McZab
Supreme Member
Ηλία, αυτό είναι ένα μεγάλο φιλοσοφικό-σημειολογικό θέμα της φωτογραφίας στο οποίο δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Ο καθένας επιλέγει σαν φωτογράφος και σαν θεατής τον τρόπο προσέγγισης που του αρμόζει σύμφωνα με την αντίληψη για τη ζωή, την τέχνη και τη φωτογραφία ειδικότερα.
Και οι μεγάλοι φωτογράφοι χωρίζονταν σε "σχολές" που επηρρέασαν και επηρρεάζουν και τους μεταγενέστερους.
Προσωπικά, εδώ και περίπου 14 χρόνια που ασχολούμαι με τη φωτογραφία, διάλεξα τη "σχολή" της οποίας κύριος εκφραστής ήταν ο Henri Cartier-Bresson και την οποία εκτός από το τεράστιο φωτογραφικό του έργο, μπορεί κανείς να την αντιληφθεί από το βιβλίο "Η αποφασιστική στιγμή". Για μένα αυτή είναι και η πεμπτουσία της φωτογραφίας ώστε να διατηρεί την ειδική αυτή σχέση με τον χρόνο.
Η φωτογραφία είναι το "κλικ", δεν είναι ούτε η εμφάνιση, ούτε η εκτύπωση. Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησα και συνεχίζω στο χώρο της φωτογραφίας, με αυτό έχω κάνει εκθέσεις και αυτό εκτιμώ στις φωτογραφίες των άλλων φωτογράφων.
Τα άλλα είδη τα θεωρώ σημαντικά ως τέχνη αλλά θεωρώ ότι ο "ορισμός" της φωτογραφίας είναι αυτό.
Και οι μεγάλοι φωτογράφοι χωρίζονταν σε "σχολές" που επηρρέασαν και επηρρεάζουν και τους μεταγενέστερους.
Προσωπικά, εδώ και περίπου 14 χρόνια που ασχολούμαι με τη φωτογραφία, διάλεξα τη "σχολή" της οποίας κύριος εκφραστής ήταν ο Henri Cartier-Bresson και την οποία εκτός από το τεράστιο φωτογραφικό του έργο, μπορεί κανείς να την αντιληφθεί από το βιβλίο "Η αποφασιστική στιγμή". Για μένα αυτή είναι και η πεμπτουσία της φωτογραφίας ώστε να διατηρεί την ειδική αυτή σχέση με τον χρόνο.
Η φωτογραφία είναι το "κλικ", δεν είναι ούτε η εμφάνιση, ούτε η εκτύπωση. Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησα και συνεχίζω στο χώρο της φωτογραφίας, με αυτό έχω κάνει εκθέσεις και αυτό εκτιμώ στις φωτογραφίες των άλλων φωτογράφων.
Τα άλλα είδη τα θεωρώ σημαντικά ως τέχνη αλλά θεωρώ ότι ο "ορισμός" της φωτογραφίας είναι αυτό.
Attachments
Last edited: