Vodafone TV

Ρε παιδιά, χαλαρώστε λίγο. Μέρος για συζήτηση είναι, δεν χρειάζεται να μαλώνετε για μια εταιρεία. Οκ δεκτόν, έχει πολλά στραβά η υπηρεσία, αλλά έχει και άλλα τόσα καλά. Και φαίνεται να υπάρχει διάθεση για να γίνει καλύτερη η υπηρεσία. Μην φανατιζεστε για καμιά από τις 2 μεριές.

Έχω ξεκινήσει και βλέπω το last of us (s01, Δεν έτυχε να το δω πότε) και φαίνεται να ειναι αρκετά καλή και η εικόνα και ο ήχος (δεν έχω 5.1, αλλα είναι υποφερτός προς καλός - οχι τέλειος. Περιμένω να δω ο 2ος κύκλος πως θα ακούγεται)
 
  • Like
Reactions: angelalex
Ρε παιδιά, χαλαρώστε λίγο. Μέρος για συζήτηση είναι, δεν χρειάζεται να μαλώνετε για μια εταιρεία. Οκ δεκτόν, έχει πολλά στραβά η υπηρεσία, αλλά έχει και άλλα τόσα καλά. Και φαίνεται να υπάρχει διάθεση για να γίνει καλύτερη η υπηρεσία. Μην φανατιζεστε για καμιά από τις 2 μεριές.

Έχω ξεκινήσει και βλέπω το last of us (s01, Δεν έτυχε να το δω πότε) και φαίνεται να ειναι αρκετά καλή και η εικόνα και ο ήχος (δεν έχω 5.1, αλλα είναι υποφερτός προς καλός - οχι τέλειος. Περιμένω να δω ο 2ος κύκλος πως θα ακούγεται)
Αν δεις σε όλα τα νήματα τα μέλη γράφουν τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει στη κάθε υπηρεσία.
Στο νήμα του ANT1+ διαμαρτύρονται για τη ποιότητα της εικόνας που μας προφέρει ο ANT1.
Στο νήμα του Netflix διαμαρτύρονται για τις χαζομάρες που κάνει με τις συσκευές και για την έλλειψη ποιοτικού περιεχομένου.
Στα νήματα της Cosmote και της EON διαμαρτύρονται για την έλλειψη καναλιών σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαικές πλατφόρμες, για τη συμπίεση που κάνουν ειδικά στο δορυφορικό και για πολλά ακόμη.
Παντού τα μέλη γράφουν τι τους ενοχλεί στη κάθε υπηρεσία που δίνουν τα ωραία τους χρήματα.
Το γιατί δεν γίνεται μπουρλότο εκεί, μεγάλα παιδιά είμαστε, καταλαβαίνουμε γιατί δεν γίνεται.
Όσον αφορά το τι βελτιώνουν... σε όποιο site κι αν έχω μπει πέφτει το κράξιμο της αρκούδας για τους υπότιτλους, κι αυτοί εξακολουθούν να κάνουν τα ίδια.
Δεν πρόκειται να πω τα sites... γιατί αν τα μάθει κάποιος θα γίνει της κακομοίρας και σε αυτά :)
 
Αν δεις σε όλα τα νήματα τα μέλη γράφουν τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει στη κάθε υπηρεσία.
Στο νήμα του ANT1+ διαμαρτύρονται για τη ποιότητα της εικόνας που μας προφέρει ο ANT1.
Στο νήμα του Netflix διαμαρτύρονται για τις χαζομάρες που κάνει με τις συσκευές και για την έλλειψη ποιοτικού περιεχομένου.
Στα νήματα της Cosmote και της EON διαμαρτύρονται για την έλλειψη καναλιών σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαικές πλατφόρμες, για τη συμπίεση που κάνουν ειδικά στο δορυφορικό και για πολλά ακόμη.
Παντού τα μέλη γράφουν τι τους ενοχλεί στη κάθε υπηρεσία που δίνουν τα ωραία τους χρήματα.
Το γιατί δεν γίνεται μπουρλότο εκεί, μεγάλα παιδιά είμαστε, καταλαβαίνουμε γιατί δεν γίνεται.
Όσον αφορά το τι βελτιώνουν... σε όποιο site κι αν έχω μπει πέφτει το κράξιμο της αρκούδας για τους υπότιτλους, κι αυτοί εξακολουθούν να κάνουν τα ίδια.
Δεν πρόκειται να πω τα sites... γιατί αν τα μάθει κάποιος θα γίνει της κακομοίρας και σε αυτά :)
Δυστυχώς υπάρχουν φανατισμενοι εδω. Και δεν το λέω σαν προσωπική επίθεση προς κάποιους, αυτή είναι η πραγματικότητα...
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Δυστυχώς υπάρχουν φανατισμενοι εδω. Και δεν το λέω σαν προσωπική επίθεση προς κάποιους, αυτή είναι η πραγματικότητα...
Δεν είναι θέμα φανατισμού και επίσης δεν έχει κανείς την διάθεση να γίνει funboy την VTV ή της κάθε υπηρεσίας. Απλά όταν ένας συνεχώς ειρωνεύεται και συνεχώς προσπαθεί το άσπρο να το κάνει μαύρο κάποια στιγμή η όποια ανοχή παύει να υπάρχει.
 
Δεν είναι θέμα φανατισμού και επίσης δεν έχει κανείς την διάθεση να γίνει funboy την VTV ή της κάθε υπηρεσίας. Απλά όταν ένας συνεχώς ειρωνεύεται και συνεχώς προσπαθεί το άσπρο να το κάνει μαύρο κάποια στιγμή η όποια ανοχή παύει να υπάρχει.
Μαζί σου, αλλά αυτό που γίνεται με τις ειρωνείες κλπ είναι στα όρια του φανατισμού... Και όπως φαίνεται αυτός ο "ένας" είναι fanboy. Ας μην το συνεχίσουμε παραπάνω, το ρεζουμέ είναι να λέμε παράπονα και θετικά, χωρίς υπερβολές και ζήλιες.

Στα του θέματος, έχει ακομα μέλλον για να μπορεί να θεωρηθεί ότι ήρθε το max στην Ελλάδα, όμως υπάρχει κινητικότητα (μικρή μεν, αλλά υπαρκτή) πράγμα που μας δίνει ελπίδες για ολοκληρωμένη εμπειρία κάποια στιγμή. Αν συνεχίσουν να κανουν και optimize ηχο/εικόνα, και να προσθέσουν κανένα κανάλι ακόμα, θα είναι το πιο vfm πακέτο στην Ελλάδα.
 
Πιστευετε οτι μπορει να ανταγωνιστει την cosmote tv και την eon , οπως λεει ο φιλος μας;
 
Παρατήρησα ότι από το app δεν ανοίγει αυτόματα το Disney plus όταν επιλέγεις περιεχόμενο που είναι από Disney plus. Πρέπει να μπεις από το Disney plus app, κάτι που δεν συμβαίνει όταν έχεις τον δέκτη της Vodafone. Εκεί βλέπεις όλα τα περιεχόμενα από όλες τις πλατφόρμες, επιλέγεις αυτό που θες και ανοίγει η αντίστοιχη πλατφόρμα αυτόματα.
 
Αν έχεις ήδη συνδρομή Vodafone με Disney όταν κάνεις νέο συμβόλαιο σου στέλνουν καινούργιο κωδικό για το disney;

Δεν ανανεώνετε αυτόματα με την νέο συμβόλαιο;
 
Πιστευετε οτι μπορει να ανταγωνιστει την cosmote tv και την eon , οπως λεει ο φιλος μας;
Για όσους δεν ενδιαφέρονται για τα αθλητικά, πιστεύω πως ναι, αρκεί να επιταχύνουν την προσθήκη υλικού από το max και να διορθώσουν το χάλι με τις εφαρμογές (αν είδα κάτι στο box τους, δεν μπορώ να συνεχίσω από εκεί που έμεινα στην εφαρμογή για Android tv, μετά είναι οι υπότιτλοι, και διάφορα άλλα που έχουν αναφερθεί). Για όσους έχουν eon/cosmote για τα αθλητικά, όχι.
 
Σκοπεύουν άραγε να ανεβάσουν το 2ο επεισόδιο της 2ης σεζόν του the last of us ή τους έχει πέσει βαρύ το ψητο και ακόμα να χωνέψουν;
 
Έστειλα και μήνυμα να ρωτήσω μέσω μεσετζερ και μου λένε κάτι για κάποιον τομπι, τομι ,τομ και τζερι δεν κατάλαβα
Να τους πεις ότι έχει μπει σε όλα τα υπόλοιπα max και με ελληνικούς υπότιτλους ήδη.
Ο υποτιτλισμός του επεισοδίου είναι από τη κυρία Πέγκυ Μπαρούνη.
Ζούμε μεγάλες στιγμές, όποιος δεν έχει ελληνικό max μπορεί να το δει ήδη με ελληνικούς υπότιτλους, όποιος έχει ελληνικό max δεν μπορεί.
Θα θέλουν χρόνο για να τους κάψουν πάνω στο video.
Και κάτι που παρατήρησα γενικά για τη συμπίεση που κάνουν, κάνουν encoding σε H264 6 Mbps CBR!
1 pass constant bit rate (CBR) encoding σε on demand videos!
Επάθα σοκ όταν το παρατήρησα.
 
Οι τύποι είναι τραγικοί! Από την εξυπηρέτηση πελατών δεν το γνωρίζουν όπως λένε και προτείνουν να το ψάξουν και να μας καλέσουν πίσω όταν ενημερωθούν από κάποιον αρμόδιο...
 
Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης, ειρωνείας κλπ αν γράψω ξανά για το σημερινό χάλι με το επεισόδιο του λαστ οφ ας θα είναι σποιλερ; οι τύποι είναι απαράδεκτοι! Τίποτα ακόμα ! Η εξυπηρέτηση πελατών λέει "σήμερα κάποια στιγμή", το μειλ που έχουν στα σοσιαλ απαντάει αθτοματοποιημένα λαό σε στέλνει στο τσατ την ίδια ώρα που παντού είναι διαθέσιμο το επεισόδιο ...από μεριάς μου ενημέρωσα το hbo γαι την κατάσταση.

Δεν θα πω ότι οδηγούν κόσμο στην πειρατεία αλλά ότι δεν τηρούν αυτά που υποτίθεται προσφέρουν και κατά δήλωσή τους σε σχόλιο τους σε προηγούμενη σχετική ανάρτηση στα σοσαιλ τους...

Υγ. Η εξυπηρέτηση πελατών είπε πως είναι και αργία σήμερα. Αλλού άραγε δεν ήταν; και έστω ότι αυτό ευθύνεται γιατί δεν έλεγαν εξ αρχής ότι θα είναι αύριο 9χ διαθέσιμο;
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ