Εγγύηση "Πλαίσιο"

SakisMS

Established Member
22 September 2010
290
Θεσσαλονίκη
Όταν λες στην τρέχουσα τιμή των εξαρτημάτων εννοείς στην τιμή που είχαν όταν χάλασαν;

Αν ναι, σε εξαπάτησαν.. Τα πιστωτικά κόβονται στην αρχική τιμή αγοράς, δηλαδή παίρνεις πίσω τα λεφτά που έδωσες.

Πολλά μαγαζιά κάνουν (ή προσπαθούν να κάνουν) αυτή την κομπίνα. Όταν τους λες όμως ότι ο νόμος λέει άλλα, κάνουν άμεσα κωλοτούμπα και συμμορφώνονται.

Σας είναι ευκολο να μου πείτε ποιος είναι ο νόμος που λέει αυτό το πράγμα γιατι δεν μπορώ να βρώ κάτι σχετικό;
 
Πάνε πολλά χρόνια από τότε που το είχα ψάξει και πραγματικά δεν θυμάμαι συγκεκριμένα, αλλά όσες φορές έχουν προσπαθήσει να μου κάνουν λαμογιά μια απλή αναφορά στο "νόμο" και ένα αίτημα να μιλήσω με τον προϊστάμενό τους έχει φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Για να μαθαίνεις μιας και εγώ από άλλον το έμαθα.

Βάζεις την κάρτα σου στον φούρνο μικροκυμάτων για μερικά δευτερόλεπτα.
Με το που ακούσεις το 1ο τσουφ κλείνεις τον φούρνο μικροκυμάτων.

Πας την κάρτα σου με την απόδειξη αγοράς εφόσον είναι ακόμα σε εγγύηση και τους λες ότι δεν λειτουργεί.
Πίστεψε με θα στην αντικαταστήσουν, μιας και η κάρτα σου όντως δε θα λειτουργεί. :)
Ούτε τσακωμούς, ούτε benchmarks, ούτε "χαζό"-τεχνικοί που απλά εκτελούν εντολές.

Να ζητήσεις να σου εκδώσουν πιστωτικό (είναι υποχρεωμένοι) και παίρνεις κάτι άλλο μιας και μετά από 1,5 χρόνο η κάρτα σου θα κοστίζει τα μισά χρήματα από όταν την αγόρασες.
Ναι συνήθως σου λένε πως θα σε αποζημιώσουν με τα χρήματα που κοστίζει η κάρτα σου μετά από 1,5 χρόνο ! Λες και αν ακριβίνουν θα σου δώσουν παραπάνω.
Έχω τσακωθεί άπειρες φορές για αυτό και ενώ είμαι εταιρικός πελάτης κιόλας B2B και από μεγάλη εταιρεία !!! Βέβαια στο τέλος κάθε φορά με αποζημιώνουν με το ποσό που αναγράφει το τιμολόγιο αγοράς μου.
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Κανονικά είναι παράνομο αυτό γιατί αν το κάνουν αυτό και μετά την αγορά απαιτήσεις επιστροφή χρημάτων που έχεις το δικαίωμα, τι χρήματα θα σου επιστρέψουν; Τα λιγότερα φυσικά μιας και η τελευταία απόδειξη έχει άλλη τιμή χαμηλότερη.
Άρα σε κλέβουν έτσι.

Απαγορεύεται αυτό.
Όταν επιστρέφεται κάτι πρέπει να γίνει με τιμές ΔΕΛΤΙΟΥ !
Εδώ πολλοί αγοράζουν κάτι πριν τις εκπτώσεις με άλλη τιμή, το επιστρέφουν μέσα στις εκπτώσεις παίρνουν πιστωτικό τα ίδια χρήματα και αγοράζουν το ίδιο προϊόν και κάτι ακόμα τζάμπα μετά.

Επίσης αν αγοράσεις κάτι μέσα στις εκπτώσεις και το επιστρέψεις μετά τις εκπτώσεις πες στον υπεύθυνο του καταστήματος, θα σου εκδώσει πιστωτικό με μεγαλύτερη τιμή; χαχαχα δε νομίζω !
Μάλλον εκεί θα χρησιμοποιήσει ΤΙΜΕΣ ΔΕΛΤΙΟΥ (τιμή αγοράς), άρα;
 

nemesi54

AVClub Addicted Member
18 September 2007
1,694
Μοσχάτο
Απάντηση: Re: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Παρόμια ιστορία με σκληρό seagate εξωτερικό, το ρίχνει ο μικρός κάτω πάπαλα, ευτυχώς ο δίσκος ήτο σε "εγγύηση", το πάω τον αφήνω, μετά από 5 μέρες με πήραν να μου ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σωθεί και εάν ήθελα να πάρω έναν καινούργιο, και ασφαλώς έτσι έκανα!!

Επειδή φίλη μου έχει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.
Ο δίσκος είχε σημάδια απο το χτύπημα εξωτερικά? Φαινόταν δλδ ότι σου έπεσε και ότι δεν χάλασε μόνος του?

Ρωτάω γιατί της φίλης μου έχει χτυπήματα περιμετρικά του εξωτερικού λόγω της ελεύθερης πτώσης...! Φανταζόμουν ότι αν τον πάμε δεν θα δεχτούν εγγύηση αφού το λάθος είναι δικό της και όχι του δίσκου.
 

Stratos

AVClub Enthusiast
13 July 2006
785
Marousi
Για να μαθαίνεις μιας και εγώ από άλλον το έμαθα.

Βάζεις την κάρτα σου στον φούρνο μικροκυμάτων για μερικά δευτερόλεπτα.
Με το που ακούσεις το 1ο τσουφ κλείνεις τον φούρνο μικροκυμάτων.

Πας την κάρτα σου με την απόδειξη αγοράς εφόσον είναι ακόμα σε εγγύηση και τους λες ότι δεν λειτουργεί.
.

φανταζομαι καταλαβαινεις οτι δινοντας τετοιες συμβουλες γινεσαι χειροτερος απο αυτους...
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Με όλα αυτά, μου θυμίσατε κάτι συμπατριώτες μας στη Γερμανία προ 20ετίας και βάλε, που όταν είχαν να πάνε σε κανέναν γάμο ή βάφτιση, αγόραζαν από τα μεγάλα πολυκαταστήματα ακριβό κοστούμι οι άντρες ή τουαλέτα/ταγιέρ οι γυναίκες, το φορούσαν προσεκτικά για να μην το λερώσουν και την επομένη, το επέστρεφαν ζητώντας τα χρήματά τους πίσω... :laugh:
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
φανταζομαι καταλαβαινεις οτι δινοντας τετοιες συμβουλες γινεσαι χειροτερος απο αυτους...

Όταν δε μπορείς να προστατευτείς με νομικά πλαίσια και ενώ εσύ είσαι νόμιμος και ο άλλος σε κλέβει, τότε βρίσκεις άλλους τρόπους πιο έξυπνους και κάνεις πάλι τη δουλειά σου νόμιμα !


Και κάτι τέτοιες συμβουλές ευθύνονται (εν μέρει) για το χάλι με τις εγγυήσεις..

Δεν είπα να πάρει μία συσκευή που λειτουργεί σωστά και επειδή λήγει η εγγύηση της, να πάει να την "κάψει" για να πάρει καινούργια. Υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι που το κάνουν αυτό, αλλά δεν ανήκουμε σε αυτούς.
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Με όλα αυτά, μου θυμίσατε κάτι συμπατριώτες μας στη Γερμανία προ 20ετίας και βάλε, που όταν είχαν να πάνε σε κανέναν γάμο ή βάφτιση, αγόραζαν από τα μεγάλα πολυκαταστήματα ακριβό κοστούμι οι άντρες ή τουαλέτα/ταγιέρ οι γυναίκες, το φορούσαν προσεκτικά για να μην το λερώσουν και την επομένη, το επέστρεφαν ζητώντας τα χρήματά τους πίσω... :laugh:

Αν ήταν ήδη σκισμένο και του το πούλησαν με πρόβλημα καλά έκανε όποιος το έκανε.
Αν το έκαναν μόνο επειδή δεν είχαν χρήματα, τότε κακώς το έκαναν.

Εγώ δε συμβουλεύω την 2η περίπτωση, αλλά την 1η.
Έχεις διαφορά και ας μη παίζουμε με τις λέξεις παρακαλώ. :)
 
Χαχα αυτό με το πιστωτικό δεν το κάνουν μόνο τα "φτηνά" μαγαζιά. Μου έφεραν τα Χριστούγεννα δώρο πουλοβεράκι απ'το Notos. Επιστρέφω με την κάρτα αλλαγής να ζητησω πιστωτικό, γιατί δεν είχα εκείνη τη μέρα χρόνο να κάτσω να δοκιμάζω ρούχα κλπ, και πάνε να μου κόψουν πιστωτικό με το 50% των χρημάτων, επειδή τότε (10 μέρες μετά την αγορά) έχουν ξεκινήσει εκπτώσεις 50%. :D:D:D

Αφού γίνεται ένα ψιλοσούσουρο και έχω ανεβάσει θερμοκρασία, ξενερωμένος με τις αποδοκιμαστικές εκφράσεις των πελατών που έχουν ακουμπήσει 1-2 χιλιάρικα και ξενερώνουν με τον "γύφτο" που τους χαλάει την ιεροτελεστία του shopping, βλέπω ότι άκρη δε βγαίνει και απλά το αλλάζω χωρίς πολύ σκέψη με κάποιο άλλο, με 50% έκπτωση, άρα όχι διαφορά χρημάτων. Θα έλεγα ότι δε θα με ξαναδούν ποτέ, αλλά έτσι κι αλλιώς δε με βλέπουν, παρά μόνο έτσι για καμια αλλαγή..
 

ptriv

New member
7 April 2009
28
Γενικά το Πλαίσιο το έχει σύστημα να παίρνει τα προϊόντα που είναι σε εγγύηση πίσω με τωρινές χαμηλότερες τιμές και πολύ ειδικά σε δίσκους. Εγώ ποτέ δεν αγοράζω πράγματα και ειδικά δίσκους απο το Πλαίσιο γιατί με αυτή την τακτική έχουν ταλαιπωρήσει πελάτη μου.

Πάντως οφείλω να πώ ότι αγορές που κάνω απο το eshop ακόμη και σε δίσκους που είναι σε εγγύηση μετα απο 2 χρόνια που πήγε πίσω για αντικατάσταση αν και κατηργημένο μοντέλο μου έκοψαν άμεσα πιστωτικό, και πάντα ότι δίνω μου κόβουν πιστωτικό στην τιμή αγοράς και ποτέ δεν έχω κάνει φασαρία.
 

farflung

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,017
refugee from Eta Carinae
Αγόρασα στις 19/2/2010 μια ATI Saphire 5450 HD 1Gb, απ' το Πλαίσιο Γλυφάδας, με 47,99 ευρώ.
Την έβαλα στο HTPC μου στο σαλόνι (παθητική ψύξη - αθόρυβη) κάι εκεί ήταν ως σήμερα. (Μπορείτε να δείτε τα posts μου στο νήμα "Let's try bitstreaming out", στην ενότητα HTPC ).
Μέχρι τώρα, όλα καλά. Συνδεδεμμένη μέσω HDMI σ' έναν Denon 3808, έστελνε όλα τα HD Formats ήχου και η εικόνα της ήταν αψεγάδιαστη. Αυτά για εισαγωγή.
Εδώ και μιά βδομάδα, η κάρτα άρχισε να κάνει "νερά". Συγκεκριμένα, η οθόνη ήταν όπως το συνημμένο.
Τα υπόλοιπα που περιγράφω, έγιναν σήμερα.
Έψαξα κ βρήκα την απόδειξη αγοράς και είδα ότι ήμουν ακόμη στην εγγύηση. Πήρα τα χαρτιά κ τη κάρτα και πήγα στο Πλάισιο Γλυφάδας, μαζί με φωτογραφία της οθόνης (το συνημμένο).
Μετά από 4 ώρες, με πήραν τηλέφωνο.
Η στιχομυθία:
Πλαίσιο - Την κάρτα την έχουμε "στρεσάρει" στο 100% αλλά ούτε θερμοκρασία ανεβάζει, ούτε δείχνει πρόβλημα.
Εγώ - Δοκιμάστε (κατω δεξιά icon ήχου), δεξί κλικ, Playback devices > Properties.
Πλαίσιο - Μα τί λετε, την έχουμε σε περιβάλλον παιχνιδιού στο μαξιμουμ στρεσάρισμα και δεν δείχνει πρόβλημα.
Εγώ - Κοιτάξτε. Εγώ δεν παίζω παιχνίδια. Μετά την οθόνη με τα "παράσιτα" που σας έδωσα σε printout, βγαίνει "μπλέ" οθόνη.
Πλαίσιο - Δεν μπορούμε να βρούμε κάι που να αποδεικνύει ότι η κάρτα έχει πρόβλημα...
Εγώ - Κάτι άλλο. Start > Computer (δεξί κλικ) > Properties > Windows Experience Index (ταχύτητα υπολογιστή). Δοκιμάστε να τρέξετε το τεστ και πείτε μου άν, την ώρα που τρέχει το τεστ της κάρτας οθόνης, αυτό τελειώνει χωρίς πρόβλημα. Σ' εμένα δεν τελειώνει, βγάζοντας λάθος και το αποτέλεσμα της κάρτας οθόνης είναι 1.0

Αφού δεν έβγαινε νόημα, τους είπα οκ, θα έρθω αύριο να τη πάρω.

Μετά απ' αυτά, ξαναπήγα στο Πλαίσιο σαν πελάτης και πήρα μια ATI 6450 με 39,00 ευρώ
Την έβαλα στο ίδιο PC, έγκατέστησα τη κάρτα απ' το CD που υπήρχε στη συσκευασία και, όλα καλά...

Πείτε μου τώρα εσείς, τίς σημαίνει "2 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο" και ποιός, μπορεί ν' αποφασίσει άν, είμαστε δικαιούχοι εγγύησης ή άυτό είναι απλώς ένα "μαρκετίστικο τρικ" που βοηθάει τις πωλήσεις του κάθε "Πλαίσιο".

Θα παρακαλούσα όποια μέλη έχουν ανάλογη εμπειρία, να τη παραθέσουν εδώ.

Ευχαριστώ.View attachment 75556

ειχα την ιδια στο htpc και παρεδωσε το πνευμα γενικα αυτη η σειρα των καρτων η 54 ειναι για τα μπαζα μακρια απο αυτες δυο μουχουν χαλασει αλλα επι του προκειμενου οταν την πηγα πισω μετα απο εναμιση χρονο επαθα πλακα διοτι μου επεστρεψαν πιστωτικα το ποσο που ειχα δωσει τοτε κοντα 100 ευρω για μια καρτα που τωρα κανει κανα σαρανταρι.
Αρα απο το Πλαισιο ειμαι ευχαριστημενος.
Τωρα για την συγκεκριμενη καρτα που δεν βρηκαν ζημια καλο ειναι πριν επιστρεψουμε κατι να κοιταμε τους drivers και σε τελικη ενα format και καθαρη εγκατασταση για να καρατσεκαρουμε οτι εχει προβλημα,σε αυτες τις καρτες παρεδιδαν το πνευμα οι μνημες λογω κακης ψυξης μεσα στα htpc,οι 1080 αναλυσεις τις υπερθεμεναν.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,165
Εκεί ψηλά.....
ΜΙα ερωτηση και εγω....


Εξωτερικος σκληρος δισκος με Α,Β,Γ χαρακτηριστικα.

Μας αφηνει γεια......


Τον παμε πισω και βεβαιωνουν οτι οντως μας αφησε χρονους.

Με δεδομενο οτι οι υπαρχοντες στην λιστα προιοντων της δισκοι πληρουν μονο το Α χαρακτηριστικο αλλα οχι το Β και το Γ τι πρεπει να ζητησω ?

Τα λεφτα μου πισω ή προιον με μινιμουμ τα χαρακτηριστικα Α,Β,Γ ?

Επισης με τα αρχεια που εχω μεσα τι γινεται ? Αν τον "εγδυνα" εγω θα μπορουσα να το κανω μονος μου. Αλλα θα τον δωσουν ? Γιατι σε ερωτηση της γυναικας μου της ειπαν για 80 ευρωπουλα...

Για πειτε...
 
Τα δεδομένα τα κλαις αν σκοπεύεις να εκμεταλλευθείς την εγγύηση (πάντα οι κατασκευαστές αναφέρουν ρητά ότι δεν φέρουν ευθύνη για τα δεδομένα).

Όσο για το θέμα του πιστωτικού vs. αντικατάσταση, επιμένεις είτε για νέο μηχάνημα που να κάνει τα Α & Β & Γ είτε για πιστωτικό (αν δεν υπάρχει διαθέσιμο τέτοιο μηχάνημα).
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Πριν λιγες μερες τα έπαιξε εξωτερικός σκληρος μετα απο τρια χρονια λειτουργίας...
Η εγγύηση του ηταν 5 χρονια και έχοντας την απόδειξη τον επέστρεψα για έλεγχο...
Την επομένη με πηραν τηλέφωνο και μου ειπαν πως οντως υπάρχει προβλημα αλλα δεν μπορουν να μου βρουν ιδιο δισκο για αντικατάσταση για αυτο και μου προτειναν εναν μεγαλυτερο των 320 gb USB3 ( ο δικος μου ηταν 250gb usb2) με επιβάρυνση συν 15 ευρω απο την προ τριετίας αξιας του σκληρου μου.
Δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εμενα μια χαρα εξήγα μου κανει αυτο.
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,337
Εγώ προτιμώ τα πιστωτικά. Παλιά τα πιστωτικά, αν δεν με απατά η μνήμη μου, είχαν διάρκεια 30ημέρες για την χρήση τους. Τώρα, στο περνούν ηλεκτρονικά στο account σου και μπορείς να το κάνεις χρήση όποτε θες.
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Λογιστικά δεν έχουν δικαίωμα να σου κλείσουν το πιστωτικό σου ακόμα και αν θέλουν να κλείσουν το έτος.
Ακόμα και να στο έχουν κλείσει, αν πας με το χαρτί στο χέρι σε κατάστημα και θέλεις να ψωνίσεις, είναι υποχρεωμένοι να σου εκδώσουν παραστατικό σε πίστωση και μετά το κλείνουν μόνοι τους.
Όχι μόνο στο ΠΛΑΙΣΙΟ, αλλά σε οποιαδήποτε εταιρεία που έχει σοβαρό Λογιστήριο.

Επίσης ο νόμος περί επιστροφών αναφέρει "εντός εύλογου χρονικού διαστήματος", οπότε είναι στην κρίση του καθένα το πότε θα κάνει την επιστροφή του και το αν θα ζητήσει, άλλο προϊόν ΙΔΙΑΣ αξίας με αυτό που είχε αγοράσει, πιστωτικό ή επιστροφή τα χρήματα του.
Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη για ότι από τα 3 παραπάνω ζητήσει ο πελάτης και δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης για ότι θέλει η εταιρεία να κάνει.