Yamaha 3000 series (2013)

Ναι αλλά μπορεί να έχει μεγαλύτερη ικανότητα παροχής ρεύματος και να οδηγεί έτσι πιο δύσκολα φορτία.

Αυτή είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος σχετικά με το τι σημαίνει δύσκολο φορτίο.

Αν κατεβαίνει στα 2-3 Ohm, με +/- 50 μοίρες, ναι είναι δύσκολο φορτίο.

Αλλά δύσκολο φορτίο είναι και ένα αναίσθητο ηχείο των 81dB με 6 Ohm ελάχιστη αντίσταση.

Τα 120 W στα 6 Ohm δεν φτάνουν ούτε για στραγάλια.

Υπάρχει πάντα λόγος?



Κάνω quote από stereophile.com για έναν ολιγόβαττο (30Watt) ενισχυτή (δεν μας νοιάζει ποιός)....


Ναι, υπάρχει σχεδόν πάντα λόγος, εκτός αν ακούς με ηχεία των 100db, σε σχετικά χαμηλές εντάσεις.


Dynamic power

a12_dynamics.gif


Music is capable of a 60dB (1,000,000:1) dynamic range. The transients in music are very small in energy but are approx 20dB above the RMS music level. The average RMS power of fully dynamic music can not go above -20dB of the amplifiers full power capacity without the transients clipping the rail supplies. 20dB is 100:1 so therefore a 100 Watt amplifier should not be driven above 1 Watt of RMS music level (over approx 1 minute of time) to avoid transients being driven into rail clipping. A 100 Watt amplifier can only be used at an average of 1 Watt with fully dynamic music. For this reason amplifiers less than 60 Watts should not be considered as audiophile status, but unfortunately many are.
Music compression

a12_compression.gif


The modern digital recording trend is to dynamically compress music in an attempt to remove all the dynamic range which includes transients. Dynamic compression allows music to be played at higher power without transient clipping. However excessive dynamic compression imposes extreme inter-modulation distortion. Voices and instruments are squashed and mangled together, rendering articulation of voices and instruments so removed from sounding natural that it is often difficult to recognise. The largest problem of this irresponsible recording behaviour in pop recordings, TV programs and films is that it makes it difficult to understand the words being sung or dialogue spoken. The inter-modulation distortion including the removal of articulation caused by dynamically compressing music is so great (approx 30% distortion), that audiophiles and professional sound installers pretending to be concerned about inaudible time alignment differences of speaker driver components on a baffle board is delusion to say the least.

Also dynamic compressed music is already so distorted by the dynamic compression in the recording process that it can be driven into supply rail clipping without being audibly noticed in comparison to the distortion created by dynamic compression. The maximum level an amplifier can be driven with dynamically compressed music before the added distortion caused by clipping into the rail supplies becomes objectionable, is 1/3 of the equivalent energy of a sine wave at full power. Worse still, in most live concerts the music is further compressed so the average RMS power can be taken close to 1/2 full power of the amplifiers capacity. In this condition many professional high power amplifiers will shut down from overheating.

http://lenardaudio.com/education/12_amps_5.html
 
Αυτή είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος σχετικά με το τι σημαίνει δύσκολο φορτίο.

Αν κατεβαίνει στα 2-3 Ohm, με +/- 50 μοίρες, ναι είναι δύσκολο φορτίο.

Αλλά δύσκολο φορτίο είναι και ένα αναίσθητο ηχείο των 81dB με 6 Ohm ελάχιστη αντίσταση.

Τα 120 W στα 6 Ohm δεν φτάνουν ούτε για στραγάλια.




Ναι, υπάρχει σχεδόν πάντα λόγος, εκτός αν ακούς με ηχεία των 100db, σε σχετικά χαμηλές εντάσεις.




http://lenardaudio.com/education/12_amps_5.html

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Δε διαφωνώ αλλά θεωρώ ακραίο το παράδειγμα που φερνεις στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δε νομίζω ότι θα αγόραζε κάποιος αυτόν τον ενισχυτή για να οδηγεί ηχείο που κατεβαίνει στα 2-3 Ohms και δη σε χώρο >30m^2. Με ηχεία προδιαγραφών σαν αυτά που αναφέρεις πας κατευθείαν σε ζεύγος προ-τελικού.

Εμένα μου αρέσουν οπτικά σαν συσκευές Αν και δεν τις έχω ακούσει φαίνονται πολλά υποσχόμενες και σίγουρα θα κάνουν ευτυχή τον όποιο ιδιοκτήτη τους.
 
Και αυτοί οι γιαπωνέζοι, με το σταγονόμετρο τα δίνουν τα watt. +10W από τον Α-S2000. Δεν έχουν μάθει τίποτα από τους αμερικάνους.

Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα εγώ!!
 
Κρίμα που δεν βγάζουν και τελικό στην συγκεκριμένη σειρά. Ούτε στην προηγούμενη είχαν.
 
Κρίμα που δεν βγάζουν και τελικό στην συγκεκριμένη σειρά. Ούτε στην προηγούμενη είχαν.

Μπορεί στο μέλλον να βγάλουν. Αν δεν κάνω λάθος το τελευταίο σετ προ-τελικού πρέπει να ήταν οι cx 1000 & mx 1000 κάπου το 1989.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Yamaha 3000 series (2013)

Όντως πάντως είναι πολύ όμορφα....

Αυτή είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος σχετικά με το τι σημαίνει δύσκολο φορτίο.

Αν κατεβαίνει στα 2-3 Ohm, με +/- 50 μοίρες, ναι είναι δύσκολο φορτίο.

Αλλά δύσκολο φορτίο είναι και ένα αναίσθητο ηχείο των 81dB με 6 Ohm ελάχιστη αντίσταση.

Τα 120 W στα 6 Ohm δεν φτάνουν ούτε για στραγάλια.




Ναι, υπάρχει σχεδόν πάντα λόγος, εκτός αν ακούς με ηχεία των 100db, σε σχετικά χαμηλές εντάσεις.




http://lenardaudio.com/education/12_amps_5.html

ΠΑΡΑ πολύ ενδιαφέρον αν και οφ τόπικ...
Δεν ανοίγεις ένα καινούργιο νήμα;
 
Μάλλον 3.900, είναι πιό κοντά στην πραγματικότητα.

Απο ότι θυμάμαι παίζουν γύρω στα τέσσερα χιλιάρικα. Με όλο τον σεβασμό στους χαλεπούς καιρούς και τους μιστούς πείνας στην πατρίδα μας παιδιά είναι τσάμπα σε αυτά τα χρήμματα..

Λίγο θάρρος θέλει να ξεπεράσει κανείς το Yamaha στην πρόσοψη και άλλα χαιεντιστικά φετίχ τα οποία μας έχουν διαποτίσει τις δύο προηγούμενες δεκαετίες, μιλάμε για κελεπούρια σε τιμές προσφοράς..
 
Re: Απάντηση: Re: Yamaha 3000 series (2013)

Όντως πάντως είναι πολύ όμορφα....



ΠΑΡΑ πολύ ενδιαφέρον αν και οφ τόπικ...
Δεν ανοίγεις ένα καινούργιο νήμα;


+1 Αρχίσανε πάλι οι τάσεις ξεχειλώματος, να δείς που σε λίγο θα αναλύουμε (στην καλύτερη περίπτωση) τα περι οδήγησης, βάτ κλπ..
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Yamaha 3000 series (2013)

+1 Αρχίσανε πάλι οι τάσεις ξεχειλώματος, να δείς που σε λίγο θα αναλύουμε (στην καλύτερη περίπτωση) τα περι οδήγησης, βάτ κλπ..

Και λίγα λες..
 
Στα τέσσερα, δύσκολα. Ειδικά αν και η πηγή είναι στα τέσσερα... απλά δεν παίζει. Βέβαια αν μπει στα τέσσερα στο Νάκα και σιγά σιγά αρχίσει να ακολουθεί την πορεία του as2000 που σε ιντερνετομάγαζα τον είχα πετύχει και 30% κάτω το παιχνίδι θα αρχίσει για τον ενισχυτή. Αλήθεια ο Νάκας ανταλλαγές και τέτοια δέχεται?