Σίγουρος δεν είμαι για τίποτα και για κανένα :HTEHETH63:
Ότι γράφω όμως σε λίγες γραμμές είναι το δυνατόν διασταυρωμένο και όχι απευθείας αντιγραφές από wiki. Φυσικά οι μόνες πηγές μου είναι το νετ σχεδόν αποκλειστικά και μερικά πράγματα που μπορεί να έχω. Ψάχνοντας σε πολλές μεριές στον ιστό λοιπόν, βρίσκοντας φώτο, μπροσούρες, συζητήσεις, διαπιστώσεις νούμερα, κοκ αρχίζεις να συγκλίνεις κάπου. Επίσης χρειάζεται και η κοινή λογική.
Για την συγκεκριμένη απορία σου τώρα τα στοιχεία (χωρίς συγκεκριμένη σειρά) είναι τα εξής:
-Όλοι με τον ένα ή άλλο τρόπο είχαν σχέση με το καθεστός.
-Δεν γνωρίζω η Εumig να παρήγαγε κάμερες 16mm τότε, παρά μόνο πολύ αργότερα. Τα 8mm δεν συγκρίνονται μπροστά τους σε ποιότητα. Τα 9.5 είναι καλύτερα από τα 8 αλλά δεν υπήρχε και σοβαρός εξοπλισμός λήψης και προβολής.Τα 35mm πάλι ήταν πολύ δύσχρηστα. Ή θα υπήρχαν παλιότερες μικρές μηχανές που δεν είχαν δυνατότητες, ή θα έπρεπε η δεσποινίς να κουβαλά συνεργείο. Τα 16mm στη συγκεκριμένη εποχή ήταν η καλύτερη περίπτωση ποιότητας-φορητότητας.
-Εκείνη την εποχή δεν φένεται να υπάρχουν σοβαροί προβολείς οικιακής χρήσης σε άλλες κατηγορίες παρά μόνο στα 16mm. Siemens και Zeiss Ikon.
-Tα όσα είναι γνωστά, ή προκύπτουν από φωτογραφίες για το ταπεραμέντο της Braun που έφερνε σε δύσκολη θέση των φύρερ ("παιδί" ήταν και έπαιζε ακόμη...) καθώς και για την αγάπη της για την φωτογραφία και τον κινηματογράφο, με οδηγούν στο (εντελώς προσωπικό) συμπέρασμα πως στη δεδομένη περίοδο μόνο 16mm θα χρησιμοποιούσε κυρίως.
-Όσες φωτογραφίες έχω δει, είναι η Braun μαζί με μια Siemens και μόνο (όταν πρόκειται για κινηματογραφική). Θα περίμενα να έχει και Zeiss Ikon, αλλά δεν έχω δει ούτε μία φώτο με άλλη μηχανή. Αν κάποιος βρει θα ήθελα πολύ να την δω και άρα να προστεθούν νέα στοιχεία.
-Οι Zeiss τις εποχής φένεται να είναι αναμενόμενα από τις top, αλλά μάλον είχαν μείνει λίγο πίσω σε σχέση με τις Siemens, η οποία έκανε ένα ντου σε όλη την δεκαετία του 30 στον χώρο.
-Η Ζeiss ακόμη το 30, φένεται πως παρά την πολύ σοβαρή της εμπλοκή στα φωτογραφικά-οπτικά, παρά την μεγάλη κληρονομιά που έσερνε, παρά τα αναρίθμιτα μυαλά και το τεράστιο know how, παρά τις νέες εξελίξεις στο θέμα των προιόντων της γενικά, είχε ένα σοβαρό πρόβλημα.... Το μάνατζμεντ και την προώθηση όσων έφτιαχνε. Ανταγωνιζόταν τα προιόντα της το ένα με το άλλο απόρια των πολλών γραμμών παραγωγής που συνενώθηκαν όταν δημιουργήθηκε. Έτσι φένεται η Siemens είχε καλύτερο timing και καλύτερες δημόσιες σχέσεις την συγκεκριμένη περίοδο.
Άν έχει κάποιος περισσότερα, ή ακόμη καλήτερα αντίθετα και ανατρεπτικά στοιχεία είμαι όλος αυτία από περιέργεια...:ears::ears::ears:
Ότι γράφω όμως σε λίγες γραμμές είναι το δυνατόν διασταυρωμένο και όχι απευθείας αντιγραφές από wiki. Φυσικά οι μόνες πηγές μου είναι το νετ σχεδόν αποκλειστικά και μερικά πράγματα που μπορεί να έχω. Ψάχνοντας σε πολλές μεριές στον ιστό λοιπόν, βρίσκοντας φώτο, μπροσούρες, συζητήσεις, διαπιστώσεις νούμερα, κοκ αρχίζεις να συγκλίνεις κάπου. Επίσης χρειάζεται και η κοινή λογική.
Για την συγκεκριμένη απορία σου τώρα τα στοιχεία (χωρίς συγκεκριμένη σειρά) είναι τα εξής:
-Όλοι με τον ένα ή άλλο τρόπο είχαν σχέση με το καθεστός.
-Δεν γνωρίζω η Εumig να παρήγαγε κάμερες 16mm τότε, παρά μόνο πολύ αργότερα. Τα 8mm δεν συγκρίνονται μπροστά τους σε ποιότητα. Τα 9.5 είναι καλύτερα από τα 8 αλλά δεν υπήρχε και σοβαρός εξοπλισμός λήψης και προβολής.Τα 35mm πάλι ήταν πολύ δύσχρηστα. Ή θα υπήρχαν παλιότερες μικρές μηχανές που δεν είχαν δυνατότητες, ή θα έπρεπε η δεσποινίς να κουβαλά συνεργείο. Τα 16mm στη συγκεκριμένη εποχή ήταν η καλύτερη περίπτωση ποιότητας-φορητότητας.
-Εκείνη την εποχή δεν φένεται να υπάρχουν σοβαροί προβολείς οικιακής χρήσης σε άλλες κατηγορίες παρά μόνο στα 16mm. Siemens και Zeiss Ikon.
-Tα όσα είναι γνωστά, ή προκύπτουν από φωτογραφίες για το ταπεραμέντο της Braun που έφερνε σε δύσκολη θέση των φύρερ ("παιδί" ήταν και έπαιζε ακόμη...) καθώς και για την αγάπη της για την φωτογραφία και τον κινηματογράφο, με οδηγούν στο (εντελώς προσωπικό) συμπέρασμα πως στη δεδομένη περίοδο μόνο 16mm θα χρησιμοποιούσε κυρίως.
-Όσες φωτογραφίες έχω δει, είναι η Braun μαζί με μια Siemens και μόνο (όταν πρόκειται για κινηματογραφική). Θα περίμενα να έχει και Zeiss Ikon, αλλά δεν έχω δει ούτε μία φώτο με άλλη μηχανή. Αν κάποιος βρει θα ήθελα πολύ να την δω και άρα να προστεθούν νέα στοιχεία.
-Οι Zeiss τις εποχής φένεται να είναι αναμενόμενα από τις top, αλλά μάλον είχαν μείνει λίγο πίσω σε σχέση με τις Siemens, η οποία έκανε ένα ντου σε όλη την δεκαετία του 30 στον χώρο.
-Η Ζeiss ακόμη το 30, φένεται πως παρά την πολύ σοβαρή της εμπλοκή στα φωτογραφικά-οπτικά, παρά την μεγάλη κληρονομιά που έσερνε, παρά τα αναρίθμιτα μυαλά και το τεράστιο know how, παρά τις νέες εξελίξεις στο θέμα των προιόντων της γενικά, είχε ένα σοβαρό πρόβλημα.... Το μάνατζμεντ και την προώθηση όσων έφτιαχνε. Ανταγωνιζόταν τα προιόντα της το ένα με το άλλο απόρια των πολλών γραμμών παραγωγής που συνενώθηκαν όταν δημιουργήθηκε. Έτσι φένεται η Siemens είχε καλύτερο timing και καλύτερες δημόσιες σχέσεις την συγκεκριμένη περίοδο.
Άν έχει κάποιος περισσότερα, ή ακόμη καλήτερα αντίθετα και ανατρεπτικά στοιχεία είμαι όλος αυτία από περιέργεια...:ears::ears::ears: