XTAR D06 820 Lumen CREE XM-L U2 LED Diving Flashlight

εγω δεν μπορω να καταλαβω το γιατι ζητα αποστολη του Λεντ...Λες και ειναι ευκολο πραγμα η αντικατασταση του 9απο καποιον που δεν το εχει ξανακανει).
Μηπως το εκανε για να αποκλεισει το dispute?

Ελα ντε.Δεν ειναι υποχρεωμενος ο αγοραστης να ξερει να κανει την αντικατασταση.
Για μενα πρεπει να κανει dispute να ζητησει τα λεφτα πισω και εαν απαιτηθει να στειλει το φακο πισω συστημενο και να βαλει στο claim και τα λεφτα απο τα ταχυδρομικα.
 
Εκανα dispute στο Paypal ζητωντας αντικατασταση η επιστροφη χρηματων,μου απαντησε το παρακατω,τα ταχυδρομικα να του στειλω πισω των φακο ειναι γυρω στα 8 ευρω να ζητησω να μου τα στειλη?

please return the flashlight for a fully refund or replacement.
 
Δες πρωτα τι γραφει στην σελιδα του ο πωλητης αναφορικα με τις επιστροφες. Καποιοι γραφουν οτι τα ταχυδρομικα της επιστροφης τα επιβαρυνεται ο πελατης. Αλλοι δεν γραφουν τιποτα.
 
[TABLE="class: rpTbl"]
[TR]
[TH="width: 33%"] After receiving the item, contact seller within
[/TH]
[TH="width: 33%"] Refund will be given as
[/TH]
[TH="width: 33%"] Return shipping


[/TH]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: rpTbl"]
[TR]
[TD="class: rpTblColm, width: 33%"] 14 days
[/TD]
[TD="class: rpTblColm, width: 33%"] Money back
[/TD]
[TD="class: rpTblColm, width: 33%"] Buyer pays return shipping

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Return policy details

Fully refund will be made upon the receipt of the return products.
 
Last edited:
Ας γράφει ότι θέλει ο πωλητής για την επιστροφή, αυτός πρέπει να πληρώσει τα μεταφορικά από την στιγμή που είναι ελαττωματικό το προιόν.

Αν δεν το ήθελες για τον α β λόγο και τον επέστρεφες θα πλήρωνες εσύ να μεταφορικά.

Το paypal θα σε δικαιώσει αν ανοίξεις case.

Μου είχε έρθει προιόν ελαττωματικό που ο πωλητής δεν δεχόταν επιστροφές.
Του είπα ότι ήταν ελαττωματικό και μου είπε να του το επιστρέψω πληρώνοντας εγώ την επιστροφή, του εξήγησα ότι ήταν δικό του το λάθος και όχι δικό μου και ότι θα ανοίξω case στο paypal και ως θαύματος ήρθε με τα νερά μου και πλήρωσε τα πάντα.
 
Ετσι ειναι.Βαλτου και ενα negative feedback εντω μεταξυ το οποιο θα του το βγαλεις εαν και εφοσον εισαι απολυτως ικανοποιημενος απο την εκβαση και ΠΡΩΤΑ παρεις τα λεφτα σου πισω.
 
Εδω ειναι προσωπικη σου αποφαση, περαν απο τι λεει ο καθενας. Γιαυτο δεν απανταει κανεις.

Εγω θα του εστελνα το led (το pill) για να μου στειλει αλλο. Η ακομα και τον φακο και ας πληρωνα τα 8 ευρω για να μου στειλει αλλον. Αυτα τα πραγματα συμβαινουν, δυστυχως.

Το claim θα το κρατουσα για κατι σοβαροτερο (και ακριβοτερο) που να αξιζε τον κοπο, για καποια αλλη περιπτωση αργοτερα στο μελλον.
 
Last edited:
Γιατι Χιωτη υπαρχει περιορισμος στα claim;
Ενταξει δεν ειπαμε να γινεται και για ψυλλου πηδημα αλλα εαν απαιτειται γιατι οχι απο τη στιγμη που δεν υπαρχει περιορισμος και οι Κινεζοι ειναι μιλιούνια εκει εξω;
 
Δεν υπαρχει περιορισμος στα claim και μπορεις ανετα να κανεις claim ακομα και για ψυλλου πηδημα. Ειναι προσωπικη αποφαση.

Εαν δω οτι υπαρχει δολος απο πλευρας του πωλητη θα κινηθω αναλογως, ισως και για ψυλλου πηδημα.
Διαφορετικα θα κανω οτι χρειαζεται για να λυθει το θεμα οσο το δυνατον καλυτερα για μενα. Το καλυτερα δεν σημαινει παντα και οικονομικοτερα.
 
Να προχωρησω σε claim και οτι γινει?
Η ερώτησή σου εχει απαντηθεί και ξαναρωτας το ιδιο. Το claim θα το φοβόμουν μόνο αν ήξερα ότι εχω αδικο. Διαφορετικά ειναι πολύ απλά τα πραγματα. Ανοιγεις dispute και όταν διορθωθεί το προβλημα το κλείνεις και ολα καλά και για εσένα και για τον πωλητή. Πιο απλό δε γινεται. Η απόφαση είναι δικιά σου.
 
Ίσως το να σου στείλει το led μόνο είναι μια λύση (το είπε κάποια στιγμή ο Χιώτης).
Πρότεινε το στον πωλητή χωρίς να του στείλεις τίποτα πίσω μήπως και γλυτώσεις τα μεταφορικά.
Άφησε ανοιχτο το case μέχρι να δουλεύει ο φακός.