Καμένα pixel σε Sony A8 με 5ετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;

Bill7

New member
22 January 2021
55
Καλημέρα κ καλή εβδομάδα.

Χθες παρατήρησα καμένα pixel που δεν είναι συγκεντρωμένα όλα μαζί αλλά ούτε εντελώς διασκορπισμένα, είναι κατά τόπους.
Έχω την πενταετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλημέρα κ καλή εβδομάδα. Χθες παρατήρησα καμένα pixel που δεν είναι συγκεντρωμένα όλα μαζί αλλά ούτε εντελώς διασκορπισμένα, είναι κατά τόπους. Έχω την πενταετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Δυστυχώς δεν το γνωρίζω.
Την ίδια εγγύηση έχω και εγώ και την είχα πάρει από το Sony Center.
Τι να σου πω, ένα τηλέφωνο σε αυτούς πιστεύω θα σε βοηθήσει.

Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα και μας ενημερώνεις για την εξέλιξη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bill7

New member
22 January 2021
55
Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Δυστυχώς δεν το γνωρίζω. Την ίδια εγγύηση έχω και εγώ και την είχα πάρει από το Sony center. Τι να σου πω, ένα τηλέφωνο σε αυτούς πιστεύω θα σε βοηθήσει. Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα και μας ενημερώνεις για την εξέλιξη.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Από το ίδιο ακριβώς κατάστημα είχα κάνει την αγορά της τηλεόρασης κ της εγγύησης.
Θα καλέσω να μάθω κ θα ενημερώσω.
Αν μ πουν ότι είναι εντός αυτών που καλύπτει η εγγύηση θα το σκεφτώ αν θα προχωρήσω τώρα στο επόμενο βήμα ή θα περιμένω να περάσουν δύο χρόνια ακόμα εφόσον το πρόβλημα δε θα είναι ενοχλητικό βέβαια, γιατί έχω ακούσει πως η Sony κάνει αντικατάσταση τηλεόρασης κ όχι επισκευή αν πρόκειται για panel κ έτσι να επωφεληθώ μιας αρκετά πιο εξελιγμένης τηλεόρασης από τη δική μας.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Για την 55 A8f μου το όριο για αντικατάσταση ήταν 50 πίξελ σε ολη την οθόνη βάσει της οδηγίας που είχα διαβάσει με τα μάτια μου απο το κινητό του τεχνικού.Ο προϊστάμενος της Astra τότε μου έκανε το βαρύ πεπόνι και έλεγε αλλά αντί άλλων ενώ η οδηγία ήταν ξεκάθαρη.Τελικα ένα χρόνο σχεδόν μετά είχε κάψει αλλά 50 και αλλάχτηκε ασυζητητί.Εγω είχα του Κώτσου 5ετη αλλά και αυτός βάσει της πολιτικής της Sony πήγαινε και έκανε ότι του πει η Astra.
 

Bill7

New member
22 January 2021
55
Για την 55 A8f μου το όριο για αντικατάσταση ήταν 50 πίξελ σε ολη την οθόνη βάσει της οδηγίας που είχα διαβάσει με τα μάτια μου απο το κινητό του τεχνικού.Ο προϊστάμενος της Astra τότε μου έκανε το βαρύ πεπόνι και έλεγε αλλά αντί άλλων ενώ η οδηγία ήταν ξεκάθαρη.Τελικα ένα χρόνο σχεδόν μετά είχε κάψει αλλά 50 και αλλάχτηκε ασυζητητί.Εγω είχα του Κώτσου 5ετη αλλά και αυτός βάσει της πολιτικής της Sony πήγαινε και έκανε ότι του πει η Astra.
Προς το παρόν δεν έχω τόσα καμένα πίξελ οπότε με βλέπω να μη γίνεται δουλειά, αλλά έτσι κ αλλιώς έλεγα να περιμένω ακόμα δύο χρόνια μιας κ η εγγύηση λήγει τον Νοέμβρη του 25 οπότε να το εκμεταλλευτώ με μια ακόμα πιο καινούρια.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπέρα. Προσωπική μου άποψη μην το αφήσεις όπως λες για τα επόμενα δύο χρόνια. Καλύτερα να πολεμάς κάτι που τώρα είναι στην αρχή. Στην τελική ας στην αλλάξουν τώρα εφόσον τελικά η εγγύηση μας το καλύπτει αυτό και λέω εγγύηση μας γιατί Έχω την ίδια τηλεόραση και την ίδια εγγύηση και εγώ από το ίδιο κατάστημα με μία σημερινή που όπως και να ‘ναι είναι τρεις γενιές μετά. Προσωπική μου άποψη πάντα, κάνεις ότι θες εσύ. Καλή συνέχεια εύχομαι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Panoramix

Bill7

New member
22 January 2021
55
Καλησπέρα. Προσωπική μου άποψη μην το αφήσεις όπως λες για τα επόμενα δύο χρόνια. Καλύτερα να πολεμάς κάτι που τώρα είναι στην αρχή. Στην τελική ας στην αλλάξουν τώρα εφόσον τελικά η εγγύηση μας το καλύπτει αυτό και λέω εγγύηση μας γιατί Έχω την ίδια τηλεόραση και την ίδια εγγύηση και εγώ από το ίδιο κατάστημα με μία σημερινή που όπως και να ‘ναι είναι τρεις γενιές μετά. Προσωπική μου άποψη πάντα, κάνεις ότι θες εσύ. Καλή συνέχεια εύχομαι


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλησπέρα. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα μ έδωσαν το τηλέφωνο του service ώστε να δουν αν πρόκειται για burn in από δική μ κακή χρήση ή πρόβλημα της συσκευής για να μ πουν αν θα γίνει αντικατάσταση ή όχι. Προς το παρόν δε θα επικοινωνήσω γιατί δεν είναι εφικτή η επίσκεψη στο σπίτι,οπότε μέχρι να περάσει το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα θα πάρω κ μια απόφαση.
 
  • Like
Reactions: blind guardian

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Που κολλάει το burn in με τα καμμένα πίξελ;Κλασσικά ότι να ναι από πωλητές και τηλεφωνική εξυπηρέτηση καταστημάτων.Προσπαθησε βρε φίλε να βάλεις ένα πράσινο σε όλη την οθόνη και να μετρήσεις όσο γίνεται τα καμμένα πίξελ.Ξερω δεν είναι εύκολο,θα σου βγουν τα μάτια και στο τέλος μπορεί να βλέπεις και το τριφύλλι☘️ (κάτι που όπως καταλαβαίνω αποτο 7 στο όνομα σου δεν σου αρέσει ως ιδέα)αλλά θα ξέρεις τουλάχιστον πως να το κυνηγήσεις.Αντε μς το καλό και αν θες στο τέλος πες μου να παμε μαζί στη λεωφόρο 😉😂
 

Bill7

New member
22 January 2021
55
Που κολλάει το burn in με τα καμμένα πίξελ;Κλασσικά ότι να ναι από πωλητές και τηλεφωνική εξυπηρέτηση καταστημάτων.Προσπαθησε βρε φίλε να βάλεις ένα πράσινο σε όλη την οθόνη και να μετρήσεις όσο γίνεται τα καμμένα πίξελ.Ξερω δεν είναι εύκολο,θα σου βγουν τα μάτια και στο τέλος μπορεί να βλέπεις και το τριφύλλι☘️ (κάτι που όπως καταλαβαίνω αποτο 7 στο όνομα σου δεν σου αρέσει ως ιδέα)αλλά θα ξέρεις τουλάχιστον πως να το κυνηγήσεις.Αντε μς το καλό και αν θες στο τέλος πες μου να παμε μαζί στη λεωφόρο 😉😂
Το ίδιο απόρησα κ εγώ όταν άκουσα για burn in αλλά είπα άστο ας μην του το χαλάσεις 😂
Μόνο με το πράσινο λες να βγάλω άκρη ή μπορώ να βάλω κ κάνα κόκκινο που είναι πιο πολύ του γούστου μ μην βλέπω κ περίεργα πράγματα μετά 😂😂😂 γιατί πολύ σωστά κατάλαβες 😉
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Η αλήθεια είναι ,πέρα από την πλάκα τώρα ,ότι το πράσινο είναι πιο ξεκούραστο και τα καμενα πίξελ διακρίνονται ευκολότερα.Εγω πιστεύω πως την τελευταία φορά που χρειάστηκε να τα μετρήσω τα έβγαλα πολύ κοντά σε αριθμό σε σχέση με την πραγματικότητα
 

Bill7

New member
22 January 2021
55
Θα κάνω μια προσπάθεια να τα μετρήσω. Καμένο πίξελ είναι ότι δεν ανάβει στο χρώμα που θα βάλω σωστά, άσχετα από το μέγεθος.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Καμένο είναι το μαύρο.Κολλημενο είναι όταν έχει ένα χρώμα διαφορετικό από αυτό που δείχνει η υπόλοιπη τηλεοραση.Η πλάκα ειναι πως μου είχαν πει πως με ένα έστω κολλημένο στην αλλάζουν ενώ για τα καμενα θέλει 50 σε ολη την οθόνη.Το μέγεθος είναι ένα πίξελ.sub pixel δηλαδή είναι νομίζω ο σωστός όρος.Αν μπεις στα παλιά ποστ μου στην af 8 και στα threads με τις βλάβες τις θα δεις πιο πολλές λεπτομέρειες.
 
  • Like
Reactions: Bill7

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπέρα. Αν θες πίστεψέ το, με φόβισες Με αυτό που έχεις πάθει και ψάχτηκα και εγώ. Δεν θα το πιστέψεις αλλά και εγώ αντιμετωπίζω περίπου το ίδιο πρόβλημα. Έχω την ίδια τηλεόραση με σένα δηλαδή την Α8, την έχω αγοράσει από το Sony center το Νοέμβριο του 2020 και εγώ με πενταετή εγγύηση. Βάζοντας μία πράσινη οθόνη παρατήρησα πάνω δεξιά ένα κολλημένο πίξελ το οποίο δεν είναι μαύρο απλά είναι μπερδεμένα χρώματα πολλά μαζί, και διάσπαρτα γύρω-γύρω ευτυχώς όχι στο κέντρο αρκετά καμμένα μαύρα. Όταν κάθομαι στον καναπέ από μακριά δεν τα βλέπω αλλά φοβισμένος από αυτό που έπαθες πλησίασα και δυστυχώς τα έχω και εγώ. Μετά από πολλή σκέψη και αφού μιλήσω με τον κύριο Μανώλη τον οποίο γνωρίζω από τα Sony center να μου πει τη γνώμη του, αφού εξακριβώσω ότι όντως η Sony μου αλλάζει την τηλεόραση, μάλλον θα κάνω αυτό που σκέφτεσαι κι εσύ. Να το καθυστερήσω λίγο και να κάνω αργότερα την αλλαγή και όχι τώρα μες τις γιορτές. Τι να πω πάντως. Λες και είναι ρυθμισμένες ακριβώς στην τριετία να το βγάζουνε. Ομοιοπαθής λοιπόν και εγώ αν έχω κάποιο νεότερο θα σε ενημερώσω. Καλή συνέχεια!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Bill7 and Paris2018

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Να μιλήσεις με το σέρβις και να τους στείλεις φωτογραφιες.Να τους πιέσεις αν σου κάνουν το παγώνι και να επικαλεστείς την οδηγία της Sony
 
  • Like
Reactions: blind guardian

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπέρα σε όλους. Δεν θα το πιστέψετε , μάλλον φοβήθηκε το γράμμα που έστειλα στην Sony Ή μάλλον κάποιο Pixel Refresh - Copensation Cycle όπως το λένε πραγματοποιήθηκε και έκανε το 90 % του προβλήματος να εξαφανιστεί. Τρελό; Για μένα ευχάριστο γιατί δε σας κρύβω δεν ήθελα να την αποχωριστώ. Βεβαίως θα έχω το νου μου μελλοντικά, απλά μου ανέβασε πάλι τον πήχη ψηλά για τη Sony γιατί ειλικρινά είχα απογοητευτεί. Βεβαίως θα έχω το νου μου και ωσότου λήξει η πενταετή εγγύηση σε τακτά χρονικά διαστήματα , θα ελέγχω το πάνελ με τα ίδια Patterns που χρησιμοποίησα και πριν. Ήθελα απλά να σας ενημερώσω για την εξέλιξη. Εύχομαι και στον συνάδελφο κάτοχο με την ίδια τηλεόραση να έχει την ίδια ευχάριστη εξέλιξη.
Καλή συνέχεια σε όλους εύχομαι και χρόνια πολλά για τις μέρες που έρχονται!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Bill7 and Paris2018

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Δυστυχώς η χαρά μου δεν κράτησε πολύ. Πάλι πρό ολίγου τα είδα. Ευτυχώς είχα κλείσει ήδη ραντεβού από χθες με το service της Sony και έχω ραντεβού για αύριο το πρωί να έρθει τεχνικός να την δει. Ίδωμεν


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Paris2018

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλημέρα σε όλους. Λοιπόν προχθές Τετάρτη ήρθε το πρωί τεχνικός της service online όπου ειδοποιήθηκαν μέσω της Sony Ελλάς που έκανα την αίτηση περί επίσκεψης για πρόβλημα μου , Βάλαμε πράσινη κίτρινη και γαλάζια εικόνα και μέτρησε περί τα 20 – 21 είτε μικρά είτε μεγάλα καμμένα πίξελ και ένα πάνω δεξιά που είναι σχεδόν σαν κολλημένο. Δεν ήτανε αυτό απόλυτα εμφανές και πιο πολύ βασιζόμαστε στα 20 νεκρά Που υπάρχουν περιμετρικά γύρω-γύρω στο πάνελ. Να σας είμαι ειλικρινής όταν κάθεσαι σε έναν καναπέ δύο δυόμισι μέτρα απέναντι δεν φαίνονται παιδιά, εκτός από 1-2 που είναι πολύ μεγάλα. Μου είπε επί λέξει όπως είχε δίκιο συμφορουμίτης πολύ σωστά , Μέχρι και 18 px θεωρείται λογικό κατά τη Sony. Εμένα όμως που είναι 2-3 επιπλέον αυτουνού του ορίου , Θα προσπαθήσει να μου την αλλάξει. Να πω την αλήθεια πάντα θέλω να περιμένω το χειρότερο για να χαρώ με το καλύτερο. Δεν έχω κάνει κάποια κίνηση να ξαναπάρω τηλέφωνο. Ίσως χρειάζεται κάποιος χρόνος αντίδρασης από την εταιρία. Να είμαι ειλικρινής επικοινώνησα και με τον άνθρωπο των πωλήσεων της Sony center που έχω καλές επαφές, τον ενημέρωσα για την κατάσταση και μου είπε ότι θα κάνει κι αυτός τις σχετικές ερωτήσεις εκεί που πρέπει. Ίδωμεν.
Στην χειρότερη μένω όπως είμαι και ξανά επανέρχομαι ξανά με το θέμα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα γιατί έχω εγγύηση μέχρι τον Δεκέμβριο του 2025.
Αυτό απλά που σκέφτομαι, είναι ότι σε περίπτωση αντικατάστασης, τι θα μου δώσουν, πιστεύω ότι θα μου δοθεί καινούργια σφραγισμένη αντίστοιχων προδιαγραφών. Επίσης μία άλλη ερώτηση που με απασχολεί είναι ότι αν δοθεί τώρα μία καινούργια όπως προείπα τι εγγύηση θα έχει. Θα σας ενημερώσω Για την όποια εξέλιξη. Καλή συνέχεια σε όλους


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Τι σημαινει σχεδόν κολλημένο;Σου έδωσε κάποια εξήγηση;Την οδηγία της sony στην έδειξε;Με ένα κολλημένο στην αλλάζουν.Σε μένα που μου την είχε αλλάξει ο Κωτσόβολος με την πενταετή,μου έδωσαν πίσω σε χρήματα τους εναπομείναντες μήνες της έξτρα εγγύησης ,η νέα τηλεόραση ήρθε κανονικά με τη διετή της και έβαλα πάλι έξτρα πενταετή.Με την ευκαιρία αν και off topic...Time what is time είναι το αγαπημένο μου από guardian αλλά βλέπω ότι δεν το έχουν πολλοί σε εκτίμηση.Για πες γνώμη.Το δικό σου;
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Τι σημαινει σχεδόν κολλημένο;Σου έδωσε κάποια εξήγηση;Την οδηγία της sony στην έδειξε;Με ένα κολλημένο στην αλλάζουν.Σε μένα που μου την είχε αλλάξει ο Κωτσόβολος με την πενταετή,μου έδωσαν πίσω σε χρήματα τους εναπομείναντες μήνες της έξτρα εγγύησης ,η νέα τηλεόραση ήρθε κανονικά με τη διετή της και έβαλα πάλι έξτρα πενταετή.Με την ευκαιρία αν και off topic...Time what is time είναι το αγαπημένο μου από guardian αλλά βλέπω ότι δεν το έχουν πολλοί σε εκτίμηση.Για πες γνώμη.Το δικό σου;

Καλησπέρα. Καταρχάς να αναφερθώ στους Blind Guardian. Είμαι οπαδός τους από το 1991 και μπορώ να πω πως αγαπάω πολύ τα πέντε πρώτα άλμπουμ. Ιδιαίτερη αγάπη όμως έχω στο τρίτο στο τέταρτο και στο πέμπτο. Αν με έβαζες όμως να διαλέξω έναν δίσκο που έχω στην καρδιά μου πιο πολύ είναι το somewhere far beyond Κι αν με βάζεις σε μία ακόμα πιο δύσκολη διαδικασία να διαλέξω και το αγαπημένο μου τραγούδι, εδώ πιάσε κόκκινο και εγώ το ίδιο με σένα λατρεύω. Πρόσφατα πήγα και τους είδα που είχαν έρθει στην Αθήνα. Τώρα σχετικά με την τηλεόραση, όταν λέω σχεδόν κολλημένο, εννοώ ότι ένα από τα πίξελ το οποίο όντως όπως μου εξήγησε και ο τεχνικός της Sony είναι υψίστης σημασίας γιατί με αυτό και μόνο με αυτό έστω και ένα σε αριθμό μου εξασφαλίζει αντικατάσταση. Έλα όμως που το άτιμο εκείνη την ημέρα που ήρθε δεν ήταν εμφανές όπως τις άλλες μέρες. Θεωρώ ότι επειδή μέτρησε πάνω από 20 καμμένα πίξελ θα προχωρήσει η διαδικασία της αντικατάστασης. Τώρα αν πάμε σε υποθετικό σενάριο ότι όλα πάνε καλά και μου την αλλάζουν, αν θυμάμαι καλά εσύ είχες Α8F Και πήρες Α80J. Σωστά; Λογικά κι εμένα θα μου δώσουνε Α 80 Κ η Α 80 L. Θα δείξει. Τετάρτη ήρθε ο τεχνίτης τα είδε όλα αυτά μου ζήτησε και το αντίγραφο της πενταετούς εγγυήσης της Sony center και πιστεύω θα πάνε όλα καλά.
Θα σας κρατήσω ενήμερους για τα υπόλοιπα. Κοίτα να δεις που άλλος ξεκίνησε αυτό το νήμα και άλλος το συντηρεί


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Bill7 and Paris2018