Poddwatt: 5751 SRPP / Push-Pull EL84 (6BQ5) Tube Stereo Amplifier

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Απάντηση: Re: Poddwatt: 5751 SRPP / Push-Pull EL84 (6BQ5) Tube Stereo Amplifier

γύρω στις 5000 ευρω , τα υλικά. Κάποιοιο θα διαμαρτυρηθούν, αλλά θα ήθελα να πω πως μια βάση λυχνίας κοστίζει 1 ευρώ, μια Yamamoto 30-50, μια αντίσταση 0.2 ευρώ, ενώ μια Audio Note tantalum 10 ευρώ και παέι λέγοντας.

Eκανες καποιες συγκρισεις και πειστηκες οτι υπαρχει λογος για 40 ευρω για βαση λυχνιας η 10 ευρω αντιστασεις?
Υπαρχουν αψογες βασεις,αντιστασεις και πυκνωτες για καθε περιπτωση απλα θελει λιγο ψαξιμο η καθε περιπτωση.
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------
καλό θα ήταν να μην αναφέρετε συνεχεία το όνομα τις εταιρείας που έκανε τον σχεδιασμό του κουτιού, μοιάζει με διαφήμιση
 

Macmod

AVClub Addicted Member
24 January 2008
2,539
Αθηνα / Ελλάδα
Απάντηση: Re: Poddwatt: 5751 SRPP / Push-Pull EL84 (6BQ5) Tube Stereo Amplifier

Eκανες καποιες συγκρισεις και πειστηκες οτι υπαρχει λογος για 40 ευρω για βαση λυχνιας η 10 ευρω αντιστασεις?
Υπαρχουν αψογες βασεις,αντιστασεις και πυκνωτες για καθε περιπτωση απλα θελει λιγο ψαξιμο η καθε περιπτωση.

Τι είδους συγκρίσεις? Εδώ σε άλλο νήμα αναζητεί λέει μεθοδολογία μετρήσεων γιά λαμπάτους. Αλλιώς τι άλλες, ακουστικές?
Οι βάσεις είναι το πρόβλημα ή η χύμα καλωδίωση, η διάτρυτη πλακέτα και οι βιδωτοί κοννέκτορες? Ότι να ναι, τι να λέμε τώρα.
 
23 December 2007
1,681
Απάντηση: Re: Poddwatt: 5751 SRPP / Push-Pull EL84 (6BQ5) Tube Stereo Amplifier

Τι είδους συγκρίσεις? Εδώ σε άλλο νήμα αναζητεί λέει μεθοδολογία μετρήσεων γιά λαμπάτους. Αλλιώς τι άλλες, ακουστικές?
Οι βάσεις είναι το πρόβλημα ή η χύμα καλωδίωση, η διάτρυτη πλακέτα και οι βιδωτοί κοννέκτορες? Ότι να ναι, τι να λέμε τώρα.

Είναι λίγο ανακατεμένη η κατάσταση, αλλά δεν είναι αυτός λόγος να προκαλέσουμε εντάσεις στο νήμα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Απάντηση: Re: Poddwatt: 5751 SRPP / Push-Pull EL84 (6BQ5) Tube Stereo Amplifier

Τι είδους συγκρίσεις? Εδώ σε άλλο νήμα αναζητεί λέει μεθοδολογία μετρήσεων γιά λαμπάτους. Αλλιώς τι άλλες, ακουστικές?
Οι βάσεις είναι το πρόβλημα ή η χύμα καλωδίωση, η διάτρυτη πλακέτα και οι βιδωτοί κοννέκτορες? Ότι να ναι, τι να λέμε τώρα.

Αυτο εννοω και γω.
 

Macmod

AVClub Addicted Member
24 January 2008
2,539
Αθηνα / Ελλάδα
Απάντηση: Re: Poddwatt: 5751 SRPP / Push-Pull EL84 (6BQ5) Tube Stereo Amplifier

Είναι λίγο ανακατεμένη η κατάσταση, αλλά δεν είναι αυτός λόγος να προκαλέσουμε εντάσεις στο νήμα.

Δεν υπάρχει πουθενά καμία σκοπιμότητα γιά πρόκληση εντάσεων, κριτική κάνουμε και παράθεση δεδομένων που έχουν
αναφερθεί από τον ίδιο σε άλλο νήμα. Αλλά μεταξύ μας, θεωρώ πάρα πολύ προκλητικό το να δαπανόνται τέτοια ποσά
γιά τέτοιες υλοποιήσεις και μάλιστα με αναζήτηση ποιοτικών υλικών και να παρουσιάζεται τέτοια προχειρότητα στο
εσωτερικό της κατασκευής! Ως έτσι ακριβώς πρέπει να θεωρηθεί η παρέμβασή μου στο νήμα και η ένστασή μου όσων
αφορά την κατασκευή, μπορεί να την βελτιώσει πάρα πολύ, είναι απλά τα πράγματα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Μα και ο ιδιος θα νιωσει καλυτερα με την κατασκευη του οταν περιποιηθει τα σημεια που αναφερεις.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Ακριβώς αυτό που αναφέρει ο Audiolytic στο τελευταίο (#27) μήνυμά του.

Εφόσον, ο ίδιος ζήτησε "...Για ερωτήσεις και υποδείξεις παρακαλώ μην διστάσετε.", παρακαλούμε, κ α λ ο π ρ ο α ί ρ ε τ α και μόνο οι οποιεσδήποτε υποδείξεις και ερωτήσεις.

Πολλές φορές οι ντιούηδες στον αγώνα τους για να φτιάξουν κάτι καλό, αφήνουν σε δεύτερο μέρος τον τρόπο σχεδίασης και επικεντρώνονται στα υλικά, παρασυρόμενοι από το hi-end όσο πιο ακριβά τόσο πιο καλά.

Προσωπικά οι τύπου point to point προσεγγίσεις δεν είναι του γούστου μου και της επιδίωξής μου, αλλά έχουν υπάρξει άριστες υλοποιήσεις με τέτοια μεθοδολογία, με απουσία θορύβων.
Ο συγχωρεμένος Σπέρτος, είχε κάποιες τέτοιες κατασκευές, ήταν υπέρμαχος των τοροειδών στα στάδια εξόδου (αλλά εμπιστευόταν μόνο δύο εταιρίες) και δεν πίστευε στη λάμπα στα στάδια πηγής και προενίσχυσης παρά μόνο στα τελικά στάδια.

Για το φίλο Δημήτρη, να εστιάσει την προσοχή του στην αποφυγή των διάτρητων πλακετών στις κατασκευές του - εκτός και εάν τις χρησιμοποιεί μόνο για στήριξη και από κάτω είναι peer to peer - δεν έχουν την κατάλλη ποιότητα χαλκού και φυσικά είναι μόνο για πρόχειρους σχεδιασμούς καθώς επίσης και το πέρασμα των καλωδίων από εδώ και από εκεί.

Στη χωροταξία θέλει αναπροσαρμογή για καλύτερη γειτνίαση των επιμέρους κυκλωμάτων.

Για το σχέδιο, δεν είμαι γνώστης των λυχνιών, δεν μπορώ να προσφέρω περισσότερα.
 
Last edited:

dimitris1811

New member
17 March 2016
71
Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους. Δεν χρειάζεται να παρασυρόμαστε, καμιά φορά δεν διευκρινίζεται σωστά κάτι, άλλωστε μιλάμε μέσα από πλήκτρα και οθόνες. Να ξεκαθαρίσω λοιπόν μερικά πράγματα για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις:

1. Φυσικά και ήθελα την άποψή σας και δεν με πειράζει η σκληρή κριτική. Το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν χρησιμοποιεί ακριβά υλικά κι ούτε έχει σχεδιαστεί ακόμη το εξωτερικό κάλλυμα. Αυτά όπως είπα, ίσως όχι ξεκάθαρα, αναφέρονται στον κύριο ενισχυτή μου 300Β SE. Το μηχάνημα που συζητάμε εδώ είναι μια σχετικά φθηνή κατασκευή που έχει στηριχτεί στο εσωτερικό έλασμα (διπλός πάτος) που περνα τα καλώδια νήματος από τον κενό χώρο.
2. Συμφωνώ ότι η ευταξία δεν είναι ιδιαίτερα καλή, κάθε άλλο, όμως ο διπλός πάτος οι αποστάσεις και ο σχεδιασμός γείωσης συντελούν στο να μην υπάρχει βόμβος. Το κύριο μέλημά μου στα μηχανήματα είναι να μην υπάρχει θόρυβος και παραμόρφωση.
3. Θα ήθελα να πω ότι τα σκληρά μονόκλωνα καλώδια, ή τα προστατευμένα με τεφλόν λυγίζουν και στέκονται συντελόντας στην καλύτερη ευταξία. Το σκεπτικό μου είναι γειώσεις μέσα σε κανάλια και όσο το δυνατόν μικρές καλωδιώσεις, που είναι αλήθεια πως δεν είναι ότι το καλύτερο εδώ.
4. Όσον αφορά τις πλακέτες υπάρχει λογική στα σχόλια, όμως θα πω το εξής: δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ πλακέτα σε ανορθωτική λυχνία, αλλά στα κυκλώματα χαμηλής έντασης στις συγκεκριμένες διατάξεις δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ κάποιο πρόβλημα.

Θα ήθελα να επαναλάβω πως αυτό που έμαθα στο χώρο αυτό είναι πως τελικά μετράει αυτό που ακούει κανείς. Αν λοιπόν δεν υπάρχει βόμβος και ακούγεται όμορφα, ακόμη κι αν χρειάζεται βελτιώσεις στο χώρο, χρειάζεται να εκφράζεται επιθετικά κανείς; Δεν βλέπω το λόγο, εδώ γινόμαστε καλύτεροι.
Όσον αφορά τις αναφορές στα ποςά , αυτό γίνεται για να δώσω πληροφορίες για τη διαφορά , τα υλικά και τις παρατηρήσεις μου. Θέλω να πιστεύω πως υπάρχουν κάποιοι που ενδιαφέρονται για συγκρίσεις, τιμές κτλ. Αν ξόδεψα κάτι άσκοπα, γιατί να το επαναλάβει κι άλλος;
Τέλος, η αναφορά στο γραφείο σχεδίασης έχει να κάνει για το μεράκι που βάλλαμε για ένα μηχάνημα που απευθύνεται στα παιδιά μου. Έχει ανάγκη το διεθνώς αναγνωρισμένο γραφείο για διαφήμιση σε ένα χώρο που δεν ασχολείται καν; Δεν χρειάζεται βιαςύνη στα λόγια και τις τοποθετήσεις μας.
Πάντως, ευχαριστώ όλους όσους ξόδεψαν λίγο από το χρόνο τους για να δούνε τη δουλειά μου και να επιστρέψουν με σχόλια και υποδείξεις

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πάντως για να παραδεχτούμε και την αλήθεια, θέλει επαναδιάταξη! Βρήκα ασχολία.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Δημήτρη, όσο αφορά το (4) μην περιμένεις το πρόβλημα να "φωνάξει". Δεν είναι μόνο οι υψηλές τάσεις που χρήζουν προσοχής σε έναν κύκλωμα, ακόμη και τα σημεία χαμηλού σήματος απαιτούν πολύ προσεγμένο σχεδιασμό έτσι ώστε να δώσουν το καλύτερο, απόδειξη πόσο σημαντικό είναι το σωστό layout σε έναν προ ή ακόμη και στα ψηφιακά με ελάχιστες τάσεις.
Εάν μετρήσεις για παράδειγμα ένα γραμμικό τροφοδοτικό πάνω σε διάτρητη και το ίδιο σε πλακέτα με σωστό layout, τόσο ο θόρυβος όσο ακόμη και το εύρος λειτουργίας ή απόρριψη θορύβου διαφέρουν σημαντικά.

Οι διάτρητες πάντα για δοκιμές, είναι κανόνας, εκτός όπως σου είπα και τις βάζεις μόνο για στήριξη και από κάτω τα πάντα πάνε peer to peer.
Σχετικά με το θόρυβο, πολλές φορές υπάρχει θόρυβος ο οποίος δεν είναι καθαρά ακουστός ως βόμβος, υπάρχει όμως, ανιχνεύεται με Spectrum Analyser και ακούγεται μόνο με σύγκριση πιο σωστά υλοποιημένης συσκευής. Αυτά πολλές φορές δημιουργούνται από λανθασμένα layout, κακοτεχνίες ή λάθος επιλογές στα τροφοδοτικά κ.ο.κ

Για τα λεγόμενά σου σχετικά με το ύφος που πρέπει να έχουμε ακόμη και στην κριτική μας, συμφωνούμε 100%.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
"Καθαρότατη" peer to peer σχεδίαση, αν και πάντα έχω ενστάσεις για το "γυμνό" χαλκό και την επιφανειακή οξείδωσή του στο πέρασμα των χρόνων.

Δημήτρη, προσπάθησε να προσεγγίζεις μία τέτοια χωροταξία στις κατασκευές σου.

Διακόπτες κοντά στις εισόδους (για μείωση θορύβων και αυξησης χωρητικότητας)
Απομόνωση υψηλής τάσης από τη χαμηλή.
Απομόνωση Μ/Τ από το λοιπό κύκλωμα.
Τρέξιμο των καλωδίων ρεύματος μακριά από τις γραμμές σήματος ή εάν αυτό κριθεί απαραίτητο να γίνει κάθετα.
Και φυσικά και άλλα πολλά.

Και κάτι τελευταίο που συνήθως μας διαφεύγει, εύκολη προσέγγιση για μελλοντική επισκευή.
 

dimitris1811

New member
17 March 2016
71
Αθήνα
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. Είναι αλήθεια πως το μυστικό μιας κατασκευής είναι η σωστή της διάταξη. Προσπαθώ να συλλέξω πληροφορίες από όλο τον κόσμο, να τις φιλτράρω και να κρατήσω αυτό που πραγματικά προσφέρει στην κατασκευή. Lemon, αυτά που λές προσπαθώ να τα τηρώ , ανεξάρτητα από την αταξία της εν λόγο βιαστικής κατασκευής. Γι'αυτό το λόγο τα καλώδια στα νήματα είναι απομονωμένα και παρά το συνεχές είναι twisted και μπαίνουν με τη σωστή φορά. Για μένα πρώτα παίζει ρόλο η σωστή λειτουργία και μετά η εμφάνιση. Τι έχω να πω βαση της εμπειρίας μου σε αυτά που διάβασδα στις απαντήσεις σας.

α. Συμφωνώ στους διαχωρισμούς και προσπαθώ να τους ακολουθώ.
β. Αυτό που έχω δει στους διακόπτες, είναι πως με καλό ασημένιο σύρμα, τοποθετημένο σε απόσταση από τα υπόλοιπα κυκλώματα, έχω άψογο αποτέεσμα και αποφυγή βόβμου. Σε περίπτωση που υπάρχει θωρακισμένο απλό σχετικά καλώδιο, έχω διαπιστώσει πως είναι πιο ευαίσθητο κι εκεί ίσως υπάρχει κάποιο νόημα, αν και πιστεύω πως για να το λέτε θα έχει προκύψει μέσα από την εμπειρία.
γ. Αυτό που εξαφάνισε σε όλα τα μηχανήματά μου τον θόρυβο, εννοώ να κολλάς το αυτί στο ηχείο και να μην ακούς κάτι, είναι η βέλτιστη τοποέτηση της γείωσης. Είτε είνια συνδυασμός star & bus, είτε καθαρό star, αν γίνει σωστά το αποτέλεσμα 99% είναι άριστο.
δ. Αυτό που λέτε για τις πλακέτες θα το δοκιμάσω, αν και οι γραμμές του χαλκού συνδέουν μικρά τμήματα μόνο σε ελαφριά υλικά. Το να βάλλω voltage regulators, γέφυρες κτλ σε σημείο-σημείο ένωση μου φάινεται υπερβολή. Το να συνδέσω τους πυκνωτέςσ μου και τις αντιστάσεις και να βγάλλω τις κλέμες, ακούγεται ενδιαφέρον
ε. Στη φωτογραφία του φίλου μας προηγουμένως, βλέπω μια πολύ καλή κατασκευή, όμως έχω κάποιουσ δισταγμούς με τις συμπαγείς, ευθυτενείς ενώσεις, όπου ψρειάζονται φίνες κολλήσεις. Ο λόγος είναι ότι, βάση της αίσθηση που έχω στα συστήματα σωληνώσεων και καλωδιώσεων στα πλοία, δεν υπάρχει δυνατότητα απόσβσεης κραδασμών και μπορεί να δημιουργηθούν μικρορωγμές στις συγκολλήσεις. Φυσικά έχετε την εμπειρία κι αυτό που λέω είναι ακραίο σενάριο.
στ. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω, πως μέχρι σήμερα, τα προβλήματα που έχουν κυρίως παρουσιαστεί , πέρα του νο 1 της γείωσης, είναι συνήθως από ασταθείς φθηνές αντιστάσεις άνθρακα, που χάνουν την τιμή τους, και κακούς πυκνωτές με διαρροές. Σε κάποιον φίλο που ρώτησε για την επίδραση της ποιότητας των υλικών θα προσθέσω πως οι μετρήσεις στις τιμές αντιστάσεων τανταλίου, μη μαγνητικών παρέμειναν σταθερές και διατηρούν με απόλυτη ακρίβεια τη θεωρητική τους τιμή.
ζ. Επίσης, σε θέματα γείωσης μια μικρή αλλαγή στη διατομή του χαλκού και είδα άμεση βελτίωση (στισ γειώσεις των μετασχηματιστών κτλ

Μέσα από τη συζήτηση προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Στο επόμενο μηχάνημα , δύο μονομπλόκ με ΚΤ88ΡΡ θα εφαρμόσω όλα όσα είπαμε.. Στο παρόν θα κάνω μικρές βελτιώσεις, ώστε αν μη τι άλλω να υπάρξει μια ευταξία. Και πάλι σας ευχαριστώ, και θα ήθελα να ξέρετε ότι μια φιλική αλλά και αυστηρή έκφραση ιδεών και κριτική είναι πάντα ευπρόσδεκτα γιατί το έχουμε πει, μας βοηθά να γινόμαστε καλύτεροι. Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον φίλο που ανέβασε τη φωτογραφία για να παίρνουμε ιδέες κι εμείς οι νεότεροι στο χώρο.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν καλοπροαίρετες συστάσεις, παρατηρήσεις, κριτικές μας βοηθούν να γινόμαστε πιο αποδοτικοί σε αυτό που αγαπάμε.

Σε αυτά που γράφεις και κυρίως στο θέμα της γείωσης δεν διαφωνώ καθόλου, έχεις απόλυτο δίκιο.
Δυστυχώς όμως όταν κατασκευάζεις, οφείλεις να ξεπεράσεις το αφτί ως μέσο ελέγχου, ηλεκτρονικών σφαλμάτων.
Αυτά θέλουν όργανα, οπότε ο απαραίτητος εξοπλισμός θα πρέπει να είναι το βασικό ενός ντιούη που θέλει τουλάχιστον να φτάχνει άρτιες κατασκευές.
Όταν γυρίσω σπίτι θα βρω από το αρχείο μου, μια σύλληψη σε Spectrum Analyser συσκευής που ακουγόταν άψογα, αλλά όμως είχε προβλήματα από λάθη τροφοδοσίας. Το αυτί δεν ήταν δυνατόν να το ξεχωρίσει...ίσως όπως έγραψα σε πρωτύτερο μήνυμα η διαφορά να ακουστεί μόνο με Α/Β ίδιας κατασκευής.
Το "αυτί" έρχεται μετά, στο πως τα υλικά επηρρεάζουν τις χροιές και φυσικά προς τα που θέλουμε να πάμε...

Συνήθως όταν βλέπεις ένα ίσιο, με γωνίες δικτύωμα χαλκού όπου πάνω του σταθεροποιούνται υλικά - συνήθως αυτό δεν γίνεται με μια απλή επαφή τύπου Τ, συνήθως το υλικό έχει μία σπείρα βόλτα στο δικτύωμα, εφαρμογή ποιοτικής flux και άριστης κόλλησης στο σημείο. Μικρορωγμές σε αυτά τα σημεία δεν γίνονται με τίποτα, η μικρορωγμή είναι συνέπεια είτε κρύας κόλλησης είτε ελάχιστου υλικού κόλλησης ανάμεσα σε δύο πολύ λεπτά υλικά με τάση συντονισμού.

Η τοποθέτηση του διακόπτη πλησίον της εισόδου είναι "πρέπον" στις κατασκευές μας. Ελαχιστοποιεί το θόρυβο και φυσικά την αύξηση της χωρητικότητας της διαδρομής του σήματος.
Το μειονέκτημα της απόστασης από το σασί, πάντα το ξεπερνάμε με μακριές ντίζες, είτε με απλή στήριξη είτε με στήριξη σε ρουλεμάν πάνω στην πρόσοψη εάν το βάρος είναι θέμα για τον ίδιο το διακόπτη.
Για αυτό και θα δεις ότι χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή στο 99% των σωστών υλοποιήσεων. Όταν έχουμε την καλύτερη λύση δεν ψάχνουμε τρόπους να μειώσουμε τα προβλήματα της απόστασης, είναι κανόνας.

Με χαρά περιμένουμε τη συνέχειά σου...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
συσκευής που ακουγόταν άψογα, αλλά όμως είχε προβλήματα από λάθη τροφοδοσίας. ...

Μια διευκρινηση αν μπορεις.Ακουγοταν αψογα λογω του προβληματος τροφοδοσιας,η,οταν λυθηκε το προβλημα τροφοδοσιας ακουγοταν ακομη καλυτερα η το ιδιο καλα οπως πριν ?
 

dimitris1811

New member
17 March 2016
71
Αθήνα
Ενδιαφέροντα τα περί τροφοδοσίας. Έχεις να προτείνεις κάποια μέτρηση με παλμογράφο κτλ που μπορεί να γίνει με την περάτωση του τροφοδοτικού ώστε να αξιολογηθεί σωστά; Αυτό θα ήταν πολύ χρήσιμο και θα γίνονταν σε πρώιμο στάδο. Σκοπεύω να φτιάξω ξεχωριστά τα τροφοδοτικά για το νέο μηχάνημα και θα άξιζε να τα δοκιμάσω πριν. Μέχρι στιγμής δεν μου έχει γίνει αντιληπτό κάποιο πρόβλημα, αν και στο 300Β χρησιμοποιώ point to point
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Δυστυχώς τέτοιες παρατηρήσεις δεν μπορείς να τις κάνεις με παλμογράφο, θέλεις Spectrum Analyser.

Κοίτα τις δύο παρακάτω συλλήψεις, μη με ρωτήσεις από τι προέρχονται, δεν έχει σημασία (ψηφιακό ήταν).
H σύλληψη του noise floor έδωσε ξεκάθαρο μήνυμα ότι κάτι πάει λάθος με την τροφοδοσία, αυτές οι επαναλαμβανόμενες κορυφές με θεμελιώδη τα 100...δημιουργούν αρκετά θέματα μέχρι και το 1KHz+, μπορεί να είναι χαμηλά αλλά η σωστή τροφοδοσία οφείλει να μην δημιουργεί καταστάσεις.
Αυτό το θέμα επηρρέαζε και το Jitter το οποίο δεν ήταν καθαρό, γύρω από τη θεμελιώδη συχνότητα υπήρχαν συμμετρικές κορυφές.

Όταν διορθώθηκε η τροφοδοσία, αμέσως άλλαξε και το Jitter και η αναπαραγωγή απέκτησε και διαφορετικό βάθος.
Αυτό το μηχάνημα το είχαμε ακούσει πολλοί φίλοι, κανείς δεν μπόρεσε να καταλάβει ότι κάτι πάει λάθος, μέχρι που μετρήθηκε.

Πιο παλιά μου έφεραν ένα ντιούικο ενισχυτή σε τάξη Α, πάρτο και άκουσε πως παίζει μου είπαν (τότε άκουγα από ένα μικρό MF A1 επετειακό), όταν το επέστρεψα τους είπα...ψάξτε το έχετε πρόβλημα από την τροφοδοσία και το πιο πιθανό από τη γέφυρα...θα μου πεις το κατάλαβα από τις ακροάσεις; Όχι το είδα στις μετρήσεις! (τελευταία σύλληψη).

Για να μπορείς να πιάνεις τα πάντα από ακροάσεις, μόνο σε καταστάσεις Α/Β του ίδιου μηχανήματος, μπορείς και εάν είσαι εξασκημένος να συλλαμβάνεις τέτοιες διαφορές.
 

Attachments

  • noise floor spdif.png
    noise floor spdif.png
    38.7 KB · Views: 142
  • jitter_spdif_left.png
    jitter_spdif_left.png
    16.1 KB · Views: 138
  • Noise_right.jpg
    Noise_right.jpg
    112.8 KB · Views: 139

dimitris1811

New member
17 March 2016
71
Αθήνα
Το διαστημα των 100 Hz που επαναλαμβάνεται μήπως ηταν πυκνωτής; Χρησιμοποίησες τα ίδια υλικά;

Με την ευκαιρία έχω ένα QA400 της Quantasylum που δεν το εχω δουλέψει ακόμη. Είναι distortion analyser μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Από αναλυτές φάσματος ξέρω τα vibrationmeters, που αναλύουν σε FFT αλλά στο Υ άξονα έχει displacement, velocity , acceleration, οχι dB. Μπορείς να μου προτείνεις κάποιον τύπο για να το ψάξω λίγο; Θα με ενδιέφερε μια διάταξη που θα πιστοποιούσε την άριστη κατάσταση ενός τροφοδοτικού πριν τη χρήση του
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Στον ενισχυτή δεν έκανα επισκευή για να γνωρίζω, δεν προέρχονται αυτά από πυκνωτές. Αυτό άρπαζε τη βασική συνιστώσα του AC και βρώμιζε όλη τη χαμηλή συχνότητα...ήθελε ψάξιμο και ταυτόγχρονα έλεγχο για τις αλλαγές για να βρεις το ακριβές αίτιο...ούτε έμαθα ποτέ εάν το έφτιαξαν.

Ακριβώς αυτό χρειάζεσαι, Quantasylum QA400 αλλά θα μάθεις να το δουλεύεις με το δικό του πρόγραμμα (είναι βελτιστοποιημένο με αυτό).
Θα χρειαστείς όμως μια προστασία των SE εισόδων του, γιατί θα τις κάψεις διαφορετικά με τους ενισχυτές όσο προσεκτικός και να είσαι. Αυτό εάν θυμάμαι καλά μετράει καλά αλλά με μέγιστη τάση εισόδου max 0.5Vrms.

Για όλα αυτά όμως όταν είσαι έτοιμος και ξεκινήσεις....στις συζητήσεις του Εργαστηρίου.
 

dimitris1811

New member
17 March 2016
71
Αθήνα
Λοιπόν, αρχίζει ανακατασκευή του μηχανήματος με επιμέρους βελτιώσεις. Παραθέτω το νέο τροφοδοτικό, με ενώσεις σημείων, προς αντικατάσταση της διάτρητης πλακέτας. Για να δούμε τι θα γίνει.image.jpg

Επίσης, θα ψάξω να βρω καπάκι για τον τοροειδή. Κάτι έχω εντοπίσει στο ίντερνετ, αλλά αν κάποιος έχει καμιά ιδέα για ωραία καπάκια ας μου πει.

Έχω ολοκληρώσει και το κυκλωματάκι τροφοδοσιας των νημάτων, οπότε η αναβάθμιση θα ξεκινήσει σύντομα. Σας ευχαριστώ και πάλι για τις υποδείξεις