ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Μου κάνουν εντύπωση τα όσα λέτε γιατί συνήθως έχω συναντήσει άψογη εξυπηρέτηση στο εν λόγω κατάστημα... οπότε θα παραθέσω τις δικές μου εμπειρίες, θετικές και αρνητικές, που δυστυχώς αναφέρονται σε 2 χρόνια πριν...



1/Αγόρασα τον προβολέα μου (Panasonic AX100). Η αντιμετώπιση ήταν επαγγελματικότατη, έκανα πάνω από 5-6 demo πριν αποφασίσω, με υλικό δικό μου, ο γκριζομάλλης που λέτε άλλαζε προβολικά σε ρυθμό πολυβόλου για να συγκρίνουμε. Για τη ρύθμιση δε μπορώ να σας πω σίγουρα καθώς ήμουν τελείως πρωτάρης τότε, πάντως το βέβαιο είναι ότι αθροιστικά έφαγα πάνω από 3 ώρες εκεί μέσα να βλέπω.

Αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση, είναι ότι στο τέλος είχα βρεθεί σε δίλημμα μεταξύ ενός LCD και ενός DLP... ο DLP μ'άρεσε περισσότερο ως κοντραστ, χρώματα κλπ, αλλά με ενοχλούσε το rainbow... και μου πρότεινε να έπαιρνα τον DLP και αν σε μια βδομάδα εξακολουθούσε να μου χτυπάει στο μάτι να τον γύριζα πίσω...

Τέτοια αντιμετώπιση δεν είχα σε κανένα κατάστημα, γι'αυτό και τελικά έδωσα τα (λίγα) παραπάνω λεφτά (της τάξεως των 40-50 ευρώ) σε σχέση με άλλα καταστήματα, ακριβώς θέλοντας να υποστηρίξω τέτοια εξυπηρέτηση.



2/Αγόρασα επίσης το DVD μου (Pioneer 696), το οποίο έκανε έναν οξύ θόρυβο, όχι δυνατό μεν, υπαρκτό δε. Το γύρισα και μου το αντικατέστησαν άμεσα, χωρίς να με βάλουν να περιμένω έλεγχο από τεχνικούς και άλλα τραγελαφικά που ακούμε σε άλλα καταστήματα.



3/Το μόνο μελανό...... αγόρασα για λογαριασμού φίλου ένα 5.1 σύστημα, με ενισχυτή Yamaha και ηχεία της Monitor Audio.... Ήρθαν την προγραμματισμένη ώρα στο σπίτι του, όμως το ζεύγος των rear ηχείων ήταν άλλο χρώμα. Μας το είπαν απ'την αρχή όμως, ότι έχουν έλλειψη και θα μας τα αντικαταστήσουν όταν έρθουν. Αφού τα εγκατέστησα στον φίλο δεν ξανασχολήθηκα... όμως ένα χρόνο μετά έμαθα ότι ακόμα περίμενε τα σωστά... Απ´την άλλη μεριά βέβαια... μου εξομολογήθηκε ότι ουδέποτε ασχολήθηκε με το θέμα, να τους πάρει τηλέφωνο, να το κυνηγήσει...., οπότε μπορώ να θεωρήσω ότι ήταν ίσως κάτι που ξέφυγε... μπορεί και όχι βέβαια...
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Μου κάνουν εντύπωση τα όσα λέτε γιατί συνήθως έχω συναντήσει άψογη εξυπηρέτηση στο εν λόγω κατάστημα... οπότε θα παραθέσω τις δικές μου εμπειρίες, θετικές και αρνητικές, που δυστυχώς αναφέρονται σε 2 χρόνια πριν...



1/Αγόρασα τον προβολέα μου (Panasonic AX100). Η αντιμετώπιση ήταν επαγγελματικότατη, έκανα πάνω από 5-6 demo πριν αποφασίσω, με υλικό δικό μου, ο γκριζομάλλης που λέτε άλλαζε προβολικά σε ρυθμό πολυβόλου για να συγκρίνουμε. Για τη ρύθμιση δε μπορώ να σας πω σίγουρα καθώς ήμουν τελείως πρωτάρης τότε, πάντως το βέβαιο είναι ότι αθροιστικά έφαγα πάνω από 3 ώρες εκεί μέσα να βλέπω.

Αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση, είναι ότι στο τέλος είχα βρεθεί σε δίλημμα μεταξύ ενός LCD και ενός DLP... ο DLP μ'άρεσε περισσότερο ως κοντραστ, χρώματα κλπ, αλλά με ενοχλούσε το rainbow... και μου πρότεινε να έπαιρνα τον DLP και αν σε μια βδομάδα εξακολουθούσε να μου χτυπάει στο μάτι να τον γύριζα πίσω...

Τέτοια αντιμετώπιση δεν είχα σε κανένα κατάστημα, γι'αυτό και τελικά έδωσα τα (λίγα) παραπάνω λεφτά (της τάξεως των 40-50 ευρώ) σε σχέση με άλλα καταστήματα, ακριβώς θέλοντας να υποστηρίξω τέτοια εξυπηρέτηση.



2/Αγόρασα επίσης το DVD μου (Pioneer 696), το οποίο έκανε έναν οξύ θόρυβο, όχι δυνατό μεν, υπαρκτό δε. Το γύρισα και μου το αντικατέστησαν άμεσα, χωρίς να με βάλουν να περιμένω έλεγχο από τεχνικούς και άλλα τραγελαφικά που ακούμε σε άλλα καταστήματα.



3/Το μόνο μελανό...... αγόρασα για λογαριασμού φίλου ένα 5.1 σύστημα, με ενισχυτή Yamaha και ηχεία της Monitor Audio.... Ήρθαν την προγραμματισμένη ώρα στο σπίτι του, όμως το ζεύγος των rear ηχείων ήταν άλλο χρώμα. Μας το είπαν απ'την αρχή όμως, ότι έχουν έλλειψη και θα μας τα αντικαταστήσουν όταν έρθουν. Αφού τα εγκατέστησα στον φίλο δεν ξανασχολήθηκα... όμως ένα χρόνο μετά έμαθα ότι ακόμα περίμενε τα σωστά... Απ´την άλλη μεριά βέβαια... μου εξομολογήθηκε ότι ουδέποτε ασχολήθηκε με το θέμα, να τους πάρει τηλέφωνο, να το κυνηγήσει...., οπότε μπορώ να θεωρήσω ότι ήταν ίσως κάτι που ξέφυγε... μπορεί και όχι βέβαια...

Εξαιρετικά η εξυπηρέτηση όντως, πράγμα που αποδεικνύει ότι μάλλον ήταν μια κακή στιγμή ή απλά μια παρανόηση δική μας στο κομμάτι των βιντεοπροβολέων.

Αλλά η ιστορία με το "τρικ" των Demo ηχείων φαίνεται ότι είναι σύστημα και μάλλον προσοδοφόρο.
 

vasilisnt

Established Member
21 July 2007
294
Αθήνα
3/Το μόνο μελανό...... αγόρασα για λογαριασμού φίλου ένα 5.1 σύστημα, με ενισχυτή Yamaha και ηχεία της Monitor Audio.... Ήρθαν την προγραμματισμένη ώρα στο σπίτι του, όμως το ζεύγος των rear ηχείων ήταν άλλο χρώμα. Μας το είπαν απ'την αρχή όμως, ότι έχουν έλλειψη και θα μας τα αντικαταστήσουν όταν έρθουν. Αφού τα εγκατέστησα στον φίλο δεν ξανασχολήθηκα... όμως ένα χρόνο μετά έμαθα ότι ακόμα περίμενε τα σωστά... Απ´την άλλη μεριά βέβαια... μου εξομολογήθηκε ότι ουδέποτε ασχολήθηκε με το θέμα, να τους πάρει τηλέφωνο, να το κυνηγήσει...., οπότε μπορώ να θεωρήσω ότι ήταν ίσως κάτι που ξέφυγε... μπορεί και όχι βέβαια...[/quote]

τωρα αν πω οτι προσωπικα θεωρω απαραδεκτη την συγκεκριμενη κινηση τους?

αλλο να περιμενεις και αλλο να σου ερθει?
εγω καταλαβαινω οτι σε πιανουν στην μεγαλη καψα για αγορα, προσπαθουν να σε ψησουν προκειμενου να αγορασεις... ο καλος πωλητης θα φανει μεν στο νουμερο.. αν εκανε την πωληση ή οχι αλλα... δυστυχως για αυτους με εχασαν απο πελατη...
- στην μια απο τις 2 αγορες που εχω κανει απο το συγκεκριμενο καταστημα ημουν ετοιμος για αγορα πολυκαναλου μαυρου YAMAHA 3900.
τους παιρνω τηλεφωνο ρωταω αν υπαρχει ετοιμοπαραδοτος , απαντηση θετικη, παω μετα απο μια ωρα στο καταστημα και υπηρχε μονο σε ασημι...
- στην δευτερη περιπτωση προσπαθουν να μου πλασαρουν το demo φυσικα στην ιδια τιμη με το καινουργιο...ποσες μερες θα το ειχε φαει ο ηλιος στη βιτρινα ειναι αλλο θεμα αλλα τι να λεμε τωρα...
τελικα με πειθουν και επειδη βιαζομουν γιατι επροκειτο περι δωρου να παω να το παραλαβω ο ιδιος απο την αντιπροσωπια η οποια κατα τα λεγομενα τους ηταν στην Ηλιουπολη...5 λεπτα αν θυμαμε χαρακτηριστικα μου ειχε αναφερει ο πωλητης..παω στο καταστημα..πληρωνω μετρητοις... και οταν μου δινει τα στοιχεια της αντιπροσωπιας για να παραλαβω..
που ηταν τελικα?
οποιος το βρει κερδιζει ενα rca καλωδιο!!! :)

να αναφερω και την περιπτωση οπου ρωταω αν εχουν harberth και spendor , απαντηση επισης θετικη ? παω και μου βαζουν b&w και monitor audio. Μπορει να ρωτησα και 5 φορες στην ακροαση ποτε θα ακουσουμε τα συγεκριμενα που ειχα ζητησει... στο τελος μου απαντησε... τα εχει ενας γερος αλλα δεν θυμαμε ονομα...

πραγματικα... αρχιζω να σκεφτομαι να ανοιξω ενα internet shop...να εχω μεσα τους παντες και τα παντα...να κανω τις τριγωνικες μου συναλαγες και να ειμαι αρχοντας...
αφου κανενας δεν εχει σοβαρο stock ήθελα να ηξερα τι τα κρατανε τα καταστηματα...
για βιτρινα στις μια - δυο αντιπροσωπιες τους και οτι αλλο κατσει για πωληση στο δουλεμα και στο περιμενε?

Μαυρο και ξανα μαυρο!
 

DELTA

AVClub Enthusiast
15 August 2008
1,151
Σπάτα
Ρε παιδια αυτη η εταιρια πουλαει και κλιματιστικα? Τι σχεση εχει ο κλιματισμος με τον ηχο?
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Είναι το λιγότερο εξοργιστικό πως μετά από τόσες καταγγελίες δεν έχει βγει ούτε ένας εκπρόσωπος του μαγαζιού να πει κάτι, έστω κάτι. Μια προσπάθεια συγκάλυψης ρε παιδί μου..."δύσκολοι καιροί, έλλειψη ρευστού"... κάτι.

Πραγματικά απαράδεκτοι και όσο διαβάζω και περισσότερους παθόντες τόσο ψήνομαι να στείλω ένα email διαμαρτυρίας προς την Monitor Audio και μάλιστα να μεταφράσω όλα τα παράπονα μου έχουν καταγραφεί εδώ. Θα περιμένω λίγο ακόμα διότι απ' οτι βλέπω θα σκάσουν μύτη πολλά ακόμα.
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

ΟΚ.
Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω κανέναν.

Τώρα αν κατάλαβα καλά (είμαι και λίγο αργός, sorry) τα ηχεία που σου φέρανε ήτανε demo με σκοπό να στα δώσουν για καινούργια ή σου είπαν να τα κρατήσεις να κάνεις τη δουλειά σου μέχρι να έρθουν τα καινούργια, τα οποία για κάποιο λόγο έχουν καθυστερήσει;
Γιατί αυτό έχει μια μικρή διαφορά από το να προσπαθήσει κάποιος να σου πουλήσει για καινούργια τα μεταχειρισμένα.

Φίλε pleo την μία ημέρα έκλεισε η αγορά έδωσα 1000 προκαταβολή και μου είπαν πως αύριο θα παραδοθούν στο σπίτι του αδερφού μου, για εκείνον έκλεισε η αγορά και βέβαια καμία κουβέντα για έλλειψη των μικρών RS1. Αλλιώς αν μου έλεγαν ότι θα έρθουν σε 1,5 μήνα, τότε θα έφευγα και θα πήγαινα σε άλλα ηχεία.
Τώρα την επόμενη μέρα που μου παράδωσαν σπίτι και παρέλαβε και ξόφλησε ο αδερφός μου, μου τηλεφώνησε λέγοντας πως τα πίσω ηχεία είναι άλλο χρώμα και χτυπημένα στην καμπίνα και βέβαια χρησιμοποιημένα. Αμέσως πήρα τηλέφωνο και με καθησύχασαν λέγοντας πως τελικά δεν τα είχαν στην αποθήκη αλλά να μην ανησυχώ διότι το φορτηγό θα έρθει σε καμιά 15αριά μέρες και μάλιστα θα μου τα φέρναν σπίτι για να μην ταλαιπωρηθεί με νέα διαδρομή. Από τότε ούτε φωνή, ούτε ακρόαση παρα μόνο τα τηλέφωνα μας, με την στάνταρ απάντησ μην ανησυχείτε δεν σας έχουμε ξεχάσει.

Υ.Γ. Σκεφτείται να μας ξεχνάγανε κιόλας.
 
Last edited:

Deminio

Senior Member
6 May 2008
319
To No.2 παραλίγο να το πάθω και εγώ από το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά ευτυχώς είχα προνοήσει και δεν είχα δεχτεί αποστολή στο σπίτι αλλά παραλαβή από το κατάστημα (όπου και τους πέτυχα να συσκευάζουν το demo κομμάτι - ενώ είχαν πει ότι έχουν στοκ κανονικά / χωρίς να αναφέρουν τίποτα περί demo - ίσα ίσα που ο πωλήτης επιχειρηματολογούσε στο τηλέφωνο περί της ελαφρώς υψηλότερης από αλλού τιμής με βάση το γεγονός ότι είχε στοκ και 'πίεζε' για αποστολή στο χώρο μου την επόμενη ημέρα).

Αν είχα παραλάβει σπίτι και δεν είχα προσέξει πολύ καλά την συσκευασία τρέχα γύρευε τι θα γινόταν.

Προ αμνημονεύτων ετών επίσης είχα πάει επιτόπου να ρωτήσω τιμή για έναν προβολέα και μου είχαν πει υψηλότερη από την επίσημη λιανική (προφανώς δεν ήθελαν να τον πουλήσουν).

Θεωρώ το πιο 'σιχαμερό' πράγμα στον χώρο του Hifi-Hiend να σου πωλούν demo στην τιμή του καινούργιου για καινούργιο. Αναφέρομαι γενικότερα.

ΟΚ η κρίση, ΟΚ ο ανταγωνισμός, ΟΚ ο ανώριμος καταναλωτής (ναι, είμαστε ως Έλληνες σε μεγάλο βαθμό ακόμα ανώριμοι ως καταναλωτές) αλλά τέτοιες συμπεριφορές προσωπικά απλώς με κάνουν να σβήνω δια παντός καταστήματα από την λίστα μου.

Θεωρώ το πιο 'σιχαμερό' πράγμα στον Ελληνικό χώρο του hifi-hiend το να σου πωλούν demo ή δεύτερο χέρι στην τιμή του καινούργιου. Αναφέρομαι ευρύτερα στην συγκεκριμένη πολιτική. Επειδή απεχθάνομαι τέτοιου είδους περιπέτειες ,προτείνω πάντα να κοιτάτε σειριακούς αριθμούς στα προϊόντα που βρίσκονται στον χώρο ακρόασης και πώλησης, ώστε να αποφύγετε τα δυσάρεστα. Επιτέλους, το demo πρέπει να πωλείται σε τιμή demo όσο καινούργιο και εαν είναι - διαφορετικά θα πρέπει να αναφέρεται στον πελάτη ότι υπάρχει μόνο αυτό και θα είναι αναγκασμένος να περιμένει. Δυστυχώς, πρέπει να τονίζουμε συνεχώς εδώ πέρα τα αυτονόητα...
 
Last edited by a moderator:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,707
Αθήνα
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Φίλε pleo την μία ημέρα έκλεισε η αγορά έδωσα 1000 προκαταβολή και μου είπαν πως αύριο θα παραδοθούν στο σπίτι του αδερφού μου, για εκείνον έκλεισε η αγορά και βέβαια καμία κουβέντα για έλλειψη των μικρών RS1. Αλλιώς αν μου έλεγαν ότι θα έρθουν σε 1,5 μήνα, τότε θα έφευγα και θα πήγαινα σε άλλα ηχεία.
Τώρα την επόμενη μέρα που μου παράδωσαν σπίτι και παρέλαβε και ξόφλησε ο αδερφός μου, μου τηλεφώνησε λέγοντας πως τα πίσω ηχεία είναι άλλο χρώμα και χτυπημένα στην καμπίνα και βέβαια χρησιμοποιημένα. Αμέσως πήρα τηλέφωνο και με καθησύχασαν λέγοντας πως τελικά δεν τα είχαν στην αποθήκη αλλά να μην ανησυχώ διότι το φορτηγό θα έρθει σε καμιά 15αριά μέρες και μάλιστα θα μου τα φέρναν σπίτι για να μην ταλαιπωρηθεί με νέα διαδρομή. Από τότε ούτε φωνή, ούτε ακρόαση παρα μόνο τα τηλέφωνα μας, με την στάνταρ απάντησ μην ανησυχείτε δεν σας έχουμε ξεχάσει.

Υ.Γ. Σκεφτείται να μας ξεχνάγανε κιόλας.

Μάλιστα.
Είναι φάουλ αν όπως λες δεν σου είπαν ευθύς εξ αρχής για την έλλειψη. Όμως τουλάχιστον σε άκουσαν και δεν αρνήθηκαν ότι τα κομμάτια είναι demo. Και όπως έχει τύχει και σε μένα στο παρελθόν (στο πολύ μακρινό και με άλλο κατάστημα) μου άφησαν ένα κομμάτι Demo TV να κάνω τη δουλειά μου μέχρι να έρθει η καινούργια τότε. Εγώ περίμενα 2 εβδομάδες. Γενικά είναι θέμα εκτός από αντιπροσωπείας και θέμα διαθεσιμότητας οίκου του εξωτερικού.

Για μένα έχεις την απόδειξη, έχεις και αυτά που είπες εδώ. Νομίζω πως εν τέλει τα καινούργια ηχεία θα τα έχεις και αυτό είναι που έχει σημασία. Να ξέρεις ότι οι καθυστερήσεις σε περίεργες περιόδους φτάνουν μέχρι και τρίμηνο. Φυσικά με την ενημέρωση του πελάτη για οποιαδήποτε καθυστέρηση.

Και μη νομίζεις, όλοι καταναλωτές είμαστε, επαγγελματίες και μη. Να ας πούμε εγώ θα βγω στη γύρα για νέα TV. Αν οτιδήποτε προκύψει κακό, θα έχω σιγουρέψει πρώτα όλες τις εναλλακτικές πριν προβώ σε κάποια καταγγελία. Το λέω αυτό γιατί το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο είναι να δημιουργηθεί παρεξήγηση ενώ με μια απλή συνεννόηση- ακόμα και προειδοποίηση - το πιο πιθανόν είναι να λυθεί το πρόβλημα.

Δεν το λέω έτσι γιατί εργάζομαι σε αντιπροσωπεία. Το λέω γιατί με απλές συνεννοήσεις στο παρελθόν έχω καταφέρει 2 μεγάλες εταιρίες του χώρου, η μία να μου αλλάξει προϊόν με το καινούργιο μοντέλο χωρίς να έχει την παραμικρή υποχρέωση, και την άλλη να πάρει πίσω το προϊόν της και να μου δώσει πίσω τα χρήματα.

Αυτά. Εύχομαι σε όλους χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!

-bye-
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Μάλιστα.
Είναι φάουλ αν όπως λες δεν σου είπαν ευθύς εξ αρχής για την έλλειψη. Όμως τουλάχιστον σε άκουσαν και δεν αρνήθηκαν ότι τα κομμάτια είναι demo. Και όπως έχει τύχει και σε μένα στο παρελθόν (στο πολύ μακρινό και με άλλο κατάστημα) μου άφησαν ένα κομμάτι Demo TV να κάνω τη δουλειά μου μέχρι να έρθει η καινούργια τότε. Εγώ περίμενα 2 εβδομάδες. Γενικά είναι θέμα εκτός από αντιπροσωπείας και θέμα διαθεσιμότητας οίκου του εξωτερικού.

Για μένα έχεις την απόδειξη, έχεις και αυτά που είπες εδώ. Νομίζω πως εν τέλει τα καινούργια ηχεία θα τα έχεις και αυτό είναι που έχει σημασία. Να ξέρεις ότι οι καθυστερήσεις σε περίεργες περιόδους φτάνουν μέχρι και τρίμηνο. Φυσικά με την ενημέρωση του πελάτη για οποιαδήποτε καθυστέρηση.

Και μη νομίζεις, όλοι καταναλωτές είμαστε, επαγγελματίες και μη. Να ας πούμε εγώ θα βγω στη γύρα για νέα TV. Αν οτιδήποτε προκύψει κακό, θα έχω σιγουρέψει πρώτα όλες τις εναλλακτικές πριν προβώ σε κάποια καταγγελία. Το λέω αυτό γιατί το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο είναι να δημιουργηθεί παρεξήγηση ενώ με μια απλή συνεννόηση- ακόμα και προειδοποίηση - το πιο πιθανόν είναι να λυθεί το πρόβλημα.

Δεν το λέω έτσι γιατί εργάζομαι σε αντιπροσωπεία. Το λέω γιατί με απλές συνεννοήσεις στο παρελθόν έχω καταφέρει 2 μεγάλες εταιρίες του χώρου, η μία να μου αλλάξει προϊόν με το καινούργιο μοντέλο χωρίς να έχει την παραμικρή υποχρέωση, και την άλλη να πάρει πίσω το προϊόν της και να μου δώσει πίσω τα χρήματα.

Αυτά. Εύχομαι σε όλους χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!

-bye-

Σωστός και πάλι!
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Πρίν τρία περίπου χρόνια κόντεψα μα πέσω θύμα του γνωστού και μη εξαιρετέου ασπρομάλλη - πωλητή του συγκεκριμένου μαγαζιού, ο οποίος προσπαθούσε να μου πουλήσει συγκεκριμένο προβολέα που αντιπροσώπευε βγάζοντας άχρηστους όλους τους υπόλοιπους προβολείς που που έδειξε, με πανάθλια setup αλλά και απόλυτα συγκεκριμένα πλάνα που οι υπόλοιποι προβολείς δεν τα πήγαιναν καλά. Ευτυχώς είχα πάει με φίλο του χώρου παρέα και το καταλάβαμε και φύγαμε τρέχοντας κάνοντας μάλιστα μεγάλη φασαρία, τότε για τον τρόπο έκθεσης των μηχανημάτων.

Τώρα σε σχέση με αυτό που ανέφερα αρχικά και για να βάλω και τα πράγματα στην θέση τους στο θέμα "Ανδρέας Καφάτος". Όλοι ξέρετε, τουλάχιστον οι φίλοι του, λίγο πολύ την ιστορία του Α. Καφάτου εδώ και μια δεκαετία απ' την LASERLAND - ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ και τώρα στην PSA, καθώς και τις κόντρες και διαμάχες του με παλιούς συνεργάτες αλλά και συνφορουμίτες στο AVFORUM τότε. Είναι εύκολο για οποιονδήποτε, να κατηγορεί οποιονδήποτε με ευκολία και στην περίπτωση του Αντρέα, μάλλον λόγω της καινοτόμου παρουσία του στον χώρο όλα αυτά τα χρόνια, να έχει ακούσει και τα εξαμάξης για χίλιους δυό πιθανούς και απίθανους λόγους.

Είναι πολύ πιθανόν να με είχαν λοιπόν επηρεάσει κάποιοι για το συγκεκριμένο άτομο και στην επίσκεψη μου, στην τότε ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ, να κουβάλαγα και μια μικρή προκατάληψη σχετικά με τον τρόπο που "πουλάει" ένα προϊόν και με ένα - δύο σημάδια που διέκρινα να κατάλαβα εσφαλμένα ότι προσπαθεί να με ξεγελάσει.

Και επειδή το να αδικείς κάποιον το θεωρώ το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις σε κάποιον και επειδή όντως δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το περιστατικό που ανέφερα στο άλλο site, οφείλω να αποκαταστήσω την αλήθεια λέγοντάς σας ότι, ΝΑΙ ΤΟΝ ΈΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΎΤΗΚΑ ΕΣΦΑΛΜΈΝΑ ΛΆΘΟΣ.

Τώρα του βγάζω το καπέλο για την κίνηση να μου τηλεφωνήσει σήμερα και να συζητήσουμε για το περιστατικό και βέβαια για το εξαιρετικό και φιλικό ήθος και διάθεση που μου έδειξε σε όλη την διάρκεια της συζήτησης. Με κέρδισε σαν φίλο, πιθανό πελάτη του και πάνω απ' 'όλα σαν άνθρωπο και γι' αυτό και μόνο, μέρες που είναι κιόλας, του ζητώ δημόσια συγνώμη αν τον στεναχώρησα.

Και κάτι ακόμα να ξεκαθαριστεί πως το θέμα του Αντρέα Καφάτου δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την απαράδεκτη συμπεριφορά της ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗΣ θέμα που θα το κυνηγήσω με όλες μου τις δυνάμεις.
 

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Μιας και σου απάντησα αρνητικά στο γειτονικό φόρουμ επί του θέματος θα ήθελα να σου πω ότι ο μόνος λόγος που το έκανα ήταν διότι μου φάνηκε απότομη και αδικαιολόγητη η αναφορά σου στον Ανδρέα για τους λόγους που ανέφεραν και οι άλλοι. Επίσης ήθελα να το σκεφτείς καλύτερα για τους λόγους που ο ίδιος αναφέρεις τώρα και το γεγονός ότι όλοι εμείς που σου "αντεπιτεθήκαμε" είχαμε πάρα πολύ καλές εμπειρίες από τον συγκεκριμένο άνθρωπο μέχρι τώρα. Η πρόθεση μου δεν ήταν διαμάχη και λάθος μου αν την εξέφρασα έτσι.

Για την Ηχοέκφραση θα σε συμβούλευα να πάς από εκεί να μιλήσετε και μιας και έχεις δίκιο είμαι σίγουρος ότι θα λυθεί το θέμα.
 

Δημήτρης Θ.

AVClub Fanatic
17 June 2006
12,627
Τι μας αφορά τι γίνεται σε διπλανό φόρουμ?
Λύστε τις όποιες διαφορές σας εκεί.
Επίσης, καλό θα είναι να περιμένουμε και κάποια απάντηση απ τους κυρίους της "ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗΣ" γιατί πολύ πιθανόν λόγω των ημερών να μην έχουν ενημερωθεί για τίποτα.
Θα παρακαλούσα κάποιον Mod της κατηγορίας αύριο να προσπαθήσει να επικοινωνήσει με την "ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ"
 

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,508
Κερατσίνι
Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση, είναι ότι στο τέλος είχα βρεθεί σε δίλημμα μεταξύ ενός LCD και ενός DLP... ο DLP μ'άρεσε περισσότερο ως κοντραστ, χρώματα κλπ, αλλά με ενοχλούσε το rainbow... και μου πρότεινε να έπαιρνα τον DLP και αν σε μια βδομάδα εξακολουθούσε να μου χτυπάει στο μάτι να τον γύριζα πίσω...

Τέτοια αντιμετώπιση δεν είχα σε κανένα κατάστημα, γι'αυτό και τελικά έδωσα τα (λίγα) παραπάνω λεφτά (της τάξεως των 40-50 ευρώ) σε σχέση με άλλα καταστήματα, ακριβώς θέλοντας να υποστηρίξω τέτοια εξυπηρέτηση.

Nα πω τωρα κατι? Πρωτη φορα ακουω να περναει το rainbow με τον καιρο. Ή βλεπεις ή δεν βλεπεις. Το αλλο που θα ηθελα να σχολιασω ειναι για την αλλαγη που αναφερεις. Δεν το αμφισβητω αλλα γνωριζοντας ποσο ευαισθητο μηχανημα ειναι ο προβολεας και ποσο ρολο παιζουν οι ωρες στην λαμπα με παραξενευει να σου πουλησει καποιος κατι καινουργιο και να το παρει πισω μετα. Γιατι ο προβολεας εστω και με λιγες ωρες θεωρειται μεταχειρισμενος μετα.
 
Re: Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Nα πω τωρα κατι? Πρωτη φορα ακουω να περναει το rainbow με τον καιρο. Ή βλεπεις ή δεν βλεπεις.

:eek:fftopic:

Κι όμως. Είναι συχνές οι περιπτώσεις που ο εγκέφαλος αρχίζει και το "φιλτράρει" μετά από μερικές ώρες θέασης.

Έτσι έγινε στη δική μου περίπτωση.
 

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,508
Κερατσίνι
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

:eek:fftopic:

Κι όμως. Είναι συχνές οι περιπτώσεις που ο εγκέφαλος αρχίζει και το "φιλτράρει" μετά από μερικές ώρες θέασης.

Έτσι έγινε στη δική μου περίπτωση.

Οκ τοτε. Εγω αλλιως το ηξερα αλλα προφανως κανω λαθος :slapface:
 

w1red

New member
25 March 2009
45
Από την ιστορία, δεν κατάλαβα αν στον αδελφό σου είπαν από την αρχή πως είναι Demo ή το είπαν για πρώτη φορά σε εσένα, όταν τους τηλεφώνησες. Γιατί αν ισχύει το δεύτερο σενάριο, μάλλον ψάχναν για ακόμα ένα κορόιδο.
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Από την ιστορία, δεν κατάλαβα αν στον αδελφό σου είπαν από την αρχή πως είναι Demo ή το είπαν για πρώτη φορά σε εσένα, όταν τους τηλεφώνησες. Γιατί αν ισχύει το δεύτερο σενάριο, μάλλον ψάχναν για ακόμα ένα κορόιδο.

Κανένας δεν ήξερε ότι θα έστελναν Demo παρά μόνο όταν ξεφόρτωσε το φορτηγό και τα είδαμε και τότε τηλεφωνήσαμε στην ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ πρώτη φορά για εξηγήσεις. Προφανώς με αυτό τον τρόπο θεώρησαν ότι με "εξυπηρέτησαν."
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Σαν συνέχεια όλων αυτών που γράφτηκαν απ' τη μεριά μου να αναφέρω πως σήμερα το πρωί επικοινώνησε μαζί μου ο ιδιοκτήτης της ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗΣ. Μου ανέφερε λοιπόν πως αναγνωρίζει το λάθος τους, να μου στείλουν Demo ηχεία για να με εξυπηρετήσουν προσωρινά, χωρίς να με έχουν ενημερώσει και βέβαια ότι λόγω φόρτου εργασίας αλλά και μικρομπερδέματος απ' ότι κατάλαβα, δεν έκαναν καμία προσπάθεια να επικοινωνήσουν μαζί μου για να με καθησυχάσουν αλλά και να με ενημερώσουν για την πορεία της αντικατάστασης των ηχείων. Επίσης μου ανέφερε πως το φορτηγό με την παραγγελία απ' την Αγγλία έφτασε στις 10/4 αλλά και πάλι δεν πρόλαβαν να ειδοποιήσουν λόγω της μεγάλης κίνησης λόγω Πάσχα. Βέβαια τα ηχεία θα αντικατασταθούν με καινούργια στις επόμενες μέρες και το θέμα απ' τη μεριά μου θεωρείτε λήξαν.

Υ.Γ. Να αναφέρω επίσης πως ήταν εξαιρετικά ευγενικός μαζί μου και φιλικός και δεν προσπάθησε σε καμία περίπτωση να δικαιολογήσει το λάθος της εταιρείας του κατί που τον τιμά ιδιαίτερα. Προσωπικά τον ευχαριστώ για την στάση του.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Το να πούμε τέλος καλό όλα καλά,θα ήταν άτοπο,δεδομένου ότι-απ' ότι γράφτηκε-έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο,σ' άλλο μέλος(έχει συμβεί και σε εμένα σ' άλλα όμως καταστήματα της Αθήνας και σε πολλούς άλλους).

Προφανώς πρόκειται για ευρέως χρησιμοποιούμενη τακτική...

Καλό είναι λοιπόν κάθε τέτοια περίπτωση να καταγγέλεται και να αντιμετωπίζεται εγκαίρως.
 
Last edited:

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Το να πούμε τέλος καλό όλα καλά,θα ήταν άτοπο,δεδομένου ότι-απ' ότι γράφτηκε-έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο,σ' άλλο μέλος(έχει συμβεί και σε εμένα σ' άλλα όμως καταστηματα της Αθήνας και σε πολλούς άλλους).

Προφανώς πρόκειται για ευρέως χρησιμοποιούμενη τακτική...

Καλό είναι λοιπόν κάθε τέτοια περίπτωση να καταγγέλεται και να αντιμετωπίζεται εγκαίρως.

Όντως και καλό θα ήταν να είχαμε και μια επίσημη τοποθέτηση έτσι για να μην υπάρχουν αμφιβολίες. Αλλά αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως πρέπει να ουρλιάζεις και να κουράζεσαι για να διεκδικείς σε τέτοιες συναλλαγές τα αυτονόητα. Και πως για άλλη μια φορά φάνηκε η δύναμη του AVCLUB έτσι για να τα λέμε με το όνομα τους.

Υ.Γ. Γι' αυτό οι περισσότεροι έχουν στραφεί πάντως σε αγορές από ίντερνετ και αποφεύγουν τα πάρε - δώσε με τους παμπόνηρους πωλητές της χώρας μας.
 
Last edited by a moderator: