Kuzma 4point

Ενθουσιώδεις κριτικές για ακριβά μηχανήματα είναι τώρα πια οι περισσότερες.

Όταν όμως διάβασα την κριτική του Fremer για τον τετρασημειακό, υποπτεύθηκα ότι κάτι παραπάνω συνέβαινε.

Διότι δεν διαβάζεις κάθε μέρα ριβιούς (ειδικά σε τέτοια κατηγορία τιμής) που να βγάζουν ένα προϊόν ανώτερο από άλλα παρόμοια πολλαπλάσιας τιμής.

Αναφέρομαι αφενός στον περίπου τετραπλάσιας τιμής cobra (τον μαμά βραχίονα του caliburn) και αφετέρου στη ναυαρχίδα της kuzma, τον airline.

Ο Fremer δήλωσε ευθαρσώς ότι ο 4point είναι ανώτερός τους, πράγμα που μάλλον θα του δημιούργησε κάποια θεματάκια...

Είναι από τους δύο βραχίονες που θα ήθελα να ακούσω, όχι μόνον για τον ανωτέρω λόγο, αλλά και για τις καινοτομίες στη σχεδίασή του (ο άλλος, σε χαμηλότερη κατηγορία είναι ο ltd της well tempered).

Καλορίζικος, και περιμένω με ανυπομονησία τη δοκιμή της Zephyr να δω και τι ψάρια πιάνει ο ηχοσιδηρουργός στις χαμηλής εξόδου.
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Μια μικρή παρατήρηση αν μου επιτρέπεται...

και αναφέρομαι στην φράση " να ακούσω τον τάδε βραχίονα"...

Οι βραχίονες δεν έχουν απολύτως κανέναν ήχο.

Ο ρόλος του βραχίονα είναι να αφήνει την κεφαλή να διαβάζει απρόσκοπτα τα αυλάκια... και τίποτε άλλο.

Το οποιοδήποτε άκουσμα έχει να κάνει με την κεφαλή που έχει επάνω ο βραχίονας... οπότε την κεφαλή ακούμε.

Αν η κεφαλή δεν είναι γνώριμη και βασική(και σταθερή) παράμετρος στην ακροάσεις δεν βγαίνει συμπέρασμα.

Αυτά και συγνώμη για το off topic...
 
26 June 2006
14,830
Athens
Θα μου επιτρέψεις να σε ρωτήσω Χρήστο πως αναγνωρίζεται ηχητικά η παρέμβαση ενός μη-ιδεατού βραχίονα (σαν αυτούς που έχουμε οι περισσότεροι)?

Πλαδαρότερο μπάσο, στενότερη εικόνα, κάτι άλλο?

Πως μπορεί να γνωρίζει κάποιος εκ τω προτέρων ότι ο βραχίονας αποτελεί ασθενές κρίκο σε ένα βινυλιακό σύστημα χωρίς πρώτα να τον αντικαταστήσει?

Συγνώμη για το ΟΤ.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,805
Μεσευρώπη
Βεβαίως και έχουν ήχο οι βραχίονες. Αλλιώς θα βάζαμε όλοι τον φτηνότερο βραχίονα που ταιριάζει μηχανικά με την κεφαλή και θα ξεμπερδεύαμε, ένας Rega 300άρης ή ένας Jelco θα έφταναν για όλες τις εφαρμογές. Δεν είναι έτσι όμως.
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Βεβαίως και έχουν ήχο οι βραχίονες. Αλλιώς θα βάζαμε όλοι τον φτηνότερο βραχίονα που ταιριάζει μηχανικά με την κεφαλή και θα ξεμπερδεύαμε, ένας Rega 300άρης ή ένας Jelco θα έφταναν για όλες τις εφαρμογές. Δεν είναι έτσι όμως.

Δεν έχει ήχο ο βραχίονας.

Ο βραχίονας ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ στην κεφαλή να δουλέψει από λάθος μέχρι ιδανικά και ο ήχος που παράγει η ΚΕΦΑΛΗ ανάλογα σου πόσο καλά δουλεύει μαζί με τον βραχίονα.

Η συλλογιστική σου είναι λάθος ή μάλλον το παράδειγμα που μου παράθεσες γα να αναπτύξεις την υπόθεση σου.

Δεν ισχυρίστηκα αυτά που λες σε καμία περίπτωση και πουθενά.

Ο ισχυρισμός σου ισχύει φυσικά σε πολλές περιπτώσεις σε βάση συλλογιστικής όταν αγοράζουν πολλοί βραχίονες και κεφαλές πιστεύοντας ότι έχουν επιλέξει το ιδανικό, αλλά εδώ στην περίπτωση του 4point, αποδεικνύεται ότι όσο πιο καλή είναι η μηχανική σχεδίαση του βραχίονα τόσο καλύτερα παίζει η κεφαλή, μια κεφαλή που την έχω ακούσει επάνω σε τρεις βραχίονες επάνω στο ίδιο πλατό.

Δηλαδή εσύ με την τοποθέτηση σου εννοείς ότι ο 4point πρόσθεσε πληροφορία (από που άραγε?) ή ότι επέτρεψε στην κεφαλή να εξαγάγει περισσότερη? εάν πρόσθεσε τότε ναι έχει ήχο και πάω πάσο.

Σταύρο αυτά που ρωτάς είναι θεωρητικά και δεν μπορώ να σου απαντήσω, υπάρχουν οι προδιαγραφές, υπάρχουν οι πίνακες με τις ιδιοσυχνότητες, αλλά αυτό που άκουσα με τον 4point δεν το έχω ξανακούσει και σε διαβεβαιώ ότι έχω μεγάλη εμπειρία και έχω κάνει πολλά πειράματα σε πολλά πλατό.

Είναι σύνηθες και το έλεγα και εγώ, "έλα μωρέ πόση διαφορά να κάνει ο βραχίονας, έχουμε καλή κεφαλή καλό φόνο πόσο να βελτιώσει?..." και όμως αυτές τις διαφορές εδώ δεν τις έχω ακούσει ποτέ μα ποτέ.

Η μηχανική αρτιότητα του βραχίονα παίζει μεγάλο ρόλο και ναι δεν μπορεί να προβλέψεις αποτελέσματα αν δεν βάλεις επάνω έναν άλλο βραχίονα (με την ίδια κεφαλή και στο ίδιο πλατό εννοείτε).
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,754
IMO ολοι οι βραχιωνες εχουν ηχο,αλλοι περισοτερο,αλλοι λιγοτερο,μηχανικα κατασκευασματα ειναι εξ'αλλου.Αν ομως δεν εχουν μια κεφαλη απανω και ολα μαζι σε ενα πικαπ,phono κλπ.....δεν μπορουμε (τουλαχιστον ακουστικα) να κρινουμε η να επιλεξουμε.Μηχανικα υπαρχουν τροποι να κρινουμε αν ενας βραχιωνας εχει λιγοτερα προβληματα απο εναν αλλο,αλλα αυτο απο μονο του δεν εγγυαται σιγουρα το τελικο αποτελεσμα.Εξαρταται και αυτος απο ολα τα υπολοιπα συνοδα.Νομιζω οτι (Ζαγγογιαννης και chris 1967) λετε το ιδιο πραγμα απο διαφορετικη γωνια :ernaehrung004: , ο Κωστας λεει οτι εχουν ηχο,ο Κρις λεει οτι αλλοι εχουν λιγοτερο ηχο απο αλλους.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,805
Μεσευρώπη
Δεν έχει ήχο ο βραχίονας.

Ο βραχίονας ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ στην κεφαλή να δουλέψει από λάθος μέχρι ιδανικά και ο ήχος που παράγει η ΚΕΦΑΛΗ ανάλογα σου πόσο καλά δουλεύει μαζί με τον βραχίονα.

Η συλλογιστική σου είναι λάθος ή μάλλον το παράδειγμα που μου παράθεσες γα να αναπτύξεις την υπόθεση σου.

Δεν ισχυρίστηκα αυτά που λες σε καμία περίπτωση και πουθενά.

Ο ισχυρισμός σου ισχύει φυσικά σε πολλές περιπτώσεις σε βάση συλλογιστικής όταν αγοράζουν πολλοί βραχίονες και κεφαλές πιστεύοντας ότι έχουν επιλέξει το ιδανικό, αλλά εδώ στην περίπτωση του 4point, αποδεικνύεται ότι όσο πιο καλή είναι η μηχανική σχεδίαση του βραχίονα τόσο καλύτερα παίζει η κεφαλή, μια κεφαλή που την έχω ακούσει επάνω σε τρεις βραχίονες επάνω στο ίδιο πλατό.

Δηλαδή εσύ με την τοποθέτηση σου εννοείς ότι ο 4point πρόσθεσε πληροφορία (από που άραγε?) ή ότι επέτρεψε στην κεφαλή να εξαγάγει περισσότερη? εάν πρόσθεσε τότε ναι έχει ήχο και πάω πάσο.

Σταύρο αυτά που ρωτάς είναι θεωρητικά και δεν μπορώ να σου απαντήσω, υπάρχουν οι προδιαγραφές, υπάρχουν οι πίνακες με τις ιδιοσυχνότητες, αλλά αυτό που άκουσα με τον 4point δεν το έχω ξανακούσει και σε διαβεβαιώ ότι έχω μεγάλη εμπειρία και έχω κάνει πολλά πειράματα σε πολλά πλατό.

Είναι σύνηθες και το έλεγα και εγώ, "έλα μωρέ πόση διαφορά να κάνει ο βραχίονας, έχουμε καλή κεφαλή καλό φόνο πόσο να βελτιώσει?..." και όμως αυτές τις διαφορές εδώ δεν τις έχω ακούσει ποτέ μα ποτέ.

Η μηχανική αρτιότητα του βραχίονα παίζει μεγάλο ρόλο και ναι δεν μπορεί να προβλέψεις αποτελέσματα αν δεν βάλεις επάνω έναν άλλο βραχίονα (με την ίδια κεφαλή και στο ίδιο πλατό εννοείτε).

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το λόγο για την επιθετικότητα των ποστ σου. Φαντάζομαι ότι συμφωνείς κι εσύ ότι ο βραχίονας ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ τον ήχο. Το αν έχει δικό του ήχο ή αν ανάλογα την αρτιότητα της κατασκευής του επιτρέπει στην κεφαλή να αποδώσει το μάξιμουμ είναι εντελώς ακαδημαϊκό ερώτημα (προσωπικά πιστεύω το δεύτερο).

Αλλά αυτό ισχύει και για το πλατώ. Και για το καλώδιο. Και για το phonostage.

Βασικά το μόνο κομμάτι της αλυσίδας που ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΗΜΑ είναι η κεφαλή που διαβάζει τα αυλάκια του δίσκου, και όλα τα άλλα μέρη είναι εκεί για να βοηθήσουν την κεφαλή να κάνει τη δουλειά της. Αλλά αυτά είναι βασικές γνώσεις περί αναλογικής παραγωγής...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,754
Η μηχανική αρτιότητα του βραχίονα παίζει μεγάλο ρόλο και ναι δεν μπορεί να προβλέψεις αποτελέσματα αν δεν βάλεις επάνω έναν άλλο βραχίονα (με την ίδια κεφαλή και στο ίδιο πλατό εννοείτε).

Σωστο,νοουμενου οτι οι δυο βραχιονες εχουν τουλαχιστον την ιδια ενεργο μαζα,και οτι ξερουμε περαν πασης αμφιβολιας οτι η κεφαλη ειναι "αποδεδειγμενα" ικανη και οχι "χειροτερη" απο τους βραχιονες,ωστε να μην "εκτεθουν" οι βραχιονες.
ΙΜΟ παντα,οι "καλες" κεφαλες ειναι που θετουν τα ορια των "καλων" βραχιονων και οχι το αντιθετο.Ευτυχως βεβαια που τελικα οι συνετοι συνδιασμοι ειναι που καθοριζουν το τελικο αποτελεσμα και οχι οι μοναδες. :ernaehrung004:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

...βραχίονες... :)

Παντα κανω αυτο το λαθος.(Aυτος ο βραχιων φταιει)Thanks :ernaehrung004:
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
Και εγώ με Ώ τον γράφω, κατά το βραχιων.

Προφανώς ένας οποιοσδήποτε βραχίονας δεν παράγει ήχο αλλά δύναται να διαμορφώσει αυτόν που προέρχεται από την κεφαλή. Αν πχ συντονίζει σε κάποιες συχνότητες ενώ απορροφά αρκετά κάποιες άλλες τοτε το αποτέλεσμα θα είναι αισθητά διαφορετικό από το δυνητικό φάσμα της κεφαλής

Στο σύστημα μου ο συγκεκριμένος άφησε την ΖΥΧ να αποδώσει τα μέγιστα ενώ εξαφάνισε τον θόρυβο. Το αποδίδω κατά κύριο λόγο στην εξαιρετική εδραση και χαμηλούς μηχανικούς τζογους.
 
26 June 2006
14,830
Athens
Για να καταλάβω.

Τα "μέγιστα" σημαίνει ότι ο θόρυβος (που προϋπήρχε) εξαφανίστηκε ή άλλαξε και ο χαρακτήρας του ήχου?
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
Ή ΖΥΧ έδινε ήδη ρέστα με τον SAEC 308Long αλλά ο 4point έδωσε, απίθανο αλλά αληθινό, ακόμα περισσότερη λεπτομέρεια. Τόση που δεν μπορεί να το πιστέψει κανείς αν δεν το ακούσει..

Ο Χαρακτηρας δεν έχει αλλάξει.
 
26 June 2006
14,830
Athens
Πιστεύεις Πάνο ότι ένας βραχίονας επιπέδου 4point μπορεί να "εξάγει" παραπάνω πληροφορία από κάθε προσαρμοζόμενη σ' αυτόν κεφαλή?

Λογικά, αν το κάνει, αξίζει τα λεφτά του ως ανεκτίμητο εργαλείο δοκιμής...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,754
Για να καταλάβω.

Τα "μέγιστα" σημαίνει ότι ο θόρυβος (που προϋπήρχε) εξαφανίστηκε ή άλλαξε και ο χαρακτήρας του ήχου?

Σταυρο,ενας βραχιονας που αποτελειται απο μερη που εκ φυσεως υποκεινται σε κραδασμους κλπ, παντοτε προσθετει στον θεωρητικα σωστο ηχο μιας κεφαλης,αλλως χρωματιζει τον τελικο ηχο.Οσο πιο λιγους κραδασμους εχει ενας βραχιονας,τοσο λιγοτερο αλλοιωνει τον θεωρητικα σωστο ηχο μιας κεφαλης.Κατα την γνωμη μου,οσο περισοτερα προβληματα εχει ενας βραχιονας,ναι,ενδεχεται να αλλαξει και τον χαρακτηρα του ηχου μιας κεφαλης.Αυτα επαναλαμβανω,ισχυουν αν και εφ'οσον γινεται συγκριση βραχιονων που εχουν τουλαχιστον ιδια ενεργο μαζα,ωστε η κεφαλη να δουλευει κατω απο ιδιες συνθηκες λογω ενεργου μαζας και συχνοτητας συντονισμου με τον βραχιονα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πιστεύεις Πάνο ότι ένας βραχίονας επιπέδου 4point μπορεί να "εξάγει" παραπάνω πληροφορία από κάθε προσαρμοζόμενη σ' αυτόν κεφαλή?

Λογικά, αν το κάνει, αξίζει τα λεφτά του ως ανεκτίμητο εργαλείο δοκιμής...

Η κεφαλη ειναι που "εξαγει" την πληροφορια , αν ο βραχιονας εχει λιγοτερο δικο του χαρακτηρα.Και η πληροφορια αυτη δεν ειναι περισοτερη η λιγοτερη,αλλα λιγοτερο χρωματισμενη.
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
Πιστεύεις Πάνο ότι ένας βραχίονας επιπέδου 4point μπορεί να "εξάγει" παραπάνω πληροφορία από κάθε προσαρμοζόμενη σ' αυτόν κεφαλή?

Λογικά, αν το κάνει, αξίζει τα λεφτά του ως ανεκτίμητο εργαλείο δοκιμής...

Ναι. Αρκεί να ταιριάζει η ενδοτικοτητα με την αδρανειακη μαζα.
 
26 June 2006
14,830
Athens
Βγαίνω ΟΤ, αλλά είμαι περίεργος.

Αν δεν προϋπάρχει αυτή η συνθήκη ταιριάσματος Πάνο, τι ακριβώς επιβαρύνεται στον ήχο?
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,754
Βγαίνω ΟΤ, αλλά είμαι περίεργος.

Αν δεν προϋπάρχει αυτή η συνθήκη ταιριάσματος Πάνο, τι ακριβώς επιβαρύνεται στον ήχο?

Aν ο συνδιασμος εχει πολυ ψηλη συχνοτητα συντονισμου, σε γενικες γραμμες θα υποφερει το tracking στις ψηλες συχνοτητες και ενδεχομενως να "τσιριζει" γενικα ο ηχος,αν εχει πολυ χαμηλη συχνοτητα συντονισμου,θα υποφερει το tracking στις χαμηλες συχνοτητες και ενδεχομενως ο ηχος να γινει μουντος , πλαδαρος/σκοτεινος κλπ.Και στις δυο περιπτωσεις,αδικουνται και ο βραχιονας και η κεφαλη.
Απολογουμαι που απαντω σε ερωτηματα προς τον Πανο,αλλα και γω Πανος ειμαι και βρισκω την συζητηση ευχαριστη :D
Σημειωση : Ψηλη συχνοτητα συντονισμου = συνδιασμος χαμηλης συνολικης ενεργου μαζας + χαμηλης ενδοτικοτητας, Χαμηλη συχνοτητα συντονισμου= συνδιασμος ψηλης συνολικης ενεργου μαζας + ψηλης ενδοτικοτητας.
 
Last edited:

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
Παίδες, συγνώμη αλλά ένεκα εφημερίας υπάρχει μια μικρή διαφορά φάσης στις απαντήσεις. Αν λασκαρω λίγο θα γράψω κάποια πράγματα ακόμα, ο Πανικος καλά τα λέει περί συντονισμων
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
.............................................
συν ότι δεν θα ευθύνομαι για τυχόν απορυθμίσεις.
Αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι ευαίσθητο το σύστημα σε απορρυθμίσεις.
Υποθέτω θα είναι πολύ καλό σ' αυτό τον τομέα...