Xenon vs Uhp Part II

Λοιπόν, αν κατάλαβα καλά υπάρχουν 2 απόψεις.
Η πρώτη λέει οτι αν έχουμε 2 αυτοκίνητα ένα Xenon κι ένα UHP με τελικές το Xenon 250 και το UHP 180, στην Αττική οδό που το όριο είναι 120 Kmh θα πάνε το ίδιο.
Η δεύτερη άποψη λέει οτι μπορεί και τα 2 να πηγαίνουν με 120 αλλά αλλιώς ταξιδεύει το ένα κι αλλιιώς το άλλο.
Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι οτι, πέραν της πολύ ενδιαφέρουσας συζήτησης, καμία πλευρά δεν θα πείσει την άλλη γιατί απλά δεν υπάρχει - εύκολος - τρόπος να αποδειχθεί.

Άρα;
Άρα ψάχνω μια Xenon που να ταιριάζει στον D-ILA. -bye-
 
O μονος τροπος (το εχουμε πει πολλες φορες) να δουμε ποια λαμπα εχει το πιο σωστο-ακριβες χρωμα, ειναι να βλεπουμε το αρχικο υλικο πριν μεταφερθει σε dvd και να το συγκρινουμε με το τελικο αποτελεσμα απο τις 2 λαμπες - προβολεις .

Ολα τα υπολοιπα ειναι για να κανουμε τα γουστα μας!
 
Re: Απάντηση: Xenon vs Uhp Part II

Λοιπόν, αν κατάλαβα καλά υπάρχουν 2 απόψεις.
Η πρώτη λέει οτι αν έχουμε 2 αυτοκίνητα ένα Xenon κι ένα UHP με τελικές το Xenon 250 και το UHP 180, στην Αττική οδό που το όριο είναι 120 Kmh θα πάνε το ίδιο.
Η δεύτερη άποψη λέει οτι μπορεί και τα 2 να πηγαίνουν με 120 αλλά αλλιώς ταξιδεύει το ένα κι αλλιιώς το άλλο.
Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι οτι, πέραν της πολύ ενδιαφέρουσας συζήτησης, καμία πλευρά δεν θα πείσει την άλλη γιατί απλά δεν υπάρχει - εύκολος - τρόπος να αποδειχθεί.

Άρα;
Άρα ψάχνω μια Xenon που να ταιριάζει στον D-ILA. -bye-

Μα εγώ έχω ξεκινήσει ήδη την αναζήτηση...-bye-
 
Μια ερώτηση για τα διαγράμματα που έχετε παραθέσει στα προηγούμενα μηνύματα.

Στον οριζόντιο άξονα έχουμε μήκη κύματος, ο κατακόρυφος τι ακριβώς εκφράζει ?
 
Λοιπόν, αν κατάλαβα καλά υπάρχουν 2 απόψεις.
Η πρώτη λέει οτι αν έχουμε 2 αυτοκίνητα ένα Xenon κι ένα UHP με τελικές το Xenon 250 και το UHP 180, στην Αττική οδό που το όριο είναι 120 Kmh θα πάνε το ίδιο.
Η δεύτερη άποψη λέει οτι μπορεί και τα 2 να πηγαίνουν με 120 αλλά αλλιώς ταξιδεύει το ένα κι αλλιιώς το άλλο.
Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι οτι, πέραν της πολύ ενδιαφέρουσας συζήτησης, καμία πλευρά δεν θα πείσει την άλλη γιατί απλά δεν υπάρχει - εύκολος - τρόπος να αποδειχθεί.

Άρα;
Άρα ψάχνω μια Xenon που να ταιριάζει στον D-ILA. -bye-



Περιπου Μπαμπη.
Στο παραδειγμα σου απαξ και πανε με οποιον τροπο τα τουτου στα 120, τελος.
Στο συγκεκριμενο που μιλαμε παιζουν ρολο μονιμως και συνθετα, ολα τα προηγουμενα χιλιομετρα γιατι παραγουν χρωμα, και διαφορετικο μαλιστα.
 
Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

To διαφορετικο (αν ειναι ετσι οταν ρυθμιστει ΣΩΣΤΑ) δεν ειναι και το σωστο παντα ...


Οχι βεβαια.

...αλλα ζητησα παραπανω να μου καποιος που ξερει ποιο ειναι το σωστο και πως το μετραει και επικαλειτε το D65 , αλλα προφανως ειναι δυσκολο τελικα.
Το σιγουρο ειναι Γιαννη οτι επικαλουμαστε ευκολα το "λεγομενο σωστο"....
 
Χρηστο , αν δε ξερεις τι συμβαινει σε ολη την αλυσιδα παραγωγης-επεξεργασιας του υλικου προς θεαση , δεν μπορει ΚΑΝΕΝΑΣ να ειναι σιγουρος οτι αυτο που βλεπει ειναι το σωστο.

Εχω τη τυχη να μπορω (κυριως παλαιοτερα) να παρακολουθω λογω δουλειας, ολα τα σταδια μιας παραγωγης (ληψη σε ελεγχομενες συνθηκες σε στουντιο τηλεοπτικης παραγωγης - μονταζ και post production απο εμενα και εκπομπη απο το καναλι που δουλευω).

Σε πληροφορω οτι οσο κι αν προσπαθησα, το τελικο αποτελεσμα (αυτο που εβλεπε ο θεατης στην τηλεοραση - προβολεα) απειχε αρκετα απο αυτο που ειχε καταγραφει πρωτογενως !

Οσο κι αν σου φαινεται περιεργο, σε διαφορες δοκιμαστικες προβολες στο καναλι (ειχαμε 9 ιντσο barco, dlp και Σονυ sxrd) το πιο "σωστο" χρωμα ειχε ο DLP !!!

Ο sxrd πλησιαζε πολυ τα χρωματα του crt , αλλα δεν ηταν "κοντα" σε αυτο που επρεπε να ειναι.

Δεν λεω οτι αυτο αποτελει αποδειξη, ισως ουτε καν ενδειξη, απλα μεταφερω προσωπικη εμπειρια.

Να πω επισης και για την εκπληξη μου, οταν στη τελευταια παρουσιαση του Lumagen, ειδαμε ολοι μια εικονα ΠΟΛΥ διαφορετικη στον JVC , που δεν αρεσε σχεδον σε κανενα (και ας ηταν σωστα ρυθμισμενος).
 
Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

Χρηστο , αν δε ξερεις τι συμβαινει σε ολη την αλυσιδα παραγωγης-επεξεργασιας του υλικου προς θεαση , δεν μπορει ΚΑΝΕΝΑΣ να ειναι σιγουρος οτι αυτο που βλεπει ειναι το σωστο.

Εχω τη τυχη να μπορω (κυριως παλαιοτερα) να παρακολουθω λογω δουλειας, ολα τα σταδια μιας παραγωγης (ληψη σε ελεγχομενες συνθηκες σε στουντιο τηλεοπτικης παραγωγης - μονταζ και post production απο εμενα και εκπομπη απο το καναλι που δουλευω).

Σε πληροφορω οτι οσο κι αν προσπαθησα, το τελικο αποτελεσμα (αυτο που εβλεπε ο θεατης στην τηλεοραση - προβολεα) απειχε αρκετα απο αυτο που ειχε καταγραφει πρωτογενως !

Οσο κι αν σου φαινεται περιεργο, σε διαφορες δοκιμαστικες προβολες στο καναλι (ειχαμε 9 ιντσο barco, dlp και Σονυ sxrd) το πιο "σωστο" χρωμα ειχε ο DLP !!!

Ο sxrd πλησιαζε πολυ τα χρωματα του crt , αλλα δεν ηταν "κοντα" σε αυτο που επρεπε να ειναι.

Δεν λεω οτι αυτο αποτελει αποδειξη, ισως ουτε καν ενδειξη, απλα μεταφερω προσωπικη εμπειρια.

Να πω επισης και για την εκπληξη μου, οταν στη τελευταια παρουσιαση του Lumagen, ειδαμε ολοι μια εικονα ΠΟΛΥ διαφορετικη στον JVC , που δεν αρεσε σχεδον σε κανενα (και ας ηταν σωστα ρυθμισμενος).


Γιαννη συμφωνω με τα παραπανω που γραφεις, ειδικοτερα στο τελευταιο περι αρεσκειας του ντιλα με το λουματζεν. Το εχω πει και παλαιοτερα οτι το σωστο δεν "αρεσει".

Το θεμα μας ομως δεν ειναι αυτο και δεν κρινω το πως μεταφερετε το υλικο. Δεν με απασχολει στην τελικη. Για το τι θα φτασει σε μενα ειναι υπευθυνος ο σκηνοθετης η δεν ξερω ποιος αλλος.

Εγω οπου χρησιμοποιω τη λεξη "σωστο" αναφερομαι στα προτυπα προβολης. Τα πατερν και τις μετρησεις. Τι οφειλει ενα προβολικο να κανει βαση πρωτυπων.
Και αυτο ειναι που ρωτω και ξαναρωτω. Αν γνωριζει κανεις πως μετριουντε τα πρωτυπα και το D65 που λεμε και ξαναλεμε. Οχι το πως μεταφερετε το φιλμ στο BR. Αυτο ειναι εκτος θεματος.
 
Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

Οχι βεβαια.

...αλλα ζητησα παραπανω να μου καποιος που ξερει ποιο ειναι το σωστο και πως το μετραει και επικαλειτε το D65 , αλλα προφανως ειναι δυσκολο τελικα.
Το σιγουρο ειναι Γιαννη οτι επικαλουμαστε ευκολα το "λεγομενο σωστο"....
Xρησταρα εαν θελεις ακριβεια κατα d65 ξεχνατο......
Αυτες τις παπ@$!$@!$!$ες που ακουω συνεχεια οτι ειμαι ρυθμιζμενος κατα d65και ο προβολεας μου παιζει τελεια ειναι -bye-τισματα

Με φερνεις σε δυσκολη θεση για να απαντησω......θα εχω :argue:

Παντως το σχεδιαγραμα θελει δουλιτσα μιας και το d65 ειναι λιγο πανω απο αυτο που πρεπει να ειναι.......να μην πω και την κακια μου...χεχεχεχε!!!!
 

Attachments

  • 07-01-06-light-source-D65.jpg
    07-01-06-light-source-D65.jpg
    31.2 KB · Views: 4
Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

Εγω δεν καταλαβαινω τι ρωτας ...
Ποιος εθεσε τα στανταρτ (d65 klp) ?
Η με ποια οργανα μετριουνται και με τι ακριβεια ?


Πρωτα τι σημαινει το D65 και μετα το πως μετριεται.
Ελπιζω τωρα να εγινα κατανοητος.
 
Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

Οσο κι αν σου φαινεται περιεργο, σε διαφορες δοκιμαστικες προβολες στο καναλι (ειχαμε 9 ιντσο barco, dlp και Σονυ sxrd) το πιο "σωστο" χρωμα ειχε ο DLP !!!

Γιαννη οι dlp απλως εχουν αλλοι μεταφορα εικονας στον θεατη λογο ansi contrast και δεινουν ποιο "φυσικη" απεικονιση ετσι οπως θελουμε να βλεπουμε μια εικονα.
 
Συμφωνω κι επαυξανω Κωστα !!!

Αν ειχαν και το μαυρο του jvc χωρις rainbow ...-bye-

Mην ξεχναμε πως το D65 einai πολλα χρονια προτυπο , και ειναι δυσκολο να ξεφυγουμε απο αυτο (οπως το DOS στους υπολογιστες ας πουμε.. ή τα 24 καρε - ακομη ? - του κινηματογραφου).
 
Last edited:
Λοιπόν, αν κατάλαβα καλά υπάρχουν 2 απόψεις.
Η πρώτη λέει οτι αν έχουμε 2 αυτοκίνητα ένα Xenon κι ένα UHP με τελικές το Xenon 250 και το UHP 180, στην Αττική οδό που το όριο είναι 120 Kmh θα πάνε το ίδιο.
Η δεύτερη άποψη λέει οτι μπορεί και τα 2 να πηγαίνουν με 120 αλλά αλλιώς ταξιδεύει το ένα κι αλλιιώς το άλλο.
Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι οτι, πέραν της πολύ ενδιαφέρουσας συζήτησης, καμία πλευρά δεν θα πείσει την άλλη γιατί απλά δεν υπάρχει - εύκολος - τρόπος να αποδειχθεί.

Άρα;
Άρα ψάχνω μια Xenon που να ταιριάζει στον D-ILA. -bye-

Δεν μου λες κατι ρε Μπαμπινο σαν ποιο:grandpa:
Αφου ολοι(σχεδον) βλεπουν την διαφορα μεταξυ xenon-uhp γιατι ψαχνονται σε κατι που το τελικο αποτελεσμα ηταν εμφανες απο την αρχη....?
 
Χρηστο , αν δε ξερεις τι συμβαινει σε ολη την αλυσιδα παραγωγης-επεξεργασιας του υλικου προς θεαση , δεν μπορει ΚΑΝΕΝΑΣ να ειναι σιγουρος οτι αυτο που βλεπει ειναι το σωστο.

Εχω τη τυχη να μπορω (κυριως παλαιοτερα) να παρακολουθω λογω δουλειας, ολα τα σταδια μιας παραγωγης (ληψη σε ελεγχομενες συνθηκες σε στουντιο τηλεοπτικης παραγωγης - μονταζ και post production απο εμενα και εκπομπη απο το καναλι που δουλευω).

Σε πληροφορω οτι οσο κι αν προσπαθησα, το τελικο αποτελεσμα (αυτο που εβλεπε ο θεατης στην τηλεοραση - προβολεα) απειχε αρκετα απο αυτο που ειχε καταγραφει πρωτογενως !

Οσο κι αν σου φαινεται περιεργο, σε διαφορες δοκιμαστικες προβολες στο καναλι (ειχαμε 9 ιντσο barco, dlp και Σονυ sxrd) το πιο "σωστο" χρωμα ειχε ο DLP !!!

Ο sxrd πλησιαζε πολυ τα χρωματα του crt , αλλα δεν ηταν "κοντα" σε αυτο που επρεπε να ειναι.

Δεν λεω οτι αυτο αποτελει αποδειξη, ισως ουτε καν ενδειξη, απλα μεταφερω προσωπικη εμπειρια.

Να πω επισης και για την εκπληξη μου, οταν στη τελευταια παρουσιαση του Lumagen, ειδαμε ολοι μια εικονα ΠΟΛΥ διαφορετικη στον JVC , που δεν αρεσε σχεδον σε κανενα (και ας ηταν σωστα ρυθμισμενος).


Γι'αυτο που υπογραμμισα με μπολντ Γιαννη αν θυμασαι ηταν το καιριο σημειο που σας τονισα στην τελευταια μας συγκεντρωση.

Επειδη εγω ακομα συμμετεχω ενεργα στην παραγωγη ταινιων για ολες τις χρησεις πολλες φορες οταν ειμαστε στην διαδικασια του color correction μας φαινεται απιστευτο το οτι ,στο τελικο αποτελεσμα στον αερα της tv η εικονα που βλεπουμε ειναι πιο κοντα σε μια ποταπη τηλεοραση που βρισκεται διπλα μας παρα στο μονιτορ αναφορας που κανουμε την δουλεια μας και τις διορθωσεις μας.

Αυτο βεβαια δεν αλλαζει τον τροπο δουλειας μας αλλα το αναφερω για να δειτε ποσοι παραγοντες μπορει να επηρεασουν την εικονα που δημιουργουμε απο το πρωτο σταδιο μεχρι την προβολη της.

Οποτε οποιοδηποτε σχολιο περι του τι βλεπουμε σε σχεση με το πρωταρχικο αφηστε το δεν εχει κανενα νοημα.
 
Απάντηση: Re: Xenon vs Uhp Part II

Συμφωνω κι επαυξανω Κωστα !!!

Αν ειχαν και το μαυρο του jvc χωρις rainbow ...-bye-

Mην ξεχναμε πως το D65 einai πολλα χρονια προτυπο , και ειναι δυσκολο να ξεφυγουμε απο αυτο (οπως το DOS στους υπολογιστες ας πουμε.. ή τα 24 καρε - ακομη ? - του κινηματογραφου).

Εαν φτασει το επιπεδο μαυρου 95%+ και εχουμε και το αντιστιχο ansi....γιατι εκει ειναι ολη η ιστορια και οχι ποιος εχει καλο on/off η μονο καλο ansi.....τοτε θα μιλαμε για μια καλη απεικονιση....και ας ειναι το χρωμα λιγο πισω μιας και ειναι πολυ ποιο δυσκολο....εως ακατορθωτο θα ελεγα...
Με τις xenon προσωπικα κατι παιζει...
Τωρα το d65 καλο ειναι......ειναι κοντα σε αυτο που πρεπει περιπου(λιγο παραπανω)απο το ιδανικο(για μενα)
Το θεμα ειναι οτι ακομα δεν παιζει κανενας προβολεας d65 ......!!!!!!
 
Δεν μου λες κατι ρε Μπαμπινο σαν ποιο:grandpa:
Αφου ολοι(σχεδον) βλεπουν την διαφορα μεταξυ xenon-uhp γιατι ψαχνονται σε κατι που το τελικο αποτελεσμα ηταν εμφανες απο την αρχη....?

Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι συζηταμε τοση ωρα...
Αλλο το αν υπαρχουν φασματικες διαφορες μεταξυ των λαμπων και αλλο αν αυτες επιδρουν στο τελικο αποτελεσμα που βλεπουμε στο πανι υπο το συγκεκριμενο (περιορισμενο) χρωματικό προτυπο που οφειλουμε να ακολουθουμε οταν βλεπουμε πχ HD υλικο (rec. 709).