Woofer

Προσφατα ακουσα σε αντιπαραθεση ενα 15" για καθε καναλι
με σειρα 8 μοναδων 6,5" peerless για καθε καναλι και το ηχητικο
αποτελεσμα σε ολους τους επιμερους τομεις ηταν εξωπραγματικο
υπερ των peerless

O pass πρεπει να την ψαξει λιγο

Ναι εχεις δικιο, πρεπει ν αρχισει να διαβαζει avclub, μπας και καταλαβει τιποτα ο ασχετος :grinning-smiley-043
 
Γιώργο χρόνο να έχεις και όρεξη και είμαι σίγουρος ότι σταδιακά θα εξελίξεις και xover και πολλές άλλες παραμέτρους.
Το arta δεν είναι και τίποτε πολύ δύσκολο. Σου προτείνω να κάνεις μερικές πρώτες μετρήσεις έστω για την εμπειρία. Δώσε βάση στο manual και κάνε συγκριτικά διαγράμματα.
 
Προσφατα ακουσα σε αντιπαραθεση ενα 15" για καθε καναλι
με σειρα 8 μοναδων 6,5" peerless για καθε καναλι και το ηχητικο
αποτελεσμα σε ολους τους επιμερους τομεις ηταν εξωπραγματικο
υπερ των peerless

O pass πρεπει να την ψαξει λιγο

Μαρτυριάρη….

Αν και ΟΤ… ενδιαφέρον μεν το τέστ.. αλλά μη βγάζουμε και απόλυτα συμπεράσματα με ένα τεστ. Μια παρουσίαση σε άλλο thread ίσως θα ήταν προτιμότερη (λ.χ. Η 8αδα ήταν επαγγελματική για μπάσο?)
Ο Pass το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει τεράστια εμπειρία
 
@KostasF O.k. ευχαριστω, το γουφερ (Eminence beta-15) ηθελα να δω ποιο ειναι.
 
Προσφατα ακουσα σε αντιπαραθεση ενα 15" για καθε καναλι
με σειρα 8 μοναδων 6,5" peerless για καθε καναλι και το ηχητικο
αποτελεσμα σε ολους τους επιμερους τομεις ηταν εξωπραγματικο
υπερ των peerless

O pass πρεπει να την ψαξει λιγο

δε ξερω που ειναι το παραξενο αφου 8χ6.5" ισοδυναμουν με 18" σε επιφανεια.

βεβαια παιζη ρολο και η διαδρομη το κουτι και ενα σωρο αλλα.
 
δε ξερω που ειναι το παραξενο αφου 8χ6.5" ισοδυναμουν με 18" σε επιφανεια.

βεβαια παιζη ρολο και η διαδρομη το κουτι και ενα σωρο αλλα.


Ανοιχτη μπαφλα και στις δυο περιπτωσεις
 
Τα εμινενς είναι μονόδρομος αν δεν θες να ξεφύγεις σε κόστος . εγώ δοκίμασα και τα beta και τα delta και κατέληξα στα delta .είναι μάλλον τα καλυτέρα που είχα ακούσει σαν ΟΒ .η λύση των 8 πιρλες σαν line array είναι καλύτερη για την δουλειά που τα ήθελα εγώ γιατί ταιριάζουν καλυτέρα και με το πάνω κομμάτι του ηχείου που είναι το πανελ της martin logan (monolith) .είναι μάλλον ιδιάζουσα περίπτωση και έτσι δεν μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα γενικότερα.
 
Ανοιχτη μπαφλα και στις δυο περιπτωσεις


γιωργο με ολα τα αλλα ισοδυναμα εχουμε 8Χ130=1040 τετραγωνικα χιλιοστα.

τοσα εχει ενα 18" ενω ενα 15" εχει περιπου 830.

το 15" λογικο να χανη ενω ενα 18" θα κατεβαινη χαμηλοτερα λογω fs αλλα

θα χανη ψηλα λογω break up του κωνου.

αυτα για μεγαφωνα με ιδια διαδρομη γιατι υπαρχη και 15" με 30mm xmax και

αντε γεια.
 
Όλα αυτά βέβαια έχουν νόημα μονό όταν αναζητάμε τα όρια ενός συστήματος εμείς δεν πλησιάζουμε ποτέ ούτε το 10% των εντάσεων που μπορούν να αποδώσουν αυτά τα πράγματα.
Εδώ μας ενδιαφέρουν αλλά πράγματα πολύ περισσότερο από τις διαδρομές και τις επιφάνειες .
Μας ενδιαφέρουν οι παραμορφώσεις οι ταχύτητες και γενικά πως συμπεριφέρεται ένα μεγάφωνο σε σχέση με ένα πανελ. Εκεί φαίνεται ότι το array με τα 8 πιρλες είναι πολύ καλύτερο , τη στιγμή μάλιστα που το 15” της εμινενς σε ΟΒ ήταν μακράν καλύτερο από πάρα πολλά αλλά σχέδια με διάφορα μεγάφωνα που δοκίμασα.
 
θα ελεγα οτι ειναι θεμα τι θες να κανης παρα μεγιστης σταθμης.

σιγουρα για να παντρεψης με πανελ θα κροσαρης ψηλα οποτε καλυτερα τα 6.5"

αν ομως σε ενδιεφεραν οι 70-80 hz και κατω εκει η μεγαλη διαμετρος

υπερτερη.
 
Ακριβώς .εγώ πχ κροσαρω στα 135 Hz και μάλιστα με 6db αν και έχω behringer .
Καλό ήταν το 15” αλλά τα πιρλες είναι αλλού.
 
-bye- Ωραίο οπτικό σύνολο. Υποθέτω με λαδομπογιά τα έβαψες γιατί το πλαστικό σε ξύλο δε στέκει.
Συγνώμη τα δουλεύεις ακόμα ακροσάριστα;:eek:
Εκτός του ότι ζορίζεις τον ενισχυτή, σε υψηλές στάθμες βράζει και το πηνιάκι. Όχι ότι κροσάρω πάντα και εγώ, αλλα μιας και ήρθαν για να μείνουν ας κάτσουν καλά. ;)

Πώς και επέλεξες μια κλειστή καμπίνα αντί μιας vented; Αυτό βασικά με καίει. :chinscratch:
 
-bye- Ωραίο οπτικό σύνολο. Υποθέτω με λαδομπογιά τα έβαψες γιατί το πλαστικό σε ξύλο δε στέκει.
Συγνώμη τα δουλεύεις ακόμα ακροσάριστα;:eek:
Εκτός του ότι ζορίζεις τον ενισχυτή, σε υψηλές στάθμες βράζει και το πηνιάκι. Όχι ότι κροσάρω πάντα και εγώ, αλλα μιας και ήρθαν για να μείνουν ας κάτσουν καλά. ;)

Πώς και επέλεξες μια κλειστή καμπίνα αντί μιας vented; Αυτό βασικά με καίει. :chinscratch:

Αγαπητε το βαψιμο εγινε με πλαστικο χρωμα
Με τετοια ζεστη περασα δυο χερια σε δυο ωρες
και την ιδια μερα στο σαλονι μου δεν μυριζαν καθολου

Το δουλευω ακομη ακροσαριστο
Ποιο πηνιακι βραζει??

Η κλειστη καμπινα χανει ελαχιστα σε χαμηλο αλλα
εχει πιο καθαρο & σφιχτο μπασο και το σημαντικοτερο
καθεται ευκολα σε οποιοδηποτε χωρο
 
Τα πλαστικά που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια δίνουν πολύ καλό αποτέλεσμα και κάθονται πάνω στα πάντα .ειδικά όταν δέχεσαι πιέσεις άνωθεν και πρέπει κάτι να κάνεις με την εμφάνιση ( για να μην φας ξύλο) είναι η καλύτερη και γρηγορότερη λύση.
Η λαδομπογιά δίνει αυτό το αποτέλεσμα της παλιάς βαμμένης κουζίνας και δεν λέει.
 
Δεν σημαινει οτι βάζω 10 μεγάφωνα και κατεβαίνω 20κύκλους...ειναι ανεξάρτητο.
Το πόσο χαμηλά θα κατεβει εξαρτάται από τα χαρακτηριστηκά του ενός μόνο μεγαφώνου, της καμπίνας και του χώρου.
Τα πολλά μεγάφωνα εξυπηρετούν την αυξηση του μετρικού συστήματος του κυρίου Bell.:jester:

Αν δουμε σε τι συχνότητα ειναι οι ηχοι χαμηλά θα δούμε ποσο σημαντικες ειναι οι συχνότητες 60-200Ηz και ιδιαίτερα 80-120 που είναι ολη η ατάκα, εκει τα 6,5'' που αναφέρετε σε σχεση με το 15'' πρέπει να του παίρνουν το σκάλπ και να δίνουν καλύτερο πάντρεμα με το πάνελ.

Μια χαρά τα βλέπω σε εμφάνιση...προς τι οι παρατηρήσεις???

Δύο ερωτήσεις μόνο, τη μία μαλλον την απαντάω και εγω....
Εχει παντόφλα αν τα ανοίξεις λίγο???
Γιατί δεν εβαλες το 8'' στο κέντρο της μπάφλας???
Τα κεντρα των μεγαφώνων ετσι και αλλιως μακριά ειναι
 
Δεν σημαινει οτι βάζω 10 μεγάφωνα και κατεβαίνω 20κύκλους...ειναι ανεξάρτητο.
Το πόσο χαμηλά θα κατεβει εξαρτάται από τα χαρακτηριστηκά του ενός μόνο μεγαφώνου, της καμπίνας και του χώρου.
Τα πολλά μεγάφωνα εξυπηρετούν την αυξηση του μετρικού συστήματος του κυρίου Bell.:jester:

Αν δουμε σε τι συχνότητα ειναι οι ηχοι χαμηλά θα δούμε ποσο σημαντικες ειναι οι συχνότητες 60-200Ηz και ιδιαίτερα 80-120 που είναι ολη η ατάκα, εκει τα 6,5'' που αναφέρετε σε σχεση με το 15'' πρέπει να του παίρνουν το σκάλπ και να δίνουν καλύτερο πάντρεμα με το πάνελ.

Μια χαρά τα βλέπω σε εμφάνιση...προς τι οι παρατηρήσεις???

Δύο ερωτήσεις μόνο, τη μία μαλλον την απαντάω και εγω....
Εχει παντόφλα αν τα ανοίξεις λίγο???
Γιατί δεν εβαλες το 8'' στο κέντρο της μπάφλας???
Τα κεντρα των μεγαφώνων ετσι και αλλιως μακριά ειναι

Δεν ο κατάλληλος στα τεχνικα όμως σαν απορεία,ειναι δυνατό ένα 6.5" να κινεί τον ίδιο όγκο αέρα με ένα 15" και να του παίρνουν και το σκάλπ?
 
:stickyman:Ντάξ ρε παιδιά μη βαράτε… Δεν ήταν παρατήρηση… Απλά πλαστικό σε ξύλο δε πάει για μένα. Δηλαδή δεν άφησε μπαλώματα στο στοκάρισμα; Ούτε αστάρι; Αν πέσει λίγο νερό απάνω τι θα γίνει. Γκρι ηχείο και μαύρο χαλάκι; Εγώ βάφω χρόνια τώρα μόνο με πιστόλι και ακριβά υλικά και έχω βρει την υγειά μου. Μιλάμε τώρα ότι κάτι monitor που έχω τα σέρνω, τα μεταφέρω, τα κοπανάω, ένα κάρο γρατζουνιές και με ένα πέρασμα με υγρό πανί είναι πάλι καινούργια.

Δε ξέρω σε τι εντάσεις ακούς, αλλά σε τέρμα γκάζια το wooferάκι τι θα κάνει με της υψηλές συχνότητες; (εκεί πάει το βράσιμο) Έτσι κιαλλιώς όμως έχει 5 φορές την ισχύ του φοστεξ. Απλα… ξέρεις.

Τώρα για τη κλειστή καμπίνα… Όποτε το αναφέρω σε συζητήσεις με μεγάφωνα όλοι μου λένε αποτυχία, νεκρό σχέδιο, bass reflex και ξερό ψωμί. Θέλω να κάνω τώρα κανα back loaded horn με το 206 ή ένα transmission line αλλά μέχρι σήμερα δεν έχω δοκιμάσει κλειστή καμπίνα και το έχω καημό. Και τσαντίζομαι για αυτά ακριβώς που λές: Η κλειστη καμπινα χανει ελαχιστα σε χαμηλο αλλα εχει πιο καθαρο & σφιχτο μπασο και το σημαντικοτερο καθεται ευκολα σε οποιοδηποτε χωρο.

Η ταχύτητα είναι τρομερή και δε σκοτίζεσαι με το που θα πηγαίνει το reflex. Ιδικά όταν είναι πίσω άστα να πάνε. Με κλειστή καμπίνα το ξεχνάς αυτό. Ξεφεύγεις σε όγκο βεβαία αλλα ρε γαμώτο παλιά ηχεία που εχω ακούσει έχουν φοβερό ήχο!
 
Last edited:
Βασικά με πλαστικό δεν βάφουμε άρματα μάχης .βάφουμε ηχεία που μπαίνουν κάπου και τα προσέχουμε όσο και τα έπιπλα μας. Εννοείται ότι ούτε ξεβάφουν ούτε τίποτα . Γιατί όμως ξεβάφουν οι τοίχοι ????
Άσε που κάθε φορά που βάφεις το σπίτι περνάς και αυτά ένα χεράκι.
Όλα τα πλαστικά πλένονται και δεν πολυκαταλαβαίνουν από ελαφριά χτυπήματα.