Νικο............
1. μπερδεύεις βασικές έννοιες, όπως τέμπο, ταχύτητα, τονικότητα προσπαθώντας να ερμηνεύσεις αυτά που ενδεχομένως έρχονται στα αυτιά σου αλλά δεν έχεις καλύτερο τρόπο να τα εξηγήσεις.
Το χειρότερο είναι ότι προσπαθείς να κάνεις κριτικές (εκ του κρίνω, συγκρίνω) ακροάσεις με σκοπό την αγορά κάποιου ενισχυτή (τους τελευταίους μήνες). Και αντε επειδή πρόκειται για δικό σου σύστημα, πάει κι έρχεται. Θεωρείς όμως ότι με τον τρόπο αυτό μαζεύεις εμπειρίες (που όντως μπορεί να μαζεύεις) σε σημείο που να νομίζεις ότι μπορείς να υποδεικνύεις σε άλλους τι να επιλέξουν και τί όχι.
2. Προσπαθείς να πιάσεις λεπτομέρειες που υπο ΚΣ ακούγονται και εάν μόνο σε πολύ ακριβότερα συστήματα και ιδίως σε φροντισμένους χώρους, ενώ εσύ τα δοκιμάζεις όλα αυτά σε έναν εντελώς ακατάλληλο για να αναδείξουν τις λεπτομέρειες αυτές χώρο.
Σχετικά με την πόρτα:
το ηχείο σου (και κάθε ηχείο) ακτινοβολεί όχι μονο από μπρος αλλά από κάθε κατεύθυνση. Από πίσω κυρίως χαμηλές συχνότητες. Αυτές επιστρέφουν σε σένα αφού ανακλαστούν στην πίσω επιφάνεια. Γι αυτό φροντίζουμε να μην τα τοποθετούμε κοντά σε τοίχους ή σε γωνίες. Οι αντανακλάσεις αυτές αθροίζονται χρονικά με τις χαμηλές που εκπέμπονται από μπροστά (εννοείται και τις πλάγιες) και φτάνουν στο αυτί με καθυστέρηση δημιουργώντας ας το πούμε θόλωμα. Αυτό επιτείνεται όταν οι επιφάνειες πίσω από τα ηχεία δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Ετσι δημιουργείται επι πλέον πρόβλημα, στην εστίαση της στερεοφωνικής εικόνας καθώς, ακόμα και στην περίπτωση που θα είχαμε μόνο το θόλωμα που είπαμε πιό πάνω, τουλάχιστον με το ίδιο υλικό πίσω από τα ηχεία, το όποιο θόλωμα είναι το ίδιο και στα δυό ηχεία. Εσύ έχεις ένα ντουβάρι και μια πόρτα. Πάνε και χτύπα το ντουβάρι και χτυπα και την πόρτα. Σύγκρινε τους ήχους για να καταλάβεις τι στέλνει το ηχείο εξ ανακλάσεως πίσω σε σένα.