Αγορές από καταστήματα του εξωτερικού (ΑMAZON κτλπ) - Εμπειρίες και συμβουλές

raindog

Established Member
22 June 2009
292
Πειραιάς
Re: Ιδεες-προτασεις για αγορα ενισχυτη+ακουστικα

Μιας και ή συζήτηση δεν έχει πια σχέση με τον τίτλο αλλά με το ...αμαζον, να γράψω κι εγώ ότι από τότε που το αμαζον έκοψε τα δωρεάν μεταφορικά παίρνω σχεδόν αποκλειστικά με το express delivery. Για μεγάλες παραγγελίες τύπου 100 ευρώ τα 4-5 ευρω παραπάνω δεν κάνουν μεγάλη διαφορά και πάντα έρχεται στην ώρα του σε 2-3 εργάσιμες. Το economy νομιζω δεν αξίζει ειδικά στις γιορτές
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Re: Ιδεες-προτασεις για αγορα ενισχυτη+ακουστικα

Ευχαριστημενος??? Μετα απο 19 μερες απ´την παραγγελια και φυσικα δεσμευμενο κι εμενα το ποσο?? Και σε μενα δεν υπηρξε παρεμβολη, μονοι τους τα κανουν μανταρα και μου λεν και ψεματα συνεχεια... Επισης μου ειπαν οτι τα εστειλαν με την DP_INTL_PAECKCH... Ποια εταιρια ειναι αυτη? Υποτιθεται οτι το εστειλαν μ´ αυτη για γρηγορη αποστολη...

Packchen international | DHL

Αν είναι εξπρές ή η ίδια η DHL ή οι ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ , αν είναι απλό τα παραδίδουν τα ΕΛΤΑ.
Αν δεν σε πειράζει στείλε μου σε Π.Μ το tracking number.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Re: Απάντηση: Re: Ιδεες-προτασεις για αγορα ενισχυτη+ακουστικα

Packchen international | DHL

Αν είναι εξπρές ή η ίδια η DHL ή οι ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ , αν είναι απλό τα παραδίδουν τα ΕΛΤΑ.
Αν δεν σε πειράζει στείλε μου σε Π.Μ το tracking number.

Μα ουδεποτε ελαβα tracking number... Καμια ακρη δεν μπορεσα να βρω!!! Μετα απο ολα αυτα σημερα ζητησα ακυρωση της παραγγελιας, ισχυριζομενος οτι αφου δεν μπορω να τα εχω τα Χριστουγεννα, δεν τα χρειαζομαι καθολου.Το δεχτηκαν αμεσως (πραγμα που κατα τη γνωμη μου δειχνει οτι τιποτα δεν εκαναν για να παραλαβω συντομα, αντιθετα με οσα μου ελεγαν ψευδως) και θα μου επιστραφουν τα χρηματα σε 5-7 εργασιμες. Ελα ομως που τα θελω και σκεφτομαι να τα παραγγειλω ξανα, αλλα με την γρηγορη-πιο ακριβη αποστολη!!! Λετε να υπαρξει μπερδεμα αν δεν εχουν μπει τα χρηματα στον λογαριασμο μου ως την παραγγελια???
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Re: Ιδεες-προτασεις για αγορα ενισχυτη+ακουστικα

Το ότι δεν έλαβες tracking number δηλώνει ότι απλά δεν τα έστειλαν ποτέ.
Το Amazon συνήθως δίνει tracking ακόμα και με την budget επιλογή όταν τα αντικείμενα έχουν αξία ή όγκο.
Για express δεν το συζητάμε έπρεπε να δώσουν.
Μπορείς να τα πάρεις πάλι ,να κάνεις χρήση του δωρεάν premium λογαριασμού που έχει όμως μεταφορικά. Βέβαια δεν ξέρω αν θα τα έχεις Χριστούγεννα.
Τα χρήματα της επιστροφής μπορεί να αργήσουν να πιστωθούν.
Εγώ τα έβαλα δοκιμαστικά με παραγγελία premium και έχει 6 λίρες μεταφορικά και ημερομηνία 4-9 Ιανουαρίου.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Re: Ιδεες-προτασεις για αγορα ενισχυτη+ακουστικα

Επίσης το γεγονός ότι σου ακύρωσαν έτσι εύκολα και δέχτηκαν επιστροφή φανερώνει ότι
δεν τα είχαν στείλει γιατί αν τα είχαν ήδη στείλει θα σου έλεγαν να μην τα παραλάβεις
να επιστρέψουν πίσω και μετά να πιστωθείς τα χρήματα.

Μην το αφήσεις έτσι - ξέχεσε τους κανονικά με όλα αυτά τα επιχειρήματα και να απαιτήσεις
να ξαναπαραγγείλεις τα ακουστικά με δωρεάν μεταφορικά και express αποστολή.
Πες ότι θα τους κάνει βούκινο στα social media.
 

Manosss

AVClub Addicted Member
7 June 2012
2,251
Πειραιάς
Γράψε εδώ σε ένα ποστ Amazon sucks με κεφαλαία γράμματα, πάρε το λινκ του νήματος και στείλτο τους για δωράκι Χριστουγέννων.
Αφού δεν σου έστειλαν τα ακουστικά μέχρι τα Χριστουγεννα τουλάχιστον θα τους στείλεις εσύ κάτι. Για το καλό. Γιορτές είναι
 

qwerty1gr

Moderator
Staff member
23 February 2007
3,762
Γηραιά Αλβιώνα
Παντου γινονται αυτα, ειδικα τετοιες μερες. Παρηγγειλα μια Ρουμπα στις 12/12 απο/προς ΗΠΑ. Ελεγε πως εχει guaranteed delivery date 19/12 (ειμαι prime, δεν ειχαν stock). Σημερα τους πηρα τηλεφωνο για ξεχ@στηριο αφου εχασαν το δικο τους g'teed delivery (εχθες). Μετα απο ενα μισαωρο στο τηλεφωνο με εναν καλουλη αλλα αγχωμενο Ινδο, μου εδωσαν (1) το επομενο μοντελο απο αυτο που παρηγγειλα που υπαρχει σε στοκ απο την Αμαζον στην ιδια τιμη με αυτο που παρηγγειλα ($25 διαφορα σε δωροεπιταγη /δεν φαινεται ακομα), (2) δωρεαν παραδοση αυριο, (3) +1 μηνα στο prime.

Οχι ασχημα αφου η σκουπα παει για δωρο στο πατρικο οταν ερθω Ελλαδα το Γεναρη. Σημειωνω πως τελευταια ολο και χανουν 1 μερα σε παραδοση (αντι για 2 μερες κανει 3) οποτε το χρησιμοποιω για να μου επεκτεινουν το prime membership που εχει νοημα στις ΗΠΑ. Τελευταια φορα πληρωσα περσυ το Νοεμβρη και τωρα παει για Μαρτιο του 18. Not bad at all...
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Λοιπον παιδες,εχω κανει ηδη παραγγελια, απ´ οπου μου αφαιρουν το κοστος των μεταφορικων (οι ιδιοι μου προτειναν να ζητησω την ακριβη-γρηγορη αποστολη και θα μου αφαιρουσαν το κοστος). Το περιεργο ειναι οτι η προηγουμενη παραγγελια υπαρχει ακομη στο λογαριασμο μου κανονικα, ενω μου ειπαν οτι ηδη εχει κατατεθει στην καρτα μου το ποσο, που θα εμφανιστει ομως σε 5-7 εργασιμες. Επισης εχει ηδη χρεωθει το ποσο της νεας παραγγελιας, που μου ειπαν οτι αυτο θα συνεβαινε οταν θα το εστελναν (disptched), ενω δεν το εστειλαν ακομη. Δυστυχως χρησιμοποιησα την ιδια mastercard γιατι μονο σ´αυτον τον λογαριασμο εχω e-banking ωστε να παρακολουθω τι γινεται. Ν´ αρχισω να ανησυχω παλι??? Μετα το προηγουμενο δεν τους εμπιστευομαι καθολου, ας οψεται που εχω κολλησει με τα 598sr, αλλιως ουτε που θα με ξαναβλεπαν, τοσο συντομα τουλαχιστον...
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Όσο αφορά το πρώτο κομμάτι μην ανησυχείς καθόλου , η παραγγελίες δεν φεύγουν ποτέ
από την καρτέλα orders και κάποιες φορές δεν αλλάζει ούτε το status.
Τα λεφτά θα τα πάρεις 100% όπως σου είπαν μερικές φορές αργεί λόγω τραπεζικής γραφειοκρατίας.
Φυσικά σε έχουν χρεώσει για την επόμενη παραγγελία.

Το μόνο περίεργο είναι ότι δεν έχεις order dispatched και φυσικά tracking number για την νέα παραγγελία.
Για κάνε μια ερώτηση επί αυτού του θέματος.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Αυτα μου εγραψαν:


Amazon.co.uk
Your Account Amazon.co.uk
Message From Customer Service
Hi Nontas,

I'm sorry to hear about the difficulties you've experienced with your orders.

With regards to your email, I'll try my best to answers all of your queries.

Firstly, You’d like to know fixed delivery date for your order #026-3641712-7053933 and I've checked this for you, can confirm that the guaranteed delivery date for you order is Thursday, 28 December 2017. You'll receive your order by this date.

Secondly, About confusion in the payment card, Again I'd like to confirm that there is no confusion, we'll charged the same payment card ending with **-7761.

Further,

You was told that, you'll be charged after dispatching the order but now you can see that the charged has been taken from your account.

In this case, I'd like to inform that your order has entered the advance shipping process.I'd like to assure you that it is not a charge and is just an authorisation.

When you place an order, we request an authorisation for the total amount of an order, it appears to be charged on your bank statement but its an authorisation.

And about the previous order which you can see in order history, I'd like confirm that we have processed the refund for this order and it's not cancelled but you'll be not charged for it again.

If there is still something that I missed to mention or I could still do to make things easier for you, please let me know by replying to this email and we'll be happy to help you with every possibilities.

I personally appreciate your patience and understanding in this matter. We hope to seeing you again soon.

Take care!
Did I solve your problem?
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Θα πάρεις τα ακουστικά στις 28 του μηνός τα λεφτά από την πρώτη παραγγελία πίσω και θα σου χρεώσουν ξανά την κάρτα μόλις στα στείλουν.
Τώρα όμως όπως γίνεται πάντα έχουν δεσμεύσει το ποσό χωρίς να έχει γίνει τελική χρέωση.
Χαλάρωσε , καλές γιορτές.
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Θα πάρεις τα ακουστικά στις 28 του μηνός τα λεφτά από την πρώτη παραγγελία πίσω και θα σου χρεώσουν ξανά την κάρτα μόλις στα στείλουν.
Τώρα όμως όπως γίνεται πάντα έχουν δεσμεύσει το ποσό χωρίς να έχει γίνει τελική χρέωση.
Χαλάρωσε , καλές γιορτές.

Ξερω τι μου γραφουν βρε!!! :) Για να φτασουμε σ´ αυτη την απαντηση ειδα κι επαθα, μεσολαβησαν πολλα αλλα μηνυματα... Το ανεβασα για να σας δειξω την πορεια των διαπραγματευσεων... Καλες γιορτες και σε σενα!!!
 

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Καλα δεν περιγραφω αλλο!!! Δεν περασε ουτε μια μερα που νομισα κι εγω οτι μπηκε το πραγμα σε μια σειρα... Υπενθυμιζω οτι εχει επιλεγει η μεθοδος ταχειας αποστολης με εγγυημενη ημερα παραλαβης. Μηπως να μου εγραφε καποιος φιλος απο εσας ενα mail να τους τo τριψω στη μουρη, μηπως δεν τα λεω εγω καλα??? Αυτη ειναι η σημερινη τους απαντηση οταν τους ζητησα το tracking number, με αγνωστη και παλι ημερομηνια παραδοσης κλπ κλπ :
Amazon.co.uk
Your Account Amazon.co.uk
Message From Customer Service
Hello,

I'm sorry for the delay in dispatching your order #026-3641712-7053933.

I've checked your order, and have found that "Sennheiser HD 598SR Over-Ear Headphone with Smart Remote - Black" has been delayed in the dispatch process. I’ve now escalated this to the fulfilment centre that is dispatching your goods to help solve the problem.

Your order will dispatch within 48 hours. If for any reason you haven’t received a confirmation email within this timescale, please let us know by replying to this e-mail.

If there is a faster shipping method available we will also automatically upgrade the parcel to help get it to you that bit sooner.

When your order dispatches we'll send you an e-mail when we dispatch, confirming the new estimated delivery date, contents and method of delivery.

I assure that your order will dispatch soon and you will receive your order as soon as possible.

I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι υπομονή.
Προφανώς ή έχουν θέμα με τις αποστολές λόγω φόρτου
ή το ακουστικό δεν υπάρχει σε άμεσο στοκ.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,414
Θεσσαλονίκη
Καμία φορά άλλο τι γράφει και άλλο τι συμβαίνει στην πραγματικότητα!
Μπορεί να υπάρχει σε έλλειψη στην συγκεκριμένη αποθήκη και να περιμένουν στοκ.

Και είμαι σίγουρος ότι κάπου εκεί κολλάει το ζήτημα διότι από την στιγμή
που του υποσχέθηκαν express αποστολή όσο φόρτο και αν είχαν θα το είχαν στείλει
τα express ειδικά όταν κάνουν μακακία τα στέλνουν απίστευτα γρήγορα έχω ιδία πείρα.
 
Last edited:

nontasms

Established Member
3 November 2007
131
Τελικα και ο Αγγλος θελει το ξεχeσμ@ του!!! Αφου τους πηρε και τους σηκωσε κανονικα, κανα 2 ωρες μετα εστειλαν: Dispatched today, Delivery By UPS, Tracking ID... και νεα ημερα παραδοσης, 27 αντι 28 Δεκεμβριου που ηταν το αρχικο. Αρα χωνουμε αβερτα και στο amazon.co.uk!!! Ελπιζω τουλαχιστον να τελειωσαν εδω τα προβληματα και τα ψεματα τους...