VOLVO C 30

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
11,029
09-08-06_161233_21.jpg


Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη της προσπάθεια να εισέλθει στην κατηγορία των «χάτσμπακ» (με το πρωτοποριακό σε σχήμα 480 ES), η Volvo ετοιμάζει το επόμενο βήμα της, με το οποίο ευελπιστεί να αποτινάξει το συντηρητικό προφίλ που τη χαρακτήριζε και να μπορέσει να προσεγγίσει ένα πιο νεανικό κοινό.
H νέα πρόταση των Σουηδών, που ακούει στο όνομα C 30, ακολουθεί πιστά τις γραμμές του πρωτότυπου C 30 Design Concept που παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο. Τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία του είναι η έντονα κεκλιμένη γυάλινη τρίτη πόρτα που περιβάλλεται από τα κάθετα φωτιστικά σώματα, καθώς και οι φαρδιοί «ώμοι» που, σε συνδυασμό με τους τονισμένους θόλους των τροχών και τη χαμηλή γραμμή της οροφής, δημιουργούν το πιο φουτουριστικό σχήμα της κατηγορίας.
09-08-06_161233_41.jpg
Επαρκέστατοι χώροι στις εμπρός θέσεις, διθέσια διάταξη καθισμάτων όμως πίσω </I></B>
dot_clear.gif

Το εσωτερικό είναι γνώριμο, αφού είναι ίδιο με εκείνο των S40/V50, κάτι που προϊδεάζει θετικά καθώς διαθέτει μοντέρνα μινιμαλιστική σχεδίαση, ευχρηστία και εξαιρετική ποιότητα και συναρμογή. Οι διατιθέμενοι χώροι, βέβαια, αναμένεται να είναι λίγο μικρότεροι από της 4θυρης έκδοσης.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, το πλαίσιο βασίζεται και αυτό στο S40, αλλά με το μήκος μειωμένο στα 4,25 μέτρα. Η εμπρός ανάρτηση είναι με γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ πίσω χρησιμοποιείται άξονας πολλαπλών συνδέσμων, με πιο σπορ ρυθμίσεις. Γνώριμη είναι και η γκάμα των κινητήρων, που ξεκινά από τον 4κύλινδρο 1.6 των 100 ίππων, ενώ στην κορυφή τοποθετείται ο 5κύλινδρος τούρμπο των 2,5 λίτρων και 220 ίππων που προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις.
Όταν αναφερόμαστε στη Volvo, είναι αναμενόμενο ο εξοπλισμός ασφαλείας να βρίσκεται στα υψηλότερα δυνατά επίπεδα. Έτσι λοιπόν και στο C30 έχουμε πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας, ενώ θα διατίθενται και τα συστήματα προστασίας αυχένα (WHIPS) και πλευρικής σύγκρουσης (SIPS), με προαιρετικό το σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS).
To νέο C30 αναμένεται στην ελληνική αγορά προς τα τέλη του χρόνου, χωρίς να έχει γίνει κάποια ανακοίνωση σχετικά με τις τιμές του.
Τι είναι: Η προσπάθεια των Σουηδών να παρουσιάσουν το νέο πρόσωπο της εταιρείας τους, απευθυνόμενοι σε πιο νεανικό κοινό
Άφιξη στην Ελλάδα: Τέλη του έτους
Τιμή: Δεν ανακοινώθηκε
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Alfa Romeo 147: Από € 19.100
Audi A3: Από € 19.950
BMW Σειρά 1: Από € 22.950

ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΧΗΜΟ!!!!
 
Συμπαθέστατο, αλλά...

...τα πάντα θα κριθούν από την τελική τιμή πώλησης. Αν η Volvo ανεβάσει -όπως είναι αναμενόμενο- ψηλά τον πήχη (πάνω από τα 20-23 χιλιάρικα, λόγω "ίματζ") δύσκολα θα βρει το δρόμο του ανάμεσα στα Α3, 147 και Σειρά 1.

Εξάλλου, μη ξεχνάμε ότι δεν είναι παρά ένα Focus με άλλα -ομολογουμένως εντυπωσιακά- ρούχα.

Όσο για τα "είκοσι χρόνια που η Volvo είχε να παρουσιάσει χάτσμπακ", δεν είναι έτσι. Το 480ES ούτε πρωτοποριακό σχήμα ήταν, ούτε πρωτότυπο: το είχαμε ξαναδεί, 10 χρόνια νωρίτερα, στο P1800ES (φωτο), την "shooting break" έκδοση του Volvo P1800 του 1963 (ναι, το αυτοκίνητο του τηλεοπτικού "Άγιου"...//;-)
 

Attachments

  • p1800es.jpg
    p1800es.jpg
    93.2 KB · Views: 9
  • p1800es1.jpg
    p1800es1.jpg
    40.8 KB · Views: 10
Απάντηση: Συμπαθέστατο, αλλά...

Σπύρος Κωστόπουλος said:
...τα πάντα θα κριθούν από την τελική τιμή πώλησης. Αν η Volvo ανεβάσει -όπως είναι αναμενόμενο- ψηλά τον πήχη (πάνω από τα 20-23 χιλιάρικα, λόγω "ίματζ") δύσκολα θα βρει το δρόμο του ανάμεσα στα Α3, 147 και Σειρά 1.

Εξάλλου, μη ξεχνάμε ότι δεν είναι παρά ένα Focus με άλλα -ομολογουμένως εντυπωσιακά- ρούχα.

Όσο για τα "είκοσι χρόνια που η Volvo είχε να παρουσιάσει χάτσμπακ", δεν είναι έτσι. Το 480ES ούτε πρωτοποριακό σχήμα ήταν, ούτε πρωτότυπο: το είχαμε ξαναδεί, 10 χρόνια νωρίτερα, στο P1800ES (φωτο), την "shooting break" έκδοση του Volvo P1800 του 1963 (ναι, το αυτοκίνητο του τηλεοπτικού "Άγιου"...//;-)

:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 
Του τουρου του του ρου του!!!!

Την εβλεπα μικρος (πολυ μικρος) την σειρα:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 
εμενα αυτο που με εξοργιζει οτι οι Σουηδοι ειναι 9 εκατομυρια ενω εμεις 11 και φτιαχνουμε γυρο , σουβλακια και φετα ......








αντε εξαγουμε και ελιες και κρασα .........
 
Ευαγγελε
ειναι πολυ απλο, ο καθε Ελληνας ξερει, ακομα και τα μικρα παιδια, οτι φταιει η Τουρκοκρατια και ο πολεμος του 40!!!
Που γελανε και που κλαινε εδω?
Σπιρος
 
Re: Συμπαθέστατο, αλλά...

Σπύρος Κωστόπουλος said:
...τα πάντα θα κριθούν από την τελική τιμή πώλησης. Αν η Volvo ανεβάσει -όπως είναι αναμενόμενο- ψηλά τον πήχη (πάνω από τα 20-23 χιλιάρικα, λόγω "ίματζ") δύσκολα θα βρει το δρόμο του ανάμεσα στα Α3, 147 και Σειρά 1.

Εξάλλου, μη ξεχνάμε ότι δεν είναι παρά ένα Focus με άλλα -ομολογουμένως εντυπωσιακά- ρούχα.

Όσο για τα "είκοσι χρόνια που η Volvo είχε να παρουσιάσει χάτσμπακ", δεν είναι έτσι. Το 480ES ούτε πρωτοποριακό σχήμα ήταν, ούτε πρωτότυπο: το είχαμε ξαναδεί, 10 χρόνια νωρίτερα, στο P1800ES (φωτο), την "shooting break" έκδοση του Volvo P1800 του 1963 (ναι, το αυτοκίνητο του τηλεοπτικού "Άγιου"...//;-)
Σπύρο,
Δεν πρόκειται η τιμή πώλησης να υπερβεί το μέσο όρο κατηγορίας γιατί έτσι αυτόματα χάνει το πλεονέκτημα να κτηπήσει στα ίσια τον ανταγωνισμό.
Αλλωστε η όπως πολύ σωστά ανάφερεις εδώ και 4 χρόνια ανήκει στο όμιλο της FORF MOTOR COMPANY.:twoguns: :twoguns: