει να γινει δοκιμη σε αναλογικο συστημα, μπορουμε να χρησιμοποιησουμε το δικο μου. (το φωνο μου παει καμια 20ρια κιλα και δεν ειναι τοσο "φορητο")

αν υπαρχει καποιος "εθελοντης" he may step forward..
 
Δυστυχώς μένω επαρχία και δεν μπορώ να βοηθήσω από κοντά. Αν έμενα Αθήνα θα πήγαινα ο ίδιος το phono μoυ (ASR mini basis exclusive) στον φίλο Σταύρο για σύγκριση και δοκιμές.
 
Παιδιά σας ευχαριστώ για όλες τις υποδείξεις σας σχετικά με τη διευθέτηση του προβλήματός μου.
Πρέπει να τονίσω ότι μέχρι τώρα είχα διεγραμμένο το βινυλιακό μου σύστημα από κάθε έννοια πιστής αναπαραγωγής.
Η άμεση ανταπόκριση στο παρόν νήμα μου δίνει νέες δυνάμεις ώστε να ξαναασχοληθώ με το βινύλιο. Αν ξέρατε τι είχα τραβήξει πριν από μερικά χρόνια. Αφήνουν ψυχολογικά κουσούρια αυτά...
Anyway, πιστεύω ότι ο Νο1 ύποπτος είναι το phono και γι'αυτό αποφάσισα να ξεκινήσω από αυτόν τον κρίκο της αλυσίδας.
Κατόπιν, θα δοκιμάσω την κεφαλή σε άλλο δοκιμασμένο σύστημα ώστε να διαπιστώσω αν το βατράχι δείχνει τα λεφτά του ή αν έχει υποστεί κάποια βλάβη.
 
H δοκιμασία που έχεις περάσει είναι μια εμπειρία που λίγο πολύ όλοι οι βινυλιάκηδες έχουμε γευτεί, όχι βέβαια στον ίδιο βαθμό.

Αυτός είναι ο λόγος που εγώ παρότι λατρεύω το βνύλιο και την ποιοτική του αναπαραγωγή προσπαθούσα να αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι λύσεις ιδιότροπες εξωτικές και επικίνδυνες όπως κεφαλές με εξαιρετικά χαμηλή έξοδο κάτω του μισού μιλοβόλτ, μονοσημειακοί βραχίονες, πκάπ με ανάρτηση ελατηρίων,ντιούικες καταστάσεις κ.λ.π.

Δεν είναι οτι δεν δουλεύουν σώνει και καλά απλά οι πιθανότητες να μπλέξει κάποιος και να απελπιστεί εγκαταλείποντας το σπόρ ιδιαίτερα τώρα που το αντίπαλον δέος έχει πλέον "ξεφύγει",είναι πάρα πολλές και πολύ απρόβλεπτες ενώ αν μπλέξεις με αυτά δεν ξεμπλέκεις εύκολα ή και καθόλου αν δεν έχεις μεγάλη εμπειρία και γνώση του θέματος (προσωπικά θεωρώ οτι απλά έχω επαρκή).

Γιαυτό τώρα που ξαναζεστάθηκες προσπάθησε να καταλήξεις σε πιό "Ορθόδοξες" επιλογές που να σου εγγυηθούν την απόλαυση του να ακούς βινύλια που είναι και το ζητούμενο πέρα απο οποιοδήποτε φετίχ.

Πάντα Φιλικά

Πέτρος.
 
Και επειδή με τρώνε τα χέρια μου, έφτιαξα έναν "αρμαγεδδώνα" με υλικά από στοκ (Μ/Σ 300 VA, Solen MKP 22 μF). Θα δοκιμαστεί με τον καινούριο ιμάντα που περιμένω από analogueseduction.
Οι σκέψεις για το που θα βρεθεί το εξεταστήρι phono συνεχίζονται...
 

Attachments

  • DSC_0727.jpg
    DSC_0727.jpg
    69.7 KB · Views: 125
Αν δεν βρεθει καποιος με φωνο για δοκιμη παμε στο πλανο νουμερο 2: περνεις την κεφαλη και ερχεσαι απο εδω.
 
Ωραια, Σταυρο, υπαρχουν δυο επιλογες.

νομιζω πως μπορεις να κανεις πολυ καλη δοκιμη με το φωνο του Γιωργου, ειναι το ASR basis exclusive, ησυχο και με πολλες ρυθμισεις καθως και με το Monrio του Μιχαλη.

Καλο θα ηταν να μιλησετε κατ ιδιαν με καποιο πμ.
 
Κάτι γίνεται!
Η αναβάθμιση ("αρμαγεδδωνοποίση") της τροφοδοσίας επέφερε κάποια βελτίωση του μπάσου.
Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει και το ASR στο τέλος της βδομάδας...
 
Συχνοτικά, έχουμε κάποιες βελτιώσεις με το ASR.
Αλλά η στερεοφωνική εικόνα.... χμμ. Μία απ' τα ίδια (άντε λίγο περισσότερο βάθος).
Ίσως είναι νωρίς ακόμα...
Ρυθμίσεις, κεφαλή με πρόβλημα? Θα δείξει...
 
για δώσε τις ρυθμίσεις του ASR: gain, impedance.

Yπόψη ότι θέλει και κανα 24ωρο στο ρεύμα για να αποδώσει τα μέγιστα.
 
Last edited:
το τροφοδοτικό το επιβεβαίωσες αν παίζει σωστά?
Δεν τυπώνεις και κανένα στροβοσκοπικό δίσκο να ρίξεις και μια ματιά στην ταχύτητα?
 
+54 dB, 220 ohm.
O ASR πρέπει να είναι στην πρίζα ακόμα και αν έχει γράψει ώρες πίσω του?

Ναι. Ο δικός μου δεν έχει καν κουμπί έναυσης, γιατί πρέπει να είναι μόνιμα στο ρεύμα, κατά τον κατασκευαστή.

Αν ο ήχος είναι λίγο σκληρός ψηλά, κατέβασε την impedance στα 100 Ohms. Αν δεν έχεις δυναμικά βάλε το gain στα 60dB. Πάντως και με το gain στα 54dB πρέπει να είναι πολύ καλά.