www.apothema......ΜΑΚΡΥΑ...!!!

dimkap

New member
29 August 2008
28
Αναζήτηση home cinema αρκετές μέρες.....καταλήγω σε LG με ασύρματα πίσω ηχεία....παραγγελία στο τρομερό και φοβερό κατα αρκετους www.apothema.gr Ομολογουμενώς το σετ υπήρχε σε τιμή σκάνδαλο με διαθεσιμότητα 2-4 ημερών....χωρίς 2 σκέψη ετοιμάζω παραγγελία, αποστολή και μετά από λίγο επιβεβαίωση της παραγγελίας μέσω email...!! Εν συνεχεία την επόμενη μέρα χτυπάει τηλέφωνο και αρχίζουν οι δικαιολογίες, δεν είναι διαθέσιμο, δεν ξερουμε ποτε θα ειναι, μπορει σε 1 μηνα σε 2 κλπ....!! και αν θελω να το παραγγειλώ απαιτείται να δωσω προκαταβολη και βλεπουμε.....
Το θεμα ειναι οτι μαλλον ηταν λαθος η τιμη και οταν το καταλαβαν δεν ανελαβαν τις ευθυνες τους αλλα επεσαν σε ατελειωτες δικαιολογιες με εντονο υφος μαλιστα.....Αισχος και ντροπη εχω να πω, αυτα μονο στο Ελλαδισταν που ζουμε γινονται γιατι σε αντιστοιχη περιπτωση οπουδηποτε αλλου θα υπηρχε αλλη αντιμετωπιση...Αισχος...!!
 
Απο την στιγμη που εχεις την επιβεβαιωση της παραγγελιας ο χρονος νομιζω οτι δουλευει για σενα.
Εαν το apothema δινει εγγυηση Ελληνικης αντιπροσωποιας ενα τηλεφωνο εκει νομιζω θα ηταν καλο,μπορεις απο αυτους να μαθεις για την διαθεσιμοτητα, και ταυτοχρονα να τους πεις το προβλημα με την παραδοση απο το συγκεκριμενο μαγαζι,σαν εταιρια οι οποια θα θελει να πουληση τα προιοντα της ισως και να τους πιεση.
Υπομονη.
 
Το Ελληνικό internet γιά αγορές, δυστυχώς δεν έχει φτάσει ακόμη στο επίπεδο εκείνο που θα μπορούμε όλοι χωρίς αμφισβητήσεις να προχωρούμε άφοβα σε παραγγελίες.Αυτο γιατί ακόμη οι υπεύθυνοι δεν έχουν καταλάβει την δύναμή του και γιατί δεν έχουν υπολογίσει απο την αρχή τον χρόνο που χρειάζεται να αφιερώσουν σε αυτό έτσι ώστε να μην εκτεθούν.
Παρόλα αυτά το τελευταίο διάστημα πιστεύω ότι έχουν γίνει άλματα προόδου προς τα επάνω και θέλω να πιστεύω ότι η περίπτωση αυτη δεν αφορά το σύνολο.
 
Re: Απάντηση: www.apothema......ΜΑΚΡΥΑ...!!!

Απο την στιγμη που εχεις την επιβεβαιωση της παραγγελιας ο χρονος νομιζω οτι δουλευει για σενα.
Εαν το apothema δινει εγγυηση Ελληνικης αντιπροσωποιας ενα τηλεφωνο εκει νομιζω θα ηταν καλο,μπορεις απο αυτους να μαθεις για την διαθεσιμοτητα, και ταυτοχρονα να τους πεις το προβλημα με την παραδοση απο το συγκεκριμενο μαγαζι,σαν εταιρια οι οποια θα θελει να πουληση τα προιοντα της ισως και να τους πιεση.
Υπομονη.

Παιδιά το προβλημα δεν ειναι η διαθεσιμοτητα αλλα η λαθος τιμη που αναγραφαν στο προιον τους. Συγκεκριμενα οταν ολοι πουλουσαν 350-400 ευρω το συγκεκριμενο "μαγαζι" πουλουσε 120...!!!
Ομως το πιθανο αυτο λαθος δεν το παραδεχτηκαν και προσπαθησαν να το κουκουλωσουν με φθηνες και αθλιες δικαιολογιες και συμπεριφορες....!! Αισχος για αλλη μια φορα....!!
 
Απ'την στιγμή όμως που έγινε η παραγγελία στην εν λόγω τιμή , και ήρθε μάλιστα και η επιβεβαίωση δεν είναι υποχρεωμένοι νομικά να σου δώσουν το προιόν στην τιμή που αναγραφόταν την ώρα που γινόταν η παραγγελία;

Σε πολυκατάστημα που δουλεύω , αυτή είναι η πολιτική
Δε πάει να έχει 200 ευρώ ένα προιόν , αν στο ράφι ο υπάλληλος έχει κάνει λάθος και έχει βάλει για παράδειγμα τιμή 30 , ο πελάτης σαφώς και το παίρνει στην αναγραφόμενη
 
Αν για παράδειγμα πάει κάποιος και αλλάξει το προϊόν με άλλο που λέει άλλο πράγμα στο ταμπελάκι του τότε να δεις πλάκα που ζητάει ο πελάτης να πάρει το προϊόν στην άλλη τιμή και ας αναγράφει το ταμπελάκι άλλο είδος.

Η δυστυχία του πωλητή και του υπεύθυνου καταστήματος τέτοιες περιπτώσεις.

Κλασική περίπτωση όπου πελάτες αλλάζουν τα ταμπελάκια.

Τώρα σε eshop δεν είναι το ίδιο οπότε αν σου έχει έρθει ηλεκτρονικά επιβεβαίωση για μικρότερη τιμή για το ίδιο προϊόν τότε μπορείς να το διεκδικήσεις !!!
 
Παιδιά όλα αυτά που λέτε είναι λογικά και σωστά, αλλά και τα λάθη είναι ανθρώπηνα. Μπορεί να μην το διαχειρίστικαν σωστά και αντί να πούνε συγνώμη κάναμε λάθος, να είπαν ένα σωρό μ@λακίες, αλλά μην τους κρεμάσετε κι όλας. Το www.apothema....ΜΑΚΡΥΑ...!!! νομίζω ότι είναι αρκετά υπερβολικό. Εξάλλου όποιος αγοράζει από το Internet κοιτάζει να κερδίσει κάτι. Αλλιώς θα αγόραζε από την αντιπροσωπία. Αν μπορείς να κερδίσεις τότε κάν' το.

Και τα λέω αυτά γιατί έχω αγοράσει από το συγκεκριμένο κατάστημα και δεν είχα κανένα πρόβλημα απολύτως. Το προϊόν που πήρα ήταν απόλυτα καινούριο και με όλα τα χαρτιά που βάζει η αντιπροσωπία μέσα, η συσκευασία ήταν άθικτη και η κάρτα μου χρεώθηκε όπως έπρεπε χωρίς κανένα πρόβλημα. Και το προϊόν που αγόρασα το χρησιμοποιώ ακόμα, έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος και δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα ποτέ. Θα μπορούσα να είχα αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν από άλλο κατάστημα, αλλά βλέποντας το site που έχουν και κάνοντας ένα σερφάρισμα και σε άλλα Ελληνικά, το βρήκα το καλύτερο. Το προϊόν είναι ο ενισχυτής Yamaha RX-797 που έχω.

Μπορεί να ήταν εκνευριστικό αυτό που σου συνέβει, αλλά ας μην υπερβάλουμε. Το ότι έκαναν ένα διαχειριστικό λάθος που δεν σε ζημείωσε κι όλας, δεν είναι λόγος για να μην ψωνίσεις από ένα μαγαζί. Ούτε λεφτά σου έφαγε, ούτε την κάρτα σου υπερχρέωσε, ούτε χαλασμένο προϊόν σου έδωσαν.
-bye-
 
Last edited:
Και να σου πω και κάτι? Το να αγοράσεις ένα προϊόν από το Internet από ένα κατάστημα που ξέρεις ότι δεν θα σε κλέψει, κάποιες φορές είναι καλύτερο από το να πας σε ένα μεγάλο πολυκατάστημα. Και το λέω, γιατί την έχω πατήσει από ένα τέτοιο πολυκατάστημα (ας μην πω ποιό ήταν και που), γιατί μου πούλησαν τηλεόραση για καινούρια ενω την είχαν χρησιμοποιήσει σαν demo με αποτέλεσμα να την στείλω για service μεσα στους πρώτους 3 μήνες όπου με πληροφόρησαν ότι μου άλλαξαν ολόκληρο το LCD panel!! Φυσικά τα λαμόγια στην αντιπροσωπία μου έβαλαν μεταχειρισμένα ανταλακτικά και πλήρωσα και 40-50 Ευρώ για να έρθουν να την πάρουν και να μου την ξαναφέρουν.

Το αποτέλεσμα από την συγκεκριμένη αγορά?? Αυτή η τηλεόραση ποτέ δεν λειτούργησε όπως θα έπρεπε, ούτε και τώρα. Κάποιες φορές η εικόνα σκουρένει ελαφρώς και μετά από λίγο επανέρχεται.

Δεν τους είπα τίποτα, γιατί τους βαρέθηκα! Δεν θέλω να ξαναδώ μπροστά μου ούτε την εταιρεία της τηλεόρασης, ούτε φυσικά το συγκεκριμένο κατάστημα της αλυσίδας.
 
Απάντηση: Re: www.apothema......ΜΑΚΡΥΑ...!!!

Και να σου πω και κάτι? Το να αγοράσεις ένα προϊόν από το Internet από ένα κατάστημα που ξέρεις ότι δεν θα σε κλέψει, κάποιες φορές είναι καλύτερο από το να πας σε ένα μεγάλο πολυκατάστημα. Και το λέω, γιατί την έχω πατήσει από ένα τέτοιο πολυκατάστημα (ας μην πω ποιό ήταν και που), γιατί μου πούλησαν τηλεόραση για καινούρια ενω την είχαν χρησιμοποιήσει σαν demo με αποτέλεσμα να την στείλω για service μεσα στους πρώτους 3 μήνες όπου με πληροφόρησαν ότι μου άλλαξαν ολόκληρο το LCD panel!! Φυσικά τα λαμόγια στην αντιπροσωπία μου έβαλαν μεταχειρισμένα ανταλακτικά και πλήρωσα και 40-50 Ευρώ για να έρθουν να την πάρουν και να μου την ξαναφέρουν.

Το αποτέλεσμα από την συγκεκριμένη αγορά?? Αυτή η τηλεόραση ποτέ δεν λειτούργησε όπως θα έπρεπε, ούτε και τώρα. Κάποιες φορές η εικόνα σκουρένει ελαφρώς και μετά από λίγο επανέρχεται.

Δεν τους είπα τίποτα, γιατί τους βαρέθηκα! Δεν θέλω να ξαναδώ μπροστά μου ούτε την εταιρεία της τηλεόρασης, ούτε φυσικά το συγκεκριμένο κατάστημα της αλυσίδας.

Είναι πολύ σοβαρό αυτό που σου συνέβει και τελείως απαράδεκτο !
Δεν μας προστατεύεις και εμάς με ονόματα?(εταιρεία τηλεόρασης και αλυσίδας).Είναι κρίμα να την πατήσουμε και εμείς αύριο μεθαύριο..

Εστω με πμ. σε παρακαλώ..
 
Θα σας παρακαλούσα σε οποιαδήποτε προσωπική σας γνώμη που έχει διαμορφωθεί μετά απο αλισβερίσι με οποιαδήποτε αλυσίδα η κατάστημα να μην την γενικεύουμε ως κανόνα.
Δεν μπαίνουν όλα τα πράγματα σε ένα καζάνι και ούτε θα έπρεπε.
 
Re: Απάντηση: Re: www.apothema......ΜΑΚΡΥΑ...!!!

Είναι πολύ σοβαρό αυτό που σου συνέβει και τελείως απαράδεκτο !
Δεν μας προστατεύεις και εμάς με ονόματα?(εταιρεία τηλεόρασης και αλυσίδας).Είναι κρίμα να την πατήσουμε και εμείς αύριο μεθαύριο..

Εστω με πμ. σε παρακαλώ..
Ξέρω ότι κάτι τέτοια παίζουν στον Κουτσόβολο.
 
Απάντηση: Re: www.apothema......ΜΑΚΡΥΑ...!!!

Φυσικά τα λαμόγια στην αντιπροσωπία μου έβαλαν μεταχειρισμένα ανταλακτικά και πλήρωσα και 40-50 Ευρώ για να έρθουν να την πάρουν και να μου την ξαναφέρουν.
.

Θα μπορουσες να μου πεις σε παρακαλω πως καταλαβες οτι ηταν μεταχειρησμενα τα ανταλακτικα?Με ενδιαφερει αυτο για να ξερω αν συμβει.
 
Δεν ήταν ο Κοτσόβολος. Δεν θέλω να πω ποιά αλυσίδα ήταν, γιατί την έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές και ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Το κάθε μαγαζί, έχει δικό του management και ενεργεί αυτοβούλως, μέχρι φυσικά ένα σημείο. Από κανένα μαγαζί της αλυσίδας δεν είχα ποτέ πρόβλημα, εκτός από το συγκεκριμένο, στο οποίο και δεν θα ξαναπατήσω. Απλά, αν κανείς ψωνίζει από πολυκατάστημα στην Αγ. Παρασκευή, να είναι προσεκτικός. Υπάρχουν τα ίδια πολυκαταστήματα και σε άλλες περιοχές.

Το panel που μου έβαλαν είχε πρόβλημα από την πρώτη μέρα. Όπως είπα, εκεί που έβλεπα, ξαφνηκά σκούρενε η εικόνα (αλλά όχι σε σημείο που δεν μπορείς να δείς, λίγα πράγματα, απλά είναι ενοχλητικό) και επανερχόταν μετά από λίγο. Και φυσικά μετά από 1 χρόνο κάνει το ίδιο πράγμα. Από αυτό συμπέρανα ότι ήταν μεταχειρισμένη και επιδιορθωμένη και επίσης, όταν την έστειλα, μετά από λίγες μέρες με πήραν τηλ και μου είπαν ότι θα κάνει 10-15 μέρες γιατί πρέπει να αλλάξουν ολόκληρο το panel. Και τους λεω, "ρε παιδιά, το panel είναι όλη η τηλεόραση. Γιατί δεν μου δίνεται μια καινούρια. Τώρα την αγόρασα το βλέπετε και στην απόδειξη". Και η απάντησή τους ήταν ότι είναι πολιτική της εταιρείας, οτιδήποτε επισκευάζεται, να επισκευάζετε και να μην αλλάζει ολόκληρη η συσκευή.

Το γεγονός ότι η τηλεόραση ήταν demo το στηρίζω στο ότι το πρόβλημα που είχε ήταν να μαυρίζει ολόκληρη η οθόνη εκεί που έβλεπες. Και αν ήσουν τυχερός επανερχόταν γρήγορα. Αυτό πιστεύω ότι οφείλονταν στο γεγονός ότι όταν έφευγαν από το μαγαζί, δεν την έκλειναν, ούτε είχαν κάποιο screen saver, με αποτέλεσμα η οθόνη να αποκτήσει "μνήμη" και να χρειαστεί αλλαγή τελικά ολόκληρο το panel.

Είναι λαμόγια. Και ειδικά τώρα με την κρίση που έχουν τα μαγαζιά, θα γίνουν ακόμα μεγαλύτερα λαμόγια. Γι' αυτό σας λέω, να προσέχετε, όταν αγοράζεται κάτι, να κοιτάτε αν η συσκευασία είναι άθηκτη και να κοιτάτε αν έχει ανοιχτεί και έχει ξανακοληθεί με καινούρια κολητηκή ταινία από πάνω από την εργοστασιακή. Και αν κάτι δεν σας πάει καλά, να φεύγεται επιτόπου. Ούτε καν να το συζητάτε. Όταν κάποιος πάει να μας κάνει λαμογιά, δεν είναι άξιος για να του δώσουμε ούτε τα λεφτά μας, από τα οποία θα βγεί και ο μισθός του στο κάτω-κάτω, ούτε καν να ξοδέψουμε το σάλιο μας.
 
Last edited:
Για αυτό ψώνια από το internet όπου έχουμε δικαίωμα επιστροφής όλων των προϊόντων από την στιγμή που δεν είναι όπως θα έπρεπε. (εννοώ συσκευασία από αντιπροσωπία κλειστή κτλ.)
 
Για αυτό ψώνια από το internet όπου έχουμε δικαίωμα επιστροφής όλων των προϊόντων από την στιγμή που δεν είναι όπως θα έπρεπε. (εννοώ συσκευασία από αντιπροσωπία κλειστή κτλ.)
Συμφωνώ και επαυξάνω!!! :a0210:
Και θα συμπληρώσω επίσης:

"Ψώνια από το Internet, και ει δυνατον ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!"

Εκει το συστημα δουλευει πιο αξιόπιστα και πιο πολλα χρονια απο ότι εδώ, και επίσης οι νόμοι υπερ του καταναλωτή είναι πολύ πιο αυστηροί και το καθε καταστημα ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ να κανει λαμογιές, γιατί ξέρει ότι σε αντίθετη περίπτωση θα υποστεί τις συνέπειες....:grandpa:
 
Κατά την γνώμη μου υπάρχουν σωστά μαγαζιά (είτε στο Internet είτε στο δρόμο) και υπάρχουν και λαμόγια. Και αυτό ισχύει σε όλο τον κόσμο. Το να ψωνίζεις από την Ελλάδα, σου δίνει το ατού ότι μπορείς να πας στον καταστηματάρχη ή το ιντερνετικό μαγαζί επί τόπου και να του κάνεις φασαρία (είτε μόνος σου είτε με μερικούς ακόμα... :flipout:) ή να τον καταγγήλεις στην αρμόδια κρατική επιτροπή (δεν ξέρω πως την λένε). Αν ψωνίσεις από το εξωτερικό, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα όσους κανόνες και να έχουν. Είναι δίκοπο μαχαίρι....

Και εμείς βασικά θωρώ ότι είμαστε τυχαιροί, γιατί μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και προστατεύουμε ο ένας τον άλλον μέσα από το forum...