Δεν υπάρχει link με σχέδια, μια πολύ απλή κατασκευή είναι με ελάχιστο κόστος.
Το πιο σπουδαίο είναι η στεγανοποίηση, να μπιρεί να αντέξει τα 4 bar της πίεσης χωρίς να χάνει τον αέρα. Πολλοί λένε βέβαια οτι δεν χρειάζονται τα 4 bar, κάνει δουλειά και με τα μισά. Εγώ στα 4 τη δουλεύω.
Τα υλικά τα βλέπεις στη φωτογραφία, ένα μανόμετρο, δύο βανάκια κι ένα σταυρό χρειάζεσαι. Αυτό είναι το πολύ απλό κομμάτι.
Εγώ πιο πολύ ασχολήθηκα με τη στεγανοποίηση γιατι οι χύτρες πάνω από 2-2,5 bar αρχίζουν και χάνουν αέρα. Μάλλον για ασφάλεια.
Χρειάστηκε να κλείσω τις δύο πλαϊνές τρύπες που έχει με ασημοκόλληση και να ενισχύσω το λάστιχο εσωτερικά με αυτοκόλλητη ταινία διπλής όψης εσωτερικά.
Η κατασκευή είναι πολύ απλή και σε όλες τις χύτρες ίδια. Η στεγανοποίηση διαφέρει ανάλογα με τη χύτρα.
Να κοιτάξεις να βρείς κάποια μεγαλούτσικη και, κυρίως, βαθειά, για να χωράνε τα πιο μεγάλα κομμάτια που θα δουλεύεις.
Οποιαδήποτε λεπτομέρεια χρειαστείς εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.
Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα πάρα πολύ καλό, τέλειο θα έλεγα. Δες και το αποτέλεσμα στις φωτογραφίες σε μια κατασκευή με αρκετά μεγάλο βάθος.
Υ.Γ. Στις διάφορες δοκιμές που κάνω δοκίμασα και συνδυασμό των δύο τρόπων (vacuum & pressure pot). Το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περίμενα, μάλλον χειρότερο θα το έλεγα. Μου άφησε κάποιες ελάχιστες μικρές φυσαλλίδες στον πάτο αλλά αυτό ίσως να οφείλεται και στο γεγονός οτι άργησα με την όλη διαδικασία και η ρυτίνη άρχισε να μελώνει και ήταν δύσκολο να ανέβουν στην επιφάνεια.
Αυτά όμως θα τα δούμε εν καιρώ και στην κατηγορία του υγρού γυαλιού που είναι και η σωστή τους θέση.
Μια τελευταία προσθήκη για την χύτρα.
Για μεγαλύτερη σιγουρια και ασφάλεια θα κολλήσω περιμετρικά με ασημοκόλληση και 4 καταβάτες σαν αυτόν. Ρυθμιζόμενους.
Το πιο σπουδαίο είναι η στεγανοποίηση, να μπιρεί να αντέξει τα 4 bar της πίεσης χωρίς να χάνει τον αέρα. Πολλοί λένε βέβαια οτι δεν χρειάζονται τα 4 bar, κάνει δουλειά και με τα μισά. Εγώ στα 4 τη δουλεύω.
Τα υλικά τα βλέπεις στη φωτογραφία, ένα μανόμετρο, δύο βανάκια κι ένα σταυρό χρειάζεσαι. Αυτό είναι το πολύ απλό κομμάτι.
Εγώ πιο πολύ ασχολήθηκα με τη στεγανοποίηση γιατι οι χύτρες πάνω από 2-2,5 bar αρχίζουν και χάνουν αέρα. Μάλλον για ασφάλεια.
Χρειάστηκε να κλείσω τις δύο πλαϊνές τρύπες που έχει με ασημοκόλληση και να ενισχύσω το λάστιχο εσωτερικά με αυτοκόλλητη ταινία διπλής όψης εσωτερικά.
Η κατασκευή είναι πολύ απλή και σε όλες τις χύτρες ίδια. Η στεγανοποίηση διαφέρει ανάλογα με τη χύτρα.
Να κοιτάξεις να βρείς κάποια μεγαλούτσικη και, κυρίως, βαθειά, για να χωράνε τα πιο μεγάλα κομμάτια που θα δουλεύεις.
Οποιαδήποτε λεπτομέρεια χρειαστείς εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.
Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα πάρα πολύ καλό, τέλειο θα έλεγα. Δες και το αποτέλεσμα στις φωτογραφίες σε μια κατασκευή με αρκετά μεγάλο βάθος.
Υ.Γ. Στις διάφορες δοκιμές που κάνω δοκίμασα και συνδυασμό των δύο τρόπων (vacuum & pressure pot). Το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περίμενα, μάλλον χειρότερο θα το έλεγα. Μου άφησε κάποιες ελάχιστες μικρές φυσαλλίδες στον πάτο αλλά αυτό ίσως να οφείλεται και στο γεγονός οτι άργησα με την όλη διαδικασία και η ρυτίνη άρχισε να μελώνει και ήταν δύσκολο να ανέβουν στην επιφάνεια.
Αυτά όμως θα τα δούμε εν καιρώ και στην κατηγορία του υγρού γυαλιού που είναι και η σωστή τους θέση.
Μια τελευταία προσθήκη για την χύτρα.
Για μεγαλύτερη σιγουρια και ασφάλεια θα κολλήσω περιμετρικά με ασημοκόλληση και 4 καταβάτες σαν αυτόν. Ρυθμιζόμενους.
Attachments
Last edited by a moderator:

