Upgrade Music Angel 845 Set Amplifier

Γιατί, τι κακό έχουν οι πυκνωτές? επeιδή γράφουν οι "γκουρού" στα φόρουμ ότι χαλάνε τον ήχο? Χωρίς αυτούς το κέρδος μειώνεται δραματικά και η αντίσταση εξόδου ανεβαίνει. Ο κακόμοιρος driver που έχεις με αγεφύρωτη κάθοδο έχει αντίσταση εξόδου καμιά 20αριά κιλοώμ (αντίο πρίμα).

Αν θέλεις να μη βάλεις, πρέπει να υπολογίσεις το κέρδος του κάθε σταδίου εκ νέου και κατά τη γνώμη μου να αλλάξεις driver.

Σχεδόν όλοι όσοι γράφουν για πυκνωτές καθόδου, παραβλέπουν ότι και οι ηλ/κοί του τροφοδοτικού είναι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο "στην πορεία του σήματος" (signal path).

Πραγματι.Εχω κανει bypass τη καθοδο On the fly,δηλ σαν ο ενισχυτης παιζει και τα πριμα ανεβαινουν.Δεν υπαρχει καμια αλλη μεθοδος ε?:damnyou:

Εχω ακουσει για driver με την 6n13c.Τι λεει?
 
Last edited:
Γεννητρια, παλμογραφο εχεις??? Δεν γινεται διαφορετικα,,,
 
Το σχηματικο του post 36 ειναι μια χαρα.
Απλα χρειαζονται οι πυκνωτες στις αντιστασεις καθοδου που σου λενε τα παιδια.
Με ενα πυκνωτη περι τα 100 uF / 25 V παραλληλα σε καθε αντισταση καθοδου για την SRPP και την Driver, θα διπλασιαστει το κερδος της καθε βαθμιδας, δηλαδη θα 4πλασιαστει το συνολικο κερδος των δυο προενισχυτικων βαθμιδων.
Αυτο θα πρεπει να σου φτανει.

Το σχηματικο του post 37 ειναι προς το χειροτερο (θα ελεγα απολυτως λαθος)

Παρεπιπτοντως συνδεσε προσωρινα μια αντισταση 10 Ω μεταξυ καθοδου της 845 και γης. Μετρα μιλλιβολτ συνεχους πανω της σε κανονικη λειτουργια στην ηρεμια. Λογικα πρεπει να μετρας περι τα
700 mV που αντιστοιχουν σε 70 mA Ανοδικο ρευμα της 845. Πες μας ποσα μετρας.
Εαν σε μπερδευει το κυκλωμα τροφοδοσιας νηματων συνδεσε την αντισταση εν σειρα στην υψηλη ταση και μετρα στα δυο ακρα της.

Δες εαν αλλαζει η μετρηση με φουλ οδηγηση και ποσο.
 
Last edited:
kalimera
opos akribos sto perigrafoyn oi prolalisantes
piknotes metaxi 220u me 470u stis kathodous kai an theleis vgale kai tin antistasi sto srpp poy vlepei to grid kai bale megaliteri as poyme 220k
kalimera kai pali
 
Το σχηματικο του post 36 ειναι μια χαρα.
Απλα χρειαζονται οι πυκνωτες στις αντιστασεις καθοδου που σου λενε τα παιδια.

Εβαλα κατι προχειρους που ειχα 68μf να δοκιμασω,και ανεβηκε το κερδος αρκετα,αλλα οχι εκει που πρεπει ακομα....Θα βαλω μεγαλυτερους για τα μπασα,αλλα πιστευω χρειαζομαι κερδος απο το driver περισσοτερο

Με ενα πυκνωτη περι τα 100 uF / 25 V παραλληλα σε καθε αντισταση καθοδου για την SRPP και την Driver, θα διπλασιαστει το κερδος της καθε βαθμιδας, δηλαδη θα 4πλασιαστει το συνολικο κερδος των δυο προενισχυτικων βαθμιδων.
Αυτο θα πρεπει να σου φτανει.

Το σχηματικο του post 37 ειναι προς το χειροτερο (θα ελεγα απολυτως λαθος)

Επισης δοκιμασα το driver με 10.5κ αντισταση ανοδου και 615R καθοδου δλδ ~~13mA.ΝΑ το αλλαξω?

Παρεπιπτοντως συνδεσε προσωρινα μια αντισταση 10 Ω μεταξυ καθοδου της 845 και γης. Μετρα μιλλιβολτ συνεχους πανω της σε κανονικη λειτουργια στην ηρεμια. Λογικα πρεπει να μετρας περι τα
700 mV που αντιστοιχουν σε 70 mA Ανοδικο ρευμα της 845. Πες μας ποσα μετρας.

Μετρα 525mV σε 7.5ωμ δηλ 70mA.Ολα οκ δλδ?

Εαν σε μπερδευει το κυκλωμα τροφοδοσιας νηματων συνδεσε την αντισταση εν σειρα στην υψηλη ταση και μετρα στα δυο ακρα της.

Δες εαν αλλαζει η μετρηση με φουλ οδηγηση και ποσο.

Χρειαζομαι παλμογραφο:)



Κατι που με προβληματιζει,ενω ο ενισχυτης ειναι αναμμενος και ησυχος,αρχιζει ενα βουητο,θορυβος καλυτερα,που κορυφωνεται σιγα σιγα και σταματα.Και μετα απο λιγο ξανα...Τι ειναι?
 
Χρειαζομαι παλμογραφο:)



Κατι που με προβληματιζει,ενω ο ενισχυτης ειναι αναμμενος και ησυχος,αρχιζει ενα βουητο,θορυβος καλυτερα,που κορυφωνεται σιγα σιγα και σταματα.Και μετα απο λιγο ξανα...Τι ειναι?

Καλημέρα Σταύρο

1. Ενας παλμογράφος χρειάζεται οντως!
2. Το πιθανότερο είναι κάποια μορφή ταλαντωσης

Ρίξε πάλι μια πολύ προσεκτική ματιά στο κύκλωμα και εαν μπορείς στείλε μας ένα συνολικό σχηματικό και τις τάσεις σε διάφορα σημεία και βλέπουμε:ernaehrung004:.
 
Δοκιμαζω συνεχως αντιστασεις ανοδου και καθοδου της driver,για να βρω το κερδος που λειπει,και το οποιο οταν ερχεται,ερχεται και η παραμορφωση.Καποιο απο τα σταδια κλιππαρει μαλλον.Ενα σχηματικο που εχει κερδος σχετικα,και παραμορφωση .....::::::::::
schem2.JPG
 
Θα πρότεινα στην 6SL7 να μειώσεις το ρευμα στο 1mA περίπου βάζοντας αντι για 470Ω, αντιστάσεις 1,8Κ έως 2Κ2. Επίσης καλό θάταν να έβαζες και grid stopper αντιστάσεις περίπου 100 έως 1Κ.
Για τον ακόλουθο ανόδου τώρα νομίζω οτι τα 18mA που κάθεται είναι πολλά, λογικότερο θα ήταν να περιοριστείς στα 12-16mA.
 
Άκυρο αυτό που έγραψα για τον ακόλουθο ανόδου! τώρα πρόσεξα τις τάσεις που γράφεις, επίσης δε γνωρίζω τη συγκεκριμένη λυχνία...
 
Θα πρότεινα στην 6SL7 να μειώσεις το ρευμα στο 1mA περίπου βάζοντας αντι για 470Ω, αντιστάσεις 1,8Κ έως 2Κ2. Επίσης καλό θάταν να έβαζες και grid stopper αντιστάσεις περίπου 100 έως 1Κ.

Η SRPP τωρα ειναι στα 1,1Κ και 1,14mA.θα βαλω συντομα grid stopper,οπως μου εχει προτεινει και ο αδερφος σου.

Για τον ακόλουθο ανόδου τώρα νομίζω οτι τα 18mA που κάθεται είναι πολλά, λογικότερο θα ήταν να περιοριστείς στα 12-16mA.

Τωρα δουλευει στα 10,5mA....

OK.

Ειναι η αντιστοιχη ρωσσικη 6sn7
 
Χρειαζομαι παλμογραφο:)



Κατι που με προβληματιζει,ενω ο ενισχυτης ειναι αναμμενος και ησυχος,αρχιζει ενα βουητο,θορυβος καλυτερα,που κορυφωνεται σιγα σιγα και σταματα.Και μετα απο λιγο ξανα...Τι ειναι?


Με τι κριτηριο λες οτι το κερδος δεν ειναι αρκετο ?

Εννοω τι ελεγχεις για να το κρινεις αυτο ?

Με τα μεσα που διαθετεις (χωρις παλμογραφο και γεννητρια) ενας τροπος για να καταλαβεις στο περιπου εαν η οδηγηση ειναι αρκετη, ειναι να ελεγχεις με τον γνωστο τροπο το ρευμα ανοδου της 845, αυξανοντας σταδιακα την οδηγηση.
Θα δεις οτι καποια στιγμη τα 70 mA (που παρεπιπτοντως ειναι ΟΚ σαν τιμη) ενω για μεγαλη γκαμα τιμων οδηγησης παραμενουν σταθερα, εαν συνεχισεις να αυξανεις την οδηγηση, θα αρχισουν καποια στιγμη να τσιμπανε λιγο προς τα πανω στα peak του προγραμματος. Αυτο ειναι περιπου το τερμα της απαραμορφωτης λειτουργιας του Ενισχυτη σε ταξη Α και σημαινει οτι παραπανω οδηγηση θα τον βαζει ολο και πιο μεσα στην κατασταση ψαλιδισμου.

Ο βομβος που παει κι ερχεται οφειλεται μαλλον στο φαινομενο "Motorboating". Λεγεται ετσι επειδη ακουγεται σαν την εξατμιση μιας βαρκας, οταν ξενεριζει απο τον κυματισμο.

Οφειλεται σε χαμηλη χρονικη σταθερα του κυκλωματος τροφοδοσιας μεταξυ δυο βαθμιδων.
Εαν υποθεσουμε οτι αφορα τις δυο πρωτες προενισχυτριες θα το καταλαβεις αφαιρωντας την πρωτη λαμπα οταν στο κανει. Εαν σταματησει, το προβλημα ειναι μεταξυ των δυο προενισχυτριων.

Εαν δεν σταματησει, το προβλημα ειναι μεταξυ 6Η8 και 845.

Δηλαδη στο Rail της τροφοδοσιας μεταξυ των δυο λυχνιων, πρεπει να μπει ενα κυκλωμα ολοκληρωσης (αντισταση εν σειρα - πυκνωτης προς την γη) με ΙΚΑΝΗ χρονικη σταθερα (γινομενο R x C).

Επισης αντιμετωπιζεται μειωνοντας την χωρητικοτητα του πυκνωτη συζευξης μεταξυ των δυο βαθμιδων.

Δοκιμασε επισης να βαλεις ενα πυκνωτη της ταξεως του 0.1 uF / 600 V μεταξυ Ανοδου της επανω λαμπας του SRPP και της γης, ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ή επανω στο pin της Ανοδου της λαμπας.

Οι αρχικες τιμες των διαφορων Αντιστασεων ειναι οι πιο σωστες. ΔΕν θα κερδισεις αλλαζοντας τις.
 
Το κερδος της καθε βαθμιδας ξεχωριστα δεν μπορω να το μετρησω,μιας και δεν εχω παλμογραφο.Ομως,εχω τον ενισχυτη συνδεδεμενο σε μια πηγη και ηχειο,για ενα καναλλι.Και εχωντας ως αναφορα την εξοδο του ενισχυτη οταν το πηρα,εχω μετρο συγκρισης,και επισης μετρο συγκρισης αναμεσα στις αλλαγες των αντιστασεων...
τελευταια αλλαγη που δοκιμασα,ειναι το SRPP σταδιο,με 1570ωμ ανοδου και 1100ωμ καθοδου στα 1,36mA και σταδιο driver 10500ωμ ανοδου και 940ωμ καθοδου στα 10,5mA.Δοκιμαζω συνεχεια αντιστασεις,με τον τελευταιο συνδιασμο που εγραψα να φαινεται να εχει το περισσοτερο συνολικο κερδος,χωρις σπουδαια παραμορφωση στις υψηλες σταθμες...αλλα υπολοιπεται του εργοστασιακου:SFGSFGS5:

Αυριο να δοκιμασω παλι το 7500ωμ ανοδου και 615ωμ καθοδου?Ειναι πιο σωστα?Για το SRPP παρατηρησα οτι αλλαζοντας την ανοδου απο 470 στα 1570 και καθοδου στα 1100 εχω πολυ μεγαλυτερο κερδος.Αλλα δεν ξερω αν ειναι πιο σωστη λειτουργεια...:slapface:

Οσο για το motorboating εχει σταματησει,αλλα θα βαλω πυκνωτες bypass στις προενισχυτριες μεταξυ ανοδου και καθοδου.
 
Last edited:
Αυριο να δοκιμασω παλι το 7500ωμ ανοδου και 615ωμ καθοδου?Ειναι πιο σωστα?Για το SRPP παρατηρησα οτι αλλαζοντας την ανοδου απο 470 στα 1570 και καθοδου στα 1100 εχω πολυ μεγαλυτερο κερδος.Αλλα δεν ξερω αν ειναι πιο σωστη λειτουργεια...:slapface:

SRPP:
διορθωση: ανοδου 1100 και καθοδου 1570ωμ bypassed.Εχουμε χασει την μπαλα...:)
 
SRPP:
διορθωση: ανοδου 1100 και καθοδου 1570ωμ bypassed.Εχουμε χασει την μπαλα...:)

Παντως οπως ξερεις το κυκλωμα SRPP ειναι Push Pull, και για την σωστη του λειτουργια οι αντιστασεις πρεπει να ειναι ισες.

Πυκνωτη προς την γη να βαλεις μονο στην Ανοδο της επανω λαμπας του SRPP.
 
δες το παρακατω σχηματικό που έγινε με το TUBECAD και αφορα την 6SL7 σε SRPP συνδεσμολογία

attachment.php
 

Attachments

  • 6SL7 SRPP.jpg
    6SL7 SRPP.jpg
    141.3 KB · Views: 93
ευχαριστω για τα προηγουμενα ποστ.:grinning-smiley-043Δοκιμασα το srpp του προηγουμενου ποστ.ο ενισχυτης ακουγεται πολυ καλα,και μαλλον το σταδιο srpp εχει περισσοτερο κερδος απο οτι χρειαζεται το driver.ακουγεται σαν καποιο σταδιο να μπαινει σε ψαλιδισμο,και κατα 90% να ειναι το driver.οποταν μειωνουμε λιγο το κερδος toy srpp.Μαλλον με αφαιρεση του πυκνωτη η με αλλαγη αντιστασεων.....Μεγαλο διλημμα...:)
 
ευχαριστω για τα προηγουμενα ποστ.:grinning-smiley-043Δοκιμασα το srpp του προηγουμενου ποστ.ο ενισχυτης ακουγεται πολυ καλα,και μαλλον το σταδιο srpp εχει περισσοτερο κερδος απο οτι χρειαζεται το driver.ακουγεται σαν καποιο σταδιο να μπαινει σε ψαλιδισμο,και κατα 90% να ειναι το driver.οποταν μειωνουμε λιγο το κερδος toy srpp.Μαλλον με αφαιρεση του πυκνωτη η με αλλαγη αντιστασεων.....Μεγαλο διλημμα...:)

Για σιγουρα συμπερασματα μονο με παλμογραφο-γεννητρια.
Στη σχολη σου δεν εχετε τετοια ?