Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.

antonisgr

AVClub Addicted Member
10 November 2006
1,502
Σουηδική Αραβία
Σε όλες τις εισόδους εκτός της Video-bypass (όπου λειτουργεί μόνο το τελικό στάδιο) το αριστερό κανάλι ακούγεται ελάχιστα και μόνο οι υψηλές.

Οπότε στην προενισχυση είναι το πρόβλημα μάλλον
Σε τέτοια περίπτωση πάνε το μηχανάκι σε άλλη εταιρία με καλούς τεχνικούς να σου το φτιάξουν ( εάν δεν κοστίζει η βλάβη ιδιαίτερα )
διαφορετικά – κουτί και αποστολή στην Αγγλία
 

Peacebone

Established Member
22 June 2009
129
Και μένα στο τηλέφωνο αυτή την εντύπωση μου έδωσε και στην αρχή ο άνθρωπος δέχτηκε πράγματι να το στείλω. Όμως μετά ο υπάλληλός του του είπε ψέμματα για μένα επειδή είναι μεγάλος άνθρωπος και δεν ξέρει να μπει ο ίδιος στο internet και να δει τι πράγματι έγινε. Τελικά αρνήθηκε γιατί δεν το αγόρασα από αυτόν. Δες το topic #12. Προσπαθεί ο εν λόγω υπάλληλος να με προστατέψει τάχα για να το αγοράσω από εδώ, κοντά 200 ακριβότερα!

Προτείνω να πας ένα πρωί από το μαγαζί που είναι ο ίδιος κι όχι ο υπάλληλος του και αν του μιλήσεις σωστά δεν νομίζω να αρνηθεί.
Εγώ παλιότερα που ήμουν ακριβώς στην ίδια θέση με σένα, είχα πάρει και τον είχα ρωτήσει αν ισχύει η εγγύηση αν το έχω πάρει από το εξωτερικό και μου είχε πει πως κανονικά.

Πάντως με κάτι αντίστοιχο που είχα αγοράσει από το εξωτερικό δέχτηκαν κανονικά η ελληνική αντιπροσωπεία να το επισκευάσει...και πλέον οι περισσότερες έτσι κάνουν -κι έτσι είναι το σωστό!
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Προτείνω να πας ένα πρωί από το μαγαζί που είναι ο ίδιος κι όχι ο υπάλληλος του και αν του μιλήσεις σωστά δεν νομίζω να αρνηθεί.

Φίλε μου είμαι Θεσσαλονίκη... Από το τηλέφωνο μου είπε πως έγραψα στο Internet πως δεν έπεσα στη φάκα να το αγοράσω από αυτούς (έτσι του είπε ο συνεργάτης του). Θεώρησε πως αυτό τον προσβάλει και έτσι δεν δέχεται να το επισκευάσει. Αυτό που στην πραγματικότητα έγραψα ήταν αυτό: http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=38732&page=4 topic #39
 

George_Ch

New member
26 October 2008
30
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Οι εταιρίες όμως κρίνονται όχι από κει που κερδίζουν, αλλά όταν έρχεται η ώρα να προσφέρουν.

Εκεί ακριβώς κάνουμε το λάθος όλοι οι αγοραστές.. Έχουμε τη νοοτροπία πως όταν χρειαστούμε την εγγύηση που μας παρέχει η μαμά εταιρία -και έχουμε πληρώσει σε τελική ανάλυση-, είναι προσφορά. ΟΧΙ φιλε μου, ΔΕΝ είναι προσφορα, είναι μέρος του προϊόντος που έχουμε πληρώσει (και πολλές φορές καθορίζει την αγορά) και έχουμε το δικαίωμα να χρησημοποιήσουμε όπως ακριβώς τα μπουτον, τους διακόπτες, τα τροφοδοτικά, τους κινητήρες, τα εγχειρίδια. Δεν μας κανουν χάρη. Μας ταλαιπωρούν χωρίς να έχουν κανένα δικαίωμα, χωρίς να ζημιώνονται στο κατω - κάτω, χάνοντας επόμενες αγορές μας και αγορές φίλων και γνωστών μας.

Μετά παραπονιούνται για φυγή αγοραστών στο εξωτερικό.
Δεν είναι και το πιό έξυπνο πράγμα στον κόσμο..
 
Last edited:

savatage

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,402
Δηλαδή εαν δεν αρέσει η φάτσα μας στο αντιπρόσωπο έχει το δικαίωμα να μην μας επισκευάσει ένα προιόν που είναι στην εγγύηση από τον κατασκευαστή.Ρε τι μαθαίνει κανείς..:damnyou:
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
1) O audiophile62 είναι υπάλληλος της εταιρείας και δεν υπογράφει και το εκνευριστικό είναι ότι έχει γίνει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν "φασαρία" με άλλους ανθρώπους που δεν υπέγραφαν ως όφειλαν. Και αυτός γράφει ελεύθερα και κάνει ότι του καπνίσει, χωρίς να του λέει κανείς τίποτα!!!

Βλέπετε κι εγω πρόσφατα το ανακάλυψα. Δεν ήξερα ότι εργάζεται στην συγκεκριμένη αντιπροσωπία για να του απαντήσω κατάλληλα σε κάποια αντιπαράθεση που είχαμε πριν λίγο καιρό...

2) Το θέμα έχει ξανα-συζητηθεί με τo service. Ο αντιπρόσωπος οφείλει να σε υποστιρίξει. Να κάνεις καταγγελία στις αρμόδιες υπηρεσίες. Να μην τον αφήσεις σε χλωρό κλαρί. Να πιέσεις και μέσω της Roksan στην Αγγλία.

Πάρε και ρώτα: 210-3632443 -> Ινστιτούτο προστασίας καταναλωτή.


Καλά τα έχω πάρει τώρα κανονικά. Όταν έλεγα σε άλλα θέματα ότι ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος είναι (να μην πω τι είναι) έβγαιναν και έλεγαν ότι είναι πολύ καλός και διάφορα τέτοια. Ωραία πράγματα....

Ξέρετε, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και πολλές φορές είναι και καλύτερα. Τέτοια άτομα στην αγορά έχουν ημερομηνία λήξης! Αυτό είναι σίγουρο!
 

Peacebone

Established Member
22 June 2009
129
Δηλαδή εαν δεν αρέσει η φάτσα μας στο αντιπρόσωπο έχει το δικαίωμα να μην μας επισκευάσει ένα προιόν που είναι στην εγγύηση από τον κατασκευαστή.Ρε τι μαθαίνει κανείς..:damnyou:

Όντως,,,,είναι λίγο αστείο όλο αυτό:popcorn:
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Πολύ καλά έκανες και αγόρασες από το εξωτερικό.

Γιατί αυτός δεν σε προσέβαλε που προσπάθησε να σου πουλήσει ακριβότερα?Να μην σου πω πως λέγετε αυτό στα Ελληνικά, γιατί θα μου το διαγράψουν.

Εφόσον έχει την αντιπροσωπία, οφείλει να υποστιρίζει και τα προϊόντα, είτε του αρέσει ένας πελάτης είτε όχι.

Διόρθωση:
Απ' ότι είδα, μετά από πάρα πολύ κερό, έβαλε υπογραφή ο audiophile62. Κάλιο αργά παρα ποτέ.
 
Last edited by a moderator:

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Και να σου πω και κάτι άλλο στην τελική.

Προκειμένουν να πληρώνεις εργατικά σε αντιπροσωπίες σαν την συγκεκριμένη, καλύτερα να δώσεις 150 Ευρώ και να τον στείλεις για επισκευή στην Αγγλία (δε νομίζω να σου πάει παραπάνω πήγεν' έλα). Άσε που δεν ξέρεις τι θα σου κάνει κι όλας εσωτερικά. Μην πειράξει τίποτα και μετά τρέχεις. Αν μπλέκεις με τέτοιους τύπους, όλα να τα περιμένεις.

Θα μπορούσατε να περιμένετε την απάντηση του αντιπροσώπου?



Βεβαίως. Έχετε δίκιο.
 
Last edited by a moderator:

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Εκεί ακριβώς κάνουμε το λάθος όλοι οι αγοραστές.. Έχουμε τη νοοτροπία πως όταν χρειαστούμε την εγγύηση που μας παρέχει η μαμά εταιρία -και έχουμε πληρώσει σε τελική ανάλυση-, είναι προσφορά. ΟΧΙ φιλε μου, ΔΕΝ είναι προσφορα, είναι μέρος του προϊόντος που έχουμε πληρώσει (και πολλές φορές καθορίζει την αγορά) και έχουμε το δικαίωμα να χρησημοποιήσουμε όπως ακριβώς τα μπουτον, τους διακόπτες, τα τροφοδοτικά, τους κινητήρες, τα εγχειρίδια. Δεν μας κανουν χάρη. Μας ταλαιπωρούν χωρίς να έχουν κανένα δικαίωμα, χωρίς να ζημιώνονται στο κατω - κάτω, χάνοντας επόμενες αγορές μας και αγορές φίλων και γνωστών μας.

Μετά παραπονιούνται για φυγή αγοραστών στο εξωτερικό.
Δεν είναι και το πιό έξυπνο πράγμα στον κόσμο..

Έχεις απόλυτο δίκιο. Λάθος μου. Δεν είναι προσφορά, είναι υποχρέωση.
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Τελικά για ποιον λόγο δεν δέχτηκε να τον επισκευάσει??

Γι αυτούς τους λόγους... Ότι μου πε, σου λέω. Δεν θα του κάνω ψυχανάληση.

" Έπρεπε να επιμένεις μέχρι να μας βρεις στο τηλέφωνο, πριν το παραγγείλεις απ έξω. Τώρα στείλτο στην Αγγλία"...
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Και να σου πω και κάτι άλλο στην τελική.

Προκειμένουν να πληρώνεις εργατικά σε αντιπροσωπίες σαν την συγκεκριμένη, καλύτερα να δώσεις 150 Ευρώ και να τον στείλεις για επισκευή στην Αγγλία (δε νομίζω να σου πάει παραπάνω πήγεν' έλα). Άσε που δεν ξέρεις τι θα σου κάνει κι όλας εσωτερικά. Μην πειράξει τίποτα και μετά τρέχεις. Αν μπλέκεις με τέτοιους τύπους, όλα να τα περιμένεις.

Μου ζήτησαν από γνωστό courier 180 μόνο να πάει! (Κατά σύμπτωση είναι η διαφορά στην τιμή που μου ζήτησαν από δω). Ίσως εκεί βασίζεται η αντιπροσωπεία. Ή τα σκας, ή παίρνεις το ρίσκο. Η πλάκα είναι πως αν απαντούσαν στις κλήσεις μου θα τα σκαγα σ´αυτούς. Έτσι κι αλλιώς χαμένος ήμουνα. Μη σου τύχει έλεγα όταν διάβαζα κι εγώ άλλες περιπτώσεις. Να που έτυχε και σε μένα. Ελπίζω τουλάχιστον να γίνω αιτία να μην την πάθουν κι άλλοι.
 

KostasF

AVClub Enthusiast
28 April 2007
853
Ή τα σκας, ή παίρνεις το ρίσκο.

Έλα όμως που δεν θέτουν οι αντιπροσωπείες τους όρους αλλά οι Νόμοι...

Να τους καταγγείλεις σε όλες τις υπηρεσίες προστασίας καταναλωτή, διαφορετικά είσαι (είμαστε) άξιος (άξιοι) της μοίρας σου (μας)... -bye-
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Πολλά είναι τα 180.

http://www.interattica.gr/info_lists/Interattica Price List 2007 - v110.pdf

Είσαι στην σελίδα 18. Είναι ο τιμοκατάλογος της Interattica, η Αγγλική DPD που στέλνει και το Audioaffair. Η Αγγλία είναι Zone 1 και στο Classic Service για 20 κιλά είσαι στα 67,40 για να πάει (και άλλα τόσα πιστεύω για να γυσίσει).


Συμφωνώ με την καταγγελία. Εγω αν ήμουν στην θέση σου, θα τους κατήγγηλα και θα έστελνα τον ενισχυτή μου στην Αγγλία, χωρίς δεύτερη σκέψη, γιατί απλά δεν τους εμπιστεύομαι.
 
Last edited:

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
.............Ελπίζω τουλάχιστον να γίνω αιτία να μην την πάθουν κι άλλοι.


Διάβαζα μια καταγγελία της προάλλες την οποία έγραφε κάποιος που είχε πάει σε ένα κατάστημα ήχου θέλοντας να αγοράσει κάτι για το οποίο δεν ήταν σίγουρος. Για να τον πείσει λοιπόν ο καταστηματάρχης (είμαι και ευγενικός όπως βλέπετε), του λέει αγόρασέ το και αν δεν σου αρέσει, το φέρνεις πίσω και πέρνεις κάτι άλλο.... δεν υπάρχει πρόβλημα και τέτοια διάφορα. Αφού τον καθισύχασε λοιπόν, το αγόρασε ο άνθρωπος, αλλά είδε ότι δεν τελικά του έκανε. Επιστρέφει λοιπόν στο κατάστημα εντός ολίγων ημερών και του λέει, θα ήθελα να το αλλάξω με κάτι άλλο, όπως μου είχατε πεί ότι μπορώ να κάνω. Και ο καταστηματάρχης γυρνάει και του λέει ότι πρέπει να πάρει κάτι 2-πλάσιας ή 3πλάσιας αξίας (αν θυμάμαι καλά), αλλιώς δεν τον συμφαίρει και το είπε κι όλας με στιλ άδειασέ μας την γωνιά.


Αν δεν βάλουμε μυαλό όλοι μας, θα μας εκμεταλεύεται ο κάθε αντιπρόσωπος. Έκανες πάρα πολύ καλά που αγόρασες από το εξωτερικό και μην το σκέφτεσαι καθόλου. Κοπάνα μια καταγγελία και δώσε 135 Ευρώ στην Interattica και στείλτον κατευθείαν στην Roksan (να συννενοηθείς πρώτα μαζί τους). Είναι γνωστό courier, με αυτούς στέλνει και το audioaffair. Η ACS είναι ακριβή. Αν κρίνω από την τιμή αυτούς πρέπει να ρώτησες.

Ακόμα και 135 Ευρώ να δώσεις για να τον στείλεις στην Roksan στην Αγγλία για επισκευή, πάλι κερδισμένος βγαίνεις που τον αγόρασες από το Audioaffair.

Δηλαδή μετά από αυτή την αντιμετόπιση που είχες, θα ήθελες να είχες δώσει τα ωραία σου λεφτάκια στον αντιπρόσωπο?

Και να σε ρωτήσω και κάτι άλλο?

Αν βγει ένα θέμα εδω και ζητάει κάποιος να του προτείνουμε ενισχυτή έως τα 1000 Ευρώ, θα γράψεις ποτέ Roksan Kandy?
 
Last edited:

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,838
Αθήνα
Αν βγει ένα θέμα εδω και ζητάει κάποιος να του προτείνουμε ενισχυτή έως τα 1000 Ευρώ, θα γράψεις ποτέ Roksan Kandy?

Και να φανταστείτε οτι μια που κοιτάζω να αγοράσω έναν δικάναλο σκεφτόμουν τον Κ2 πολύ σοβαρά. Τώρα όμως...
 

dionisis

AVClub Enthusiast
23 February 2007
740
Θεσσαλονίκη
Επειδή είδα και άλλο thread σχετικό με τις αντιπροσωπείες και τις εγγυήσεις και αναφορές σε νόμους και κανονισμούς της ΕΕ θα ήθελα να θυμήσω ότι μπορεί η ΕΕ να έχει ορίσει την πανευρωπαϊκή εγγύηση, και μάλιστα νομίζω και τους όρους (πχ για ποσα χρόνια κλπ), με κανονισμούς ή και με οδηγίες αλλά όσο σε κάθε κράτος μέλος (στην Ελλάδα εν προκειμένω) δεν έχει αλλάξει η εθνική νομοθεσία για να ενσωματώσει την ευρωπα'ίκή ο κάθε αντιπρόσωπος αν θέλει θα πατάει εκεί ή και στη σύμβαση που έχει υπογράψει με την εταιρία την οποία αντιπροσωπεύει. Και μπορεί το ίδιο να κάνει και ένα ελληνικό δικαστήριο. Σίγουρα όχι όμως το ευρωπαϊκό.
Απο προσωπική εμπειρία από αγορά πολυκαταστήματος ηλεκτρονικών, το πολυκατάστημα καλύπτει με εγγύηση ενός έτους αν προσκομιστεί η απόδιξη αγορά, αλλά μέσα στοκ κουτί υπάρχει το κουπόνι της κατασκευάστριας που πρέπει να συμπληρώσεις, να το σφραγίσει ο πωλητής οπότε ξαναπήγα στο πολυκατάστημα και το σφράγισαν, και να το στείλεις στον εδώ αντιπρόσωπο ώστε να σε καλύπτει με την 5ετή εγγύηση που προσφέρει η εταιρία.
Σε αγορά φωτογρ. μηχανής από εξουσιοδοτημένο πωλητή που έχει και σέρβις αυτός με κάλυπτε με 1 έτος με την απόδειξη αγοράς, αλλά ξαναπήγα για να σφραγίσει το κουπόνι της εταιρίας που ήταν στη συσκευασία και με κάλυπτε για 2 χρόνια σε όλη την ΕΕ.

Άχετα από συμπεριφορές αν είναι ηθικες ή ανήθικες (το να σου πουν φταις εσύ που το πήρες από έξω είναι ανήθικο) καλό είναι να ξεκαθαρίζουμε πριν αγοράσουμε τους όρους της εγγύησης και που μας καλύπτουν. Μπορεί ο Άγγλος πωλητής να μην είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα με πελάτες τους από Γερμανία ή κάπου αλλού και να θεώρησε (λογικά) ότι και στην Ελλάδα θα ισχύει το ίδιο. Δεν σημαίνει ότι όλοι οι αντιπρόσωποι ανεξάρτητα του ποιον αντιπροσωπεύουν έχουν τους ίδιους όρους για να είναι αντιπρόσωποι.

Εγγύηση μπορεί να δίνει και κάποιος που είναι μόνο πωλητής, συμπληρωματικά ή ανεξάρτητα της εγγύησης του αντιπροσώπου ή του κατασκευαστή. Επίσης είναι λογικό ότι τεχνικά το πωλημένο στην Αγγλία είναι ίδιο με το πωλημένο στην Ελλάδα, αλλά αν από τα χαρτιά του αντικειμένου δεν προκύπτει ότι καλύπτεται με εγγύηση στην Ελλάδα από τον τάδε δεν μπορούμε να απαιτήσουμε να μας καλύψει. Το αν είναι στο συμφέρον του ή όχι δεν είναι επιχείρημα για να τον κατηγορήσουμε.

Τέλος, είναι κοινή γνώση ότι οι διάφοροι αντιπρόσωποι "ενημερώνονται από το σάιτ". Καλό θα ήταν, για να φύγει ίσως και κάποια ρετσινιά, να μας ενημερώσουν τι πράτουν σε αυτές τις περιπτώσεις (δεν ξέρω αν παραβαίνει τους όρους του φόρουμ κάτι τέτοιο). Μπορεί μια διαφορά των 100 ευρώ να την υπερκαλύψουν με την ανθρώπινη επαφή κι συμβουλή. Άλλωστε δεν αγοράζουν από το εξωτερικό μόνο αυτοί που ψάχνουν στο διαδίκτυο για τις χαμηλότερες τιμές αλλά και αυτοί που βρέθηκαν στο εξωτερικό και επέστρεψαν πάλι στη Ελλάδα. Σε αυτούς τί θα πούμε εσύ φταις που δεν μπήκες στο ίντερνετ από την Αγγλία που ήσουν για να το παραγγείλεις από μένα;

με συγχωρείτε για το μακροσκελές κείμενο
 
Last edited:

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Έκανες πάρα πολύ καλά που αγόρασες από το εξωτερικό και μην το σκέφτεσαι καθόλου. Κοπάνα μια καταγγελία και δώσε 135 Ευρώ στην Interattica και στείλτον κατευθείαν στην Roksan (να συννενοηθείς πρώτα μαζί τους). Είναι γνωστό courier, με αυτούς στέλνει και το audioaffair. Η ACS είναι ακριβή. Αν κρίνω από την τιμή αυτούς πρέπει να ρώτησες.

Ναι πράγματι, αυτούς ρώτησα

Ακόμα και 135 Ευρώ να δώσεις για να τον στείλεις στην Roksan στην Αγγλία για επισκευή, πάλι κερδισμένος βγαίνεις που τον αγόρασες από το Audioaffair.

Δηλαδή μετά από αυτή την αντιμετόπιση που είχες, θα ήθελες να είχες δώσει τα ωραία σου λεφτάκια στον αντιπρόσωπο?

Και να σε ρωτήσω και κάτι άλλο?

Αν βγει ένα θέμα εδω και ζητάει κάποιος να του προτείνουμε ενισχυτή έως τα 1000 Ευρώ, θα γράψεις ποτέ Roksan Kandy?
Να σου πω την αλήθεια ο ήχος του μου άρεσε πολύ. Μετά από αυτό όμως... δεν ξέρω, πιστεύω πως έχω "ψυχραθεί" με το μηχάνημα και ποτέ δεν θα είναι ο ήχος του ίδιος ξανά. Αισθάνομαι σε τέτοιες περιπτώσεις σαν να μ' έχουν κερατώσει... Ποτέ δεν είναι το ίδιο μετά...
 
Status
Not open for further replies.