Χρειαζομαι παλμογραφο
Κατι που με προβληματιζει,ενω ο ενισχυτης ειναι αναμμενος και ησυχος,αρχιζει ενα βουητο,θορυβος καλυτερα,που κορυφωνεται σιγα σιγα και σταματα.Και μετα απο λιγο ξανα...Τι ειναι?
Με τι κριτηριο λες οτι το κερδος δεν ειναι αρκετο ?
Εννοω τι ελεγχεις για να το κρινεις αυτο ?
Με τα μεσα που διαθετεις (χωρις παλμογραφο και γεννητρια) ενας τροπος για να καταλαβεις στο περιπου εαν η οδηγηση ειναι αρκετη, ειναι να ελεγχεις με τον γνωστο τροπο το ρευμα ανοδου της 845, αυξανοντας σταδιακα την οδηγηση.
Θα δεις οτι καποια στιγμη τα 70 mA (που παρεπιπτοντως ειναι ΟΚ σαν τιμη) ενω για μεγαλη γκαμα τιμων οδηγησης παραμενουν σταθερα, εαν συνεχισεις να αυξανεις την οδηγηση, θα αρχισουν καποια στιγμη να τσιμπανε λιγο προς τα πανω στα peak του προγραμματος. Αυτο ειναι περιπου το τερμα της απαραμορφωτης λειτουργιας του Ενισχυτη σε ταξη Α και σημαινει οτι παραπανω οδηγηση θα τον βαζει ολο και πιο μεσα στην κατασταση ψαλιδισμου.
Ο βομβος που παει κι ερχεται οφειλεται μαλλον στο φαινομενο "Motorboating". Λεγεται ετσι επειδη ακουγεται σαν την εξατμιση μιας βαρκας, οταν ξενεριζει απο τον κυματισμο.
Οφειλεται σε χαμηλη χρονικη σταθερα του κυκλωματος τροφοδοσιας μεταξυ δυο βαθμιδων.
Εαν υποθεσουμε οτι αφορα τις δυο πρωτες προενισχυτριες θα το καταλαβεις αφαιρωντας την πρωτη λαμπα οταν στο κανει. Εαν σταματησει, το προβλημα ειναι μεταξυ των δυο προενισχυτριων.
Εαν δεν σταματησει, το προβλημα ειναι μεταξυ 6Η8 και 845.
Δηλαδη στο Rail της τροφοδοσιας μεταξυ των δυο λυχνιων, πρεπει να μπει ενα κυκλωμα ολοκληρωσης (αντισταση εν σειρα - πυκνωτης προς την γη) με ΙΚΑΝΗ χρονικη σταθερα (γινομενο R x C).
Επισης αντιμετωπιζεται
μειωνοντας την χωρητικοτητα του πυκνωτη συζευξης μεταξυ των δυο βαθμιδων.
Δοκιμασε επισης να βαλεις ενα πυκνωτη της ταξεως του 0.1 uF / 600 V μεταξυ Ανοδου της επανω λαμπας του SRPP και της γης, ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ή επανω στο pin της Ανοδου της λαμπας.
Οι αρχικες τιμες των διαφορων Αντιστασεων ειναι οι πιο σωστες. ΔΕν θα κερδισεις αλλαζοντας τις.