Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

Απάντηση: Re: Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

Αχ τέτοια λέγε τώρα. Ξέρεις είναι πολλοί που έχουν αυτήν την άποψη, ακόμα και reviewers.
Nα έχει σχέση με τον χώρο ακρόασης ή εκαστοτε δοκιμής?

Α, και μια ερώτηση:
τα ηχεία του κατασκευαστή έχουν χαρακτήρα μόνιτορ, αλλά όταν στηθούν (με το γνωστό voicing) σωστά
δεν χρειάζεται να κάθεται κανείς στο sweet spot για να απολαύσει μια ρεαλιστική εμπειρία.
Σε μια αίθουσα (λέει ο dave) δεν κάθονται όλοι στην ίδια θέση και ο ήχος είναι υπέροχος σχεδόν παντού,
αλλά σε κάθε θέση απλώς διαφορετικός.
Το έχει διαπιστώσει κανείς αυτό? Τα audio physic πάντως έχουν αυτό το χαρακτηριστικό σε αντίθεση
με άλλα της κατηγορίας που δεν το έχουν.

Χλωμό...Αυτή η ....... φυσική δεν τα πάει καλά με τον Dave...

Σε μιά μελετημένη ακουστικά αίθουσα παίζει μιά μεγάλη ορχήστρα,με δεκάδες μουσικούς σε μια εκτεταμένη περιοχή κι όχι δυό μικρά ηχεία σε μιά αίθουσα.Επίσης τα ηχεία,λειτουργούν με συγκεκριμένους κανόνες,που ισχύουν και στην περίπτωση των Wilson.
 
Re: Απάντηση: Re: Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

=DIPIE;1056554220]Χλωμό...Αυτή η ....... φυσική δεν τα πάει καλά με τον Dave...

Σε μιά μελετημένη ακουστικά αίθουσα παίζει μιά μεγάλη ορχήστρα,με δεκάδες μουσικούς σε μια εκτεταμένη περιοχή κι όχι δυό μικρά ηχεία σε μιά αίθουσα.Επίσης τα ηχεία,λειτουργούν με συγκεκριμένους κανόνες,που ισχύουν και στην περίπτωση των Wilson.

Αυτο που εννοεί ο Δαβίδ είναι φυσικά ότι το στησιμο των ηχείων έχει να κάνει με τις αλληεπιδράσεις του τελευταίου με το δωμάτιο.
Οχι ότι θα ακούς το ίδιο τέλεια με το sweet spot, αλλά θα υπάρχει μια κάποια διασπορά που θα κάνει ανεκτή την ακρόαση δύο θέσεις
δίπλα. Τα τύπου μόνιτορ ηχεία έχουν ελάχιστη διασπορά, κι επειδή τα wilson θεωρούνται τέτοιου τύπου ρώτησα εάν
έχει διαπιστώσει κανείς το αντίθετο.-bye-
 
Φίλε μου,τι εννοείς μόνιτορ;Κάπου τα έχεις μπερδέψει(με το δίκιο σου).
Πολλοί την λένε κι ο καθένας την εννοεί μ' αλλο περιεχόμενο.

Η ορίτζιναλ εγγλέζικη άποψη των μίνι BBC μόνιτορς,είχε να κάνει κυρίως με την αγνότητα των μεσαίων.

Τα επαγγελματικά στούντιο μόνιτορς είναι έτσι κουρδισμένα(τσιμπημένα μεσουψηλά-κατευθυντικά)ώστε ,έτσι ο ηχολήπτης να ακούει υπεραναλυτικά τι γράφτηκε.

Αρκετά ηχεία hi fi αποκαλούνται μόνιτορς,επειδή θεωρούνται κι αυτά αναλυτικά.

Αλλα ηχεία αποκαλούνται έτσι επειδή θεωρούνται ουδέτερα κι ακριβή,επειδή δεν τονίζονται κάποιες περιοχές του φάσματος(φλάτ όπως λένε).




Εσύ,μάλλον το τελευταίο θα εννοείς...Aν διαβάσεις τις μετρήσεις και τα διαγράμματα π.χ http://www.soundstagenetwork.com/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=18 ,θα διαπιστώσεις τα Wilson έχουν τονισμένα τα 100 HZ -μιά τεχνική που χρησιμοποιείται περισσότερο στα βάσης για εντυπωσιασμό στα μπάσσα,όπως επίσης ότι είναι αυτό που λένε "spiky" ηχεία κι όχι και τόσο φλάτ...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

Τα τύπου μόνιτορ ηχεία έχουν ελάχιστη διασπορά......

Μπορεις να το αιτιολογησεις αυτο;
 
Re: Απάντηση: Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

Η ορίτζιναλ εγγλέζικη άποψη των μίνι BBC μόνιτορς,είχε να κάνει κυρίως με την αγνότητα των μεσαίων.



Μικρα BBC near field monitors οπως το LS3/5a οντως εδιναν "προτεταιοτητα" εκει για ευνοητους λογους,αλλα οχι τα μεγαλυτερα μοντελα οπως BC1 , LS3/6 , PM510 κλπ, οπου η προσπαθεια ηταν να διατηρηθει η ακριβεια της μεσαιας/ψηλης περιοχης αλλα με αναλογη αυξηση/εκταση των χαμηλων.

Την αναφορα αυτη την κανω απλα για να προσθεσω στις διαφορες αποψεις περι μονιτορς και να πω οτι δεν ειναι αναγκη ενα πραγματικο μονιτορ να ειναι "τσιμπημενο" στις μεσαιες/ψηλες. Μαλλον "ατοπημα" (τουλαχιστον) θα ελεγα οτι ειναι αυτο imo παντα :ernaehrung004:
 
Μην ξεχνάμε όμως ότι οι κατασκευαστές πολλές φορές με διάφορες μεθόδους μας δημιουργούν ανάγκες που ουσιαστικά δεν έχουμε. Γι αυτό πρέπει πάντα να είμαστε συνειδητοποιημένοι και συγκρατημένοι στις αγορές μας.

:SFGSFGSF::SFGSFGSF:
 
Re: Απάντηση: Re: Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

AUDIOLYTIC=Μπορεις να το αιτιολογησεις αυτο;

Θα σου απαντήσω μέσω του post του φίλου Dippie. Όταν λέω μονιτορ εννοώ τα studio
monitors τα οποία χρησιμοποιούνται στις ηχογραφήσεις των στουντιο λόγω της flat
απόκρισής τους σε όλες τις συχνότητες. Τα ηχεία αυτά είναι κατά κύριο λόγο near field
με υψηλή κατευθυντικότητα ώστε να μην υπαρχουν αντανακλάσεις στους τοίχους και
να ακτινοβολούν κατευθείαν στα αυτιά του ηχολήπτη. Αυτό σημαίνει περιορισμένη διασπορά.

Οι υπόλοιποι χαρακτηρισμοί ηχείων ως μονιτορ έχουν υιοθετηθεί απο audiofiles με ότι αυτό
συνεπάγεται.
Μονιτορ βέβαια καλούνται και τα foldback ηχεία όταν δίνεις ένα live. Δεν θέλεις
να ακούς τις ανακλάσεις του ήχου από την εκάστοτε απέναντι επιφάνεια
και έχεις έτσι καθυστέρηση και δεν μπορείς να συγχρονιστείς με την υπόλοιπη μπάντα.

Θες να σου εξηγήσω και πιο από τα δύο εννοούσα?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

Θα σου απαντήσω μέσω του post του φίλου Dippie. Όταν λέω μονιτορ εννοώ τα studio
monitors τα οποία χρησιμοποιούνται στις ηχογραφήσεις των στουντιο λόγω της flat
απόκρισής τους σε όλες τις συχνότητες. Τα ηχεία αυτά είναι κατά κύριο λόγο near field
με υψηλή κατευθυντικότητα ώστε να μην υπαρχουν αντανακλάσεις στους τοίχους και
να ακτινοβολούν κατευθείαν στα αυτιά του ηχολήπτη. Αυτό σημαίνει περιορισμένη διασπορά.

Οι υπόλοιποι χαρακτηρισμοί ηχείων ως μονιτορ έχουν υιοθετηθεί απο audiofiles με ότι αυτό
συνεπάγεται.
Μονιτορ βέβαια καλούνται και τα foldback ηχεία όταν δίνεις ένα live. Δεν θέλεις
να ακούς τις ανακλάσεις του ήχου από την εκάστοτε απέναντι επιφάνεια
και έχεις έτσι καθυστέρηση και δεν μπορείς να συγχρονιστείς με την υπόλοιπη μπάντα.

Θες να σου εξηγήσω και πιο από τα δύο εννοούσα?

Θα παρακαμψω το ειρωνικο υφος και δεν θα σου απαντησω σε αναλογο,παρ'ολο του οτι μπορω να το κανω ευκολα.

Αλλο ρωτησα και αλλο απαντας.

Ρωτησα πως συνεπαγεται οτι ενα μονιτορ εχει περιορισμενη διασπορα.......εδω αν θελεις απαντας.

Οσον αφορα το υπολοιπο μερος του ποστ σου,ενα nearfield monitor ως επι το πλειστον ειναι μικρων διαστασεων και κατ'επεκταση περιορισμενου FR επομενως δεν μπορει να ειναι φλατ σε "ολες τις" συχνοτητες" παρα μονο στο φασμα για το οποιο εχει σχεδιαστει.

Επισης,ενα στουντιο προφανως δεν θα εχει (σοβαρες) αντανακλασεις ακριβως για να δουλευουν τα μονιτορς οπως πρεπει.

Το πως εννοουν οι audiophiles την εννοια του monitor το γνωριζω πολυ καλα.Αυτο θα επρεπε να το ειχες ηδη καταλαβει απο πολλα σχολια μου κατα καιρους.......

Και τελος,οχι,μην μου εξηγησεις ποιο απο τα δυο εννοουσες...........

20 + χρονια ηχοληπτης κατι εμαθα και γω................... :ernaehrung004: Λες να εβαλα κανενα LS3/5a on stage ????? :silly:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

Θα παρακαμψω το ειρωνικο υφος και δεν θα σου απαντησω σε αναλογο,παρ'ολο του οτι μπορω να το κανω ευκολα.

Αλλο ρωτησα και αλλο απαντας.

Ρωτησα πως συνεπαγεται οτι ενα μονιτορ εχει περιορισμενη διασπορα.......εδω αν θελεις απαντας.

Οσον αφορα το υπολοιπο μερος του ποστ σου,ενα nearfield monitor ως επι το πλειστον ειναι μικρων διαστασεων και κατ'επεκταση περιορισμενου FR επομενως δεν μπορει να ειναι φλατ σε "ολες τις" συχνοτητες" παρα μονο στο φασμα για το οποιο εχει σχεδιαστει.

Επισης,ενα στουντιο προφανως δεν θα εχει (σοβαρες) αντανακλασεις ακριβως για να δουλευουν τα μονιτορς οπως πρεπει.

Το πως εννοουν οι audiophiles την εννοια του monitor το γνωριζω πολυ καλα.Αυτο θα επρεπε να το ειχες ηδη καταλαβει απο πολλα σχολια μου κατα καιρους.......

Και τελος,οχι,μην μου εξηγησεις ποιο απο τα δυο εννοουσες...........

20 + χρονια ηχοληπτης κατι εμαθα και γω................... :ernaehrung004: Λες να εβαλα κανενα LS3/5a on stage ????? :silly:

Δεν θα μπω στη διαδικασία να σου πώ που εργάστηκα για 2 χρόνια, αλλά εαν είσαι ηχολήπτης και πιστεύεις αυτά για τα μονιτορ
τι να πώ άποψή σου. Επίσης παίζεις με τις λέξεις και το αντίθετο της υψηλής κατευθυντικότητας (που ισχύει κι εσύ το απορρίπτεις με
περισπούδαστο ύφος) είναι η περιορισμένη διασπορά. Εχω δει και σε άλλο ποστ μια άποψή σου και είχε πάλι απόκλιση
από την πραγματικότητα.
Επίσης έσπευσες να κρίνεις απόψεις αρνητικά πατώντας σε συγκεκριμένα σημεια, δηλαδή με σκοπιμότητα. Όπως είπε
ο dippie όντως κάποια μόνιτορ έχουν τόνωση στα πρίμα χάριν της λεπτομέρειας, χωρίς να είναι απόλυτος. Για εσένα
είναι ατόπημα... sorry master, we didn't mean it :ernaehrung004:
 
Ειρήνη υμίν...Αφετε τα...μόνιτορς...-bye-

Τα Wilson είναι το θέμα μας...
 
Re: Απάντηση: Re: Wilson Alexia, περιττή προσθήκη ή μια χρυσή τομή?

αλλά εαν είσαι ηχολήπτης και πιστεύεις αυτά για τα μονιτορ
τι να πώ άποψή σου

Σαν τελευταιο σχολιο,ναι,ειναι αποψη μου.

Και την αιτιολογω λεγοντας οτι για μενα το μονιτορ ειναι το μονο εργαλειο για να κρινω ακουγοντας τα,τι ηχογραφω τελικα,και το θελω να μην ειναι "τσιμπημενο" πουθενα.

Παλι αποψη μου,αλλα αν δεχομαστε "τσιμπηματα" καποιοι θα θελουν περισσοτερα,αλλοι λιγοτερα ,αλλοι εδω και αλλοι αλλου,κατα βουληση.

Αυτο παυει πλεον να ειναι μονιτορ.......
 
Εαν εμφανίστηκα επιθετικός συγχωράτε με, δεν το συνηθίζω.

Καπετάνιο μη με βάλεις να περπατήσω στη σανίδα... εκτός αν είναι στη
Ζάκυνθο κοντά στις σπηλιές!

Πάντως, η ερώτησή μου ισχύει ακόμη, αλλά πιο απλή. Εχει ακούσει κανείς
δύο τρία μοντέλα wilson να μου πεί γενικά πως ακούγονται? :2thumb22sup:
 
Εχω ακουσει το Sophia , W/P 7 & W/P 8.

Προσωπικα προτιμησα το Sophia.Θεωρω οτι εχει καλυτερη imo και πιο σωστη ισορροπια transients/harmonics, σε ολο το φασμα που δυναται να αποδωσει.

Μερικοι ισως θεωρησουν οτι τα αλλα,ιδιαιτερα το 8 ειναι πιο "γρηγορο","καθαρο" κλπ.

Εχω ακουσει και το παλαιοτερο Grand Slam με ολες τις μεχρι σημερα αναβαθμισεις απο τον κατασκευαστη,στο σπιτι ενος φιλου,αλλα λογω του πολυ μικρου χωρου (για το ηχειο) στον οποιο τα εχει δυσκολευομαι να δικαιολογησω μια τετοια αγορα υπο τετοιες συνθηκες.

Γενικα δεν βρισκω το Sophia χειροτερο απο το W/P 8 , το βρισκω εξ'ισου "ουδετερο" με σωστοτερα imo , harmonics,και πιο καλη ισορροπια στις μεσαιες του.
 
Εχω ακουσει το Sophia , W/P 7 & W/P 8.

Προσωπικα προτιμησα το Sophia.Θεωρω οτι εχει καλυτερη imo και πιο σωστη ισορροπια transients/harmonics, σε ολο το φασμα που δυναται να αποδωσει.

Μερικοι ισως θεωρησουν οτι τα αλλα,ιδιαιτερα το 8 ειναι πιο "γρηγορο","καθαρο" κλπ.

Εχω ακουσει και το παλαιοτερο Grand Slam με ολες τις μεχρι σημερα αναβαθμισεις απο τον κατασκευαστη,στο σπιτι ενος φιλου,αλλα λογω του πολυ μικρου χωρου (για το ηχειο) στον οποιο τα εχει δυσκολευομαι να δικαιολογησω μια τετοια αγορα υπο τετοιες συνθηκες.

Γενικα δεν βρισκω το Sophia χειροτερο απο το W/P 8 , το βρισκω εξ'ισου "ουδετερο" με σωστοτερα imo , harmonics,και πιο καλη ισορροπια στις μεσαιες του.

Ωραία!! Σκεφτομαι να κάνω αναβάθμιση σε ολόκληρο του συστήματός μου, αποτελούμενο από
μεταχειρισμένα κυρίως μηχανάκια (για ευνόητους λόγους). Τα alexia εεεεε τα sophia 2 (:damnyou:) είναι στη λίστα πρώτα,
και με το σχόλιο αυτό αλλά και με του magelan ανέβηκαν πιο ψηλά ακόμα. Μια φορά άκουσα για 1,5 ώρα τα sophia 1 και
απλά τα λάτρεψα. Δεν έχω ακούσει κανένα άλλο wilson.

Πάντως τα Grand Slam πρέπει να θέλουν concert hall για να παίξουν... λογικά το δωμάτιο του φίλου σου θα μπούκωνε
άσχημα! Περίπου σε πόσα τμ τα είχε o τρελός (τυχερός)?