Budget αγορά συστήματος για μουσική

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,078
Αγιοι Αναργυροι
Όχι, απλά δείχνει ότι αυτός που το λέει δεν έχει την παραμικρή εμπειρία από ενεργά ηχεία. :D
Δηλαδή κάποιος έβαλε ενεργά ATC δίπλα σε παθητικά ηχεία και γέλασε με το πως παίζανε.

Στα συστήματα λοιπόν υπάρχει ο κανόνας των 2/3 και ισχύει για όλα τα budget.
Μπορείς να έχεις
1) Υψηλές εντάσεις
2) Καλή ποιότητα
3) Χαμηλή τιμή.

Διαλέγεις 2 από τα 3.
Σε αυτά τα λεφτά νομίζω τα ενεργά, χωρίς υπογούφερ είναι μονόδρομος.
τα ενεργά ATC πάνε αλλού και σε άλλες τιμές...
στα φτηνά ενεργά συμφωνώ με τον Pleo.
όσα έχω ακούσει , ήταν "καθαρά" σε γενικές γραμμές, αλλά "ξερά" στην μουσικότητα..
πολύ πιο "γλυκό" αποτέλεσμα είχα με τον παλιό μου sansui και με klipsch βάσης με 5,5" γούφερ.. και μια χαρά μπάσο για το μέγεθος των ηχείων.
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

dith

New member
11 May 2009
49
Στα συστήματα λοιπόν υπάρχει ο κανόνας των 2/3 και ισχύει για όλα τα budget.
Μπορείς να έχεις
1) Υψηλές εντάσεις
2) Καλή ποιότητα
3) Χαμηλή τιμή.

Διαλέγεις 2 από τα 3.
Σε αυτά τα λεφτά νομίζω τα ενεργά, χωρίς υπογούφερ είναι μονόδρομος.

Δε μπορώ να παρακολουθήσω με λεπτομέρεια την συζήτηση καθώς εργάζομαι. Ευχαριστώ για την συμμετοχή σας όμως, μαθαίνω απο τις γνώμες

Να πώ μόνο οτι ΞΕΚΑΘΑΡΑ αδιαφορώ για τις υψηλές εντάσεις, σε σημείο που να είμαι βέβαιος οτι δε θα πάω εκεί ούτε καν για δοκιμή.
Οπότε όσο καλύτερη ποιότητα και "μουσικότητα" πάρω απο το σετ, με δεδομένο οτι δε μπορώ να ξεπεράσω το χιλιάρικο (και πάλι ειναι πολύ).

Το σπίτι/δωμάτιο ακρόασης ειναι όντως μινι, με μαξ αποσταση ακρόασης το 1,5μ, αλλά το sub είναι πόθος νιότης να υπάρχει για τα είδη που το επιτρέπουν.
Τα δαπέδου αποκλείονται γιατί δεν παίζει χώρος.... Σε γραφείο θα πρέπει να καθονται, σε μικρή απόσταση μεταξύ τους μαλιστα.

Και μιας και βλέπω συχνά αναφέρετε για DAC να πώ οτι έχω στην κατοχή μου ένα Behringer UMC204HD που το αγόρασα για άλλη χρήση... δε ξέρω αν μας κάνει
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,078
Αγιοι Αναργυροι
Δε μπορώ να παρακολουθήσω με λεπτομέρεια την συζήτηση καθώς εργάζομαι. Ευχαριστώ για την συμμετοχή σας όμως, μαθαίνω απο τις γνώμες

Να πώ μόνο οτι ΞΕΚΑΘΑΡΑ αδιαφορώ για τις υψηλές εντάσεις, σε σημείο που να είμαι βέβαιος οτι δε θα πάω εκεί ούτε καν για δοκιμή.
Οπότε όσο καλύτερη ποιότητα και "μουσικότητα" πάρω απο το σετ, με δεδομένο οτι δε μπορώ να ξεπεράσω το χιλιάρικο (και πάλι ειναι πολύ).

Το σπίτι/δωμάτιο ακρόασης ειναι όντως μινι, με μαξ αποσταση ακρόασης το 1,5μ, αλλά το sub είναι πόθος νιότης να υπάρχει για τα είδη που το επιτρέπουν.
Τα δαπέδου αποκλείονται γιατί δεν παίζει χώρος.... Σε γραφείο θα πρέπει να καθονται, σε μικρή απόσταση μεταξύ τους μαλιστα.

Και μιας και βλέπω συχνά αναφέρετε για DAC να πώ οτι έχω στην κατοχή μου ένα Behringer UMC204HD που το αγόρασα για άλλη χρήση... δε ξέρω αν μας κάνει
σε γραφείο και σε απόσταση 1,5μ ;;;
μονόδρομος τα ενεργά short throw.
δεν προλαβαίνουν να "αναπτυχθούν" τα μπάσα από τα παθητικά.
εκτός αν υπάρχουν κάποια ανάλογα μοντέλα
 
  • Like
Reactions: dimitris256

wnet

New member
7 August 2009
44
Και μιας και βλέπω συχνά αναφέρετε για DAC να πώ οτι έχω στην κατοχή μου ένα Behringer UMC204HD που το αγόρασα για άλλη χρήση... δε ξέρω αν μας κάνει
στη "διαμάχη" ενεργά/παθητικά μεγάλο ρόλο παίζουν οι πηγές που θα χρησιμοποιήσεις...

αν π.χ. θες πικαπ και άλλες πηγές, η ευκολία ενός ολοκληρωμένου είναι μεγαλύτερη

αν π.χ. θες μόνο υπολογιστή, βάζεις το behringer (που έχει και volume control) με 2 balanced καλώδια σε 2 ενεργά και τελειώνεις....

με 500€ Budget, βάζω 20-40 για καλώδια

και άλλα 400 για 2 τέτοια (8'' woofer)

και τα υπόλοιπα σουβλάκια

ή 460 για 2 τέτοια:




(όχι απαραίτητα krk, απλά έδειξα ένα ηχείο ενδεικτικα)
 
Last edited:

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
τα ενεργά ATC πάνε αλλού και σε άλλες τιμές...
στα φτηνά ενεργά συμφωνώ με τον Pleo.
όσα έχω ακούσει , ήταν "καθαρά" σε γενικές γραμμές, αλλά "ξερά" στην μουσικότητα..
πολύ πιο "γλυκό" αποτέλεσμα είχα με τον παλιό μου sansui και με klipsch βάσης με 5,5" γούφερ.. και μια χαρά μπάσο για το μέγεθος των ηχείων.
Όλα όσα έχεις ακούσει; 😉
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,164
127.0.0.1
Στο 1.5 μέτρο κάτω από τα 200Hz δεν θα ακούσεις ποτέ.

Οπότε δεν υπάρχει λόγος να ψάχνεσαι για μπάσο.
Μόνο nearfield και μιας και μπήκε και ο Sonus, όλο και κάτι θα έχει στο μυαλό του. :)
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,078
Αγιοι Αναργυροι
Στο 1.5 μέτρο κάτω από τα 200Hz δεν θα ακούσεις ποτέ.

Οπότε δεν υπάρχει λόγος να ψάχνεσαι για μπάσο.
Μόνο nearfield και μιας και μπήκε και ο Sonus, όλο και κάτι θα έχει στο μυαλό του. :)
Α γειά σου!!
nearfield και όχι short throw λες και είναι προβολέας... :ROFLMAO:
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Στο 1.5 μέτρο κάτω από τα 200Hz δεν θα ακούσεις ποτέ.

Οπότε δεν υπάρχει λόγος να ψάχνεσαι για μπάσο.
Μόνο nearfield και μιας και μπήκε και ο Sonus, όλο και κάτι θα έχει στο μυαλό του. :)
Ενεργά ή παθητικά;
Near Field, Mid Field, ή Large Field;
Η απάντηση εδώ δεν είναι προκαθορισμένη, αλλά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Από ποιούς; Η ανάλυση αργότερα, σε επόμενο μήνυμα...
 
  • Like
Reactions: vadergr

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,164
127.0.0.1
Θα έλεγα ενεργά mid field το πολύ...
Εκτός αν κάθεται στο γραφείο που θα τα έχει επάνω και είναι σε απόσταση μισού μέτρου. Οπότε εκεί πας αυστηρά σε nearfield. :)
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όσον αφορά τα ενεργά ηχεία, να θυμόμαστε ότι οι τιμές αναφέρονται συνήθως ανά τεμάχιο (όχι ζεύγος). Και μπορεί αποκομισουμε λάθος εντυπώσεις πολλές φορές.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε ενεργά και αυτοενισχυόμενα ηχεία.
Τα ενεργά περιλαμβάνουν ενεργό Crossover και κατόπιν ακολουθούν δύο ή περισσότεροι τελικοί ενισχυτές για κάθε μεγάφωνο, αναλόγως με τον αριθμό των δρόμων του ηχείου.
Ενώ τα αυτοενισχυόμενα περιλαμβάνουν ένα μόνο τελικό ενισχυτή ανα ηχείο και κατόπιν ακολουθεί παθητικό Crossover, το οποίο διαχωρίζει το σήμα προς τους επιμέρους δρόμους και μεγάφωνα του ηχείου.

Πάντως το συγκεκριμένο Triangle πού προτείνεις δείχνει ενδιαφέρον και αξίζει να το δει και να το ακούσει κανείς από κοντά.

Υ.Γ. Αυτό το Wiim μ' έχει βάλει σε πειρασμό! :sneaky::cool:
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Σαφώς!

Εδώ σε χώρο 110 τ.μ με απόσταση ακρόασης πάνω από 3μ, ένα οκτάιντσο ενεργό δεν αρκεί, ούτε βέβαια αρκεί το οκτάιντσο παθητικό. Ωστόσο η διαφορά είναι ότι το ενεργό φτάνει πολύ πιο γρήγορα σε παραμόρφωση ή «μαζεμα» από το DSP για να μην παραμορφώνει. Στον συνδυασμό ενισχυτή και παθητικού έχεις το περιθώριο να μπεις ελάχιστα μέσα στην παραμόρφωση πριν αυτή γίνει αισθητή, κερδίζοντας σε στάθμη.
Αυτό από μόνο του δείχνει τα όρια της κάθε επιλογής.

Συνήθως όσοι μιλάνε για ενεργά μιλάνε για μικρό χώρο, κάποιο desktop, κάποιο μικρό δωμάτιο και όχι για σαλόνι. Πρέπει να ξηλωθείς πάρα πολύ για ενεργό σε μεγάλο χώρο, αν υποθέσουμε ότι σου κάνουν για όλες τις περιπτώσεις (π.χ. σε Home Cinema πολύ δύσκολο).
Άσε που τα ενεργά είναι συνήθως μικρά ηχεία ακόμα και τα τρίδρομα.
110 τ.μ. είναι πολύ μεγάλος χώρος για οποιαδήποτε ηχεία Λεωνίδα, είτε μιλάμε για ενεργά, είτε για παθητικά. Και δεν θα έπρεπε να τον θέτουμε ως μέτρο σύγκρισης.

Από κει και πέρα: Τα ενεργά είναι κατά κανόνα πιο ακριβή στην αναπαραγωγή του μουσικού σήματος. Είναι δηλαδή πιο κοντά στην υψηλή πιστότητα.
Και παίζουν με λιγότερους χρωματισμούς από τα αντίστοιχα παθητικά.
Προσοχή! Μιλάω για χρωματισμούς, όχι για παραμορφώσεις. Ο χρωματισμός είναι μία γενική απόκλιση από την ακριβή αναπαραγωγή σε διάφορες περιοχές του ακουστικού φάσματος που της δίνει ένα ορισμένο χαρακτήρα. Π.χ. πιο μπασάτο, πιο ζεστό, πιο αεράτο, πιο λεπτό, πιό "τσιριχτό", πιο μαλακό, κλπ., κλπ. Ενώ η παραμόρφωση είναι κάτι το ενοχλητικό που δεν το θέλουμε σε καμία περίπτωση.

Με αυτά τα δεδομένα όλα τα ενεργά ηχεία παίζουν πιο κοντά στην υψηλή πιστότητα. Από την άλλη μεριά ενώ κατά κανόνα θεωρούνται πιο πιστά, αυτό δεν σημαίνει ότι παίζουν όλα το ίδιο. Μικροδιαφορές υπάρχουν. Και έχουν όλα δικό τους χαρακτήρα, σε πολύ μικρότερο βαθμό όμως από ότι τα παθητικά.
Μία άλλη διαφορά - και εδώ έχει δίκιο ο Λεωνίδας (Pleo)- είναι η διαφορά στην ένταση, στις στάθμες που μπορούν να φτάσουν. Ενώ δηλαδή καταρχήν τα ενεργά παίζουν με εξαιρετική πιστότητα, οι στάθμες που μπορούν να φτάσουν, εξαρτώνται από την κατηγορία τιμής τους. Ισχύει και εδώ: Ότι πληρώνεις παίρνεις!
Γι' αυτό και χωρίζονται σε κατηγορίες, ανάλογα με την απόσταση της θέσης ακρόασης: Near Field για πολύ κοντινές αποστάσεις π.χ. πανω σε γραφείο, 1-2m από τη θέση ακρόασης. Mid Field για μεγαλύτερες αποστάσεις. Και Large Field για μεγάλους και πολύ μεγάλους χώρους.

Δύο σχετικές παρατηρήσεις.
α) Οι τιμές των Near Field είναι σχετικά προσιτές. Οι τιμές των Mid Field και Large Field ανεβαίνουν πολύ και γίνονται απλησίαστες. Δεν διαφέρουν δηλαδή και πολύ από τα αντίστοιχα συμβατικά παθητικά Hi-End ηχεία.
β) Πριν από μερικά χρόνια ενεργά ηχεία χρησιμοποιούσαν μόνο οι επαγγελματίες του χώρου, ηχολήπτες, μηχανικοί μουσικοί παραγωγοί κλπ. Και οι τιμές τους ήταν μάλλον λογικές. Μπορούμε να πούμε ότι τότε ίσχυε ο κανόνας 1:3 έως 1:5. Δηλαδή τα ενεργά ηχεία του επαγγελματικού χώρου κόστιζαν 3-5 φορές λιγότερο από τα αντίστοιχης ποιότητας καταναλωτικά Hi-Fi και Hi-End! Η διαφορά αυτή στην τιμολόγηση όπως είναι φυσικό, κίνησε το ενδιαφέρον και προσέλκυσε τους πιο υποψιασμένους καταναλωτές. Παράλληλα αυτή η αύξηση της ζήτησης ώθησε τους κατασκευαστές να ανεβάζουν τις τιμές προς τα πάνω. Έτσι η διαφορά αυτή μεταξύ επαγγελματικών και Hi-Fi μηχανημάτων άρχισε σιγά-σιγά να μειώνεται και σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει καθόλου.

Ας δούμε όμως με περισσότερες λεπτομέρειες το ζήτημα της στάθμης. Δεν είναι αλήθεια ότι τα Near Field ηχεία χρειάζονται πολύ κοντινή απόσταση από τη θέση ακρόασης για να αποδώσουν. Η εμπειρία δείχνει το εξής: Ηχεία που μπορούν να δώσουν στάθμες 105-108 dB SPL (στο 1m), μπορούν να παίξουν θαυμάσια σε θέσεις ακρόασης με απόσταση 2-2,5m από τα ηχεία. (Και λίγο παραπάνω). Η οποία αντιστοιχεί σε μικρούς και μικρομεσαίους χώρους των 20-25 τ.μ. Ενεργά ηχεία δύο δρόμων ικανά να παίζουν σε αυτή τη στάθμη υπάρχουν αρκετά. Και αυτή η στάθμη ακροασης θα ικανοποιεί το μεγαλύτερο μέρος των ακροατών. (Συνήθως ακούμε στα 80-90 dB SPL και το υπόλοιπο του Headroom πηγαίνει στα δυναμικά και τις κορυφές του σήματος. Καθόλου άσχημα λοιπόν. Και γίνεται ακόμα καλύτερα, αν αργότερα προσθέσουμε και Subwoofer. Η στάθμη τότε θα ανέβει κατά +10 dB SPL (βάσει προδιαγραφής, αλλά καλύτερα να υπολογίζουμε πιο ρεαλιστικά +6-10 dB SPL). Με αυτή την προσθήκη άνετα καλύπτουμε μεσαίους και κάπως μεγαλύτερους χώρους 35-50 τ.μ. Και αυτή είναι η μεγάλη πλειοψηφία των ελληνικών σαλονιών και χώρων ακρόασης. Από εκεί και πάνω αλλάζουν και τα οικονομικά δεδομένα. Και δεν νομίζω ότι αφορά την παρούσα συζήτησή μας.

Εκτός των άνω καθοριστική σημασία έχει η προβλεπόμενη χρήση. Αν πρόκειται να είναι αποκλειστική ή κύρια πηγή ο υπολογιστής, τότε τα ενεργά ηχεία είναι η καλύτερη, προτιμότερη και πιθανότατα και η πιο οικονομική λύση.
Αν όμως προβλέπεται ότι θα προστεθούν και άλλες πηγές, όπως παραδείγματος χάρη μία τηλεόραση, ένα blu-ray player ένα CD Player, DAC, Streamer, ραδιόφωνο, ή και πικ‐άπ, τότε δημιουργία ενός συμβατικού συστήματος με ενισχυτή και παθητικά ηχεία θα είναι η σωστή επιλογή.

Υ.Γ. @Pleo.
Κάποια στιγμή πρέπει να τα πούμε από κοντά. Επίσημη πρόσκληση! :)
 

tonal

Moderator
Staff member
29 September 2006
2,886
...
Αν όμως προβλέπεται ότι θα προστεθούν και άλλες πηγές, όπως παραδείγματος χάρη μία τηλεόραση, ένα blu-ray player ένα CD Player, DAC, Streamer, ραδιόφωνο, ή και πικ‐άπ, τότε δημιουργία ενός συμβατικού συστήματος με ενισχυτή και παθητικά ηχεία θα είναι η σωστή επιλογή.
...

Γεια σου Μιχάλη.

Καλά τα λες αλλά στο παραπάνω θα διαφωνήσω.

Δηλαδή η λύση προενισχυτή με τελικό/τελικούς και παθητικά ηχεία σε τι διαφέρει
αν αντί για τελικό και ηχεία βάλεις ενεργά;

Υπάρχουν λύσεις και εδώ.
Είτε χρήση προενισχυτή είτε dac/προ με ψηφιακές και αναλογικές εισόδους.

Προφανώς κι ανεβαίνει το κόστος αλλά υπάρχουν αρκετές επιλογές πια και σε χαμηλότερες τιμές.

Προσωπικά μπορώ να κάνω παραπάνω από 5 συνδυασμούς με τα ενεργά ηχεία και θα εξακολουθούσα να έχω την ίδια δυνατότητα αν είχα έναν τελικό και κλασικά παθητικά ηχεία:
με κάρτα ήχου
με DAC με ενσωματωμένο ψηφιακό volume
με προενισχυτή hifi
με ενισχυτή ακουστικών diy
με το σετ της ifi zen can/one (δύο αναλογικές se που περισσεύουν και BT, USB, οπτική, ομοαξονική και balanced έξοδο)

Και όλα αυτά με κόστος που ξεκινά από 120€ χωρίς ηχεία/ενισχυτή ή ενεργά.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,703
Αθήνα
110 τ.μ. είναι πολύ μεγάλος χώρος για οποιαδήποτε ηχεία Λεωνίδα, είτε μιλάμε για ενεργά, είτε για παθητικά. Και δεν θα έπρεπε να τον θέτουμε ως μέτρο σύγκρισης.

Από κει και πέρα: Τα ενεργά είναι κατά κανόνα πιο ακριβή στην αναπαραγωγή του μουσικού σήματος. Είναι δηλαδή πιο κοντά στην υψηλή πιστότητα.
Και παίζουν με λιγότερους χρωματισμούς από τα αντίστοιχα παθητικά.
Προσοχή! Μιλάω για χρωματισμούς, όχι για παραμορφώσεις. Ο χρωματισμός είναι μία γενική απόκλιση από την ακριβή αναπαραγωγή σε διάφορες περιοχές του ακουστικού φάσματος που της δίνει ένα ορισμένο χαρακτήρα. Π.χ. πιο μπασάτο, πιο ζεστό, πιο αεράτο, πιο λεπτό, πιό "τσιριχτό", πιο μαλακό, κλπ., κλπ. Ενώ η παραμόρφωση είναι κάτι το ενοχλητικό που δεν το θέλουμε σε καμία περίπτωση.

Με αυτά τα δεδομένα όλα τα ενεργά ηχεία παίζουν πιο κοντά στην υψηλή πιστότητα. Από την άλλη μεριά ενώ κατά κανόνα θεωρούνται πιο πιστά, αυτό δεν σημαίνει ότι παίζουν όλα το ίδιο. Μικροδιαφορές υπάρχουν. Και έχουν όλα δικό τους χαρακτήρα, σε πολύ μικρότερο βαθμό όμως από ότι τα παθητικά.
Μία άλλη διαφορά - και εδώ έχει δίκιο ο Λεωνίδας (Pleo)- είναι η διαφορά στην ένταση, στις στάθμες που μπορούν να φτάσουν. Ενώ δηλαδή καταρχήν τα ενεργά παίζουν με εξαιρετική πιστότητα, οι στάθμες που μπορούν να φτάσουν, εξαρτώνται από την κατηγορία τιμής τους. Ισχύει και εδώ: Ότι πληρώνεις παίρνεις!
Γι' αυτό και χωρίζονται σε κατηγορίες, ανάλογα με την απόσταση της θέσης ακρόασης: Near Field για πολύ κοντινές αποστάσεις π.χ. πανω σε γραφείο, 1-2m από τη θέση ακρόασης. Mid Field για μεγαλύτερες αποστάσεις. Και Large Field για μεγάλους και πολύ μεγάλους χώρους.


Υ.Γ. @Pleo.
Κάποια στιγμή πρέπει να τα πούμε από κοντά. Επίσημη πρόσκληση! :)

Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω λίγο το τοπίο σχετικά με εμένα.

Εμένα ΟΛΑ μου αρέσουν. Και παθητικά και ενεργά και αυτοενισχυόμενα και ασύρματα και ενσύρματα και γενικώς πάντα κοιτάζω να απολαμβάνω ό,τι έχει να μου παρουσιάσει μια σχεδίαση ηχείου. Προσπαθώ να καταλάβω τι σκεφτόταν ο μηχανικός που το σχεδίασε και λαμβάνοντας υπ' όψη τους περιορισμούς, τι παρουσιάζει και πόσο καλά πέτυχε τον στόχο του. Δεν παίρνω θέση υπέρ μιας ομάδας ούτε βλέπω κάτι ως αντίπαλο. Δεν είμαι οπαδός. Δόξα τω πηνιόσυρμα υπάρχουν πολλές και διαφορετικές επιλογές εκεί έξω, και ευτυχώς που υπάρχουν γιατί ούτε όλοι ακούμε το ίδιο, αλλά ούτε και όλοι θέλουμε τα ίδια. Απλώς υπάρχουν όπως σωστά λες κι εσύ περιπτώσεις που κάνουν τα παθητικά περισσότερο από τα ενεργά/αυτοενισχυόμενα. Και το ανάποδο βεβαίως βεβαίως.

Δεν μπορώ όμως για παράδειγμα να μην χαμογελάσω όταν βλέπω να ξαπλώνουν studio monitor στο πλάι και να το βαφτίζουν κεντρικό ηχείο, και στη συνέχεια να απορεί αυτός που κάθεται δεξιά από το κέντρο γιατί ο βαρύτονος άλλαξε και έγινε τενόρος, ενώ αυτός που κάθεται αριστερά να απορεί και να ρωτά πότε η soprano έβγαλε μουστάκι. :p

Ούτε βέβαια μπορώ να κατανοήσω με ποιο τρόπο ένα ηχείο με περισσότερα μεγάφωνα και μεγαλύτερη καμπίνα θεωρείται ότι δεν κάνει για μια συγκεκριμένη απόσταση, ενώ κάνει ένα με μικρότερη καμπίνα και επειδή έχει γούφερ μεγαλύτερης διαμέτρου αλλά ένα μοναχούλι του, ξαφνικά να κάνει.
Θα είναι από άλλη Φυσική φαίνεται αυτά τα πράγματα.

Ας πάμε τώρα στον χώρο των 110 τ.μ. Βασικά πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όσο πιο δύσκολα βάλεις σε οτιδήποτε, τόσο πιο γρήγορα θα σου δείξει τις αδυναμίες του. Εννοείται ότι ούτε μεγάλα ηχεία δαπέδου είναι ικανά να καλύψουν έναν τέτοιο χώρο και θες και πολλά και μεγάλα sub.
Ωστόσο η αξία της δοκιμής σε τέτοιο χώρο είναι να δεις και να ακούσεις ποιο θα παραδώσει πιο γρήγορα πνεύμα, όχι να κάνεις κριτική ακρόαση. Ε, και να είσαι σίγουρος ότι υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες θα είναι το studio monitor που θα τελειώσει πάρα πολύ γρήγορα και μάλιστα χαλαρά.

Εννοείται ότι η ανοιχτή πρόσκληση γίνεται δεκτή και απλώς μένει να βρεθεί ο χρόνος που είναι μια πολυτέλεια πια. Αλλά θα γίνει, που θα πάει!
 

dith

New member
11 May 2009
49
Μάλλον έχω πιάσει ευαίσθητη χορδή αν κρίνω απο τις αντιθέσεις των προτάσεων...

Να πεταχτώ μόνο για να πώ οτι δε με έχετε τρομάξει ακόμα παρά τις φιλότιμες προσπαθειές σας :p
Με έχετε όμως γυρίσει πίσω στο 90κάτι που μετα βίας βρίσκαμε χρήματα να αγοράζουμε τα περιοδικά του χώρου, αλλά είχαμε θράσος να σκάμε μύτη πιτσιρικάδα για ακροάσεις κρατώντας κασσέτες απο ροκ μπάντες :LOL:

Θα ήθελα να επιμείνω λίγο στο βιολί μου ομως....
Τελικά, πόσο χάλια θα ήταν να επιλέξω τα
1. Klipsch RP-600M σαν ζευγος ηχείων - σαν επιλογή για να γεράσω μαζί τους, αντί των φτηνών Klipsch R51M που ξεκίνησα
2. Έναν κινέζο ενισχυτάκο που θα τα κάνει όλα, όπως τον Arylic B50 - σαν προσωρινή επιλογή για χαμηλές εντάσεις και στο μέλλον έναν σοβαρό
3. Ενα sub κάποια στιγμή
 

steadyshot

Senior Member
16 July 2012
333
Γιατί όχι kef lsx version 1 που τα κάνει όλα στο χιλιάρικο;

Και όταν έχει λεφτά αργότερα προσθέτει και το γνωστό sub ( αν το βρίσκει απαραίτητο) της σειράς που ταιριάζει απόλυτα …
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,703
Αθήνα
Ή επίσης μπορεί να δει τα πιο ικανά svs prime wireless pro που επίσης τα κάνουν όλα και έχουν και high pass φίλτρο. Και ικανότερο micro sub σε σχέση με τα kef και οικονομικότερο.
Στο χιλιάρικο είναι και αυτά.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Γεια σου Μιχάλη.

Καλά τα λες αλλά στο παραπάνω θα διαφωνήσω.

Δηλαδή η λύση προενισχυτή με τελικό/τελικούς και παθητικά ηχεία σε τι διαφέρει
αν αντί για τελικό και ηχεία βάλεις ενεργά;

Υπάρχουν λύσεις και εδώ.
Είτε χρήση προενισχυτή είτε dac/προ με ψηφιακές και αναλογικές εισόδους.

Προφανώς κι ανεβαίνει το κόστος αλλά υπάρχουν αρκετές επιλογές πια και σε χαμηλότερες τιμές.

Προσωπικά μπορώ να κάνω παραπάνω από 5 συνδυασμούς με τα ενεργά ηχεία και θα εξακολουθούσα να έχω την ίδια δυνατότητα αν είχα έναν τελικό και κλασικά παθητικά ηχεία:
με κάρτα ήχου
με DAC με ενσωματωμένο ψηφιακό volume
με προενισχυτή hifi
με ενισχυτή ακουστικών diy
με το σετ της ifi zen can/one (δύο αναλογικές se που περισσεύουν και BT, USB, οπτική, ομοαξονική και balanced έξοδο)

Και όλα αυτά με κόστος που ξεκινά από 120€ χωρίς ηχεία/ενισχυτή ή ενεργά.
@tonal
Λάμπρο δε διαφωνούμε. Θα μπορούσα να προσθέσω κι' άλλα περισσότερα παραδείγματα.
Η δική μου προσπάθεια ήταν καταγράψω συνοπτικά τα κριτήρια, τους παράγοντες που οδηγούν στη μία ή στην άλλη απόφαση.
Ότι είμαι προσωπικά διακηρυγμένα χρήστης ενεργών συστημάτων, το γνωρίζεις.

Αλλά κάτι μου λέει, πες το διαίσθηση, ότι ο φίλος μας που τώρα ξεκινάει και αναζητά την κατεύθυνση που θα λάβει, θα είναι πιο ικανοποιημένος, με ενα συμβατικό σύστημα, με παθητικά ηχεία. Νομίζω, θα του ταιριάξει καλύτερα. :)
 
  • Like
Reactions: tonal