Καμένα pixel σε Sony A8 με 5ετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;

Bill7

New member
22 January 2021
55
Καλησπέρα. Καταρχάς να αναφερθώ στους Blind Guardian. Είμαι οπαδός τους από το 1991 και μπορώ να πω πως αγαπάω πολύ τα πέντε πρώτα άλμπουμ. Ιδιαίτερη αγάπη όμως έχω στο τρίτο στο τέταρτο και στο πέμπτο. Αν με έβαζες όμως να διαλέξω έναν δίσκο που έχω στην καρδιά μου πιο πολύ είναι το somewhere far beyond Κι αν με βάζεις σε μία ακόμα πιο δύσκολη διαδικασία να διαλέξω και το αγαπημένο μου τραγούδι, εδώ πιάσε κόκκινο και εγώ το ίδιο με σένα λατρεύω. Πρόσφατα πήγα και τους είδα που είχαν έρθει στην Αθήνα. Τώρα σχετικά με την τηλεόραση, όταν λέω σχεδόν κολλημένο, εννοώ ότι ένα από τα πίξελ το οποίο όντως όπως μου εξήγησε και ο τεχνικός της Sony είναι υψίστης σημασίας γιατί με αυτό και μόνο με αυτό έστω και ένα σε αριθμό μου εξασφαλίζει αντικατάσταση. Έλα όμως που το άτιμο εκείνη την ημέρα που ήρθε δεν ήταν εμφανές όπως τις άλλες μέρες. Θεωρώ ότι επειδή μέτρησε πάνω από 20 καμμένα πίξελ θα προχωρήσει η διαδικασία της αντικατάστασης. Τώρα αν πάμε σε υποθετικό σενάριο ότι όλα πάνε καλά και μου την αλλάζουν, αν θυμάμαι καλά εσύ είχες Α8F Και πήρες Α80J. Σωστά; Λογικά κι εμένα θα μου δώσουνε Α 80 Κ η Α 80 L. Θα δείξει. Τετάρτη ήρθε ο τεχνίτης τα είδε όλα αυτά μου ζήτησε και το αντίγραφο της πενταετούς εγγυήσης της Sony center και πιστεύω θα πάνε όλα καλά.
Θα σας κρατήσω ενήμερους για τα υπόλοιπα. Κοίτα να δεις που άλλος ξεκίνησε αυτό το νήμα και άλλος το συντηρεί


Sent from my iPhone using Tapatalk
Η Sony γνωρίζω πως κάνει αντικατάσταση τηλεόρασης εάν το πρόβλημα βρίσκεται στο πάνελ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο sony center της Γλυφάδας είχα αυτή τη συζήτηση περί καμένων πίξελ κ πως γίνεται αντικατάσταση εάν όντως διαπιστωθεί το πρόβλημα. Επίσης η εγγύηση μ είπαν πως συνεχίζει να ισχύει το υπόλοιπο της αν κ δεν το συζητήσαμε ιδιαίτερα αυτό γιατί έχω σκοπό όταν προβώ στην κίνησή μ να ζητήσω να αγοράσω πάλι πενταετή εγγύηση, πάντως απ' όσο γνωρίζω όταν γίνεται αντικατάσταση κάποιου ηλεκτρονικού προϊόντος ξεκινά η στάνταρ εγγύηση των δύο ετών. Όσο για την τηλεόραση αντικατάστασης αυτή θα πρέπει να είναι η αντίστοιχη αυτής που έχεις. Πάντως από κοντά που είδα κ την 80k κ την 80L έχουν αισθητή βελτίωση από τη δική μας κ έτσι μπήκα σε δίλημμα να προχωρήσω στην διαδικασία αλλά κ πάλι λέω να περιμένω τουλάχιστον έναν χρόνο μιας κ όπως ανέφερες πιο πάνω σε απόσταση δύο δυόμισι μέτρων δεν μπορείς να δεις κάτι ιδιαίτερο με βάση το πρόβλημα που υπάρχει τώρα.
 
  • Like
Reactions: blind guardian

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Επιβεβαιώνω και εγώ αυτό με την εγγύηση,έτσι έκανε και σε μένα ο Κωτσόβολος.Αυτο που είπα για την επιστροφή του υπόλοιπου ποσού της πενταετούς ήταν την πρώτη φορά που με κάλυψε ο Κωτσος το 2019 όταν μου άλλαξε την ks 7000 ενώ η Samsung έκανε το παγώνι.Σορι που μπέρδεψα τα μπούτια μου.Τοτε μου είχε δώσει την αξία της τηλεόρασης και τη διαφορά της εγγύησης σε μετρητά!Έβαλα 500 ευρώ ακόμα και πήρα την af8
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Η Sony γνωρίζω πως κάνει αντικατάσταση τηλεόρασης εάν το πρόβλημα βρίσκεται στο πάνελ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο sony center της Γλυφάδας είχα αυτή τη συζήτηση περί καμένων πίξελ κ πως γίνεται αντικατάσταση εάν όντως διαπιστωθεί το πρόβλημα. Επίσης η εγγύηση μ είπαν πως συνεχίζει να ισχύει το υπόλοιπο της αν κ δεν το συζητήσαμε ιδιαίτερα αυτό γιατί έχω σκοπό όταν προβώ στην κίνησή μ να ζητήσω να αγοράσω πάλι πενταετή εγγύηση, πάντως απ' όσο γνωρίζω όταν γίνεται αντικατάσταση κάποιου ηλεκτρονικού προϊόντος ξεκινά η στάνταρ εγγύηση των δύο ετών. Όσο για την τηλεόραση αντικατάστασης αυτή θα πρέπει να είναι η αντίστοιχη αυτής που έχεις. Πάντως από κοντά που είδα κ την 80k κ την 80L έχουν αισθητή βελτίωση από τη δική μας κ έτσι μπήκα σε δίλημμα να προχωρήσω στην διαδικασία αλλά κ πάλι λέω να περιμένω τουλάχιστον έναν χρόνο μιας κ όπως ανέφερες πιο πάνω σε απόσταση δύο δυόμισι μέτρων δεν μπορείς να δεις κάτι ιδιαίτερο με βάση το πρόβλημα που υπάρχει τώρα.

Καλησπέρα. Από το στόμα σου και στου θεού τ’ αυτί σχετικά με την αλλαγή και αντικατάσταση. Τώρα σχετικά με αυτό που λες ότι αυτές τις δύο που είδες εκεί πέρα την Κ και την L , Όντως είδες τόσο μεγάλη διαφορά; Πάντως αν κοιτάξεις τα χαρακτηριστικά στα χαρτιά και μόνο οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες εως και ανύπαρκτες , ξαναλέω στα χαρτιά. Βέβαια ξέρω ο επεξεργαστής παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Το θέμα είναι ότι πρέπει να ξανά φωνάζω τον φίλο μου τον κύριο Καστρούνη να μου την καλιμπραρει και αυτή γιατί στην A8 η εικόνα που έχω τώρα είναι τοοοοοοοοσο καλή. Ιδωμεν , θεωρώ τις επόμενες ημέρες θα λάβω κάποιο τηλεφώνημα ή e-Mail. Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bill7

New member
22 January 2021
55
Καλησπέρα. Από το στόμα σου και στου θεού τ’ αυτί σχετικά με την αλλαγή και αντικατάσταση. Τώρα σχετικά με αυτό που λες ότι αυτές τις δύο που είδες εκεί πέρα την Κ και την L , Όντως είδες τόσο μεγάλη διαφορά; Πάντως αν κοιτάξεις τα χαρακτηριστικά στα χαρτιά και μόνο οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες εως και ανύπαρκτες , ξαναλέω στα χαρτιά. Βέβαια ξέρω ο επεξεργαστής παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Το θέμα είναι ότι πρέπει να ξανά φωνάζω τον φίλο μου τον κύριο Καστρούνη να μου την καλιμπραρει και αυτή γιατί στην A8 η εικόνα που έχω τώρα είναι τοοοοοοοοσο καλή. Ιδωμεν , θεωρώ τις επόμενες ημέρες θα λάβω κάποιο τηλεφώνημα ή e-Mail. Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλησπέρα. Από το στόμα σου και στου θεού τ’ αυτί σχετικά με την αλλαγή και αντικατάσταση. Τώρα σχετικά με αυτό που λες ότι αυτές τις δύο που είδες εκεί πέρα την Κ και την L , Όντως είδες τόσο μεγάλη διαφορά; Πάντως αν κοιτάξεις τα χαρακτηριστικά στα χαρτιά και μόνο οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες εως και ανύπαρκτες , ξαναλέω στα χαρτιά. Βέβαια ξέρω ο επεξεργαστής παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Το θέμα είναι ότι πρέπει να ξανά φωνάζω τον φίλο μου τον κύριο Καστρούνη να μου την καλιμπραρει και αυτή γιατί στην A8 η εικόνα που έχω τώρα είναι τοοοοοοοοσο καλή. Ιδωμεν , θεωρώ τις επόμενες ημέρες θα λάβω κάποιο τηλεφώνημα ή e-Mail. Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Κοίταξε ο επεξεργαστής κάνει δουλειά! Αν τον συνδυάσεις με πιο καινούριο κ πιο φωτεινό πάνελ κ καλύτερο ήχο τότε το σύνολο της τηλεοράσεως είναι αρκετά ανεβασμένο μετά από δύο τρεις εκδόσεις. Πάντως όντως εντυπωσίαστηκα από αυτό που είδα μπροστά όχι ότι η δική μας τηλεόραση είναι κακή προς θεού αλλά οι καινούριες είναι αναβαθμισμένες. Όσο για το καλιμπράρισμα είχα σκεφτεί να το κάνω κ εγώ αλλά εν τέλει δεν το έκανα, έχει τόσο μεγάλη βελτίωση στην εικόνα μετά από αυτό; Πιο πολύ φοβάμαι τις ρυθμίσεις των χρωμάτων γιατί στο γούστο μ δεν είναι τα τόσο ζεστά-θερμά χρώματα.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Κοίταξε ο επεξεργαστής κάνει δουλειά! Αν τον συνδυάσεις με πιο καινούριο κ πιο φωτεινό πάνελ κ καλύτερο ήχο τότε το σύνολο της τηλεοράσεως είναι αρκετά ανεβασμένο μετά από δύο τρεις εκδόσεις. Πάντως όντως εντυπωσίαστηκα από αυτό που είδα μπροστά όχι ότι η δική μας τηλεόραση είναι κακή προς θεού αλλά οι καινούριες είναι αναβαθμισμένες. Όσο για το καλιμπράρισμα είχα σκεφτεί να το κάνω κ εγώ αλλά εν τέλει δεν το έκανα, έχει τόσο μεγάλη βελτίωση στην εικόνα μετά από αυτό; Πιο πολύ φοβάμαι τις ρυθμίσεις των χρωμάτων γιατί στο γούστο μ δεν είναι τα τόσο ζεστά-θερμά χρώματα.

Κοίταξε να δεις σχετικά με το Καλίμπραρισμα είναι κάτι το οποίο το έκανα για δεύτερη φορά. Είχα δει τα οφέλη του από την Pioneer Kuro που είχα πριν Και πραγματικά ο κύριος Μανώλης την απογείωσε μία ήδη πολύ καλή τηλεόραση. Οπότε καταλαβαίνεις έγινε πάγια κίνηση μετά απ’ αυτό που είδα. Το περί χρωμάτων είναι όντως γούστο προσωπικό αλλά στο θέμα της αυθεντικότητος της εικόνας εκεί δεν υπάρχει προσωπικό γούστο αλλά το σωστό. Δεν υπάρχει τι αρέσει και τι δεν αρέσει στον κόσμο όσον αφορά αυτό που θέλει να κάνει αυτός που φτιάχνει την ταινία. Επίσης ένα Θετικό του Καλίμπραρισματος Είναι κατά τη γνώμη μου ότι η τηλεόραση δεν είναι τσίτα τα πάντα και δουλεύει και πιο ξεκούραστα. Για παράδειγμα στο Vivid Εκτός του ότι όλα είναι κορεσμένα , δουλεύει στα κόκκινα η τηλεόραση και εννοώ το πάνελ. Οπότε εγώ ότι και να πάρω όσο καλό και να είναι out of the box Έχω δει ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και το κάνω. Δε μου περισσεύουν τα χρήματα αλλά ο καθένας τα δίνει τα χρήματα στο χόμπι του. Εμένα το home cinema είναι το χόμπι μου. Σου συνιστώ να το κάνεις αν σου περισσεύουν αυτά τα χρήματα είτε κρατήσεις αυτή που έχεις είδες την επόμενη. Μπορείς να δεις σχετικά βιντεάκια στο διαδίκτυο και να δεις ότι υπάρχει πραγματικά περιθώριο βελτίωσης. Πάντα μιλάω για ISF Calibrator όπως είναι ο Κος Καστρούνης και όχι όπως οι παπατζηδες που κυκλοφορούν.
Θα σε (σας) κρατήσω σε ενημέρωση για ότι συμβεί. Καληνύχτα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Bill7 and Paris2018

Bill7

New member
22 January 2021
55
Κοίταξε να δεις σχετικά με το Καλίμπραρισμα είναι κάτι το οποίο το έκανα για δεύτερη φορά. Είχα δει τα οφέλη του από την Pioneer Kuro που είχα πριν Και πραγματικά ο κύριος Μανώλης την απογείωσε μία ήδη πολύ καλή τηλεόραση. Οπότε καταλαβαίνεις έγινε πάγια κίνηση μετά απ’ αυτό που είδα. Το περί χρωμάτων είναι όντως γούστο προσωπικό αλλά στο θέμα της αυθεντικότητος της εικόνας εκεί δεν υπάρχει προσωπικό γούστο αλλά το σωστό. Δεν υπάρχει τι αρέσει και τι δεν αρέσει στον κόσμο όσον αφορά αυτό που θέλει να κάνει αυτός που φτιάχνει την ταινία. Επίσης ένα Θετικό του Καλίμπραρισματος Είναι κατά τη γνώμη μου ότι η τηλεόραση δεν είναι τσίτα τα πάντα και δουλεύει και πιο ξεκούραστα. Για παράδειγμα στο Vivid Εκτός του ότι όλα είναι κορεσμένα , δουλεύει στα κόκκινα η τηλεόραση και εννοώ το πάνελ. Οπότε εγώ ότι και να πάρω όσο καλό και να είναι out of the box Έχω δει ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και το κάνω. Δε μου περισσεύουν τα χρήματα αλλά ο καθένας τα δίνει τα χρήματα στο χόμπι του. Εμένα το home cinema είναι το χόμπι μου. Σου συνιστώ να το κάνεις αν σου περισσεύουν αυτά τα χρήματα είτε κρατήσεις αυτή που έχεις είδες την επόμενη. Μπορείς να δεις σχετικά βιντεάκια στο διαδίκτυο και να δεις ότι υπάρχει πραγματικά περιθώριο βελτίωσης. Πάντα μιλάω για ISF Calibrator όπως είναι ο Κος Καστρούνης και όχι όπως οι παπατζηδες που κυκλοφορούν.
Θα σε (σας) κρατήσω σε ενημέρωση για ότι συμβεί. Καληνύχτα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αφού δεν έκανα σε αυτή εδώ κ τρία χρόνια δε νομίζω να το κάνω τώρα, θα το λάβω όμως υπόψιν μ για την επόμενη. Πρέπει να γίνεται σοβαρή δουλειά με βάση αυτά που γράφεις όπως κ το ποσό για το καλιμπράρισμα θα πρέπει να είναι σοβαρό υποθέτω.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αφού δεν έκανα σε αυτή εδώ κ τρία χρόνια δε νομίζω να το κάνω τώρα, θα το λάβω όμως υπόψιν μ για την επόμενη. Πρέπει να γίνεται σοβαρή δουλειά με βάση αυτά που γράφεις όπως κ το ποσό για το καλιμπράρισμα θα πρέπει να είναι σοβαρό υποθέτω.

Καλησπέρα. Σίγουρα η δουλειά που γίνεται είναι πολύ σοβαρή και θα έλεγα να το σκεφτείς υπόψιν σου για την επόμενη. Αν είσαι σινεφίλ και σου αρέσει πιστότητα στο υλικό καλό θα ήταν να το σκεφτείς πάλι από έναν τέτοιο επαγγελματία ή αντίστοιχο. Για το κόστος δεν θα ήθελα να μιλήσω προτείνω αν θέλεις να επικοινωνήσεις με τον ίδιο τον κύριο Καστρούνη και να σου πει το κόστους. Δεν γνωρίζω αν το κόστος επηρεάζεται από την τηλεόραση και τον τύπο της όπως και την περιοχή που μένεις. Νομίζω ότι δεν επηρεάζονται από αυτά τα πράγματα αλλά καλό θα ήταν και πάλι να μιλήσεις με τον ίδιο!

FYI


BTW Μέχρι και σήμερα καμία απάντηση από την Sony για την εξέλιξη του θέματος μου. Ίδωμεν!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Λοιπόν σήμερα είπα να καλέσω εγώ το service και αναφέροντας ότι δεν είχα από εκείνους καμία επικοινωνία εδώ και μία εβδομάδα μετά από την επίσκεψη του τεχνικού, φυσικά μου είπαν ότι με κάλεσε κάποιος αλλά δεν με βρήκε, πράγμα βέβαια που ποτέ δεν έγινε, το ευχάριστο είναι ότι τελικά με ενημέρωσαν από την γραμματεία του service ότι έχει προχωρήσει η αντικατάσταση της τηλεόρασης και έχει παραγγελθεί και αναμένουν την τηλεόραση από την Sony. Δεν ήξερε να μου πει η κοπέλα τύπο τηλεόρασης και τα λοιπά. Θα με πάρουν τηλέφωνο για την εξέλιξη της διαδικασίας. Φυσικά έχω την απορία αν θα είναι σφραγισμένη κάτι που δεν θα το Διαπραγματευτώ και φυσικά έχω την απορία να δω ποια θα μου στείλουν. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι βαδίζουμε καλά. Θα σας κρατώ ενήμερους!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Bill7 and Paris2018

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Άντε με το καλό.Οποια και να σου δώσουν από τις νεότερες θα είναι καλύτερη σε φωτεινότητα ,επεξεργαστή και ανθεκτικότητα στο burn in.Ετσι τουλάχιστον είναι η A80j μου με μοναδικό αρνητικό το πιο έντονο black crush. Θεωρω πως ο κος Μανώλης δε,θα την απογειώσει. Εξτραδακι τα hdmi 2.1,vrr κλπ που εμένα με το series x ,μου είχαν έρθει κουτι.Περιμενω με αγωνία τα νέα σου.
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και πραγματικά ανυπομονώ να δω ποια θα μου δώσουν. Λογικά κάποια Α 80 L ή κάποια Α 80Κ. Όποια και να μου δώσουν σίγουρα θα είναι καλύτερη από τη δική μου. Και σίγουρα με την συμμετοχή του κύριου Μανώλη θα απογειωθεί. Σίγουρα και με το PS5 μου θα χαρώ αυτά που λες. Όσον αφορά για το Burn In Είδες τελικά με αυτό φοβόμουν αλλά τελικά από τα πίξελ την έπαθα. Και πάλι εκεί θα προσέχω τι θα ξαναπάθω κούφια η ώρα. Επίσης κάτι που δε σου έχω πει σχετικά με το Burn In Την τηλεόραση μου την έχω από την πρώτη μέρα συνδεδεμένη σε UPS όπως θα έχω και την επόμενη, ώστε να κάνει ασταμάτητα το Pixel Refresh Και φυσικά ότι αλλη προστασία προσφέρει ένα UPS. Σε ευχαριστώ και πάλι και θα σε ενημερώσω όπως και τους υπόλοιπους


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Bill7 and Paris2018

Bill7

New member
22 January 2021
55
Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και πραγματικά ανυπομονώ να δω ποια θα μου δώσουν. Λογικά κάποια Α 80 L ή κάποια Α 80Κ. Όποια και να μου δώσουν σίγουρα θα είναι καλύτερη από τη δική μου. Και σίγουρα με την συμμετοχή του κύριου Μανώλη θα απογειωθεί. Σίγουρα και με το PS5 μου θα χαρώ αυτά που λες. Όσον αφορά για το Burn In Είδες τελικά με αυτό φοβόμουν αλλά τελικά από τα πίξελ την έπαθα. Και πάλι εκεί θα προσέχω τι θα ξαναπάθω κούφια η ώρα. Επίσης κάτι που δε σου έχω πει σχετικά με το Burn In Την τηλεόραση μου την έχω από την πρώτη μέρα συνδεδεμένη σε UPS όπως θα έχω και την επόμενη, ώστε να κάνει ασταμάτητα το Pixel Refresh Και φυσικά ότι αλλη προστασία προσφέρει ένα UPS. Σε ευχαριστώ και πάλι και θα σε ενημερώσω όπως και τους υπόλοιπους


Sent from my iPhone using Tapatalk
Με το καλό να έρθει η καινούργια τηλεόραση! Οποία κ να είναι θα είναι καλή αναβάθμιση κ θα μ πεις αν είχα δίκιο. Εγώ θα κάνω υπομονή ώστε να επωφεληθώ ακόμα πιο εξελιγμένη τηλεόραση. Για να δούμε ποια θα σ φέρουν.
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπέρα σε όλη την ομήγυρη.

Έτσι για να έχετε και τις τελευταίες πληροφορίες , Βρίσκω σήμερα μία αναπάντητη από το service online που είναι ο συνεργάτης της Sony και έχει αναλάβει την αντικατάσταση της τηλεόρασης, και παίρνω πίσω αφού περίμενα περί τη μισή ώρα να φτάσει σειρά μου, Το σηκώνει ένας κύριος οποίος μου λέειανε είστε ο κύριος τάδε για το πικάπ το techniques, επειδή στην εταιρεια αυτή εγώ το 2016 είχα κάνει μία αλλαγή καλωδίου RCA αυτός έβλεπε , Αυτή μου την καρτέλα και του λέω εκείνη την ώρα κύριε καλώ για την τηλεόραση και μάλιστα για την ακρίβεια εσείς με καλέσατε και βρήκα μία αναπάντητη. Μάλλον με πήρατε για την τηλεόραση της Sony. Αααα ναι λέει, όντως εμείς σας πήραμε γιατί θέλουμε να σας πούμε ήρθε μία τηλεόραση αλλά είχε σπασμένο πάνελ και ξανά παραγγέλθηκε. Τον ρωτάω ποια τηλεόραση είναι αυτή και μου λέει η Α 80 Κ. Τον ρωτάω πρόκειται περί σφραγισμένη τηλεόρασης η ανακατασκευή; Μου λεει δεν ξέρω, του λέω εγώ Πως δεν ξέρετε; Αν εγώ στη δουλειά μου πως τον πελάτη δεν ξέρω τι θα έρθει θα μου ορμήξει στο γραφείο μου. Εκεί κλείσαμε το τηλέφωνο και πήρα το τηλέφωνο του γνωστού μου στα Sony center, να μην αναφέρω το όνομα του δημοσίως, του λέω ότι έχω περάσει και τι γίνεται και μου λέει κλείσε το τηλέφωνο θα ασχοληθώ εγώ λόγω γνωριμίας. Δεν περνάνε 5 λεπτά, όπως φάνηκε τελικά τυχαία, με ξαναπαίρνει μία κυρία από το service online και μου λέει κυρία η τηλεόραση που θα παραγγελθεί είναι η Α 80 L και θα έρθει περίπου σε μια βδομάδα με 10 μέρες. Ρωτάω αυτή με τη σειρά μου ξέρετε αν θα είναι καινούργια σφραγισμένη; Μου λεει δεν ξέρω, βέβαια εγώ πιστεύω θα κατά ψέματα και μεταξύ μας η τηλεόραση ως καινούργιο μοντέλο λογικά θα είναι σφραγισμένη. Κλείνω με αυτή αφού τους ευχαρίστησα και τους είπα ότι θα περιμένω το τηλέφωνο τους από βδομάδα. Μετά από 1 h με παίρνει ένας γνωστός από τη Sony και αναφέρω ότι είναι γνωστός του δικού μου στην Sony όχι δικός μου, το αναφέρω και του λέω όλο το story ξανά τι έχει συμβεί με την περίπτωση μου από την αρχή και μου αρχίζει κάτι μπαρμπούτσαλα, ότι μπορεί να πάρω ανακατασκευασμένη γιατί δεν μπορεί να αλλαχτεί το πάνελ στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό και υποχρεούνται να δώσουν Ανακατασκευασμένη η καινούργια. Τώρα σαν μοντέλο έδειξε ότι δεν ξέρει τι γίνεται. Λογικό είναι συνήθως όπως και στη δική μου δουλειά το service με το εμπορικό τμήμα δεν έχουν και πολύ γνώση αν και νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι πολύ ενωμένα αυτά τα δύο τμήματα. Αφού με τον κύριο μίλησα σε άσχημο – έντονο τόνο γιατί με εκνεύρισε το κλείσαμε το τηλέφωνο εκεί λέγοντάς του καλές γιορτές και ότι προ λίγου πρέπει να πάρετε εσείς του λέω κύριε με είχανε πάρει από την service online, άρα δεν ενεργήσαμε μέσω εσάς αλλά ενεργήσαμε από μόνοι τους. Ας δούμε τι θα γίνει την επόμενη βδομάδα και ξανά μιλάμε. Τέλος τον ρωτάω την εγγύηση θα έχει αυτή η τηλεόραση που θα λάβω; Μου λέει ένα έτος και μετά στο καπάκι μου λέει δύο χρόνια. Τελικά του λέω τι ισχύει την εγγύηση θα πάρω εγώ; Του λέω εγώ σε αυτή την οποία θα μου αλλάξετε είχα μέχρι το Δεκέμβριο του 2025. Τώρα θα μου δώσετε λιγότερο; Μου λέει συνεχίζεται η εγγύηση μέχρι το τέλος της εγγυήσεως που ήτανε για την τηλεόραση που μου αντικαθίσταται. Μου φάνηκε λογικό αν και θα ήθελα να την επεκτείνω λόγω αυτού που πέρασα. Θα δείξει τι θα γίνει από βδομάδα και θα σας ενημερώσω. Νομίζω σε γενικές γραμμές πάμε καλά αρκεί να έρθει η τηλεόραση που μου λένε και να είναι σφραγισμένη. Τέλος θέλω να αναφερθώ πολύ επιγραμματικά σε έναν συμφορ μύτη όπως σε κάποιο άλλο μήνυμα έγραψε ποτέ ξανά Sony μάλλον η επόμενη θα είναι LG, αν και περνάω αυτά που περνάω θεωρώ ότι = είναι πολύ πιο αξιόπιστη εταιρεία και μην ξεχνάμε αυτό που μου χάλασες την δική μου τηλεόραση το προμηθεύεται η Sony από την LG. Πιστεύετε ότι δεν γίνεται αντιστοίχως χαμός και στην LG? Απλά κατά τη γνώμη μου μάγκας είναι αυτός που το αντιμετωπίζει διαφορετικά, χαρακτηριστικό πολύ είναι η περίπτωση της Toyota στα αυτοκίνητα αν και δουλεύω στην αντίπαλη μάρκα. Κι εμείς καλύπτουμε τις βλάβες των αυτοκινήτων αν και η προαναφερθέντα μάρκα είναι πιο ευέλικτη και τα καλύπτει πιο γρήγορα. Άρα εφόσον ο πελάτης καλύπτεται γρήγορα και δε βάζει το χέρι στην τσέπη ξεχνάει την κακή στιγμή. Καληνύχτα σε όλους


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά.

Λοιπόν σήμερα μετά από αρκετές μέρες αναμονής και αφού χθες με ενημέρωσαν από το service online ότι θα έρθουν σήμερα όντως σήμερα πιστοί στο ραντεβού τους, μου έφεραν την καινούργια τηλεόραση ο τεχνικός που είχε επισημάνει και τα καμένα πίξελς κατά τον έλεγχο.
Η τηλεόραση που έφεραν είναι μία Sony Α80L ,όπου με εξαίρεση το ανοιγμένο αυτοκόλλητο από πάνω που πιθανότατα ελέγξανε ότι είναι εντάξει πριν την φέρουνε η τηλεόραση έδειχνε ότι είναι καινούργια. Σφραγισμένα βιβλία σφραγισμένα τηλεκοντρόλ καινούργιες μπαταρίες αυτοκόλλητο στην πίσω πλεύρα αυτό το περί κατανάλωσης που κολλάνε μπροστά το αυτοκολλητάκι που έβγαλα στην λεπτή γραμμή που λέει Sony στο κάτω μέρος του πάνελ, όλα όπως πρέπει εκτός από το αυτοκόλλητο που λέει το μοντέλο και τα λοιπά αυτά που κολλάνε στα καταστήματα στην πάνω δεξιά πλευρά. Όλα δηλαδή μαρτυρούν ότι είναι μία σφραγισμένη τηλεόραση.
Με βοήθησε ο άνθρωπος την έβαλα στον τοίχο στη βάση που είχα ήδη την προηγούμενη.

Καταρχάς να πω αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι πόσο γρήγορος είναι ο επεξεργαστής και πόσο πιο γρήγορα γίνονται όλα ακόμα και στο set up. Εκεί δείχνει τα δόντια της από την πρώτη στιγμή και φαίνεται ότι είναι τρία χρόνια μετά. Τώρα στο θέμα της εικόνας επειδή ήμουνα ήδη καλομαθημένος απ’ την προηγούμενη που είχε γίνει και Καλίμπραρισμα, μπορώ να σας πω ότι χωρίς να έχει έρθει Calibrator , Η εικόνα είναι ήδη τέλεια από μόνη της.
Μη σας πω ψέμματα δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα φωνάξω άνθρωπο να μου την Καλίμπράρει. Είναι ήδη πολύ καλή από μόνη της. Αυτό που κάνει μπαμ είναι ο τρομερά καλύτερος ήχος κάτι που δεν το περίμενα να σας πω για την προηγούμενη ήταν ήδη πολύ καλή και όσον αφορά την ποιότητα που πολλοί λένε ότι έχει υποβαθμιστεί απ’ την προηγούμενη είναι ακριβώς η ίδια απλά υπάρχει μία πρόσθετη στρώσει πλαστικού πίσω πάνω από την μεταλλική επιφάνεια. Δηλαδή εξακολουθεί να είναι premium κατασκευή πάντοτε για τα σημερινά δεδομένα. Αφήνω στο τέλος κάτι ξανά για την εικόνα. Ενώ δεν είναι τρομερά πιο φωτεινή από την προηγούμενη έχει διαφορά και φαίνεται. Ίσως να είναι θέμα επεξεργαστή όπου τονίζει τα φωτεινά σημεία όταν και όπως πρέπει. Ευπρόσδεκτα βέβαια όλα τα καλούδια σχετικά με την παιχνιδομηχανή , όπως 4K/120, VRR, ALLM κτλ. Παρέχονται δύο τηλεκοντρόλ ένα πολύ σύνθετο bluetooth και ένα απλό για πιο μεγάλους ανθρώπους που βλέπουν απλή τηλεόραση.
Δηλώνω πολύ ευχαριστημένος και χαίρομαι για την αλλαγή που έκανα.

Θα κλείσω αυτή την δημοσίευση λέγοντας πως μου στείλανε ηλεκτρονικά την επέκταση της προηγούμενης όσον αφορά την εγγύηση δηλαδή η εγγύηση της παρούσας τηλεόρασης δηλαδή της καινούργιας είναι μέχρι το τέλος της προηγούμενης σύμβασης. Αυτό το αναφέρω γιατί ο δημιουργός του νήματος σκέφτεται να κάνει αυτό που έκανα αλλά πιο μετά χρονικά. Τελικά δεν είναι και η πιο σοφή κίνηση γιατί τελικά δε σου δίνουνε ανανεωμένη εγγύηση αλλά σου δίνουνε την υπόλοιπη από το πενταετές συμβόλαιο που είχες. Δηλαδή αν το έκανα εγώ αυτό το Νοέμβριο του 2025 και η εγγύηση έλεγε του Δεκέμβρη του 2025, καταλαβαίνω ότι τελικά η εγγύηση της αντικαταστάτριες θα ήτανε μόνο για ένα μήνα. Τελικός και πάντα μιλάω για εμένα προσωπικά νομίζω καλά έκανα. Άρα θα πρόσθετα προς τον δημιουργό του νήματος που έχει ίδια τηλεόραση με την προηγούμενη μου, να κάνει τώρα την κίνηση γιατί μετά η αντικαταστάτρια που θα του φέρουν δεν θα έχει εγγύηση για πολύ, ενώ τώρα αυτή που μου φέρανε έχω άλλα δύο χρόνια , όσο θα είχε και μια καινούργια τηλεόραση. Λογική κίνηση από την πλευρά της Sony και εγώ να σας πω την αλήθεια που είμαι σε έναν κλάδο λίγο διαφορετικό το ίδιο κάνουμε όταν αντικαθιστούμε ένα εξάρτημα σε έναν πελάτη που έχει μια μακρόχρονη εγγύηση. Η εγγύηση ακολουθεί το προϊόν το προηγούμενο. Εδώ χωράνε πολλές απόψεις αλλά δε νομίζω ότι είναι και λάθος η κίνηση της Sony.
Θα επιστρέψω με περισσότερες εντυπώσεις όταν αποφασίσω κι αν θα κάνω το Καλίμπραρισμα.

Καλές γιορτές σε όλους!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,891
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Λοιπόν σήμερα μετά από αρκετές μέρες αναμονής και αφού χθες με ενημέρωσαν από το service online ότι θα έρθουν σήμερα όντως σήμερα πιστοί στο ραντεβού τους, μου έφεραν την καινούργια τηλεόραση ο τεχνικός που είχε επισημάνει και τα καμένα πίξελς κατά τον έλεγχο. Η τηλεόραση που έφεραν είναι μία Sony Α 80L Όπου με εξαίρεση το ανοιγμένο αυτοκόλλητο από πάνω που πιθανότατα ελέγξανε ότι είναι εντάξει πριν την φέρουνε Η τηλεόραση έδειχνε ότι είναι καινούργια. Σφραγισμένα βιβλία σφραγισμένα τηλεκοντρόλ καινούργιες μπαταρίες αυτοκόλλητο στην πίσω πλεύρα αυτό το περί κατανάλωσης που κολλάνε μπροστά το αυτοκολλητάκι που έβγαλα στην λεπτή γραμμή που λέει Sony στο κάτω μέρος του πάνελ, όλα όπως πρέπει εκτός από το αυτοκόλλητο που λέει το μοντέλο και τα λοιπά αυτά που κολλάνε στα καταστήματα στην πάνω δεξιά πλευρά. Όλα δηλαδή μαρτυρούν ότι είναι μία σφραγισμένη τηλεόραση. Με βοήθησε ο άνθρωπος την έβαλα στον τοίχο στη βάση που είχα ήδη την προηγούμενη. Καταρχάς να πω αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι πόσο γρήγορος είναι ο επεξεργαστής και πόσο πιο γρήγορα γίνονται όλα ακόμα και στο set up. Εκεί δείχνει τα δόντια της από την πρώτη στιγμή και φαίνεται ότι είναι τρία χρόνια μετά. Τώρα στο θέμα της εικόνας επειδή ήμουνα ήδη καλομαθημένος απ’ την προηγούμενη που είχε γίνει και Καλίμπραρισμα, μπορώ να σας πω ότι χωρίς να έχει έρθει Calibrator , Η εικόνα είναι ήδη τέλεια Από μόνη της. Μη σας πω ψέμματα δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα φωνάξω άνθρωπο να μου την Καλίμπράρει. Είναι ήδη πολύ καλή από μόνη της. Αυτό που κάνει μπαμ είναι ο τρομερά καλύτερος ήχος κάτι που δεν το περίμενα να σας πω για την προηγούμενη ήταν ήδη πολύ καλή και όσον αφορά την ποιότητα που πολλοί λένε ότι έχει υποβαθμιστεί απ’ την προηγούμενη είναι ακριβώς η ίδια απλά υπάρχει μία πρόσθετη στρώσει πλαστικού πίσω πάνω από την μεταλλική επιφάνεια. Δηλαδή εξακολουθεί να είναι premium κατασκευή πάντοτε για τα σημερινά δεδομένα. Αφήνω στο τέλος κάτι ξανά για την εικόνα. Ενώ δεν είναι τρομερά πιο Φωτεινή από την προηγούμενη έχει διαφορά και φαίνεται. Ίσως να είναι θέμα επεξεργαστή όπου τονίζει τα φωτεινά σημεία όταν και όπως πρέπει. Ευπρόσδεκτα βέβαια όλα τα καλούδια σχετικά με την παιχνιδομηχανή , όπως 4K 120 VRR ALLM κτλ. Παρέχονται δύο τηλεκοντρόλ ένα πολύ σύνθετο bluetooth και ένα απλό για πιο μεγάλους ανθρώπους που βλέπουν απλή τηλεόραση. Δηλώνω πολύ ευχαριστημένος και χαίρομαι για την αλλαγή που έκανα. Θα κλείσω αυτή την δημοσίευση Λέγοντας πως μου στείλανε ηλεκτρονικά την επέκταση της προηγούμενης όσον αφορά την εγγύηση δηλαδή η εγγύηση της παρούσας τηλεόρασης δηλαδή της καινούργιας είναι μέχρι το τέλος της προηγούμενης σύμβασης. Αυτό το αναφέρω γιατί ο δημιουργός του νήματος σκέφτεται να κάνει αυτό που έκανα αλλά πιο μετά χρονικά. Τελικά δεν είναι και η πιο σοφή κίνηση γιατί τελικά δε σου δίνουνε ανανεωμένη εγγύηση αλλά σου δίνουνε την υπόλοιπη από το πενταετές συμβόλαιο που είχες. Δηλαδή αν το έκανα εγώ αυτό το Νοέμβριο του 2025 και η εγγύηση έλεγε του Δεκέμβρη του 2025, καταλαβαίνω ότι τελικά η εγγύηση της αντικαταστάτριες θα ήτανε μόνο για ένα μήνα. Τελικός και πάντα μιλάω για εμένα προσωπικά νομίζω καλά έκανα. Άρα θα πρόσθετα προς τον δημιουργό του νήματος που έχει ίδια τηλεόραση με την προηγούμενη μου, να κάνει τώρα την κίνηση γιατί μετά η αντικαταστάτρια που θα του φέρουν δεν θα έχει εγγύηση για πολύ, ενώ τώρα αυτή που μου φέρανε έχω άλλα δύο χρόνια , όσο θα είχε και μια καινούργια τηλεόραση. Λογική κίνηση από την πλευρά της Sony και εγώ να σας πω την αλήθεια που είμαι σε έναν κλάδο λίγο διαφορετικό το ίδιο κάνουμε όταν αντικαθιστούμε ένα εξάρτημα σε έναν πελάτη που έχει μια μακρόχρονη εγγύηση. Η εγγύηση ακολουθεί το προϊόν το προηγούμενο. Εδώ χωράνε πολλές απόψεις αλλά δε νομίζω ότι είναι και λάθος η κίνηση της Sony. Θα επιστρέψω με περισσότερες εντυπώσεις όταν αποφασίσω κι αν θα κάνω το Καλίμπραρισμα. Καλές γιορτές σε όλους!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλοθέατη
 
  • Like
Reactions: blind guardian

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,126
Καλοθεατη φίλε.Αυτο με την εγγύηση φαίνεται εντελώς παράλογο βέβαια.Να βάλεις έξτρα εγγύηση σε αυτήν μπορείς;
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλοθεατη φίλε.Αυτο με την εγγύηση φαίνεται εντελώς παράλογο βέβαια.Να βάλεις έξτρα εγγύηση σε αυτήν μπορείς;

Καλησπέρα και σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Όντως θα ήθελα να προσθέσω εγγύηση όπως είχες κάνει κι εσύ όταν πήρες την αντικαταστάτρια, αλλά σε αυτή την περίπτωση βολεύει να έχεις την πενταετή καταστήματος όπου εκεί μπορείς να την αγοράσεις σαν υπηρεσία. Εδώ ήμουνα ήδη σε εγγύηση με επέκταση και φαίνεται συνεχίζω σε αυτή. Θα κάνω ερώτηση στο Sony center και θα δω τι απάντηση θα πάρω. Σ’ ευχαριστώ και πάλι καλές γιορτές


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Paris2018

Bill7

New member
22 January 2021
55
Απ' όσο γνωρίζω για το θέμα της εγγυήσης όταν γίνεται αντικατάσταση σε ένα προϊόν με καινούριο βάση νόμου πρέπει να έχει την στάνταρ εγγύηση των δύο ετών η οποία θα ξεκινάει την ημέρα της αντικατάστασης κ το λέω εκ πείρας γιατί κάποτε που είχε γίνει αντικατάσταση κινητού sony με καινούριο η εγγύηση ήταν δύο χρόνια από την ημέρα αντικατάστασης.
 

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Βασίλη μου καλησπέρα δεν το ξέρω γιατί όταν είσαι σε καθεστώς επέκτασης δε γνωρίζω τι ισχύει. Θα το μάθω επί των ημερών και θα το γνωστοποιήσω σε όλους εδώ μέσα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Bill7

Bill7

New member
22 January 2021
55
Βασίλη μου καλησπέρα δεν το ξέρω γιατί όταν είσαι σε καθεστώς επέκτασης δε γνωρίζω τι ισχύει. Θα το μάθω επί των ημερών και θα το γνωστοποιήσω σε όλους εδώ μέσα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα κάνω κ εγώ μια διερευνητική ερώτηση στον γνωστό μ στο sony center να δω τι ακριβώς ισχύει στην περίπτωση που υπάρχει ακόμα ενεργή εγγύηση όπως εσένα καλή ώρα, αλλά κ σε περίπτωση που η αντικατάσταση γίνει στο τέλος της εγγυήσης εάν δίνονται αυτά τα δύο χρόνια που γνωρίζω κ εάν ναι αν μπορείς να αγοράσεις κ την πενταετή εγγύηση.