- 17 June 2006
- 14,350
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: We can fuck forever, but you'
Αυτοί στους οποίους αναφέρομαι
, αν ποτέ ερχόντουσαν στα πράγματα, με κάτι σαν τους Doobies δεν θα είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα. Αντίθετα, τους Bad Brains θα τους έστελναν να κουβαλάνε καφάσια στη λαχαναγορά και τον Iggy Pop να δουλεύει στα σφαγεία.
Το ροκ, για μένα, πάνω απ όλα είναι θέμα attitude. Βασικά έχει να κάνει με το Τι λές και δευτερευόντως με το Πώς το λές. Αν αφαιρέσω τους στίχους από τους Steely Dan, χάνουν στα αυτιά μου τουλάχιστον το 60% από το impact τους.
Δεν πιστεύω στο θρίαμβο της φόρμας πάνω στο περιεχόμενο.
Μ αυτά και μ αυτά φτάσαμε να θεωρούμε τον Beefheart ένα αλλόκοτο 'νούμερο' και τον Phil Collins πιο σημαντικό από τον Bootsy Collins.
Λέω τα ίδια και τα ίδια πάλι ενώ έχω δώσει τα διαπιστευτήριά μου άπειρες φορές. Συγχωρείστε με αν σας ζαλίζω.
Απ όσο ξέρω, η 'ζημιά' στο Miami δεν έχει επανορθωθεί. Εγώ έχω ακόμη το βινύλιό μου.
Δεν θέλω να επανορθωθεί.
Είναι σαν να ζητώ να καθαρογράψουν τον Μπάρροους αφαιρώντας τις 'κακές' λέξεις.
Το Miami είναι για μένα αυτό που είναι: ωμό, απολίτιστο, 'ανάπηρο' αλλά ...θα επιβιώσω - το 'μήνυμά' του μου το περνάει μιά χαρά. Οι παραγωγοί και οι τεχνικοί ήχου, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να έχουν την ίδια βαρύτητα με τον δημιουργό. Στο κάτω κάτω, το Low του Bowie το εκτιμούσα μιά χαρά γι αυτό που είναι πολύ πριν ακούσω το διορθωμένο remaster.
Απόψεις...
Αυτοί στους οποίους αναφέρεσαι και τους Doobies , ξενόφερτο μίασμα τους θεωρούσαν![]()
Αυτοί στους οποίους αναφέρομαι

Το ροκ, για μένα, πάνω απ όλα είναι θέμα attitude. Βασικά έχει να κάνει με το Τι λές και δευτερευόντως με το Πώς το λές. Αν αφαιρέσω τους στίχους από τους Steely Dan, χάνουν στα αυτιά μου τουλάχιστον το 60% από το impact τους.
Δεν πιστεύω στο θρίαμβο της φόρμας πάνω στο περιεχόμενο.
Μ αυτά και μ αυτά φτάσαμε να θεωρούμε τον Beefheart ένα αλλόκοτο 'νούμερο' και τον Phil Collins πιο σημαντικό από τον Bootsy Collins.
Λέω τα ίδια και τα ίδια πάλι ενώ έχω δώσει τα διαπιστευτήριά μου άπειρες φορές. Συγχωρείστε με αν σας ζαλίζω.
Απ όσο ξέρω, η 'ζημιά' στο Miami δεν έχει επανορθωθεί. Εγώ έχω ακόμη το βινύλιό μου.
Δεν θέλω να επανορθωθεί.
Είναι σαν να ζητώ να καθαρογράψουν τον Μπάρροους αφαιρώντας τις 'κακές' λέξεις.
Το Miami είναι για μένα αυτό που είναι: ωμό, απολίτιστο, 'ανάπηρο' αλλά ...θα επιβιώσω - το 'μήνυμά' του μου το περνάει μιά χαρά. Οι παραγωγοί και οι τεχνικοί ήχου, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να έχουν την ίδια βαρύτητα με τον δημιουργό. Στο κάτω κάτω, το Low του Bowie το εκτιμούσα μιά χαρά γι αυτό που είναι πολύ πριν ακούσω το διορθωμένο remaster.
Απόψεις...
