Ναι φαινομενικά, αλλά εάν θυμηθούμε τον νόμο του Ωμ και στην τιμή της τάσης βάλουμε μηδέν (αφού είναι βραχυκύκλωμα) τότε το ρεύμα θα γίνει και αυτό μηδέν.
Άρα πως κολλάμε?
απλά γιατί πάντα υπάρχει η αντίσταση.
Και με παράδειγμα στην δική μου DIY πόντα: Το μήκος του καλωδίου (35mm2) είναι 2.15m, η ανοικτή τάση 2.9V και η υπό φορτίο δυο ελασμάτων 0.5mm τάση είναι 0.8V. Το ρεύμα επίσης είναι 955Α.
Σωστα, εφοσον εχουμε αντισταση, με σταθερο ρευμα εχουμε και ταση, μικρη βεβαια αλλα εχουμε. Και γραφω μικρη καθως θεωρω την δικη σου μετρηση, αναλογικα, μεγαλη. Περιμενα πως θα ηταν πολυ μικροτερη.
Βεβαια πεζει ρολο και η αντισταση (αγωγιμοτητα) του μοντελου (προς κολληση υλικο).
Ας το πάμε βήμα-βήμα.
Για να κολλήσω μπαταρίες χρειάζομαι λιγότερες σπείρες, άρα λιγότερα Volt;
Αν μειωθούν τα Volt και αυξηθούν τα αμπέρ που βοηθάει και που βλάπτει;
Μπαμπη, η ηλεκτροποντα ειναι σαν μια μικρη μηχανη ηλεκτροκολλησης AC (πηνιου, οι παλιες), οπου ο χρηστης για να πετυχει τα επιθυμητα αμπερ γυρναει μια βιδα, η οποια μετατοπιζει (μεσα εξω) το δευτερευον πηνιο. Πρακτικα, εαν γεφυρωσεις 5 - 6 τετοιους μετασχηματιστες θα μπορεις (λεμε τωρα) να κανεις ηλεκτροκολληση, με τσιμπιδα ηλεκτροδιο.
Είναι επικινδυνο να κολλησεις μπαταρια με τοσα αμπερ (τα ειχαμε πει), επισης μπορει να κολλησουν οι ακιδες και μεχρι να κλεισεις τον διακοπτη (εκει που τον εχεις) … παει περιπατο η μπαταρια.
Οπως εγραψε και ο SatSea, θελει επαφη msec και αντε βρες αυτο το χρονο με το χερι. Στο κυκλωματακι που εχω παραγγειλει, ρυθμιζεις το χρονο επαφης ... χτυπας και κλεινει.