Εγγύηση "Πλαίσιο"

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Εγώ είμαι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο και έχω δει όλες τις αντιμετωπίσεις σε αντικαταστάσεις χαλασμένων προϊόντων.
Σκληροί δίσκοι, κάρτες γραφικών, τροφοδοτικό, μητρική, DVDRW, δέκτης Turbo-X, ποντίκι Turbo-X...

Γενικά δεν έχει υπάρξει "μεγάλη" αντιπαράθεση και γενικά βρίσκουμε "λογική" λύση...
αλλά για κάποιον που είναι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο, η αντίληψη είναι πως θέλουν να σε "ρίξουν" και αν δεν ασχοληθείς ή δεν ξέρεις... την πατάς.

1) Η πιο περίεργη αντιμετώπιση ήταν πρόσφατα που πήρε ο αδελφός μου έναν δέκτη Turbo-X για τα ψηφιακά.
Μετά από ώρα λειτουργίας το μηχάνημα έκανε καθυστέρηση στον ήχο και έφευγε το πρόβλημα μόνο όταν άλλαζες κανάλι.
Το είδε, το ξαναείδε, είδε τα πάντα στις καλωδιώσεις του κλπ και τελικά τον έδωσε για έλεγχο.

Στο Πλαίσιο "δεν" βλέπανε το πρόβλημα. Μετά από πίεση του έδωσαν άλλον, ξανά ίδιο μοντέλο... ξανά το ίδιο πρόβλημα!
Γράφει το πρόβλημα σε DVD! και τους τον πάει ξανά στο service.
Μετά από μέρες και μετά από πολλά τηλέφωνα που φαινόταν πως τον είχαν αφήσει τον δέκτη σε ένα γραφείο χωρίς να ασχολείται κανείς,
τελικά η απάντηση ήταν πως δεν έχει πρόβλημα. "Το DVD το είδατε" τους λέω? "Ε... το DVD... εεε... δεν έχει πρόβλημα ο δέκτη" μου λένε.
Πάμε από εκεί, δεν είδαμε κανένα ενδιαφέρον στο να μας βοηθήσουν, προσπάθησαν ξανά να μας δώσουν άλλον ίδιο δέκτη που φυσικά αρνηθήκαμε
και στο τέλος τους είπα πως φυσικά θέλουμε πιστωτικό.

Η κοροϊδία τους όμως συνεχίστηκε... και στο τέλος μας έφαγαν περίπου 10 ευρώ καθώς με τις αντικαταστάσεις
η τιμή του δέκτη είχε πέσει, και το πρώτο χαρτί αγοράς το είχαν κρατήσει στην πρώτη αντικατάσταση!
Ο αδελφός μου μου είπε με νεύρα "παράτα τους, πάρε το πιστωτικό να πάρω κάτι άλλο που θέλω και πάμε να φύγουμε!".

Φυσικά όμως υπάρχει και το να πάω HDD αλλά και DVDRW τα οποία αποδεδειγμένα είχαν πρόβλημα και να μου κόψουν πιστωτικό "σχεδόν" άμεσα, χωρίς κανέναν έλεγχο.

2) Επίσης, πριν δύο μήνες πήρα μια κάρτα γραφικών, την έβαλα σε ένα PC για αναβάθμιση, το μηχάνημα όμως δεν την έβλεπε καθόλου ενώ άλλο PC την έβλεπε μια χαρά.
Τους πήρα τηλέφωνο και την πήγα από εκεί. Τους είπα το πρόβλημα, την έβαλαν σε ένα PC τους και όντως δούλεψε.
Τους είπα να τους πάω και το PC που είχα να την δούνε με τα μάτια τους αλλά ήθελαν υποχρεωτικά 25 ευρώ μόνο και μόνο για την δοκιμή! Η κάρτα έκανε 40 ευρώ!

Χωρίς κάτι παραπάνω, αλλά με "πίεση" από μέρους μου που είχα δει κάτι ίχνη πάνω στην κάρτα και ίσως μου την είχαν πουλήσει μεταχειρισμένη,
μου έδωσαν μία άλλη χωρίς πολλά-πολλά η οποία δεν είχε κανένα πρόβλημα.

3) Το κουφό ήταν με ένα ποντίκι Turbo-X που η ρόδα σταμάτησε να δουλεύει και στην αντικατάσταση μου κράτησαν την συσκευασία από το καινούριο!
Ας είναι καλά το "κορόϊδο" που το αγόρασε μετά!!!


Και στο e-shop πάνω κάτω τα ίδια έχω δει, αλλά και εκεί δεν έχει υπάρξει κάποιο πρόβλημα έως τώρα.
 
Last edited:

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Πριν λιγες μερες τα έπαιξε εξωτερικός σκληρος μετα απο τρια χρονια λειτουργίας...
Η εγγύηση του ηταν 5 χρονια και έχοντας την απόδειξη τον επέστρεψα για έλεγχο...
Την επομένη με πηραν τηλέφωνο και μου ειπαν πως οντως υπάρχει προβλημα αλλα δεν μπορουν να μου βρουν ιδιο δισκο για αντικατάσταση για αυτο και μου προτειναν εναν μεγαλυτερο των 320 gb USB3 ( ο δικος μου ηταν 250gb usb2) με επιβάρυνση συν 15 ευρω απο την προ τριετίας αξιας του σκληρου μου.
Δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εμενα μια χαρα εξήγα μου κανει αυτο.
@@@@ρια ξηγα ειναι αυτό.

Μετα από 3 χρονια, ο σκληρός σου αντικατασταθηκε από αντιπροσωπεια / κατασκευαστή ή πιστώθηκε με ποσό που αντιστοιχεί ΚΑΤ' ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ στο κόστος του 320αρη που σου έδωσαν.

Αν ηταν ΟΚ, δεν θα σου ζήταγαν να πληρώσεις μία.
 

TonyGrunt

New member
11 August 2010
36
Έγω προσωπικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος από το Πλαίσιο.

-Αντικατάσταση σκληρών δίσκων πάντοτε αυθημερών και έχω κάνει τουλάχιστον 10.
Τελευταίος σκληρός αντικατάσταση ήταν ένας WD Green 2TB και επειδή δεν είχαν στοκ στο κατάστημα διάλεξα ένα WD Black 2TB. Η διαφόρα τιμής μεταξύ του πιστωτικού και του καινούργιου (20-40 , δεν θυμάμαι), μου χαρίστηκε.

-Αγόρασα ένα Turbo-X TV δέκτη ο οποίος λόγω χαμηλού σήματος στο σπίτι μου δεν έπιανε όλα τα ψηφιακά κανάλια (άλλος δέκτης τα έπιανε). Όταν το πήγα στο Πλαίσιο και το δοκίμασαν έκει φυσικά τα έπιαναν όλα, παρόλα αυτά δέχτηκαν να εκδόσουν πιστωτικό αυθημερόν.

Στα αρνητικά του, αγόρασα ένα τροφοδοτικό και όταν το άνοιξα είδα ότι ήταν μεταχειρισμένο (γρατσουνιές, έλειπαν φελιζόλ, σακουλάκια ανοιχτά). Το πήγα πίσω και μου το άλλαξαν αμέσως. Αλλά από τότε όποτε παίρνω κάτι, το ελέγχω να έχει σωστή συσκευασία.
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Το έχω πει και θα συνεχίσω να σας το λέω, όποιος σας το παίζει δύσκολος ενώ είναι σε εγγύηση εξοπλισμός μία είναι η λύση: Φούρνος Μικροκυμάτων.
Google it !!
 

nemesi54

AVClub Addicted Member
18 September 2007
1,694
Μοσχάτο
Αυτό που μου μένει απο τους φίλους που έχουν ποστάρει είναι ότι:

Εξαρτάται σε τι υπάλληλο θα πέσεις...Αν είναι τρόμπας θα σε ταλαιπωρήσει, αν όχι κάνεις δουλειά με την μία χωρίς πολλά πολλά.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Ισχύει εν μέρει αυτό...
Αυτός που την μία είναι τρόμπας, δεν σημαίνει πως είναι και την δεύτερη... το ότι είναι ένα ποσοστό μόνιμα τρόμπας όμως, είναι δεδομένο!
Και αν με ρωτήσετε "αφού σας παιδεύουν γιατί ξαναπηγαίνετε σε αυτούς" η απάντηση είναι απλή..

1) Είναι σχετικά κοντά μου και αν χρειαστώ να αγοράσω κάτι άμεσα, κάτι που το θέλω ΤΩΡΑ, είναι η πρώτη μου επιλογή. Η δεύτερη για αμεσότητα είναι το Multirama.
2) Όλα τα καταστήματα έτσι χάλια είναι (όταν λέω όλοι, δεν εννοώ όλοι-όλοι, απλά το λέω έτσι για να καταλάβετε τι εννοώ).

3) Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να αγοράσω από το Μπλέ-σιο, παρά να πάρω από το φθηνότερο άγνωστο site που βρίσκεται μακρυά
και όταν θα χρειαστώ service θα πληρώσω τελικά παραπάνω με τα μεταφορικά και ΑΝ θα βρω το δίκιο μου.

Ενώ στο Μπλέ-σιο είναι σχεδόν δεδομένο πως θα έχω γκρίνια, αλλά κάπως "θα τα βρούμε" στο τέλος.
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Σ' αυτό το post, το θέμα δεν είναι η "εγγύηση Πλαίσιο". Πιθανόν, ο διαχειριστής να ήθελε ν' ανοίξει ένα νέο thread με τίτλο "διαφημίσεις" ή "Παραπλανητικές διαφημίσεις".
Αναφέρομαι στη τελευταία διαφήμιση του Πλαίσιο "Απόκτησε τα Windows 8 με 14,99 ευρώ".
Ανοίγοντας το e-mail, βλέπεις:

1. Πρέπει να αγοράσεις ένα Turbo-X με Windows 7 (από 450 ευρώ).
2. Να πάς στο windowsupgradeoffer.com και ν' ακολουθήσεις τις οδηγίες
3. Όταν τα Windows 8 είναι διαθέσιμα, θα λάβεις ηλεκτρονικό μήνυμα απ' τη Microsoft

Θεωρώ ότι, το συγκεκριμένο mail είναι παραπλανητικό, αφού το "θέμα" του είναι "Απόκτησε τα Windows 8 με 14,99 ευρώ", ενώ ο στόχος του είναι να προωθήσει ένα προϊόν (turbo-X), που έχει δυνατότητες να χρησιμοποιήσει ένα άλλο προϊόν, που δεν είναι όμως τώρα διαθέσιμο και ούτε ξέρουμε τί επίδραση θα έχει στα ήδη εγκατεστημένα προγράμματα που θα έχουμε στο PC, μέχρι αυτό να εμφανιστεί (βλ. συμβατότητες με άλλα προγράμματα, μεταξύ XP και Vista).

Κι άν πάμε στη πραγματική ζωή, ένας που έχει Windows 7 (ένα τέλειο λειτουργικό συγκρινόμενο με τα XP - τα Vista τα σVίνω - δεν υπήρξαν), γιατί να πάρει το ρίσκο να πάει στα Windows 8 και όλες τις παρενέργειες που θα φέρουν σ' έναν οικιακό χρήστη? Δεν συζητώ για επαγγελματικούς χρήστες αφού αυτοί, λόγω παράπλευρων εφαρμογών (πχ DOS), μπορεί να τρέχουν ακόμη XP.
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Σ' αυτό το post, το θέμα δεν είναι η "εγγύηση Πλαίσιο". Πιθανόν, ο διαχειριστής να ήθελε ν' ανοίξει ένα νέο thread με τίτλο "διαφημίσεις" ή "Παραπλανητικές διαφημίσεις".
Αναφέρομαι στη τελευταία διαφήμιση του Πλαίσιο "Απόκτησε τα Windows 8 με 14,99 ευρώ".
Ανοίγοντας το e-mail, βλέπεις:

1. Πρέπει να αγοράσεις ένα Turbo-X με Windows 7 (από 450 ευρώ).
2. Να πάς στο windowsupgradeoffer.com και ν' ακολουθήσεις τις οδηγίες
3. Όταν τα Windows 8 είναι διαθέσιμα, θα λάβεις ηλεκτρονικό μήνυμα απ' τη Microsoft

Θεωρώ ότι, το συγκεκριμένο mail είναι παραπλανητικό, αφού το "θέμα" του είναι "Απόκτησε τα Windows 8 με 14,99 ευρώ", ενώ ο στόχος του είναι να προωθήσει ένα προϊόν (turbo-X), που έχει δυνατότητες να χρησιμοποιήσει ένα άλλο προϊόν, που δεν είναι όμως τώρα διαθέσιμο και ούτε ξέρουμε τί επίδραση θα έχει στα ήδη εγκατεστημένα προγράμματα που θα έχουμε στο PC, μέχρι αυτό να εμφανιστεί (βλ. συμβατότητες με άλλα προγράμματα, μεταξύ XP και Vista).

Κι άν πάμε στη πραγματική ζωή, ένας που έχει Windows 7 (ένα τέλειο λειτουργικό συγκρινόμενο με τα XP - τα Vista τα σVίνω - δεν υπήρξαν), γιατί να πάρει το ρίσκο να πάει στα Windows 8 και όλες τις παρενέργειες που θα φέρουν σ' έναν οικιακό χρήστη? Δεν συζητώ για επαγγελματικούς χρήστες αφού αυτοί, λόγω παράπλευρων εφαρμογών (πχ DOS), μπορεί να τρέχουν ακόμη XP.


Προσπαθούν να εκμεταλευτούν την πολιτική για Upgrades της Microsoft
http://www.pcworld.com/article/256632/confirmed_windows_8_upgrades_for_15.html?tk=rel_news
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Έχω ένα θέμα μ' ενα δίσκο WD 20EARS (2Tb). Είναι ADF (Advanced Format Drive).
Ο δίκσος αγοράστηκε από Πλαίσιο τα Χριστούγεννα του 2010 και η απόδειξη του Πλαίσιο γράφει, εγγύηση 3 ετών (είναι στην εγγύηση).
Απ' τη στιγμή που αγοράστηκε, μπήκε σε Windows Home Server, ώσπου τη τελευταία εβδομάδα παρουσίασε προβλήματα.

Απ' το Event Viewer (System) του WHS:

The device, \Device\Harddisk4, has a bad block.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.


Τα backup των clients σταματούσαν πριν ολοκληρωθουν "because of an I/O error"
Έβαλα λοιπόν μιά οθόνη στο server, για να δώ άν (εκτός απ' τα 2 beep που άκουγα), βγάζει και κάποιο μήνυμα στο start-up (BIOS).
Πράγματι, βγάζει μήνυμα SMART, για το συγκεκριμένο δίσκο.

Το ερώτημα είναι, τα SMART μηνύματα δέίχνουν ότι ο δίσκος έχει πρόβλημα, ή ότι πιθανά ΘΑ έχει πρόβλημα? Και καλύπτονται από εγγύηση?
Έχει κανείς προηγούμενη εμπειρία με δίσκους που βγάζουν μήνυμα λάθους στο BIOS?

Τη Δευτέρα θα πάρω το δίσκο να τον πάω στο Πλαίσιο, μαζί με την απόδειξη αγοράς (18/12/2010, 122 Ευρώ).
 
Last edited:

greekgreek

Supreme Member
29 June 2008
6,350
Γιαννιτσά
Εγώ έχω πρόβλημα μς ένα καλώδιο hdmi turbo-x (δε συνδέει συσκευές με tv) ,τους το πήγα για έλεγχο και σε αυτούς δεν είχε πρόβλημα .
Το πρόβλημα συνεχίζεται θα τους το ξαναπάω ,να δω τι θα πούνε .
 

drdimitri

Senior Member
28 November 2009
427
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Εγώ έχω πρόβλημα μς ένα καλώδιο hdmi turbo-x (δε συνδέει συσκευές με tv) ,τους το πήγα για έλεγχο και σε αυτούς δεν είχε πρόβλημα .
Το πρόβλημα συνεχίζεται θα τους το ξαναπάω ,να δω τι θα πούνε .

Με άλλο καλώδιο δουλεύει αυτό που θέλεις να κάνεις; Όταν λες δε συνδέεται τι εννοείς: δεν έχει εικόνα, ήχο; Τι μήκος έχει;
 

greekgreek

Supreme Member
29 June 2008
6,350
Γιαννιτσά
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Με άλλο καλώδιο δουλεύει αυτό που θέλεις να κάνεις; Όταν λες δε συνδέεται τι εννοείς: δεν έχει εικόνα, ήχο; Τι μήκος έχει;

Eννοείται ότι συνδέεται με άλλο καλώδιο hdmi ,αλλιώς πως θα υπήρχε πρόβλημα.Το hdmi το δοκίμασα σε τρεις συσκευές σε δυο tv, δεν συνδέθηκε σε καμία .
Δεν έχει τίποτα ,ούτε εικόνα,ούτε ήχο .

Μετά που το πήρα πίσω ,ξαναδοκίμασα το καλώδιο σε ,άλλες συσκευές μπόρεσε και συνδέθηκε σε μια με παραμορφωμένη εικόνα .
Έχει μήκος 1,8 m.
 
Εδώ πάντως λέει ότι η αποτίμηση γίνεται στην τρέχουσα αξία:

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html

Ναι, αν θέλεις να το αλλάξεις, π.χ. επειδή δεν σου αρέσει (φέρνει σαν παράδειγμα ένα ρούχο).

Δες τι λέει ακριβώς από κάτω για την περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.
 

greekgreek

Supreme Member
29 June 2008
6,350
Γιαννιτσά
Μου τα έδειχνε σε απόχρωση πράσινου.

Στο Πλαίσιο μου είπαν ότι σε αυτούς έπαιξε κανανονικά .
Θα τους το ξαναπάω .
 

drdimitri

Senior Member
28 November 2009
427
Θεσσαλονίκη
Ναι, αν θέλεις να το αλλάξεις, π.χ. επειδή δεν σου αρέσει (φέρνει σαν παράδειγμα ένα ρούχο).

Δες τι λέει ακριβώς από κάτω για την περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Έχεις δίκαιο ! Τι γίνεται λοιπόν, αν αγοράσω κάτι με την πιστωτική μου σε δόσεις και βγει προβληματικό και απαιτήσω επιστροφή χρημάτων; "Σε περίπωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ο πωλητής υποχρεούται να καταβάλει την αξία σε μετρητά και δεν μπορεί να σας χορηγήσει πιστωτικό σημείωμα. " Δηλαδή, πληρώνω σε δόσεις, ενώ μου επιστρέφουν μετρητά; Κάτι σαν άτοκο δάνειο δηλαδή;
 

drdimitri

Senior Member
28 November 2009
427
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Μου τα έδειχνε σε απόχρωση πράσινου.

Στο Πλαίσιο μου είπαν ότι σε αυτούς έπαιξε κανανονικά .
Θα τους το ξαναπάω .

http://forum.videohelp.com/threads/314672-Weird-color-saturation-when-connecting-dvd-player-to-tv-with-hdmi-cable

Τα ηλεκτρονικά μερικές φορές κάνουν απροσδόκητα πράγματα. Διάβασε το άνω λίνκ. Κάνε ένα ρεσέτ σε όλα. Βγαλ´τα απ´την πρίζα, περιμένε κανένα λεπτό και ξαναδοκίμασε. Επίσης, δες λίγο τι γίνεται με το colorspace.