Alfa Romeo Giulietta! (επίσημες φωτογραφίες)
- Ανατρέπει τα δεδομένα αφού ο αντικαταστάτης της 147 δεν θα ονομάζεται Milano.
- H Giulietta θα κάνει πρεμιέρα στη Γενεύη, θα κυκλοφορήσει στην αγορά την άνοιξη.
- Με turbo κινητήρες 120 και 170 PS, η κορυφαία έκδοση θα αποδίδει 235 PS.
- Το αμάξωμα φτάνει τα 4,35 μέτρα και θα είναι αποκλειστικά πεντάθυρο.
- Θα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερους χώρους από την 147.
- Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες.
Αν στοιχηματίσατε πως το νέο μικρομεσαίο της Alfa Romeo θα ονομάζεται Milano, όπως είχε διαρρεύσει στο διαδίκτυο, τότε θα αντιληφθήκατε πως
χάσατε διότι οι Ιταλοί ανατρέπουν τα δεδομένα βαπτίζοντας το νέο τους μοντέλο Giulietta. Όπως και να το δει κανείς, πρόκειται για μία αρκετά
έξυπνη κίνηση που ξυπνά τις μνήμες των παλαιότερων υπενθυμίζοντας το ένδοξο παρελθόν και τις σπορ ρίζες της ιταλικής εταιρίας.
Αναφορικά, πάντως, με την σχεδίαση του αμαξώματος δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκπλήξεις αφού το εμπρός μέρος παραπέμπει ευθέως στην
μικρότερη MiTo. Την ομοιότητα ανάμεσα στα δύο μοντέλα «σπάει» κάπως το πίσω μέρος στο οποίο δεσπόζουν στενόμακρα φωτιστικά σώματα
(και όχι κυκλικά, όπως στην MiTo). Συγκρίνοντας την Giulietta με την 147 έχουμε να κάνουμε με ένα σαφώς μακρύτερο μοντέλο αφού
το αμάξωμα φτάνει σε μήκος τα 4,35 μέτρα.
Συγκεκριμένα, το αμάξωμα της Giulietta είναι μακρύτερο κατά 13 εκατοστά προσφέροντας σημαντικά μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και
τις αποσκευές. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 350 lt, ξεπερνώντας κατά 58 lt τον αντίστοιχο της 147. Φωτογραφίες
που να δείχνουν το εσωτερικό δεν έχουν για την ώρα δημοσιευθεί αλλά εικάζεται πως η όψη του ταμπλό θα είναι πανομοιότυπη με εκείνη της
MiTo, συνδυάζοντας μάλιστα ορισμένα στοιχεία από την 159.
Αρχικά η σειρά των κινητήρων θα περιλαμβάνει τρεις turbo εκδόσεις βενζίνης και δύο επίσης turbo πετρελαίου. Συγκεκριμένα, την άνοιξη θα
λανσαριστούν οι εκδόσεις 1.4 TB (120 PS) και 1.4 Multiair (170 PS) ενώ αργότερα θα κυκλοφορήσει και η ισχυρότερη Giulietta με τον κινητήρα
των 1,75 lt που θα αποδίδει 235 PS. Από την άλλη, η γκάμα των diesel περιλαμβάνει δύο εκδόσεις, την 1.6 JDM (105 PS) και την 2.0 JDM (170 PS).
Αξίζει να σημειωθεί πως η Giulietta θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά με πεντάθυρο αμάξωμα καθώς η MiTo προσφέρεται μόνο με τρίθυρο αμάξωμα.
Μάλιστα, η Giulietta βασίζεται στο σασί της μικρότερης «αδερφής» της και για αυτό πολλά από τα μηχανικά μέρη και τα ηλεκτρονικά συστήματα
μεταφέρονται αυτούσια. Ανάμεσα σε αυτά συγκαταλέγεται το σύστημα DNA που μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του σασί (ειδικά στις εκδόσεις με
ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ) βάση των προγραμμάτων Normal, Dynamic και Weather).
Οι ιθύνοντες της ιταλικής φίρμας κάνουν λόγο για το πιο ντελικάτο hatchback της αγοράς αλλά και το πιο ολοκληρωμένο που εκτός από
οδηγική απόλαυση θα προσφέρει και υπερπλήρη εξοπλισμό. Για αυτό και το σύστημα DNΑ, το σύστημα VDC που επιβλέπει την ευστάθεια
του αυτοκινήτου αλλά και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό θα αποτελούν στάνταρ εξοπλιστικά στοιχεία. Τέλος, να πούμε πως το
επίσημο ντεμπούτο της Giulietta έχει προγραμματισθεί τον Μάρτιο στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και μέχρι τότε κάντε υπομονή.
(πηγή: protothema)