Είναι εμφανές ότι η Sony προσπάθησε να λανσάρει το PS3 πρώτα ως Blu-ray player και μετά ως παιχνιδομηχανή με δυνατότητες αναπαραγωγής Blu-ray discs. Γι' αυτό και η γκάμα τίτλων του ήταν τόσο φτωχή τον πρώτο καιρό. Εδώ και αρκετούς μήνες η κατάσταση δείχνει να αλλάζει, πέφτουν στο τραπέζι τα "βαριά" χαρτιά της ιαπωνικής εταιρίας (πχ. God of War) και θα αρχίσει το μηχάνημα να έχει σοβαρό λόγο ύπαρξης στο σαλόνι.
Κατά δεύτερον, είναι κοινώς αποδεκτό τόσα χρόνια πως Sony και software είναι δύο έννοιες που δεν τα πάνε καλά μεταξύ τους και αυτό φαίνεται και από την περίπτωση του Dark Alex στο PSP, αλλά και από πολλά ακόμη. Φανταστείτε ότι ακόμη και οι developers φωνάζουν για το πόσο πιο εύκολη είναι η ανάπτυξη τίτλων στα development kits του Xbox 360 σε σχέση με αυτά του PS3.
Μέχρι στιγμής πάντως, θα συμφωνήσω με το φίλο AS Mocca, κι εγώ το Xbox 360 μου χρησιμοποιώ περισσότερο και σε offline και σε online επίπεδο.