ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Βασικό πρόβλημα,υπάρχει με τα νέα μέλη και γενικότερα με τους νεοσερχόμενους στο χόμπυ,που είναι πολύ δύσκολο να το αντιληφθούν...

Νομίζω,ότι είναι σαφές,ότι δεν πρόκειται για τυπικό θέμα.Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί:"ε και τι έγινε,άν κάποιος πάρει ένα μηχάνημα ελάχιστα (έστω) χρησιμοποιημένο;"

Κανείς πελάτης-ακόμα κι ο πλέον έμπειρος-δεν μπορεί να ξέρει την πραγματική κατάσταση ενός demo μηχανήματος.Επίσης με βάση την διαμορφωμένη αγορά,ένα τέτοιο μηχάνημα δεν μπορεί να πληρώνεται για καινούργιο.Οταν συμβαίνει κάτι τέτοιο,απλά πρόκειται για απάτη.Δεν γνωρίζω,κανέναν έμπορο,που να παίρνει σε τιμή καινούργιου,έστω κι ελάχιστα χρησιμοποιημένο μηχάνημα πελάτη του.

Οπως έχει ειπωθεί πολλές φορές,πρέπει να καταγγέλουμε-αντιμετωπίζουμε τέτοια περιστατικά κι επίσης σημαντικό να επιβραβεύουμε ανοιχτά τους συνεπείς επαγγελματίες,γιατί υπάρχουν κι ουκ ολίγοι τέτοιοι.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Δηλαδή παιδιά εγώ ως αρχάριος πώς μπορώ να αντιληφθώ ότι ένα ζευγάρι μπροστινά ηχεία είναι demo, στην περίπτωση που τα υποτιθέμενα demo ηχεία είναι καλοσυντηρημένα και δεν φέρουν αμιχές κλπ?
 
Re: Απάντηση: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Βασικό πρόβλημα,υπάρχει με τα νέα μέλη και γενικότερα με τους νεοσερχόμενους στο χόμπυ,που είναι πολύ δύσκολο να το αντιληφθούν...

αυτο ειναι ρε παιδια το βασικο. εγω θελω να παρω ηχεια και ειμαι ασχετος...πως θα καταλαβω ρε γμτ οτι ο αλλος δεν με εχει δουλεψει?? ενταξει στη τηλεοραση μπορεις να μπεις στο σερβις μενου και να δεις τις ωρες, με τα ηχεια τι μπορει να κανει καποιος μη γνωστης??:hmmmm2:
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Δηλαδή παιδιά εγώ ως αρχάριος πώς μπορώ να αντιληφθώ ότι ένα ζευγάρι μπροστινά ηχεία είναι demo, στην περίπτωση που τα υποτιθέμενα demo ηχεία είναι καλοσυντηρημένα και δεν φέρουν αμιχές κλπ?

Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις τώρα…

Η αλήθεια είναι ότι αυτά προκύπτουν, κατά βάση, εκ πείρας.

Κάποια πρώτα σημεία ελέγχου είναι διπλές ταινίες στην συσκευασία, κατάσταση αυτού καθαυτού του μηχανήματος σε επίπεδο καθαριότητας, μυρωδιά (μην γελάτε, βασικό αυτό), κατάσταση συσκευασίας παρελκόμενων κλπ.

Γενικά πάντως, αν έχεις ´τριφτεί’ με το θέμα (κάτι το οποίο απαιτεί όμως εμπειρίες) δύσκολα σε ξεγελάει κανείς.
 

monsoon

Established Member
30 July 2006
264
Ελέγχεις πολύ προσεκτικά τη συσκευασία, τόσο το πάνω όσο και (κυρίως) το κάτω μέρος του κουτιού!

Πολλοί κατασκευαστές μάλιστα αναγράφουν εμφανώς στο χαρτοκιβώτιο οδηγία μη παραλαβής αν η ταινία έχει παραβιαστεί..

Αν υπάρχουν στοιχεία παραβίασης της ταινίας συσκευασίας, παρέλαβες demo..

Γενικά, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να ξεγελαστεί ο υποψιασμένος καταναλωτής..

Υ.Γ.1. Επαναλαμβάνω, μη ξεχνάτε να ελέγχετε και το κάτω μέρος του χαρτοκιβωτίου για ίχνη παραβίασης!
Υ.Γ.2. Πολύ σωστά, η μυρωδιά του πραγματικά καινούριου μηχανήματος είναι χαρακτηριστική!!
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,475
Πειραιάς
Δυστυχώς με κάτι τέτοια έχουμε καταντήσει να είμαστε τόσο καχύποπτοι σε όλα μας εμείς οι Έλληνες.........

Για να καταλάβεις αν είναι demo, πρέπει να είσαι παρατηρητικός, υποψιασμένος και προσεκτικός...το κοιτάς το κουτί κλειστό πρώρα καλά, το ανοίγεις με προσοχή για να δεις αν έχει άλλες (διπλές) ταινίες κολλημένες, την κατάσταση του ηχείο σε όλες του τις πλευρές κτλ κτλ κτλ...
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Δεν έχεις άδικο Μιχάλη, είναι πραγματικά απογοητευτικό έως μίζερο και ενοχλητικό σε σημείο που αντί να ευχαριστιέσαι μία αγορά να είσαι αγχωμένος μέχρι να σιγουρευτείς ότι δεν σε έχουν εξαπατήσει.

Και όχι μόνο αυτό, το χειρότερο είναι η αντιμετώπιση που συνήθως λαμβάνεις εκ των υστέρων αν δεν είσαι έμπειρος και υποψιασμένος (ότι πρέπει δλδ να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας).
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Δεν έχεις άδικο Μιχάλη, είναι πραγματικά απογοητευτικό έως μίζερο και ενοχλητικό σε σημείο που αντί να ευχαριστιέσαι μία αγορά να είσαι αγχωμένος μέχρι να σιγουρευτείς ότι δεν σε έχουν εξαπατήσει.

Και όχι μόνο αυτό, το χειρότερο είναι η αντιμετώπιση που συνήθως λαμβάνεις εκ των υστέρων αν δεν είσαι έμπειρος και υποψιασμένος (ότι πρέπει δλδ να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας).

+1.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Δηλαδή οι αρχάριοι θα πρέπει να παρακαλάμε να μην πέσουμε σε πωλητή αρπακτικό,γιατί αν μας εξαπατήσει τί διακαιολογία θα του προβάλλουμε, ότι η κούτα δεν μυρίζει <<καινουργίλα>>? Εύκολα θα μας πει ότι φταίει η μύτη μας! Αυτό για τις ταινίες το καταλαβαίνω, έχω πέσει σε έμπορο όμως ο οποίος μου τόνιζε ότι τις παραπάνω ταινίες τις έβαλε για να είναι ασφαλές το εμπόρευμα κατά τη μεταφορά του......
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Δηλαδή οι αρχάριοι θα πρέπει να παρακαλάμε να μην πέσουμε σε πωλητή αρπακτικό,γιατί αν μας εξαπατήσει τί διακαιολογία θα του προβάλλουμε, ότι η κούτα δεν μυρίζει <<καινουργίλα>>? Εύκολα θα μας πει ότι φταίει η μύτη μας! Αυτό για τις ταινίες το καταλαβαίνω, έχω πέσει σε έμπορο όμως ο οποίος μου τόνιζε ότι τις παραπάνω ταινίες τις έβαλε για να είναι ασφαλές το εμπόρευμα κατά τη μεταφορά του......

:BDGBGDB55:Εε αυτό δεν το είχα ακούσει....Μάλλον έχουμε να ακούσουμε πολλά τραγελαφικά ακόμα. Πάντως γι' αυτό υπάρχει και αυτό το Forum για να ακούμε και να μαθαίνουμε τα πάντα σχετικά.
 

monsoon

Established Member
30 July 2006
264
Δηλαδή οι αρχάριοι θα πρέπει να παρακαλάμε να μην πέσουμε σε πωλητή αρπακτικό,γιατί αν μας εξαπατήσει τί διακαιολογία θα του προβάλλουμε, ότι η κούτα δεν μυρίζει <<καινουργίλα>>? Εύκολα θα μας πει ότι φταίει η μύτη μας! Αυτό για τις ταινίες το καταλαβαίνω, έχω πέσει σε έμπορο όμως ο οποίος μου τόνιζε ότι τις παραπάνω ταινίες τις έβαλε για να είναι ασφαλές το εμπόρευμα κατά τη μεταφορά του......


Καλό κι αυτό!!!

Τελικά, κανένα καινούργιο μηχάνημα πωλείται σ' αυτή τη χώρα?
 

vasilisnt

Established Member
21 July 2007
294
Αθήνα
χαχαχαχα!!!!

συγνωμη αλλα δεν γινετε να μην γελασω με το τι γινετε στο συγκεκριμενο καταστημα.....

αν ειναι αρχη της ιδιοκτησιας ή οχι δεν το γνωριζω και καλο θα ηταν να ειχαμε επισημη θεση αλλα τοσο επαναληπτικα κατι μου λεει...
 
17 June 2006
9,805
Το avclub παρέχει βήμα σε όλους τους καταναλωτές για να μπορούν να κάνουν καταγγελίες για διάφορα θέματα που άπτονται της αγοράς audio/video συσκευών.
Όμως σε κάθε περίπτωση για να γίνει αυτό πρέπει η καταγγελία να είναι επώνυμη με σκοπό να μπορούμε να την προωθήσουμε στον αντίστοιχο επαγγελματία ώστε να έχει και αυτός βήμα να απαντήσει επίσημα.
Έχω σβήσει κάποια μηνύματα παραπάνω, τα οποία όμως θα επανέλθουν στο φόρουμ όταν έχουμε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας των μελών που έκαναν τις καταγγελίες αυτές...
 

vasilisnt

Established Member
21 July 2007
294
Αθήνα
συμφωνω στο επωνυμο της καταγγελιας

ονοματεπωνυμο και τηλεφωνο επικοινωνιας αποσταλθηκαν με προσωπικο μηνυμα στον κο Κυριακαρακο
 

w1red

New member
25 March 2009
45
Αυτό με την κίνηση του Πάσχα, δεν το πιασα.Υπονοούσε δηλαδή πως υπήρχαν πιο παλιοί πελάτες από εσένα με παρόμοια προβλήματα (demo ηχεία ή δεν ξέρω και εγώ τι) και τους εξυπηρέτησε κατά προτεραιότητα ή σε έγραψε κανονικά για τους νέους πελάτες; Μήπως τα κρατούσε για να τα δώσει σε κάποιο άλλο νέο θύμα, συμπληρώνοντας από τα υπόλοιπα demo που του περίσσευαν; Το ότι τα ηχεία είναι demo ποιος το ανέφερε-διαπίστωσε πρώτος, εσύ, ο αδελφός σου ή το κατάστημα; Να ναι καλά τα παιδιά του forum που δίνουν βήμα σε αδικημένους και μη, έτσι ώστε να βρίσκουν το δίκιο τους χωρίς μα και μου. Αλλιώς έπρεπε να βγαίνουμε στην τηλεόραση και στα πρωινάδικα.
 

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Απάντηση: Re: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Αυτό με την κίνηση του Πάσχα, δεν το πιασα.Υπονοούσε δηλαδή πως υπήρχαν πιο παλιοί πελάτες από εσένα με παρόμοια προβλήματα (demo ηχεία ή δεν ξέρω και εγώ τι) και τους εξυπηρέτησε κατά προτεραιότητα ή σε έγραψε κανονικά για τους νέους πελάτες; Μήπως τα κρατούσε για να τα δώσει σε κάποιο άλλο νέο θύμα, συμπληρώνοντας από τα υπόλοιπα demo που του περίσσευαν; Το ότι τα ηχεία είναι demo ποιος το ανέφερε-διαπίστωσε πρώτος, εσύ, ο αδελφός σου ή το κατάστημα; Να ναι καλά τα παιδιά του forum που δίνουν βήμα σε αδικημένους και μη, έτσι ώστε να βρίσκουν το δίκιο τους χωρίς μα και μου. Αλλιώς έπρεπε να βγαίνουμε στην τηλεόραση και στα πρωινάδικα.

Είναι απλό φίλε μου, δεν είχαν stock την στιγμή της αγοράς και μου το έκρυψαν για να ολοκληρωθεί η αγορά. Και όταν ήρθε το φορτηγό σπίτι είδε ο αδερφός μου ότι τα πίσω ηχεία ήταν άλλο χρώμα και μεταχειρισμένα. Τότε πήρα το μαγαζί και μου είπαν, πως τελικά δεν είχαν πίσω ηχεία και μου έδωσαν αυτά για "εξυπηρέτηση" και θα τα αντικαθιστούσαν με καινούργια σε 10 μέρες.

Υ.Γ. Ωραία τακτική πωλήσεων!!! Με ειλικρίνεια και σεβασμό στον πελάτη πάνω απ' όλα.
 

kgmama

New member
27 February 2007
89
Ήρθε τελικά η ώρα να γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου, αφού όπως ανέφερα σε προηγούμενο post, τη στιγμή που βγήκε το συγκεκριμένο thread, είχα ήδη εκτελέσει συναλλαγή με το συγκεκριμένο κατάστημα (και όπως αποδείχτηκε αργότερα με το συγκεκριμένο υπάλληλο στον οποίο έχετε αναφερθεί) για μια Pioneer KURO (με ηχεία και βάση), 1 sub, 1 κεντρικό ηχείο, 2 surround ηχεία, 1 ενισχυτή DENON 2309, διάφορα καλώδια και ένα έπιπλο TV. Όπως καταλαβαίνετε, ήταν μεγάλη η συναλλαγή και καλύτερα να μην περιγράψω το άγχος που με έπιασε.

Η παράδοση ήταν να γίνει την Μ. Πέμπτη, αλλά λόγω μικρής καθυστέρησης για την KURO, τα πράγματα ήρθαν την Τετάρτη μετά το Πάσχα (σε δύο δόσεις, πρώτα τα ηλεκτρονικά και μετά το έπιπλο). Οι εντυπώσεις ήταν οι εξής (σε σχέση και με αυτά που έχετε αναφέρει κάποιοι μέχρι στιγμής):

1) Όλες οι συσκευασίες δεν είχαν ίχνη διπλής ταινίας, τα αντικείμενα ήταν εξαιρετικά συσκευασμένα και χωρίς ίχνος ούτε δαχτυλιάς και είχαν πράγματι τη χαρακτηριστική "μυρωδιά" του καινούριου.
2) Η παραγγελία πληρώθηκε μέσω πιστωτικής (έστειλα κάρτα + εξουσιοδότηση μέσω courier και μου επιστράφηκαν άμεσα μετά την εκτέλεση της συναλλαγής). Περιττό να πω ότι όλη η διαδικασία εκτελέστηκε χωρίς να ακουστεί βήχας, που λένε...
3) Η εξυπηρέτηση του συγκεκριμένου πωλητή ήταν άψογη. Μου απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις μου υπομονετικά (μάλιστα, για θέματα "προστασίας από ρεύμα", με παρέπεμψε σε πιο σχετικό άτομο για να πάρω τις πληροφορίες που ήθελα) και μετά από δική μου ερώτηση με παρέπεμψε και σε άτομο εδώ στη Θεσσαλονίκη για να με βοηθήσει με την εγκατάσταση των ηχείων στο χώρο μου (που είναι ιδιαίτερος λόγω μικρού μεγέθους και περίεργης διαρρύθμισης).

Συμπέρασμα: Παρά το αρχικό μου άγχος με όλα αυτά που ακούγονται εδώ, είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο κατάστημα, εννοείται ότι θα ξανακάνω αγορές και μάλιστα θα επιδιώξω να είναι με το συγκεκριμένο υπάλληλο που με εξυπηρέτησε φιλικότατα και άψογα.

Αφού τελείωσα με τις δικές μου εντυπώσεις, θα ήθελα (παρότι είναι νεότατο μέλος του φόρουμ) να κάνω και κάποιες γενικές επισημάνσεις:

1) Όπως έχει ήδη αναφερθεί από άλλο συνφορουμίτη και με βάση και τη δική μου εμπειρία, είναι (σχεδόν) πάντα καλύτερο το αποτέλεσμα που θα επιτευχθεί μέσω συνεννόησης προτού τα πράγματα ξεφύγουν από τον έλεγχο.
2) Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τους χαρακτηρισμούς μας για ανθρώπους και καταστήματα. Ζούμε σε μια χώρα που κυριαρχούν οι εντυπώσεις και κάποιος υποψήφιος αγοραστής που θα τύχει να διαβάσει το συγκεκριμένο thread για την ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ είναι σίγουρο ότι θα φρικάρει! Είμαι κι εγώ ελεύθερος επαγελματίας (βέβαια, παρέχω υπηρεσίες και όχι προϊόντα) και δεν θα ήθελα να βρεθώ σε τέτοια θέση. Υπογραμμίζω ότι δεν παίρνω θέση υπέρ του καταστήματος (δεν έχω καμία σχέση ούτε μαζί τους ούτε με άλλες εταιρείες του χώρου), αλλά πρέπει όλοι να προστατεύονται σε τέτοιες περιπτώσεις, κάτι που με οδηγεί στην επόμενη επισήμανση.
3) Το forum έπρεπε να είχε αντιδράσει νωρίτερα για να πάρει τα δεδομένα τόσο από τον καταγγέλοντα όσο και από το κατάστημα και κατά αυτό τον τρόπο να βοηθήσει τα μέγιστα στην επίλυση της διαφοράς, παρεξήγησης, ή ότι άλλο συνέβη. Θα μου πείτε, δεν μπορεί το forum να παρεμβαίνει ενδεχομένως σε όλες αυτές τις ιστορίες καθημερινής τρέλας και συμφωνώ. Αλλά εδώ πρόκειται για κατάστημα που σπονσοράρεται στο forum, άρα ένας λόγος παραπάνω για να διευθετηθεί το θέμα. Για να το εκφράσω πιο ανοιχτά, δεν μπορεί να ακούγεται στο thread ότι οι άνθρωποι είναι απατεώνες, αλλά από την άλλη να είναι και σπόνσορες (όπως καταλαβαίνετε είναι αντιφατικό). Βέβαια λόγω ημερών του Πάσχα, όλοι 'ήμασταν αλλού...

Για να μην παρεξηγηθώ, εννοείται ότι εκτιμώ βαθύτατα το forum από το οποίο έχω αντλήσει άπειρες πληροφορίες για πάρα πολλά θέματα και θα συνεχίσω να το κάνω με χαρά.

Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελέστατο post. Είναι αυτονόητο ότι τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση οποιουδήποτε moderator, αν αυτός/αυτή κρίνει ότι είναι απαραίτητα. Επίσης, χαίρομαι που το πρόβλημα του κ. Παπαδάκη τελικά διευθετήθηκε (τονίζω εδώ ότι είμαι υπέρ της "πλήρους" πληροφόρησης του αγοραστή πριν από την εκτέλεση της συναλλαγής). Τέλος, τι τηλεόραση είναι αυτή η KURO ρε παιδιά! Θα μεταφέρω τις εντυπώσεις μου στα αντίστοιχα thread φυσικά!
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Το φόρουμ ήταν κι είναι ανοιχτό για την απάντηση του καταστήματος.Ηδη το θέμα τρέχει αρκετό καιρό.

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος,μέχρι τώρα,ήρθαν σε προσωπικό διάλογο μόνο με τον καταγγέλοντα,όπως ο ίδιος περιγράφει.

Η συγκυρία του μπάνερ,δεν υπέχει κανενός είδους δέσμευση ή πολύ περισσότερο υποχρέωση απέναντι στον διαφημιζόμενο.Είναι μιά δυνατότητα που δίνεται σ' όποιον επαγγελματία το θελήσει.

Προσωπικά χαίρομαι που δεν αντιμετώπισες πρόβλημα.Πολλές φορές η έγκαιρη δημοσιοποίηση της περιπέτειας μελών,προφυλάσσει άλλους...
 
Last edited:

kgmama

New member
27 February 2007
89
Re: Απάντηση: ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ

Το φόρουμ ήταν κι είναι ανοιχτό για την απάντηση του καταστήματος.Ηδη το θέμα τρέχει αρκετό καιρό.

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος,μέχρι τώρα,ήρθαν σε προσωπικό διάλογο μόνο με τον καταγγέλοντα,όπως ο ίδιος περιγράφει.

Η συγκυρία του μπάνερ,δεν υπέχει κανενός είδους δέσμευση ή πολύ περισσότερο υποχρέωση απέναντι στον διαφημιζόμενο.Είναι μιά δυνατότητα που δίνεται σ' όποιον επαγγελματία το θελήσει.

Προσωπικά χαίρομαι που δεν αντιμετώπισες πρόβλημα.Πολλές φορές η έγκαιρη δημοσιοποίηση της περιπέτειας μελών,προφυλάσσει άλλους...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Εννοείται ότι κι εγώ χαίρομαι που όλα πήγαν κατ' ευχήν στη δική μου περίπτωση. Και φυσικά η χρησιμότητα του forum ήταν και θα είναι πάντα τεράστια και σε τέτοια θέματα.
 
Last edited by a moderator:

Αυγερινός Παπαδάκης

AVClub Addicted Member
29 November 2006
1,621
Νέα Ιωνία, Αθήνα
Το φόρουμ ήταν κι είναι ανοιχτό για την απάντηση του καταστήματος.Ηδη το θέμα τρέχει αρκετό καιρό.

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος,μέχρι τώρα,ήρθαν σε προσωπικό διάλογο μόνο με τον καταγγέλοντα,όπως ο ίδιος περιγράφει.

Η συγκυρία του μπάνερ,δεν υπέχει κανενός είδους δέσμευση ή πολύ περισσότερο υποχρέωση απέναντι στον διαφημιζόμενο.Είναι μιά δυνατότητα που δίνεται σ' όποιον επαγγελματία το θελήσει.

Προσωπικά χαίρομαι που δεν αντιμετώπισες πρόβλημα.Πολλές φορές η έγκαιρη δημοσιοποίηση της περιπέτειας μελών,προφυλάσσει άλλους...

Και εγώ να προσθέσω πως ένα μαγαζί το οποίο λειτουργεί εδώ και 17 χρόνια δεν σημαίνει πως δεν έχει και κακές στιγμές.. Η ουσία και αυτό που καταλαβαίνω είναι πως μετά από τέτοιες καταγγελίες, όπως η δική μου, ευαισθητοποίησε τους πάντες και ειδικά την συγκεκριμένη εταιρεία η οποία είναι φυσικό και οφείλει να είναι εξαιρετικά προσεκτική από δω και πέρα στις όποιες συναλλαγές της. Προτρέπω τους πάντες να αναφέρουν τις αρνητικές τους εμπειρίες αλλά και τις θετικές, γι' αυτό όπως έχω προτείνει παραπάνω πως θα έπρεπε ίσως να αφιερωθεί χώρος στο Forum για τους καταναλωτές, με εντυπώσεις από μαγαζιά - αντιπροσωπείες. Χαίρομαι ιδιαίτερα που είσαι ευχαριστημένος απ' την αγορά σου και ακόμα περισσότερο γιατί έγινες κάτοχος της "αρρώστιας" που λέγεται KURO. Απόλαυσε την ειδικά με υλικό 1080p.
 
Last edited by a moderator: