Αγορές από καταστήματα του εξωτερικού (ΑMAZON κτλπ) - Εμπειρίες και συμβουλές

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Δε θελω τα λεφτα μου πισω, θελω τα ακουστικα!!! Στο amazon δλδ δε γινεται να το επιστρεψω και να μου στειλουν καινουρια χωρις να επιβαρυνθω??? Δεν τολμαω να βγαλω το μαξιλαρακι μην κανω καμια ζημια.

Γίνεται - επιλέγεις ''item defective or it doesn't work'' στέλνεις email και ζητάς αντικατάσταση.
Μην μπλέξεις με Νάκα σε αυτή την φάση που είσαι ούτε για αστείο.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Αυτό το κάνει από την αρχή?
Είναι σύνηθες να παρουσιάζονται τριξίματα με κάποια τριχούλα ή λοιπά σκουπιδάκια που να έχουν εισχωρήσει μέσα.
Aν μπορείς βγάλε το μαξιλαράκι και έλεγξε ότι η η περιοχή είναι καθαρή.

Για το amazon ή Νάκας είναι δικό σου θέμα. Αν το στείλεις πίσω στο amazon παίρνεις τα λεφτά σου πίσω χωρίς ερωτήσεις.
Με το Νάκα ίσως μπορούν στο ελέγξουν και επισκευάσουν (αν) έχει πρόβλημα και έτσι αποφεύγεις τα πακεταρίσματα και τις αποστολές στο εξωτερικό.

Οχι, δεν το εκανε απ´την αρχη. Τα μαξιλαρακια δεν ξερω πώς βγαινουν, αν καποιος ξερει καλο θα ηταν να μου πει, ή αν υπαρχει καποιο σχετικο βιντεο να δω. Παντως με ενα προσεκτικο στριψιμο δεξια-αριστερα στο μαξιλαρακι, ο συντονισμος σταματησε και το εγκεφαλικο αποφευχθηκε για την ωρα! Δεν ξερω αν λυθηκε μονιμα το θεμα, αλλα μαλλον δεν ειναι προβλημα στο μεγαφωνακι ε?? Τι λετε κι εσεις??? Πειτε λιγο τι γνωμη σας να ξερω αν πρεπει να κανω κατι με amazon.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131

:grinning-smiley-043

Με τα ακουστικα τι κανω ομως? Λογικα, ηταν θεμα πατηματος του μαξιλαρακιου και τωρα ολα καλα??? Να μην ασχοληθω αλλο? Ρωταω επιμονα γιατι αν ειναι να κανω κατι, μαλλον πρεπει να το κανω αμεσα.
 

argifot

New member
19 January 2009
29
Θεσσαλονίκη
Δεν είναι υποχρεωτικό να το κάνεις άμεσα. Έχεις 1 μήνα για να το επιστρέψεις. Δες καμιά εβδομάδα τι παίζει και αποφασίζεις. Δεν θυμάμαι εάν σου πληρώνουν και τα μεταφορικά εφόσον έχει πρόβλημα. Εμένα σε μια παραγγελία που είχα κάνει κάτι παπούτσια για τον μικρό και μου έστειλαν λάθος νούμερο, τους τα έστειλα πίσω και τους έστειλα την απόδειξη από την courier και μου την πλήρωσαν και αυτή.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
+1
Αφού θεωρείς ότι έφτιαξαν , άκουσε τα δώσε χρόνο και αν δεν
επαναληφθεί τότε OK , ειδάλλως πολύ εύκολα τα στέλνεις για αλλαγή.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Παιδες καμια φθηνη μεταφορικη για Αγγλια??? Μου δικαιολογουν μεταφορικα ως 8 λιρες, ενω με μια γρηγορη ματια στα ΕΛΤΑ το κοστος ειναι 25 ευρω...
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Η πιο φθηνή λύση είναι με τα ΕΛΤΑ , συστημένο και κάνεις λάθος στην τιμή. Για την ακρίβεια 1 κιλό για UK είναι 8.70 απλό και 11.20 συστημένο.
Προειδοποίηση - στα ΕΛΤΑ αυτές τις μέρες γίνεται της ....τάνας.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Η πιο φθηνή λύση είναι με τα ΕΛΤΑ , συστημένο και κάνεις λάθος στην τιμή. Για την ακρίβεια 1 κιλό για UK είναι 8.70 απλό και 11.20 συστημένο.
Προειδοποίηση - στα ΕΛΤΑ αυτές τις μέρες γίνεται της ....τάνας.

Για δεμα μιλαμε ε? 0,8 κιλα ειναι με τη συσκευασια και ζητανε αφου ειναι αξιας πανω απο 20 λιρες να εχω και tracking αριθμο. Οντως ειναι 8,70-11,20??? που το βλεπουμε αυτο? δωσε κανενα link. Εχω περιθωριο μεχρι 27/1, θα ηρεμησουν πιστευω τα ΕΛΤΑ ως τοτε.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Υπαρχει περιπτωση αυτοι να μην ακουν το προβλημα και να μην δικαιολογησουν το μεταφορικο κοστος της επιστροφης? Γραφουν : Affix the appropriate postage to your package. Please note that the return postage will be added to your refund if the return is a result of our error. Η αληθεια ειναι οτι τωρα ακουγετα σε σε ηχογραφησεις με πολυ δυνατα μπασσα σε εντασεις τεστ (πολυ ψηλες), αλλα πλεον ειναι και ψυχολογικο το θεμα if you know what i mean.
 
Last edited:

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Γιατί τελικά έχουν πρόβλημα;

Sorry δεν το ειδα πριν απαντησω. Η αληθεια ειναι οτι σε αρκετα ψηλες εντασεις με τουμπανο μπασο, υπαρχει ακουστος συντονισμος σαν τριξιμο. Αυτα ομως συμβαινουν σε δυσκολες για τα ακουστικα συνθηκες-οχι ακραιες ομως, απο τις οποιες το δεξι μεγαφωνακι δε νιωθει τιποτα... Πιστευω οτι υπαρχει προβλημα με το αριστερο, μικρο μεν, αισθητο και με ερωτηματικα για τη συνεχεια δε.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Λογικά θα το αλλάξουν.

Τεσπα ηδη ξεκινησα τη διαδικασια, θα μου τα στειλουν express (4/1ου) και θα ειναι εδω πριν στειλω τα πρωτα, αφου μου προτεινουν να χρησιμοποιησω για την επιστροφη τη συσκευασια των νεων. Εχει λιγη μανουρα η διαδικασια, αμα δεν την εχεις ξανακανει και μενει κι ενα ερωτηματικο για τα μεταφορικα (αυτο που εγραψα παραπανω the return postage will be added to your refund if the return is a result of our error ) Εχουν ατομα να κατσουν να τα τεσταρουν προσεκτικα(δε νομιζω) ή θα τα δουν πατ κιουτ και θα πουν οκ ειναι, κακως τα επιστρεφεις???
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Συνήθως γίνεται το αντίθετο , εμένα δεν μου κράτησαν ποτέ μεταφορικά επιστροφής παρόλο που έχω επιστρέψει αντικείμενα απλά επειδή δεν τα ήθελα.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
:happynewyearblue: Καλοτυχο να ειναι το 2018!!! Χρονια πολλα με Υγεια και χαρα!!!
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Καλη Χρονια και παλι!!! Λοιπον τα προβληματα με το amazon.co.uk συνεχιζονται... Τα ακουστικα που ειπαν οτι μου στελνουν ως replacement στις 28/12 ειναι ακομα στον αερα. Υποτιθεται οτι θα τα εστελναν express κι οτι θα παραλαμβανα 4/1ου, αλλα κανενα tracking number δεν ελεγε να φανει. Χθες πρωι λοιπον αφου τους ζορισα μου εστειλαν επιτελους tracking number με ημερομηνια παραδοσης 4/1ου κι εγω αρχισα να παρακολουθω την παραγγελια. Καθως ομως δεν εβλεπα καμια προοδο, επικοινωνησα με την UPS τηλεφωνικα. Εκει μου ειπαν οτι εκδοθηκε μια ετικετα tracking αλλα ποτε δεν κληθηκε η εταιρια να παραλαβει. Μου ειπαν επισης οτι η amazon μπορει να εκδιδει τετοιες ετικετες οσες θελει, ενω μπορει να μην εκτελεσει ΠΟΤΕ τις παραγγελιες. Η παραγγελια πια ειναι ομως δεσμευμενη και δεν μπορω ουτε να την ακυρωσω. Τι να κανω ρε παιδια, αυτοι μαλλον δε θελουν να αντικαταστησουν τα ακουστικα κι εγω ειμαι με τα χερια δεμενα, ασε που πρεπει να επιστρεψω και τα δικα μου σε λιγες μερες. Ειμαι εντελως στον αερα, με μια νεα παραγγελια που δε στελνουν-ουτε μπορω να την ακυρωσω αφου φαινεται οτι ειναι στο δρομο- κι απ´την αλλη πρεπει να στειλω κι αυτα που εχω παραλαβει. Παιζει δηλαδη να εχω πληρωσει τα ακουστικα και να μην εχω τιποτα στο τελος, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Υπομονή!
Το να χάσεις χρήματα δεν παίζει.
Ταλαιπωρία όμως παίζει.
Στείλε ξανά email και πες ότι έχεις αγανακτήσει και ότι θέλεις να ακυρώσεις τα
πάντα και να σου επιστραφούν τα χρήματα και ότι είσαι έτοιμος να διεκδικήσεις κάθε
νόμιμη αποζημίωση.
Πάντως τι να πω ρε Νώντα είσαι πολύ γκαντέμης , εγώ έχω κάνει ένα σωρό
συναλλαγές με το amazon σχεδόν κάθε τύπου και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.