Xtrend ET5000 και απαράδεκτο service...

lakis_creta

New member
5 January 2013
5
καλησπερα χρονια πολλα και καλως σας βρηκα!!!! θα μπω κατευθειαν στο διαταυτα...πριν περιπου 18 μηνες αγορασα τον xtrend 5000 ενω ολα δουλευαν αψογα πανω στον χρονο ακριβως παρουσιαστηκε προβλημα με τον bootloader επικοινωνησα με το καταστημα που αγοραστηκε και μου επισημανε οτι πρεπει να δωθει στον αντιπροσωπο για service ολα καλα ως εδω...αλλα ακομα δεκτη δεν εχω παρει στα χερια μου... μιλωντας με τον μεταπωλητη περιπου 4 μερες πριν μου ειπε οτι εχει δωθει απο την πρωτη βδομαδα που τον παρελαβε στον αντιπροσωπο εδω να επισημανω οτι το καταστημα που αγοραστηκε απο την πρωτη μερα ηταν στο πλαι μου αντικαθιστοντας τον δεκτη μου με εναν προσωρινο για να κανω την δουλεια μου...anyway μιλωντας τωρα με τον αντιπροσωπο ο οποιος πλεον βρισκεται εκτος ελλαδας μου ειπε οτι δεν ειναι αντιπροσωπος και απλα μεταπουλα τα συγκεκριμενα μηχανηματα βεβαια αν ανοιξει καποιος το digitaltv στην παρουσιαση του 5000 σαν αντιπροσωπος παρουσιαζεται η συγκεκριμενη εταιρια...επισης μου ανεφερε οτι υπαρχουν δεκτες που εχουν δωθει απο τον ιουνιο και ακομα δεν εχουν επισκευαστει και δεν μπορει να κανει τιποτα γιαυτο και τα φορτωνει στην xtrend...μονο λεει αν αγοραστηκε το μηχανημα τον αυγουστο του 2012 να μουν τον αντικαταστησει με καποιον παρομοιο ιδιας αξιας βεβαια εβαλα τα γελια γιατι του ειχα ηδη αναφερει οτι ο δεκτης εχει αγοραστει πριν περιπου 1.5 χρονο το θεμα ειναι οτι πλεον δεν ξερω τι να κανω....
 
καλημερα παιδια....δεν εχει βρεθει κανεις σας σε αναλογη θεση να μου πει πως διαχειριστηκε την ολη κατασταση?
 
Δηλαδή αυτή τη στιγμή ο δέκτης σου ειναι στo εξωτερικό; Η εταιρεία που εισάγει τους δέκτες είχε διεύθυνση στη Κατερίνη. Ο αντιπρόσωπος σου είπε πως έφυγε από εκεί και μεταφέρθηκε στο εξωτερικό; Με λίγα λόγια σου είπε πως αν για κάποιο λόγο χαλάσει ένας Xtrend δεν υπάρχει τεχνική υποστήριξη και αναγκαστικά αγοράζεις νέο δέκτη;

Αν δεν βρεις άκρη με τον αντιπρόσωπο θα πρέπει να απευθυνθείς στο Συνήγορο του καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr) και σε κάποιο ινστιτούτο καταναλωτών για συμβουλευτική υποστήριξη. Απο το όνομα σου καταλαβαίνω ότι είσαι από τη Κρήτη και αγόρασες το δέκτη από εκεί. Υπάρχει το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κρήτης (www.inkakritis.gr). Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους και να ζητήσεις τη βοήθεια τους.
 
Εγω θυμαμαι παντως οτι ο δεκτης εχει 2 χρονια εγγυηση

Και για να συμπληρωσω, υπευθυνος απεναντι στον αγοραστη ειναι η εταιρεια απο οπου τον αγορασες.
Τωρα αν εχει προβλημα ο αντιπροσωπος, αυτο θα επρεπε να αποσχολησει την εταιρεια απο οπου τον αγορασες και οχι εσενα.
 
Last edited:
Τις προάλλες αγορασα έναν xtrend 6500 με τον οποιο είχα πρόβλημα στη λήψη κι απευθύνθηκα στο κατάστημα απο όπου τον είχα αγοράσει (θεσσαλονίκη). Ο μαγαζάτορας μου είπε ακριβώς τα ίδια, ότι πελάτες του που είχαν αγοράσει τον 5000 κι αντιμετώπισαν προβλήματα στάλθηκαν οι δεκτες στον αντιπρόσωπο στην Κατερίνη και περιμένουν 5 μήνες για να τους έρθουν πίσω!!! Ευτυχώς στη δικη μου περίπτωση τελικά δεν έφταιγε ο δεκτης οπότε ηρέμησα αλλα τρέμω στην ιδέα να εμφανίσει πρόβλημα στο μέλλον
 
Πάντως, όταν πριν δυο χρόνια είχα αγοράσει εναν ET5000 από γνωστό μαγαζί της Αθήνας και μετά από δυο μέρες μου παρουσίασε παρόμοιο πρόβλημα, τα παιδιά μου τον έστειλαν δωρεάν στη Βόρεια Ελλάδα για επισκευή και τελικά τον αντικατέστησαν χωρίς να πληρώσω τίποτα. Βέβαια αυτο έγινε πριν πολύ καιρό, αλλά ήθελα να επισημάνω ότι τελικά αυτό το πρόβλημα είναι συχνό στο συγκεκριμένο δέκτη. Ούτως ή άλλως, ο δέκτης έχει δυο χρόνια εγγύηση και θα πρέπει ο πωλητής (γιατί αυτός είναι ο ουσιαστικός εγγυητής απέναντί σου) να αναλάβει τις ευθύνες του.
 
Αν μιλάμε για το ίδιο κατάστημα στην Κατερίνη, τελευταία έκανε φίλος μια αγορά και το τιμολόγιο ήταν στα Βουλγάρικα και ως έδρα εταιρίας εμφανιζόταν η Βουλγαρία.
 
το καταστημα (elight.gr) δεν μπορω να πω οτι φερει μεριδιο ευθυνης εχω πολυ καλη επικοινωνια και εξυπηρετηση με τον μανωλη...ψωνιζω χρονια απο εκει απο την πρωτη στιγμη ηταν κοντα μου και ειλικρινης διωτι σε αναλογη περιπτωση με ενα edision mini ip οπου παρουσιασε προβλημα στο tuner μετα απο 1 χρονο η αντικατασταση του δεκτη ητανε αμμεση...το θεμα ειναι με τις αντιπροσωπειες κατα ποσο ειναι αξιοπιστες και εχουν δυνατοτητα να αντιμετωπισουν προβληματα παντως ηδη εχω βαλει δικηγορο και μου ειπε οτι την τελικη ευθυνη την εχει ο αντιπροσωπος και λογο του οτι πλεον ειναι στο εξωτερικο υπαρχει θεμα και ισως να μη με συμφερει να μπω σε αυτην την διαδικασια....
 
Μαλλον πρεπει να βρεις αλλο δικηγορο.

Την ευθυνη απεναντι σου την εχει ο πωλητης. Γιατι απο αυτον ψωνισες και εχεις επισυναψει με την αγορα σου μια "συμβαση" ας το πουμε.

Την ευθυνη απεναντι του πωλητη την εχει ο αντιπροσωπος. Γιατι απο αυτον ψωνισε ο πωλητης.

Την μανουρα με τον αντιπροσωπο πρεπει - και εχει την ευθυνη να το κανει - ο πωλητης και οχι εσυ.
 
σημερα θα ξανα ενοχλησω το καταστημα μπας και βγαλω καμια ακρη γιατι εχω κουζουλανει........
 
Last edited:
Βάσει νόμου, υπεύθυνος για να καλύψει τον πελάτη είναι το κατάστημα.
Αν όμως το κατάστημα δεν το καλύπτει ο αντιπρόσωπος, δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση.
Αν το κατάστημα έχει πουλήσει πχ 100 δέκτες, πως θα καλύψει τους πελάτες για κάτι που δεν φταίει? Θα μπει μέσα.
Φυσικά όμως, οι πελάτες δεν έχουν την παραμικρή ευθύνη και πρέπει να καλυφθούν οπωσδήποτε.

"Εμένα" δεν με ενδιαφέρει καθόλου που ο αντιπρόσωπος έφυγε εξωτερικό. Δικό του θέμα.
Είτε έφυγε όμως είτε όχι, και πάλι πρέπει να καλύψει τους δέκτες που εισήγαγε.

μιλωντας τωρα με τον αντιπροσωπο ο οποιος πλεον βρισκεται εκτος ελλαδας μου ειπε οτι δεν ειναι αντιπροσωπος και απλα μεταπουλα τα συγκεκριμενα μηχανηματα βεβαια αν ανοιξει καποιος το digitaltv στην παρουσιαση του 5000 σαν αντιπροσωπος παρουσιαζεται η συγκεκριμενη εταιρια...
Από την στιγμή που ήταν αυτός ο αντιπρόσωπος και τώρα αν είπε αυτά και κάνει τον χαζό... θέλει γερό κράξιμο.

Και εγώ έχω αγοράσει από το Elight και δύο φορές που χρειάστηκα κάλυψη σε δέκτες, καλύφθηκα άμεσα!
 
Last edited:
Δεν έχω Xtrend , αρκετά παλιά όταν πήγα να κάνω έρευνα αγοράς , στο συγκεκριμένο κατάστημα στη Κατερίνη ,έτυχα απαράδεκτης συμπεριφοράς .
Είχα ανοίξε τότε και νήματα , γράφοντας για αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά .

Φίλος αγόρασε πρόσφατα από το συγκεκριμένο κατάστημα και πράγματι τα πράγματα που παρήγγειλε ήρθαν από Βουλγαρία .